Minne katosi seksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Dr.Diarrhea

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Clay kirjoitti:
elco kirjoitti:
Clay kirjoitti:
6 x 10 min päivässä, se on mun resepti.
Tunnissa!1
En harrasta doupingia.
Vaihdat vain kättä?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

martza kirjoitti: Itse yritän pitää näitä asioita aina tärkeinä ja olenkin onnistunut pitämään
myös seksielämäni virkeänä vielä 3,5 vuoden yhdesääolon jälkeenkin.
Olen saattanut joskuskin aikaisemmin kysäillä että oletko mies vai nainen? Mutta selvyyttä ei ole tai en muista mutta ei sillä et jos mies niin tekisin sulle edes ajotarjousta, siis sellasta aikasta rivakkaa edes..tosin vaikka olisit nainen koska Kityssä ei voi olla montaa ajettavaa efektiä, edes säälistäkään eh ja jos on niin voi laittaa mulle kuvamateriaalia ja mielellään ihan vaan relaxina eli natural mutta kuitenkin vienosti vartaloa verhoten!! Ja huom, muista se peppu, siitä kuva ois kiva yllätys!!

Mut sou not, eli siis sä Martha niin aika paljon sitten pusupusu pussailet, kosketat ohimennen kädestä kevyesti, silität niskatukkaa, hyväilet huulilla niska ja ehkä hiukan hampailla hellästi näykkäilet, puraset hellästi korvanlehdestä, tulet takaapäin ja otat kiinni oikein voimakkalla tunteella, tulet edestäpäin, otat kiinni niskasta, työnnät lantion kiinni lantioon ja annat kevyen suukon poskelle tai silmään, otat kiinni vähän voimallisesti hiuksista ja katsot palavasti silmiin, lähestyt ja vain kevyesti huulenne koskettavat ja sitten vetäydyt pois kuin kiusotellen, tulet lähelle, vartalot yhteen ja halaat oikein kunnolla ja samalla suutelet kaulaa ja kätesi ottaa kunnolla pepusta kiinni ja hän tuntee kuinka kaikessa on tunnetta jne..

Siis tällattiako meinaat, mutta missä kohdassa se nussiminen tuli tulee vaiko tuutko ollenkaan, tykkäätkö sellattii? Vai ootko alle 100%?
Ollaan vaan ja nautitaan
Rouva Pupu

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Häh? Se mitä sängyn ulkopuolella tapahtuu eli yhdessä viihtyminen, toisen seurasta nauttiminen ja hellyys (pusspusshalihalikainalokainalo) niinQ tarkoittaa sitä, että nussiminen jää pois laskuista? Häh? Ilman noita taitaa jäädä se imemunkyrpäänussinsuasyvälleanukseenpiiskaviuhuuveriroiskuumällitnaamallaesitäkuolluttalutka toiminta aika vähille pitkällä aika jänteellä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Rouva Pupu kirjoitti:Häh? Ilman noita taitaa jäädä se imemunkyrpäänussinsuasyvälleanukseenpiiskaviuhuuveriroiskuumällitnaamallaesitäkuolluttalutka toiminta aika vähille pitkällä aika jänteellä.
Pihtari! :shock:
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Clay kirjoitti:
elco kirjoitti:
Tunnissa!1
En harrasta doupingia.
Vaihdat vain kättä?
Ei mulla kyllä käsi ensin väsy, sen verta tullu treenattua. Tässä nyt lienee muutenkin kyse parisuhteesta, eikä parittomasta. Pysytään aiheessa, jookosta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Rouva Pupu

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Clay kirjoitti: Pihtari! :shock:
Mies on hiukan samanlainen. Jos en helli, suukottele ja heitä huonoa läppää ei pidemmän päälle heruta. Ei se ole mikään tunteeton lihakimpale! :wink:
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Ei helevata....
Eihän sitä nyt pimsukan limakalvotkaan kestäisi monia kertoja päivässä enää... Joskus vereslihalla pannut 4 kertaa peräkkäin ja oli seuraavana päivänä vaikeuksia istuskella.
Pakko kompata näitä veteraaneja ja sanoa, että pitkässä juoksussa ehkä kerrat harvenee, mutta laatu senkun paranee... ja selluliitit hölskyyyyyyy...
CandyMan

