Jutun aloittaminen baarissa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Exsat

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulli75 kirjoitti:
Rahasta en keskustele tai mainitse mitään kun tuon drinksun pöytään vaan katson miten nainen reagoi koko tapahtumaan. Alkaako hän kaivaa rahapussia, jatketaanko keskustelua vai tuleeko semmoinen ilme ettei yksi drinkki riittänyt.
Mä oletan, että jos mies oma-alotteisesti kysyy, että mitä juon (tai tuo kysymättä juoman) niin hän sen aikoo myös tarjota. Jos taas mies on menossa tiskille ja pyydän tuomaan samalla jotain itselleni, niin annan kyllä jo siinä vaiheessa rahan mukaan (ja yleensä vielä yläkanttiin pyöristettynä, mitä niitä senttejä laskemaan).

Mä lähinnä vaivaannun siitä jos vieras ihminen haluaa jotain tarjota. Useimmin en ota mitään, joskus jonkun jääveden jos oikeen jäävät jankkaamaan. Mitä siinä tilanteessa edes pitäisi sanoa? "Mä seurustelen, et sä hyödy tästä mitään, huono diili?"
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

huima kirjoitti:Itseasiassa mainos on täsmälleen Koffin brändin mukainen, korostaen huumorilla sitä että Koff on oleellinen osa baarikulttuuria ja parhaimmillaan nautittuna ystävien kanssa osana hauskanpitoa. Se on KOFF:lle erittäin oleellinen differentioitumiskeino muista olutmerkeistä ja he panostavatkin siihen äärettömän tehokkaasti.
Laupias taivas.
Eikö sinusta se Koffin mainos olekaan ihmisparodia? Onko koko maailma jo muuttunut niin parodiaksi, ettei mitään voi parodioida?

Mutta ontopicciin:
Turha sotkea yleistä "hauskanpitoa" ja "ihmisten kanssa viihtymistä" kliseisiin iskueleisiin. Mitä tänne kirjoittavat miehet ajattelisivat, jos tuntematin MIES lähestyisi teitä, kysyisi saako liittyä seuraanne (no siihen asti lähes normaalia), sitten esittäytyisi (ilman mitään oikeaa asiaa) ja vielä tarjoutuisi juottamaan teitä? HOMO homosuhdetta etsimässä, eikös?

Vähän kuin se Pulp Fictionin kohta, jossa väitetään ettei jalkahieronnassa ole mitään seksuaalista, kunnes kaveri kysyy, että oletkos antanut MIEHELLE jalkahierontaa! :D

Minulle liian avointa ja selkeää iskumeininkiä kaikki, kun olen niiiiin ujo ja arka :D Mieluummin yleistä juttelua, testausta haluaako tuo edes puhua kanssani, ja jos merkit selvät, esittäytyminen ja hissuksiin eteenpäin.
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.09.2005 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Exsat kirjoitti: "Mä seurustelen, et sä hyödy tästä mitään, huono diili?"
Olisit aika monelle kundille tuon jälkeen "hyvä jätkä".

Kyllä se pistää jokaista vituttaamaan, jos uhraa kallista aikaansa varattuun naiseen.
Exsat

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

SingleMalt kirjoitti:
Exsat kirjoitti: "Mä seurustelen, et sä hyödy tästä mitään, huono diili?"
Olisit aika monelle kundille tuon jälkeen "hyvä jätkä".

Kyllä se pistää jokaista vituttaamaan, jos uhraa kallista aikaansa varattuun naiseen.
Itseasiassa joskus oon sanonut noin. Vastaus oli "Enhän mä sillä, kun.. Eiku mä vaan oikeesti halusin tarjota sulle jotain. Voidaan me olla vaan kavereita, eikö?"

