Minne katosi seksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Yönmustaritari

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Noora kirjoitti:mies alkoi pelata wowia
Joku semi-vammasten juttu nille keille DODin rekyyli on liikaa?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Noora kirjoitti:Sitä paitsi olen epäkuollut..
Eihän epäkuolleet mitään seksiä edes kaipaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

elco kirjoitti: Ja tahdoton seksipartneri.
Ei oo varmaan ainoo, joka galleriakuville runkkaa..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Noora
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 24.01.2007 21:14

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Noora »

Clay kirjoitti:
Noora kirjoitti:Sitä paitsi olen epäkuollut..
Eihän epäkuolleet mitään seksiä edes kaipaa.
Olen merkillinen epäkuollut.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Noora kirjoitti: Olen merkillinen epäkuollut.
Sä olet likainen nörtti. Häpeä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Noora
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 24.01.2007 21:14

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Noora »

Ann kirjoitti:
Noora kirjoitti: Olen merkillinen epäkuollut.
Sä olet likainen nörtti. Häpeä.

Oi kiitos!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Itselleni seksi on oikeastaan suhteen yhdentekevin asia. Tärkeämpää on jopa se, että saa olla riittävän paljon rauhassa omissa oloissaan.
Geetzu

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:Itselleni seksi on oikeastaan suhteen yhdentekevin asia. Tärkeämpää on jopa se, että saa olla riittävän usein rauhassa omissa oloissaan.
Oma rauha ja tila nyt on topfemmassa, mut miten kummassa seksi yhdentekevin? Vai onko se aina ollut niin jees, ettei asia ole päässyt ns. nousemaan tärkeäksi? Siis silleen "hyvänä seksi on suhteesta 1%, huonona 99"? :]
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Geetzu kirjoitti:Oma rauha ja tila nyt on topfemmassa, mut miten kummassa seksi yhdentekevin? Vai onko se aina ollut niin jees, ettei asia ole päässyt ns. nousemaan tärkeäksi? Siis silleen "hyvänä seksi on suhteesta 1%, huonona 99"? :]
Fyysiset nautinnot tuntuvat hetkellisesti miellyttäviltä, mutta en ole koskaan arvioinut niitä kovin korkealle. Seksi, herkuttelu ja rajut kuukautiskivut menevät mielessäni samaan kastiin: tuntuvat hetken, mutta jälkeenpäin niitä ei koskaan muista kovin suurina, sykähdyttävinä tai merkityksellisinä kokemuksina. Valitsisin mieluummin omituisia henkisiä virikkeitä tarjoavan happopään kuin hekumallisen seksigurun. Ajatuksena Ruben Stillerin parhaat pakinat tuntuvat kiihottavammilta kuin idea seksin harrastamisesta.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Miten voi kadottaa jotain jota ei ole? Ei mitenkään.

Tässä maailmassa jossa ihmiset hakeutuvat suhteisiin suhteiden jälkeen ja seksiä harrastetaan jalkaa toisen edestä nostaen kuin käymälässä konsanaan ja jossa pidetään outona sitä, ettei orgasmeja kuulu katon läpi vähintään kerran viikossa samaan tapaan kuin vessan huuhteluäänet raikaavat.. Tässä maailmassa minä olen ulkomaalainen.

Mutta se ei haittaa, olen tyydytetty olotilassani. Tunnen itseni ja olen vapaimmillani silloin, kun minua ei omisteta edes hetken ajaksi hetkellisten rakkaudellisiksikin tulkittavien kosketusten ja painantojen kautta.
Minä olen minun.
Geetzu

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

2 sekopäätä (tai siis minun täydellistä vastakohtaani)...
Noora
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 24.01.2007 21:14

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Noora »

-Superior- kirjoitti: Valitsisin mieluummin omituisia henkisiä virikkeitä tarjoavan happopään kuin hekumallisen seksigurun.
Mä haluun molempia. Kaikki heti mulle kiitos!
Noora
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 24.01.2007 21:14

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Noora »

-Superior- kirjoitti:Valitsisin mieluummin omituisia henkisiä virikkeitä tarjoavan happopään kuin hekumallisen seksigurun. Ajatuksena Ruben Stillerin parhaat pakinat tuntuvat kiihottavammilta kuin idea seksin harrastamisesta.
Siis sua kiihottaa enemmänkin tällainen henkinen puoli? Kiihottaa kuitenkin :P
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti:Valitsisin mieluummin omituisia henkisiä virikkeitä tarjoavan happopään
Mr. Muscle? Wc-Ankka?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Yönmustaritari

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

HellBell kirjoitti:Miten voi kadottaa jotain jota ei ole? Ei mitenkään.

