Jutun aloittaminen baarissa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Hebuli

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

La-su välisenä yönä näin vierestä esimerkin kuinka Jutun Aloittaminen Baarissa onnistuu naiselta. Hesan keskustan eräässä isohkossa baarissa porukassamme ollut naispuolinen ystäväni kysyi vastaankävelleeltä tuntemattomalta mieheltä "Oletko sä hyvä suutelemaan?", ja montaa sanaa eivät tainneet enää vaihtaa sen yön aikana. Hinkkausta ja puzznuzzia tanssilattialla koko yö, lopuksi ystäväni sai miehen puh. nron mahdollisen hoitosuhteen aloittamisen varalta.

Mitäs minä siinä, ajattelin että ilmeisesti kemiat vain kohtasivat eikä enempiä lämmittelyjä kaivattu, mutta silti olin hiukka yllättynyt. No ei siinä mitään, sunnuntaina päivällä sama nainen ei puhelimessa edes muistanut koko tapahtumaa saatika miestä, eikä hänellä ole mitään muistikuvaa edes miehen ulkonäöstä. Jouduin kertomaan hänelle tuntomerkit.

Noin helposti se sitten tarvittaessa käy.
AarneAnkka

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hebuli kirjoitti:Noin helposti se sitten tarvittaessa käy.
Onko kukaan koskaan missään todistanut tilannetta jossa nainen tekee aloitteen, mutta saa rukkaset? (Jos jätetään pois laskuista umpikänniset, viinalta, tupakalta ja virtsalta haisevat farkkutakkiset keski-ikäiset lähiörouvat)
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Impi »

Exsat kirjoitti:Mitä siinä tilanteessa edes pitäisi sanoa? "Mä seurustelen, et sä hyödy tästä mitään, huono diili?"
Mä sanoisin varmaan, että kyllä mä kaiken juon mitä tarjotaan, mutta ei sillä kyllä pimpsaa heru. (Ja sanon saman, olin sitten varattu tahi en. Ei mua juomilla saa, annan jos huvittaa.)

Aloitteista: niitä on tehty ihan mielettömät määrät. Pakkejakin on tullut, tottakai. Monet on varattuja, tai muuten ei vaan kemiat natsaa.. En ota sitä sillee itseeni, tiedän että mun persoonani on sellainen, ettei se kaikkia miellytä.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:Onko kukaan koskaan missään todistanut tilannetta jossa nainen tekee aloitteen, mutta saa rukkaset?
Entinen kämppis sai kertomansa mukaan kerran pakkasta, vaikka olisi mieluisasti jörnäissyt ko. herrasmiestä. Olivat vielä valmiiksi jo sen kämpillä (siis ei siellä missä mie asuin), ja kaveri pyysi miestä vaan jäämään yöksi. No big deal. Ei herunut silti.
Tosin kämppis oli humalassa ja tyyppi selvinpäin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti:ja kaveri pyysi miestä vaan jäämään yöksi. No big deal. Ei herunut silti..
Tuota.. minua on ainaskin neljä naista pyytänyt jäämään yöksi ja vielä pyytänyt jäämään toiseksikin yöksi.. Tottelin, mutta jörnästä en huomannut... liittyykö yöksi kutsuun naisilla jörnäisytoive? Minun tapauksessani kyse tosin oli toispaikkakuntalaisista, joten öitsiminen oli edellytys platonisestakin seurastani "nauttimiselle"..
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

Impi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mitä siinä tilanteessa edes pitäisi sanoa? "Mä seurustelen, et sä hyödy tästä mitään, huono diili?"
Mä sanoisin varmaan, että kyllä mä kaiken juon mitä tarjotaan, mutta ei sillä kyllä pimpsaa heru. (Ja sanon saman, olin sitten varattu tahi en. Ei mua juomilla saa, annan jos huvittaa.)

Aloitteista: niitä on tehty ihan mielettömät määrät. Pakkejakin on tullut, tottakai. Monet on varattuja, tai muuten ei vaan kemiat natsaa.. En ota sitä sillee itseeni, tiedän että mun persoonani on sellainen, ettei se kaikkia miellytä.
Näin vanhemmalla iällä alkanut huomaamaan että monet yh:t on aika hankalia eikä ihme että ovat yhoita =) Jotenkin luulisi että olisivat pehmeitä kerran on lapsi, mutta ei semmosia pirttihirmuja suurin osa.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Impi »

mölli kirjoitti:semmosia pirttihirmuja suurin osa.
...en kyllä tarkoittanut, että olisin mitenkään hankala ihminen. Lähinnä baarissa sellainen pelottavan ylienerginen duracell-bilettäjä, jonka minihame on useimmiten jossain korvien tienoilla. Vakavat ja tyylikkäät ihmiset kiertävät mut kaukaa.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
AarneAnkka