Ehkä omaa vastausta pitäsi muuttaa sellaiseen muotoon, että toisen ei tarvitsisi suotta nolostua mahdollisista taka-ajatuksistaan?
Gina

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti: Mitä tänne kirjoittavat miehet ajattelisivat, jos tuntematin MIES lähestyisi teitä, kysyisi saako liittyä seuraanne (no siihen asti lähes normaalia), sitten esittäytyisi (ilman mitään oikeaa asiaa) ja vielä tarjoutuisi juottamaan teitä? HOMO homosuhdetta etsimässä, eikös?
En oo mies mutta vastaan silti. Jos joku kysyy saako liittyä seuraan, ehkä hän vain kaipaa seuraa? Jos olen yksin baarissa, saatan ängätä johonkin naisporukkaan ja kyllä vain esitellä itseni. En usko että mua pidetään lesbona siinäkään vaiheessa jos juttu uusien ystävien kanssa luistaa (tai uuden ystävän jos vain yksi), ja haluan kohteliaisuuttaani tarjota hänelle esim. oluen.

Olenko mä aivan yksin näiden ajatuksien kanssa, hä?
Gattaca kirjoitti:Minulle liian avointa ja selkeää iskumeininkiä kaikki, kun olen niiiiin ujo ja arka :D Mieluummin yleistä juttelua, testausta haluaako tuo edes puhua kanssani, ja jos merkit selvät, esittäytyminen ja hissuksiin eteenpäin.
Ja tulokset ovat kaikkien nähtävillä. Sä teet tästä asiasta jotenkin niin järkyttävän suurta! Vaikka sä tekisit tämän järkyttävän suuren eleen, oletko ajatellut että valtaosa kanssaihmisistä pitäisi sitä täysin normaalina?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Eipä ole nettitreffeillä kertaakaan edes tullut mieleen tarjota naisen syömisiä/juomisia! Yksi (kaksi yötä hänen luonaan bunkattu) sanoikin että osta sä omat kaljas, mä omani. Siinäkö tragedia ettei lohkea? En usko.

Kerran taas livebongattu nainen, jonka kämpille olin käsittämättömän rohkeuden puuskassa saanut itseni kiilattua yöksi, platonisin verukkein "en halua vielä erota, jutellaan lisää".. lausui ehdotukseeni käydä ennen heille menoa vielä yhdessä baarissa. "En minä ole mikään alkoholisti, jota TARVITSEE juottaa."

Köh...MITÄ varten "Ei tarvitse"?? offtopiccina kysyn, lukeeko tuossa naisen vastauksessa että hän oletti köh.. seksuaalista kanssakäymistä kämpillään? :oops:
Gina

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti:Eipä ole nettitreffeillä kertaakaan edes tullut mieleen tarjota naisen syömisiä/juomisia! Yksi (kaksi yötä hänen luonaan bunkattu) sanoikin että osta sä omat kaljas, mä omani. Siinäkö tragedia ettei lohkea? En usko.
Nainen majoitti sut ja sulla ei tullut mieleenkään tarjota sille edes kaljoja? Ei hyvää päivää....

:roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vein mä kukkia ja viinipullon...
Edit siis TOIN.
Viimeksi muokannut Gattaca, 24.09.2005 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gina

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gina »

Gattaca kirjoitti:Vein mä kukkia ja viinipullon...
No hyvä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Entäs tuo Elämäni Rakkauden "En mä ole mikään alkoholisti, jota tarvitsee juottaa" noin naisen mielestä... olisko lohjennut? Vai mistä tarvitsemisesta puhui?
sincia

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti: Laupias taivas.
Eikö sinusta se Koffin mainos olekaan ihmisparodia? Onko koko maailma jo muuttunut niin parodiaksi, ettei mitään voi parodioida?
Enkö kirjoittanut etää siinä leikitään huumorilla - mutta sen huumorin, parodian, takana on selkeä ajatus siitä mitä Koff on ja ettei se suinkaan ole ajatus siitä että se olisi junttien juomaa.
Gattaca kirjoitti: Turha sotkea yleistä "hauskanpitoa" ja "ihmisten kanssa viihtymistä" kliseisiin iskueleisiin. Mitä tänne kirjoittavat miehet ajattelisivat, jos tuntematin MIES lähestyisi teitä, kysyisi saako liittyä seuraanne (no siihen asti lähes normaalia), sitten esittäytyisi (ilman mitään oikeaa asiaa) ja vielä tarjoutuisi juottamaan teitä? HOMO homosuhdetta etsimässä, eikös?