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

jouden-za kirjoitti:
martza kirjoitti: Itse yritän pitää näitä asioita aina tärkeinä ja olenkin onnistunut pitämään
myös seksielämäni virkeänä vielä 3,5 vuoden yhdesääolon jälkeenkin.
Olen saattanut joskuskin aikaisemmin kysäillä että oletko mies vai nainen?
Ei ole.
CandyMan

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Nainen_x kirjoitti:Pakko kompata näitä veteraaneja ja sanoa, että pitkässä juoksussa ehkä kerrat harvenee, mutta laatu senkun paranee...
Tai sitten se vaan rutinoituu, kertovat isot pojat keskustelupalstoilla (minullehan ei tietenkään ole koskaan noin käynyt, päinvastoin olen saavuttanut Nirvanan). Toki tähänkin pätee sama lääke kuin kertojen hälyttävään harvenemiseen: pitää muistaa hoitaa suhdetta kuin pientä rumaa ankanpoikasta, antaa sille tilaa hengittää, tuoda seksikaupasta aina uusia leluja, miettiä naiskennellessaan naapurin Tiinaa jne.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Seksin loppuminen on kiva asia. Kun on vähän varautuneempi tunnelma, niin ei tarvitse jutellakaan koko ajan. :]
elco

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

jouden-za kirjoitti:Ja huom, muista se peppu, siitä kuva ois kiva yllätys!!
Taas täällä metsästämässä karvapyllykuvakokoelmaan jatkoa! Jos et olisi homo niin olisit varmaan pitelemätön naistenmies.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti:
martza kirjoitti: Itse yritän pitää näitä asioita aina tärkeinä ja olenkin onnistunut pitämään
myös seksielämäni virkeänä vielä 3,5 vuoden yhdesääolon jälkeenkin.
Olen saattanut joskuskin aikaisemmin kysäillä että oletko mies vai nainen?
Älä jaksa Jouska. Kuule, muillakin ihmisillä on vipinää peiton alla kuin sinulla, vaikka muut eivät tietenkään ole sellaisia zekzijumalia kuin sinä. Anna ihmisten räpeltää tyylillään ja ole onnellinen heidän puolestaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja martza »

jouden-za kirjoitti: Olen saattanut joskuskin aikaisemmin kysäillä että oletko mies vai nainen?
Joo olet kyselly ja vastaan jälleen, että olen.
Keikaus kirjoitti: Älä jaksa Jouska. Kuule, muillakin ihmisillä on vipinää peiton alla kuin sinulla, vaikka muut eivät tietenkään ole sellaisia zekzijumalia kuin sinä. Anna ihmisten räpeltää tyylillään ja ole onnellinen heidän puolestaan.
Nih. Muistakkin tämä.
On kiva räpeltää omalla tyylillään ja kun niistä saa vielä 100%:en nautinnon niin mikäs tässä on eläessä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ja huom, muista se peppu, siitä kuva ois kiva yllätys!!
Taas täällä metsästämässä karvapyllykuvakokoelmaan jatkoa! Jos et olisi homo niin olisit varmaan pitelemätön naistenmies.
Yx jutska: pari vuotta sitten olin Tahkolla ja siellä Piazzan paaris. No yht-äkkii huomasin että joku kaljupää seuraa, tuijottaa, väijyy, ehkä vähän kuolaakin what ewör..noh kun tarina meni jonninnin verran ettepäin, niin selvisi että se kuolaKalle oli kuin olikin itse Elcosmitti tuo kaikkien kiimaisten puppeleiden isä ja sisko ja itse Kityn ehkä kolmanneksi heteroin jätkä ennen Poitsua ja voin sanoa että prosentit on kohdillaan koko sakilla, luulen?..ja miten tarina meni ettepäin, niin onkin sitten ihan vaan historiaa, mut voin kertoa että tuona Pääsiäisenä Saivat suuremmatKin voimat tunnetta johonkin uh.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
martza kirjoitti: Itse yritän pitää näitä asioita aina tärkeinä ja olenkin onnistunut pitämään
myös seksielämäni virkeänä vielä 3,5 vuoden yhdesääolon jälkeenkin.
Olen saattanut joskuskin aikaisemmin kysäillä että oletko mies vai nainen?
Älä jaksa Jouska. Kuule, muillakin ihmisillä on vipinää peiton alla kuin sinulla,
Niinkö. Onko sulla nyt ollut jotain vanhaa mustaa murjaania joka panee kolme kertaa peräkkäin ja kunnolla ja ilman Poitsun sinisii pilsuja ?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