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mylwin kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Onko kukaan koskaan missään todistanut tilannetta jossa nainen tekee aloitteen, mutta saa rukkaset?
Tosin kämppis oli humalassa ja tyyppi selvinpäin.
Tuossa saattoi muuten olla kyse siitä että mies pelkäsi että jos jörnäisee kännissä olevaa naista, nainen ei muista tapauksesta mitään ja sen jälkeen alkaa pitää tapausta hyväksikäyttönä?
slam

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja slam »

Nowaysis kirjoitti:Ekaksi olisi tietysti kohteliasta kysyä saatko liittyä seuraan ja esitellä itsesi. Seuraavaksi voisit kysyä mitä nainen juo ja saatko hakea hänelle drinkin. Ehkä tuo napaan tökkiminen toimii jossain festareilla 15-vuotialle, mutta jos tuo ei ole Mölli kohderyhmäsi(onko??) niin en suosittele.
Kuuden promillen rohkaisevassa tuiskeessa voisin nostaa tuollaisen kevyen tyttösen ilmaan ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gattaca kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:ja kaveri pyysi miestä vaan jäämään yöksi. No big deal. Ei herunut silti..
Tuota.. minua on ainaskin neljä naista pyytänyt jäämään yöksi ja vielä pyytänyt jäämään toiseksikin yöksi.. Tottelin, mutta jörnästä en huomannut... liittyykö yöksi kutsuun naisilla jörnäisytoive? Minun tapauksessani kyse tosin oli toispaikkakuntalaisista, joten öitsiminen oli edellytys platonisestakin seurastani "nauttimiselle"..
Veikkaan että jalassa roikkuminen heppulin poistuessa takavasemmalle ovesta saattoi viitata siihen, että mahdollista yhdyntää olisi ollut suunniteltuna ohjelmassa. Tosin mistä sitä ikinä tietää ..
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

http://www.apple.com/trailers/universal ... oldvirgin/

Tulipa vastaan tämänlainen leffa, jotenkin aiheeseen liittyen..

Kysymykseen että onko kukaan mies koskaan torjunut minua.. vastaus on kyllä. Useampikin. Viimeksi tässä viikonloppuna oli eräs ystäväni käymässä Helsingissä ja puhuttiin kuppia kallistettaessa kyseisen miehen pihtarimaineesta, ja sanoin että kyllä se on poistettavissa =D... mutta minähän en valehtele.
Ja hän valitsi edelleen varapatjan molempina öinä =DDD.

Ongelma ei ole ulkonäössäni, vaan persoonassani.. Hankala olen, ja jokainen joka minut tietää yhtään paremmin, myöntää sen.
Myös minä itse =)..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Sannu kirjoitti:Entistä miestäni lainaten : " Ihan turha mennä vonkaamaan ketään, kyllä ne tulee sanomaan, jos on asiaa. Aina ovat tulleet!"
Tapasit entisen miehen käydessäsi omasta aloitteesta juttelemassa hänen kanssaan? :)
Noin käy mulle 99 prosentissa tapauksissa. Jos mä odottaisin, että joku mies tulisi juttelemaan mulle, saisin keskustella kaikenmaailman tyyppien kanssa ja odottaa sopivaa miestä iäisyyden. Parempi on, että minä valitsen kenen kanssa keskustelen, koska minähän sen parinvalinnan loppujenlopuksi suoritan. Heh.
Kikkelis kokkelis.
gullible

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja gullible »

AarneAnkka kirjoitti: Onko kukaan koskaan missään todistanut tilannetta jossa nainen tekee aloitteen, mutta saa rukkaset?
Häh? Onko tämä kompakysymys? Ei kai tuo nyt noin ennenkuulumatonta ole, että naiselle annetaan pakkasta. Jos nimittäin nainen ei satu olemaan ultrahekumallinen babe. Ja ei, minulle eivät teinixit tarjoa aina kaikkialla pillua - toisin kuin joillekin muille.

Tässä keskustelussa näyttää nousevan esille karkeasti kaksi lähestymistapaa:
1) kohtelias peruslähestyminen: "kröhöm, sallitteko minun esitellä itseni?"
2) pleijerimuuvi: "kaunis ilta tänään, junou poks. *smile*"

Minusta noita erottaa lähinnä itsevarmuus millä tilanteeseen mennään. Hikikarpalo ohimolla pälyillen niitänäitä juttelu on lähtökohtaisesti heikommilla jäillä kuin hymyillen heitettävä läppä, jossa tekaistulla keskustelunaiheella saadaan vastapuoli vedettyä läppään mukaan.