Vähän kuin se Pulp Fictionin kohta, jossa väitetään ettei jalkahieronnassa ole mitään seksuaalista, kunnes kaveri kysyy, että oletkos antanut MIEHELLE jalkahierontaa! :D

Minulle liian avointa ja selkeää iskumeininkiä kaikki, kun olen niiiiin ujo ja arka :D Mieluummin yleistä juttelua, testausta haluaako tuo edes puhua kanssani, ja jos merkit selvät, esittäytyminen ja hissuksiin eteenpäin.
Okei, et ymmärrä - etkä selkeästi pysty nyt asettumaan muiden housuihin nähdäksesi asian miltään muulta kannalta kuin omaltasi. En ole puhunut mitään iskulauseista ja koko ketjussa iskulauseista on annettu vain negatiivisia kommentteja, sillä mikään tuollainen opeteltu persoonaan kuulumaton ei toimi.

Heteroseksuaalisessa maailmassa miesten ja naisten välillä monissa tilanteissa on aina jännite, tiedostamatonta tai ei. Sen kieltäminen on itsepetosta ja itsensä sekä muiden laittaminen epäseksuaaliseen asemaan.
Ei siis ihme että jos yrität baarimaailmassa tehdä tuttavuutta ilman että mitenkään huomioit tai hyväksyt tuota elementtiä, sillä se on myös avain siihen onnistuneeseen kanssakäymiseen.

Ihan samalla tavalla kun minä kavereineni lähestyn uusia ihmisiä, on ensimmäisenä tytöillä useimmiten mitä todennäköisimmin mielessä että millä tavalla tämä kaveri yrittää päästä heidän pöksyihinsä sisälle - ja sekaseurueissa taas miehillä ajatus, että milläs tavalla nämä kaverit yrittävät päästä meidän tyttöjen pöksyjen sisälle. Sitä ei voi kieltää, joten sen kanssa pitää elää ja toimia.

Baareissa on useinkin käynyt niin että seurueeseen on liittynyt siihen aikaisemmin kuulumattomia ihmisiä, jauhaneet meidän kanssa paskaa sekä asiaakin - ja herran jumala tarjonneet vielä oluttakin tai teräviä! Ja kertaakaan ei ole homosteltu tai edes tehnyt mieli, vaikka oltaisiinkin ihan äijäporukassa oltu liikkeellä.

Toki on ollut reissuja joissa ovat miehetkin yrittäneet tehdä lähempää tuttavuutta, mutta kun se on tehty kohteliaasti ja asiallisesti - ei siitä ole tarvinnut tehdä mitään numeroa, pahastua tai käydä nyrkkeilemään. Joskus asian on voinut ottaa jopa kohteliaisuutena ja pitää sitä myöhemmin hyvänä vitsinä että flaksi kävisi toiseenkin suuntaan.

Olet ujo ja arka, se on selvä. Älä siis turhaan yritä onneasi sellaisessa ympäristössä missä et ole sinut omien vahvuuksiesi ja heikkouksiesi kanssa. Älä myöskään yritä turhaan tuomita ja lokeroida muuta maailmaa moraalittomiksi lutkiksi ja gigoloiksi vain sen takia että et ymmärrä tai osaa tätä tiettyä osa-aluetta.

Missä on gullible kun gulliblea tarvitaan?

Siinä on kaveri joka osaisi lopettaa tämän ketjun tehokkaasti tiivistämällä asian yhteen virkkeeseen, ja minäkin voisin hyvällä omallatunnolla lopettaa tuulimyllyjä vastaan kamppailun.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Koffin mainoksen jätkät ovat juntteja, jos sinusta eivät, niin itse olet juntti. Ja Koff sinulle sopiva juoma.