Tässä maailmassa jossa ihmiset hakeutuvat suhteisiin suhteiden jälkeen ja seksiä harrastetaan jalkaa toisen edestä nostaen kuin käymälässä konsanaan ja jossa pidetään outona sitä, ettei orgasmeja kuulu katon läpi vähintään kerran viikossa samaan tapaan kuin vessan huuhteluäänet raikaavat.. Tässä maailmassa minä olen ulkomaalainen.

Minä olen minun.
Nuuuh! Missä ihmisten itsekunnioitus? Onko minä ja gattaca ainoat, ketkä haluaa kolisuttaa helvetin kelloja?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti: Tunnen itseni ja olen vapaimmillani silloin, kun minua ei omisteta edes hetken ajaksi hetkellisten rakkaudellisiksikin tulkittavien kosketusten ja painantojen kautta.
Ei se seksi nyt pelkästään tuollaista ole. Tai on se, jos sinä ajattelet, että se on. Mutta voi sitä ajatella toisinkin. Mitä pahaa siinä on, että kaksi toisiaan rakastavaa, arvostavaa ja kunnioittavaa ihmistä haluavat tuottaa toiselle ja itselleen nautintoa?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Yönmustaritari kirjoitti: Nuuuh! Missä ihmisten itsekunnioitus? Onko minä ja gattaca ainoat, ketkä haluaa kolisuttaa helvetin kelloja?
Älä vaan kysy.. Kohta meinaan tähän ilmoittautuu satapäinen joukko kaikkia niitä, jotka haluavat julistaa etteivät missään nimessä, edes vaikka maapallo olisi tyhjänä muista ihmisistä, kuuna kullan valkeana soisi sellaista käyvän ja lisäyksin siitä, kuinka on rauhanomaisempaa ja tutunomaisempaa kuumentua Normaalista Orgasmiharrasteisesta Naisesta jonka voi täten suoraan päätellä olevan libidoltaan kiimainen (siinä missä minun ei -> johtopäätös todennäköisestä frigidiydestä että mahdollisesta aseksuaalisuudesta) ja tällaisia jokapäiväisen elämän asioita kuin nainti, ulostus ja syönti Oikealla tavalla ajatteleva selväpäinen tapaus.
Sitten loppuhuipennukseksi joku jostakin puskista hihkaisee suoranaisen Ratkaisun "ongelmaani".. "HellBell, tarvitset kunnon PANOA. Sillä sinut taas kuntoon saadaan. Kunnon Naiseksi!"
Sil viisiin.
Keikaus kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Tunnen itseni ja olen vapaimmillani silloin, kun minua ei omisteta edes hetken ajaksi hetkellisten rakkaudellisiksikin tulkittavien kosketusten ja painantojen kautta.
Ei se seksi nyt pelkästään tuollaista ole. Tai on se, jos sinä ajattelet, että se on. Mutta voi sitä ajatella toisinkin. Mitä pahaa siinä on, että kaksi toisiaan rakastavaa, arvostavaa ja kunnioittavaa ihmistä haluavat tuottaa toiselle ja itselleen nautintoa?
Ei mitään. Joinakin hetkinä ja aika useinkin käsitän sen harvinaislaatuisen asian että jos rakkaus on kohdallaan ja siis 2 ihmistä ovat siihen törmänneet, on rakkaus seksin muodossa mitä ihaninta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Nuuuh! Missä ihmisten itsekunnioitus? Onko minä ja gattaca ainoat, ketkä haluaa kolisuttaa helvetin kelloja?
"HellBell, tarvitset kunnon PANOA. Sillä sinut taas kuntoon saadaan. Kunnon Naiseksi!"
Tää on just tätä "me mennään thaikkuihin sukeltelemaan, kun siellä on vielä turismista puhtaat vedet"-mentaliteettia.. Ei voi hyväksyy.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