martza kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Olen saattanut joskuskin aikaisemmin kysäillä että oletko mies vai nainen?
että olen.
Kas kas, aika hyvä!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:
martza kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Olen saattanut joskuskin aikaisemmin kysäillä että oletko mies vai nainen?
että olen.
Kas kas, aika hyvä!!
Tehän ootte martzan kanssa ku kaks marjaa. Yhtäläisyyksiä, jotka näin äkkiseltään tulee mieleen:

- päälle 35v (...)
- isejä
- avioerosta hyvin selvinneitä
- uusissa suhteissa
- kaljuja
- kitinässä lähinnä seksi- ja rakkaustopiceissa
- teillä menee hyvin, ettekä sitä juuri piilottele
- tykkäätte vähän äidillisestä Geetzusta

Aika moinen lista hei. Horoskooppeja en muista, Keikkis voi täyttää.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Tehän ootte martzan kanssa ku kaks marjaa. Yhtäläisyyksiä, jotka näin äkkiseltään tulee mieleen:

- päälle 35v (...)
- isejä
- avioerosta hyvin selvinneitä
- uusissa suhteissa
- kaljuja
- kitinässä lähinnä seksi- ja rakkaustopiceissa
- teillä menee hyvin, ettekä sitä juuri piilottele
- tykkäätte vähän äidillisestä Geetzusta
Mä oon Merja... Jouden saa olla Marja.. :lol:

- päälle 35v (...)
TOTTA. Reilusti yli, ainakin minä.

- isejä
TOTTA. Onks Joude YH?

- avioerosta hyvin selvinneitä
TOTTA.

- uusissa suhteissa
TOTTA

- kaljuja
TOTTA. Ja kaiken lisäks vielä olen savolainen kalju mies. :wink:

- kitinässä lähinnä seksi- ja rakkaustopiceissa
TOTTA, tavallaan. Etupäässä, kulutan aikaani täällä työaikana, jos on luppoaikaa

- teillä menee hyvin, ettekä sitä juuri piilottele
TOTTA. Mitäs sitä omaa onneaan piilottelemaan. Onnea on muutenkin niin vähän tässä kylmässä maailmassa

- tykkäätte vähän äidillisestä Geetzusta
TOTTA ja avoimesta ja hekumallisesta Geetzusta, kaikenlisäksi. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

martza kirjoitti: - isejä
TOTTA. Onks Joude YH?
Joo, ja mä olen sen aivoton tytär.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Noora
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 24.01.2007 21:14

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Noora »

Jo väheinen seksi loppui kokonaan kun mies alkoi pelata wowia. Nyt hypnoottisesti tuijotellaan tietokoneen ruutua toistellen vihaisesti "vittu". En ymmärrä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Noora kirjoitti:Jo väheinen seksi loppui kokonaan kun mies alkoi pelata wowia. Nyt hypnoottisesti tuijotellaan tietokoneen ruutua toistellen vihaisesti "vittu". En ymmärrä.
Helppo ratkaisu, ala pelaamaan itsekkin. Pian harrastatte villiä virtuaaliörkkiseksiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Noora
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 24.01.2007 21:14

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Noora »

Minä pelasin jo ENNEN häntä. Kaikki on minun vika, minä houkottelin häntä siihen maailmaan! Mea culpa mea culpa mea culpa!
elco

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

jouden-za kirjoitti: ...
Pistin karvapyllykuvani kuvagalleriaan. Only for you my friend. Puzz. :h:
elco

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Ann kirjoitti:
martza kirjoitti: - isejä
TOTTA. Onks Joude YH?
Joo, ja mä olen sen aivoton tytär.
Ja tahdoton seksipartneri.
Noora
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 24.01.2007 21:14

Re: Minne katosi seksi?

Viesti Kirjoittaja Noora »

...niin jä eihän siellä mitään villiä virtuaalia örkkiseksiä harrasteta! Siellä vaan leveloidaan ja kerätään pisteitä ja uusia kamoja. Vähän kuin tosielämässä. Sitä paitsi olen epäkuollut enkä örkki, en mä semmoisiin sekaannu!
Vastaa Viestiin