Ja tuo seksuaalisten jännitteiden hyväksyminen on minusta O.K. ja jotain mitä minun pitäsi rohkaistua hyväksymään. Mutta sen hyväksyminen vie pohjan pois siltä. että baareissa noin muutenvaan vain "tavataan ihmisiä" ja "pidetään hauskaa", jos pippeli ja pimppa kuitenkin hiertää taustalla ja hormonit hyrrää. Ja aloitteellisuus niissä asioissa on minulle pelottavampaa kuin kuolema. Kuolla saa yksin, ei tarvitse nahkoineen karvoineen kelvata jollekulle tai aktiivisesti sellaista yrittää.
killkill

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja killkill »

Dumari kirjoitti:Kertaalleen en käyttänyt lainia ollenkaan. Pusautin vain suulle ja homma oli selvä. :jouden:
Toi on aika hyvä. Pitää tosin olla ns. herkkävaistoinen kaveri. Kun luet daamin eleet ja kiinnostuksen väärin, tuolla avauksella saattaa tulla pataan :D
sincia

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sincia

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonyjl

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Sannu kirjoitti:Ei vaan, mulla on ollut aina itselläni tapana mennä tekemään tuttavuutta kiinnostuksen kohteelleni.
Teitä on siis olemassa! Siis jotka tekee jotain aloitteen tapaisia. Viikko sitten baarissa joku tyttö tuli mulle jotain selittään. Oli vaan niin tuhannen kännissä etten saanut selvää enkä viitsinyt kuunnella.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

BrianW kirjoitti:Mitä mieltä olette? kuuluuko miehen tarjota ja miksi?

Tässähän olisikin kyselyn paikka oikeastaan.
Ei ole pakko, mutta saa tarjota.

Itse en yleensä halua, että minulle tarjotaan ensimmäistäkään juomaa. Hyväksyttyyn tarjoamiseen kohdallani vaaditaan, että tarjoaja on minulle jo tuttu ja drinksun tarjoaminen sopii tilanteeseen, on ikäänkuin sivulause ja muuta kuin yhdessäolon keskipiste. Koen inhottavaksi tilanteen, jossa vasta tapaamani ihminen tarjoaisi minulle juoman, jotta sen varjolla vietettäisiin vielä hetki aikaa yhdessä ja tutustuttaisiin. Minulla pitää aina olla mahdollisuus poistua tilanteesta, kun haluan ja tarjotun drinkin jälkeen mahdollisuus tuntuu pienemmältä.

Sekavaa vainoharhaisen selittämistä
:?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mulli75

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lolita kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Mitä mieltä olette? kuuluuko miehen tarjota ja miksi?

Tässähän olisikin kyselyn paikka oikeastaan.
Ei ole pakko, mutta saa tarjota.

Itse en yleensä halua, että minulle tarjotaan ensimmäistäkään juomaa. Hyväksyttyyn tarjoamiseen kohdallani vaaditaan, että tarjoaja on minulle jo tuttu ja drinksun tarjoaminen sopii tilanteeseen, on ikäänkuin sivulause ja muuta kuin yhdessäolon keskipiste. Koen inhottavaksi tilanteen, jossa vasta tapaamani ihminen tarjoaisi minulle juoman, jotta sen varjolla vietettäisiin vielä hetki aikaa yhdessä ja tutustuttaisiin. Minulla pitää aina olla mahdollisuus poistua tilanteesta, kun haluan ja tarjotun drinkin jälkeen mahdollisuus tuntuu pienemmältä.