Pleijerihommat ovat lähtökohtaisesti olleet minulle vaikeita, mutta pari perusohjetta mitä tuli joskus opittua:
-"Kolmen sekunnin sääntö" on hyvä perusohje: tee liike heti, kun saat öögaa tai muuten on tilanne. Jos avausläppää jää/menee kelaamaan tiskille niin tulee helposti kelattua koko ilta. Harjoiteltu läppä on lisäksi yleensä niin puisevaa, että kelaamalla vain häviää.
-Jos et keksi mitään sanottavaa niin peräänny kontrollissa: Lähde vessaan, tiskille jne. ja yhytä mimmi uudestaan myöhemmin.
-Osoita kiinnostusta eli ota nainen huomioon: "mitenkäs sulla?"-kysymys minä-monologin sijaan!
-pakit ovat plussaa. Totta kai pakit vituttavat, mutta kannattaa psyykata itsensä ajatusmalliin, että tekevälle sattuu. Kaikki tosielämän ihmiset saavat pakkeja. Ajattele, että sehan tässä hävisi. Ole silti kohtelias: "Jaha, hauskaa iltaa sitten."
-tee aloitteita! Kavereiden perussääntö oli, että ravintolaillan aikana on tehtävä kaksi aloitetta. Tuntuu vähältä, mutta on paljon enemmän kuin 0. Itsensä pakottaminen liikkeisiin antaa harjoitusta ja lisää kokemusta.
-Älä ota sitä turhan vakavasti. Jos ei ole hauskaa ja ei toimi niin mieti mitä teet väärin. Jos menee väkisin puurtamiseksi niin ota etäisyyttä. Hyvää kalaa kannattaa pyytää, vaikkei aina saisikaan.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

huima kirjoitti:Tämä kysymys minkään kontribuution tuomisesta on minusta hirveän oleellinen, sillä olen tavannut äärettömän hauskoja ja ihania persoonallisuuksia - jotka ovat kuitenkin ikuisesti huonossa hapessa rahan suhteen. He tuovat sillä omalla olemisellaan ja persoonallaan kuitenkin yleensä seurueisiin enemmän hauskuutta ja elämää kuin kukaan muu kustantamalla vaikka koko illan.
Kyllä sellaisia ihmisiä tosiaan on. Olen varmaan tavannut useammankin. Yksi sitten loukkaantui, kun en suostunut tarjoamaan hänelle koko iltaa, köyhälle kolmikymppiselle oiskelijalle.

Totesin ettei hän vaikuta olevan suuressakaan rahapulassa viettäessään baareissa enemmän aikaa kuin minä, ja siellä olessaan ymmärtääkseni juo enemmän ja useammin kuin minä. hänellä on kaveriensa kanssa kuulemma sellainen YYA-sopimus, että se maksaa jolla on rahaa. Oltuaan kesän työttömänä hänellä ei sitä rahaa paljoakaan ollut.

Ostanhan minäkin joskus naiselle oluen tai pari. Miehelle olen kai joskus tarjonnut, mutta se jo harvinaista. Tuo vastavuoroisuuden periaate on minustakin hyvä. Muistan tosin tarjonneeni samalle naiselle vuoden mittaan montakin drinkkiä. joskus hän on saattanut tarjota minulle siemauksen omasta lasistaan.

Tärkeämpää on kumminkin että tunnen olevani hänen mielestään mukavaa seuraa muutenkin kuin juomien maksajana. Montaa drinkkiä en siltikään tarjoa hänellekkään samana iltana.
tonyjl

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Keikaus kirjoitti:Parempi on, että minä valitsen kenen kanssa keskustelen, koska minähän sen parinvalinnan loppujenlopuksi suoritan. Heh.
Toi toimii hyvin vitsinä mutta mutta ei miehetkään ihan vaan valittavissa ole. Ainakaan kaikki. :lol:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Sain viikonlopun bileissä pakit naiselta joka kai luuli minua sovinistiksi, jollaiseksi en kyllä tunnustaudu. Tajusin mokani vasta seuraavana päivänä. siis sen että olin yrittänyt etsiä vaan niitä mielenkiintoisimman näköisiä naisia joukosta. Linja-autossa Hesasta kotiin minulle alkoi sitten jutella siihen viereen istunut noin 60v. yksin asuva täti, joka kertoi minulle intiaanien sanonnan "Reikä toisen miehen kengässä paleltaa minun jalkojani." Sitä sanotaan empatiaksi. Ei kannata jättää avaamatta suutaan vain siksi, etten ole kiinnostunut juuri tuosta ihmisestä.

Tuon viimeisen lauseen sisäistämällä kumoutuu kumoutuu se ajatus, että juttelen naisten kanssa vain yhdestä syystä ja vain iskuyritys mielessä.

Tuo samainen täti kertoi myös, että monilla suomalaisilla naisilla on kivisydän. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.

