Uskallatko olla eri mieltä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Re: Uskallatko olla eri mieltä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Suorastaan kammottavaa uskoa ihmiseen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Uskallatko olla eri mieltä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Suorastaan kammottavaa uskoa ihmiseen.
Senkös takia mr. Majesty Slam on nicknameltaan "Pöllö"?

Kysyy Sir. Arne
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Uskallatko olla eri mieltä?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

-Superior- kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jos ei uskalla olla oma itsensä parisuhteessa, on väärän ihmisen kanssa.
Erittäin hyvin sanottu siellä takana!
Minua taas vituttaa, kuinka kaikesta voi aina syyttää jotakuta toista. Itsestä ja omasta kasvamisesta ei haluta ottaa mitään vastuuta, koska on niin paljon kivempaa vain todeta, että "kumppani oli väärä".
Ehkä olen sitten ty-mä kun en tätä tiedä mutta miten tämä toisen syyllistäminen suhteen päättymisestä liittyy nyt mitenkään alkuperäiseen lauseeseen jossa todetaan, että suhteessa pitäisi pystyä olemaan oma itsensä?

Itse olen ensimmäinen miettimään asiaa toisen kantilta ja etsimään vikaa itsestäni (välillä vähän turhankin pitkään) silloin kun suhteessa aletaan mennä metikköön..

No joo.. Jos se sitten on tosiaan onkin niin, että kun olet suhtessa jonkun kanssa niin ainoa oikea tapa on muuttaa itsesi (sekä ulkoisesti että sisäisesti, tarkoittaen mm. arvomaailmaasi, asenteitasi, ajatuksiasi asioista jne) sen toisen kaltaiseksi niin sitten olen kai tosiaan ymmärtänyt koko homman ihan väärin.

Kah, siksikö olen edelleen sinkle :P Sitten olkoonkin niin!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Uskallatko olla eri mieltä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

segma kirjoitti:Suorastaan kammottavaa uskoa ihmisen täydelliseen kontrolliin omasta itsestään.
Nyt voimme testata tämän jännittävän väitteen iloisella ja oikein pirskahtelevan leppoisalla leikillä. Kyseessä on monivalintatesti, jossa vastataan leikkimielisiin väittämiin!

1. Elämäni on ollut karmeaa. Jouduin kärsimään monta vuotta pitkäveteisessä parisuhteessa, joka teki minut onnettomaksi! Kuka on vastuussa?
A) Entinen kumppanini, se sortaja.
B) Ajatuksia vallankumouksesta: joku muu, kuka?

2. Minua kauhistuttaa olla oma itseni parisuhdekumppanini läsnäollessa. On vain pakko feikata kun en muuta uskalla! Onko syy:
A) kumppanini korvien välissä?
B) minun korvieni välissä?

3. Olen valinnut elämänkumppanikseni mykkäkoulua alvariinsa pitävän rasittavan pikkupillun. Ketä minä voin syyttää?
A) Lapsellista pikkupillua.
B) Itseäni.

4. Päätin valita puolison, jolla on nussimishaluja korkeintaan joka kolmas viikko. Itselläni taas on seksihullun himot! Ketä voisin syyttää tästä jatkuvasta, kaameasta stressitilastani?
A) Heikkolibidoista paskahomoa.
B) Itseäni.

5. Ruokaa laittaessaan ärsyttävä kumppanini paloittelee herkkusienet aivan liian paksuiksi, vaikka ohuet parantaisivat paljon enemmän elämänlaatuani! Onko vika:
A) kumppanissani?
B) minussa?

6. Olen kumppaniani miellyttääkseni luvannut tehdä aina välillä kompromisseja. Kenellä on vastuu elämäni pilaamisesta?
A) Kumppanillani, sillä sialla.
B) Minulla.

7. Puolisoni ei ole lainkaan pakko-oireista kärsivä häiriintynyt siivousintoilija. Minua taas niin ahdistaa ja surettaa, ettei tuo kamala vätys halua kotimme näyttävän viehättävältä museolta! Ketä voisin syyttää rappeutuvasta mielenterveydestäni?
A) Kamalaa, nurkissa loisivaa vätystä.
B) Itseäni.

Lopputulos

¤ Enemmän A-vastauksia: Olet oikeamielinen pyhimys ja nuhteeton marttyyri. Kai ymmärrät, että olet suhteissasi uhri? Sinun ei kannata enää vahingossakaan pariutua - kaikki parisuhdekumppanit ovat sikoja.
¤ Enemmän B-vastauksia: Help the aged, pitkä ja kehittävä elämä on nivelongelmaisille, puuduttaville mummoille. Pahoittelut.
segma

Re: Uskallatko olla eri mieltä?

Viesti Kirjoittaja segma »

-Superior- kirjoitti:...
Hienoa. Harmi että pirskahtelevan leppoisa leikkisi meni vähän asian vierestä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Uskallatko olla eri mieltä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

segma kirjoitti:Hienoa. Harmi että pirskahtelevan leppoisa leikkisi meni vähän asian vierestä.
Pirskahtelevan mukava leikki oli enemmänkin vastaus KisSandran johtopäätökselle. Can't you see the giant that walks around you seeing through your petty lives?
slam

Re: Uskallatko olla eri mieltä?

Viesti Kirjoittaja slam »

shue kirjoitti:Meinaan niinku parisuhteessa. Oletko tuuliviiri, joka vaihtaa mielipidettään kumppanin mielipiteen mukana, vai uskallatko pitää kiinni omista näkemyksistäsi? Kestääkö parisuhteesi eriävät mielipiteet? Haluaisitko itse kumppanin, joka myötäilisi sinun mielipiteitäsi?

Esimerkki: A ja B ovat pariskunta. A on aina halunnut lapsia, mutta tavatessaan B:n tämä kertoi, ettei halua lapsia. Tämän jälkeen A:kin alkaa puhua, ettei halua lapsia. Sitten pari eroaa ja A alkaa taas hehkuttaa, miten kivaa olisi joskus saada niitä lapsiakin - että sellainen lapsirakas kumppani olisi kiva.

Hyvin pelkistetty esimerkki, mutta get the idea.

Pitäisikö tähän kehittää jonkinlainen äänestys?
- Olisi tietysti hyvä, kun kaikesta pystyisivät puhumaan, mutta jos eivät pysty erotkoon heti. Ei kannata tuhlata elämäänsä kitumiseen. Onhan niitä ihan sopiviakin naisia. Ainoa haitta vaan, että ovat muiden miesten lahkeissa.

as Super, muita sulotissejä luettelematta paras. ;)
Vastaa Viestiin