Sekavaa vainoharhaisen selittämistä
:?
Ihan looginen ja hyvä selitys :)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gattaca kirjoitti:Ja tuo seksuaalisten jännitteiden hyväksyminen on minusta O.K. ja jotain mitä minun pitäsi rohkaistua hyväksymään. Mutta sen hyväksyminen vie pohjan pois siltä. että baareissa noin muutenvaan vain "tavataan ihmisiä" ja "pidetään hauskaa", jos pippeli ja pimppa kuitenkin hiertää taustalla ja hormonit hyrrää. Ja aloitteellisuus niissä asioissa on minulle pelottavampaa kuin kuolema.
Ne hormonit kyllä hyrrää niin maitokaupassa kuin baarissakin. Ihminen on seksuaalinen olento eikä se ole ympäristöstä riippuvaista vaikka toki ympäristölläkin on vaikutuksensa. Monet on baarissa ihan pitämässä hauskaa (minä ainakin) ilman ihmisluonnon seksuaalisen perusvireen ylittäviä aikomuksia. Mä kyllä epäsosiaalisena ihmisenä ymmärrän sun ongelman - selvin päin ei kyllä tee pätkän vertaa mieli mennä kellekään "heittämään läppää" baarissa, eikä varsinkaan mitään iskuläppää. Ei mulla ole hirveesti yhteistä bilehileiden ja baarikärpästen kanssa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Clay kirjoitti:Monet on baarissa ihan pitämässä hauskaa (minä ainakin) ilman ihmisluonnon seksuaalisen perusvireen ylittäviä aikomuksia. Mä kyllä epäsosiaalisena ihmisenä ymmärrän sun ongelman - selvin päin ei kyllä tee pätkän vertaa mieli mennä kellekään "heittämään läppää" baarissa, eikä varsinkaan mitään iskuläppää. Ei mulla ole hirveesti yhteistä bilehileiden ja baarikärpästen kanssa.
Minä taas en käsitä, mitä "hauskaa" baarissa voisin pitää. Kaljoittelu ja keskustelu kavereiden kanssa pubin hiljaisessa nurkkapöydässä menettelee, mutta sekin on kallis korvike pussikaljoittelulle samassa seurassa.

Baarissa yksin käydessäni taas yleensä päädyn ennen valomerkkiä kuuntelemaan jonkun tuntemattoman levyseppähitsaajan yksityiskohtaista selostusta työurastaan tai jonkun nörtin jorinaa meidän molempien näkemistä Star Trekin jaksoista. Kai se on synti ja häpeä, että olen niin epäsosiaalinen, mutta en millään saa mitään lisäarvoa elämääni kuuntelemalla juttuja, jotka ovat minlle joko yhdentekeviä tai itsestäänselviä. Eikä innosta itsekään jorista muille vastaavia.

Siinäkö niiden kiksien pitäisi olle, että ah IHMINEN kertoilee minulle niitä? Jutuista viis mutta niin ihanaa kun 50-100 kiloa elävää hengittävää lihaa on siinä vieressä? Sori, olen huono ihminen ja epäsosiaalinen kun en ymmärrä.

Baareissa olen käynyt vain PILLUA saadakseni. Mutta sitä saadakseen pitäisi todellakin näyttää siltä, että viihtyy oikeasti baareissa ja nauttii ihmisten kännijorinoista. Ja niin känniin en itse tule, että se onnistuisi!

Parempi kai olisi tehdä eksakteja iskuyrityksiä ja viis muusta. Paha kyllä täälläpäin ei edes näe vapaata naista ilman että alle minuutissa ilmestyisi se naiselle tuttu baarissa viihtyvä jätkä siihen hölöttämään ja naista halaamaan/kielaroimaan! Ihan turha minun käydä.
huima

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti:Baareissa olen käynyt vain PILLUA saadakseni. Mutta sitä saadakseen pitäisi todellakin näyttää siltä, että viihtyy oikeasti baareissa ja nauttii ihmisten kännijorinoista. Ja niin känniin en itse tule, että se onnistuisi!

Parempi kai olisi tehdä eksakteja iskuyrityksiä ja viis muusta. Paha kyllä täälläpäin ei edes näe vapaata naista ilman että alle minuutissa ilmestyisi se naiselle tuttu baarissa viihtyvä jätkä siihen hölöttämään ja naista halaamaan/kielaroimaan! Ihan turha minun käydä.
HIENOA!