Enkä älynnyt edes kiittää häntä, kun antoi minulle niin paljon ajattelemisen aihetta. Minusta kun tuntui jotenkin kiusalliselta vastailla hänelle, niin kauan kuin hän jutteli minulle siinä ainakin muutaman muunkin penkkirivin kuunnellessa ja hymyillessä vanhalle 'höpsölle' tädille. Hän jutteli kyllä paljon muutakin aiheeseen liittyen, mutta en nyt viitsi kaikkea heti teille kertoa.
tonyjl

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Siitä juoman tarjoamisesta sanoisin näin:

Jos menee juoma kourassa jollekin juttelemaan ja tarjoamaan niin riski
on aika suuri että se toinen ei olekaan mitään puheliasta tai mukavaa
seuraa ja sitten saa miettiä että miten lähteä meneen kun jo juomankin osti.

Juoman voi tarjota vain ja ainoastaan kun on ensin jutellut jonkin aikaa
ja jonkinlainen yhteinen sävel on löytynyt. Sitten voi aivan puun takaa kysyä
että mitä se toinen joisi. Siinä vaiheessa se ei ehkä tuota tytölle sellaista tunnetta että toinen väkisin odottaa jotain seurauksia.

Niille taas jotka tulevat drinkkiä ruinaamaan ei tarjota koskaan. Vaikka olisi millainen kissimissi.

Tässä maassa näitä typeriä kirjoittamattomia sääntöjä on enemmän kuin
1800-luvun Englannissa. Suomalaiset ei vaan osaa olla rentoja ja mukavia.
Ei ole olemassa oikeaa tutustumistapaa jos ei vaan ole oikea tutustuja.
tonyjl

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Jyrki73 kirjoitti: Tuo samainen täti kertoi myös, että monilla suomalaisilla naisilla on kivisydän. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.

Enkä älynnyt edes kiittää häntä, kun antoi minulle niin paljon ajattelemisen aihetta. Minusta kun tuntui jotenkin kiusalliselta vastailla hänelle, niin kauan kuin hän jutteli minulle siinä ainakin muutaman muunkin penkkirivin kuunnellessa ja hymyillessä vanhalle 'höpsölle' tädille. Hän jutteli kyllä paljon muutakin aiheeseen liittyen, mutta en nyt viitsi kaikkea heti teille kertoa.
Kerro ihmeessä lisää. Kuulostaa mielenkiintoiselta!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

tonyjl kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Parempi on, että minä valitsen kenen kanssa keskustelen, koska minähän sen parinvalinnan loppujenlopuksi suoritan. Heh.
Toi toimii hyvin vitsinä mutta mutta ei miehetkään ihan vaan valittavissa ole. Ainakaan kaikki. :lol:
Näin olen ollut huomaavinani.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mölli kirjoitti:Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu, töissä on helppo ja muualla kun voi puhua jotain asiaan liittyvää, mutta millä voi aloittaa baarissa jutuskelun? Kannattaako kysyä onko rouva sinkku vaikka sen voi jotenkin muutenkin arvella? Jos juttu luistaa niin mitä sitten kannattaisi ehottaa?
Kannattaa tulla vaivihkaa takaapäin, töksäyttää naiselle mahollisimman epäystävällisesti, että taijat istua mun paikalla, jonka jälkeen hoksaat tuon neitokaisen vieressä olevan myös vapaan paikan, jonne istahdat. Sitte ei muutaku koko elämäntarina kehiin ja kattelet tän naisen hölmistyneitä ilmeitä, ku se yrittää miettiä, että mikä ihmeen sekopää siihen viereen istahti. Herättää ainakin huomion ja saattaa viedä pitemmällekin... ;)
ekipti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 03.10.2005 20:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja ekipti »

Tulin tähän mainostamaan, etten ole käynyt viiteen kuukauteen baareissa!
poof.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ekipti kirjoitti:Tulin tähän mainostamaan, etten ole käynyt viiteen kuukauteen baareissa!
Thanks.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ekipti kirjoitti:Tulin tähän mainostamaan, etten ole käynyt viiteen kuukauteen baareissa!
Amatoori! Jos festareiden terasseja ei lasketa, en ole kaynyt baareissa neljaantoista (14) kuukauteen!
WanhaPervo

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti: 1) kohtelias peruslähestyminen: "kröhöm, sallitteko minun esitellä itseni?"
2) pleijerimuuvi: "kaunis ilta tänään, junou poks. *smile*"
Sitten on vielä näitä, jotka ovat tuon 2-kohdankin virittäneet äärimmilleen muotoon "junou poks. *smile"
gullible

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja gullible »

WanhaPervo kirjoitti: Sitten on vielä näitä, jotka ovat tuon 2-kohdankin virittäneet äärimmilleen muotoon "junou poks. *smile"
Ja niitä, jotka käyttävät vain *smile*:a ennen kun alkavat törkkimään kikkeleillään. Tasan eivät käy onnen lahjat.
Vastaa Viestiin