-Superior- kirjoitti:Fyysiset nautinnot tuntuvat hetkellisesti miellyttäviltä, mutta en ole koskaan arvioinut niitä kovin korkealle. Seksi, herkuttelu ja rajut kuukautiskivut menevät mielessäni samaan kastiin: tuntuvat hetken, mutta jälkeenpäin niitä ei koskaan muista kovin suurina, sykähdyttävinä tai merkityksellisinä kokemuksina. Valitsisin mieluummin omituisia henkisiä virikkeitä tarjoavan happopään kuin hekumallisen seksigurun. Ajatuksena Ruben Stillerin parhaat pakinat tuntuvat kiihottavammilta kuin idea seksin harrastamisesta.
Entä jos Rubenille ei riittäisikään pelkkä korkealentoinen pakinointi kanssasi kynttilänvalossa punaviiniä siemaillen, vaan hän pamauttaisi yllättäen haluavansa sinulta ehtaa pimpsalooraa? Olisitko kuinka pettynyt? Varsinkin kun Ruben on mainostanut kovasti omaa pikkumunaisuuttaan (tiedä sitten pitääkö oikeasti paikkansa, asiasta paremmin tietävät kertokoot)?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Nuuuh! Missä ihmisten itsekunnioitus? Onko minä ja gattaca ainoat, ketkä haluaa kolisuttaa helvetin kelloja?
"HellBell, tarvitset kunnon PANOA. Sillä sinut taas kuntoon saadaan. Kunnon Naiseksi!"
Tää on just tätä "me mennään thaikkuihin sukeltelemaan, kun siellä on vielä turismista puhtaat vedet"-mentaliteettia.. Ei voi hyväksyy.
En mäkään. Vastenmielistä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Yönmustaritari kirjoitti:
Noora kirjoitti:mies alkoi pelata wowia
Joku semi-vammasten juttu nille keille DODin rekyyli on liikaa?
Eikös DODissa ole väsätty joku balanssisysteemi aseiden välille? Niinku tulinopeus kasvaa -> ruiskuttaa ihan mihin sattuu.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Näissä Rontin ketjuissa tuppaa olemaan se heikko puoli, että aloituksen jälkeen heppu ei itse enää osallistu. Ehkä se on merillä ja kohta saadaan kuulla, mikä on suhteessa/Rontissa vikana, ja mitä Rontti on tehnyt korjatakseen tilannetta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kenttätohtorillamme oli tänään ihan järkevää pointtia aiheeseen omalla arkipaikallaan pääkanavakuopuksellamme ihan juuri.
Yönmustaritari

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Ihminen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:
Noora kirjoitti:mies alkoi pelata wowia
Joku semi-vammasten juttu nille keille DODin rekyyli on liikaa?
Eikös DODissa ole väsätty joku balanssisysteemi aseiden välille? Niinku tulinopeus kasvaa -> ruiskuttaa ihan mihin sattuu.
:off:
On. Saa! Siksi just heikkoluontoiset ei pärjää kun rekyyli repii piippua minne sattuu. Itseään kunnoioittavat joutuvat siis käyttämään kivääriä pelkästään jo siitä syystä, että jos se tarvii toisenkin latauksen niin ei se ollut edes osuman arvoinen.

Mut hankala osuu liikkuvaan maaliin joooh.
CandyMan

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lolita kirjoitti:Näissä Rontin ketjuissa tuppaa olemaan se heikko puoli, että aloituksen jälkeen heppu ei itse enää osallistu.
No helvettiläinen eiköhän me yhdessä porukalla saada Rontin parisuhde kuntoon ilman asianomaistakin! Sitähän varten netti alunperin perustettiinkin.
Vastaa Viestiin