Vihdoinkin ymmärrät että sinun on ihan turha mennä baareihin hakemaan vain pillua ja samaan aikaan leikkiä että haluaisi muuten vaan jutella ja tutustua. Pelimiesten ja -naisten viehätys on myös siinä raa'assa rehellisyydessä - ollaan rehellisesti kiinnostuneita toisesta ainakin seksuaalisena olentona, kaikki muu siitä eteenpäin on kiinni monesta muusta asiasta - eikä siitä ole mitään takeita annettu.

Rehellisyys on kaunista, ja sen takia onkin hienoa jos uskaltaa ja osaa sanoa että "Panisin - mutta en lupaa muuta".
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

huima kirjoitti:Mutta sitä saadakseen pitäisi todellakin näyttää siltä, että viihtyy oikeasti Vihdoinkin ymmärrät että sinun on ihan turha mennä baareihin hakemaan vain pillua ja samaan aikaan leikkiä että haluaisi muuten vaan jutella ja tutustua. Pelimiesten ja -naisten viehätys on myös siinä raa'assa rehellisyydessä - ollaan rehellisesti kiinnostuneita toisesta ainakin seksuaalisena olentona, kaikki muu siitä eteenpäin on kiinni monesta muusta asiasta - eikä siitä ole mitään takeita annettu.

Rehellisyys on kaunista, ja sen takia onkin hienoa jos uskaltaa ja osaa sanoa että "Panisin - mutta en lupaa muuta".
Onkin syytä luopua minulle tolkutetuista "opettele olemaan sosiaalinen ja viihtymään ihmisten seurassa" -neuvoista ainakin baarioloissa. En voi luonnettani vaihtaa ja tuollaisen teeskentely ei onnistuisi kuitenkaan. Noin neuvovat luultavasti ovat aidosti sosiaalisia ja ihmisten kanssa viihtyviä alun perinkin. Ei toimi minulle.

Parempi mennä baariin vain metsästämään, tehdä tarkoitushakuisia yrityksiä. Jos siis kohde löytyisi ja nehän ovat täällä harvassa. Pelimiehen karismaa ja ulkonäköä minulta puuttuu, mutta sitä voinee paikata tuolla ASENTEELLA. Ei nyt härskiyksiä sentään mutta suoraviivaisuuutta ja teeskentelemättömyyttä.

Olen miettinyt eiko sellainen ole naisen halveksimista, mutta tavallaan ei, jos sen rehellisesti ja suoraan tekisin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jos haluan tehdä tuttavuutta, yleensä vain katselen kiinnostavaa tyyppiä ja hymyilen, ehkä kierrosta tehdessäni kävelen läheltä ohi. Jos toistakin kiinnostaa niin hän todennäköisesti katselee takaisinpäin, ja jossakin vaiheessa sitten voin mennä juttelemaan, ellei toinen tule juttusille ensin.
Mutta siinä vaiheessa on aika sama mitä sanoo, kun ei enää jännitä niin kovin sitä, että on vain mennyt ja yllättänyt toisen jollain "käyksätäälläusein"-jutulla.
Kyllä sitä puhuttavaa löytyy jostakin aiheesta varmasti. Kamalinta mitä tiedän on juuri nuo vanhat kuluneet jutut jotka kuulostaa väkinäisiltä ja ei persoonaan sopivilta.

Ja voihan aina vaikka pyytää tanssimaan, silloin voi avata keskustelua vaikkapa tiedustelemalla musiikkimakua, tai mielipidettä soivasta kappaleesta. Tai sitten jos toinen kieltäytyy tanssista, mutta ei näytä muuten mitenkään karsastavan sinua, voit vaikka kysyä että onko vika kysyjässä vai biisissä :D Siitä on hyvä jatkaa juttua.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gattaca kirjoitti:Onkin syytä luopua minulle tolkutetuista "opettele olemaan sosiaalinen ja viihtymään ihmisten seurassa" -neuvoista ainakin baarioloissa. En voi luonnettani vaihtaa ja tuollaisen teeskentely ei onnistuisi kuitenkaan. Noin neuvovat luultavasti ovat aidosti sosiaalisia ja ihmisten kanssa viihtyviä alun perinkin. Ei toimi minulle.
Juo enemmän viinaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin