Nainen kaveriksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti: Mua vaivaa myös ajatus siitä, että tälläiset rakastujakaverit ovat vuosi tolkulla kuunnelleet kaikki mun parisuhteen ilot ja surut, mahdolliset ihastukset ja irtosuhteet ja kaikki mahdolliset. Sitä on tahtomattaan rääkännyt läheistä ihmistä kääntämällä puukko haavassa harva se päivä.
Ompas sullakin metkat jutut... :) Ei kait kaveriinsa oikein voi ihastua, jos se on siinä vierellä keikkunut iät ja ajat eikä ole kokenut kuitenkaan mitään vetoa koskaan sitä kohtaan.

Yllätten muuten ala-asteella olevista ihmistä minulla on aikalailla säilynyt täysin samanlaiset mielipiteet vuosien ajan. Enkä kovin montaa jaksaisi miettiä seurustelukumppaniksi ylä-aste/ lukiosektoriltakaan näin jälkeenpäin ajatellen. Muutama on sellaisia, joihin ihastuin heti ensi näkemältä ja voisin suostua suhteen muodostaan edelleenkin yhden heistä kanssa. Käytännössä asia jäi testaamatta, mutta tulihan heitä nähtyä ja kuunneltua "salaa"... jee. Koin itseni niin reppanaksi, että en uskaltanut, mutta ehkä vain parempikin, että en uskaltanut yrittää iskeä.
Keikaus kirjoitti: Olen enimmäkseen samaa mieltä. Jos toinen ei tajua, että ei sytytä, niin miksi minun pitäisi se hänelle selventää. Sitäpaitsi en kyllä jaksa sitä, että toinen mahdollisesti suuttuu, kun saa pakit. Parempi vaan luikerrella tuollaisista tilanteista jotenkin muuten ulos.
Ei ole hyvä jättää tilannetta epäselväksi, jos mielipide on selkee. Eikös esim. tekstiviestillä ole aika helppo hoitaa asia kuntoon, jos mies sattuu haikailemaan sinun perääsi. Sitä jää vain miettimään, että pitääköhän se minusta...

Tosin mie en pysty olemaan hiljaa, jos pidän naisesta. Ylenmääräisellä kirjoittelulla olen saanut aikaiseksi myös pakkeja. Ei ole paljon tullut ajateltua, miltä naisesta oikeasti tuntuu. Kunhan olen vain paasannut mielestäni hauskoja juttuja niille ja vonkaillut näkemättä nenääni edemmäksi. Ehkä niitä tarvitsee myös kuunnella... (yöllä tuossa mietin moista tänne ajaessa... en keksinyt nyt) :think:

Haluaisin tosi kovasti, että joku mukava nainen pitäisi minusta. En haluaisi olla mikään vapaa harrastaja / vapaa ratsastaja. Väärä asenne varmaankin? :nuts:
Viimeksi muokannut slam, 28.09.2005 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Impi »

slam kirjoitti:Ehkä niitä tarvitsee myös kuunnella...
Olet asian ytimessä. Ihmiset tuntevat vetoa sellaisiin, jotka ovat kiinnostuneet heidän asioistaan. Kysele naiselta paljon, niin olet matkalla menestykseen. (Mutta älä sarjatulita, vaan kuuntele myös vastaus, ja jatka keskustelua siitä.)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti: Haluaisin tosi kovasti, että joku mukava nainen pitäisi minusta. En haluaisi olla mikään vapaa harrastaja / vapaa ratsastaja. Väärä asenne varmaankin? :nuts:
Sanoisin, että sulla on oikea asenne.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Impi kirjoitti:
slam kirjoitti:Ehkä niitä tarvitsee myös kuunnella...
Olet asian ytimessä. Ihmiset tuntevat vetoa sellaisiin, jotka ovat kiinnostuneet heidän asioistaan. Kysele naiselta paljon, niin olet matkalla menestykseen. (Mutta älä sarjatulita, vaan kuuntele myös vastaus, ja jatka keskustelua siitä.)
Ok. Kuunteleminen saattaa olla vähän vaikeampaa. Puhua mokkuutan sen suuremmin ajattelematta tännekin, mutta luen 5% prosenttia. öö- jöö muillakin on varmaan sanottavaa...
Keikaus kirjoitti:
Sanoisin, että sulla on oikea asenne.
:sir: Kyl, kelpaisi.
Viimeksi muokannut slam, 28.09.2005 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

MGandhi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Juuseonkinpaha, jos jollain on mielipide, joka on Sinun mielipiteesi vastainen. PAHA!
Just noinhan mä yritin saada sanottua, eixjee? :) *silittää päätä rauhoittavasti*
Noh, mitä sitten koitit saada sanottua?

Provon takana usein on mielipiteen tynkää... OK.
Mielipide on harmillista? Se ei avautunut.
Joo, olin varmaan liian epäselvä, pahoittelut siitä. Epäselvä mielipiteen ilmaiseminen on paha juttu, ja provoilut edustavat usein juuri epäselvää ilmaisua. Parempi olisi sanoa suoraan mitä ajattelee, koska muuten:
1. osa ottaa provon tosissaan sellaisenaan (sen sijaan että kuulisivat sen takana olevan oikean mielipiteen),
2. eri mieltä olevien on vaikea esittää kunnollisia vasta-argumentteja.

Eli jos on oikeasti asiaakin, asian muotoileminen provoksi on huono homma. Ja mitä kierommasta ja kansaanmenevämmästä provosta on kyse, sitä huonompi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tiikeriankka kirjoitti:Niin, se on ihmisen mielestä silloin väärin, kun hän on se, joka ei ole kiinnostunut enemmästä. Ei tätä voi alkaa yksinkertaistamaan, koska se ei sellaista ole ja voi sisältää sellaisia mausteita, joita ei soppaa katsomalla selvitä. Tietysti on ikävää, jos toinen kirkkain silmin selittää haluavansa olla vain ystävä ja seuraavassa hetkessä on tunkemassa pöksyihin.. Jos pystyy olla sekoamatta, niin miksi ihmisten välillä ei voisi olla muuta hyvää kuin seurustelu?
Jos on sitä sorttia joka tarrautuu kiinni kaikkiin mahdollisiin ihmiskontakteihin kuin hukkuva kepukkaan, niin sitten joo kannattaa vain haalia kavereikseen kaikenmaailman takertuvia ressuja.

Kuten joku(oliko exsat) taisi tuolla myöhemmin mainita, ei tunnu mukavalle kertoa kaverille yksityisasioitaan esim. omasta suhteestaan, jos toinen on täysin kyvytön omien tunteidensa takia olemaan puolueeton suhtautumisessaan. Sitähän kaverit/ystävät tekevät: jakavat asioita?

Jos nyt tuolla "muulla hyvällä" tarkoitit jotain kahvittelua ja leffaa kerran kuussa, vailla sen kummempaa vuorovaikutusta, niin mikäs siinä sitten.. Itse en vain moisia ihmiskontakteja jaksa ylläpitää. Kaverit/ystävät ovat jotain muuta kuin "paremman puutteessa".
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tiikeriankka

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ann kirjoitti: Jos on sitä sorttia joka tarrautuu kiinni kaikkiin mahdollisiin ihmiskontakteihin kuin hukkuva kepukkaan, niin sitten joo kannattaa vain haalia kavereikseen kaikenmaailman takertuvia ressuja.

Kuten joku(oliko exsat) taisi tuolla myöhemmin mainita, ei tunnu mukavalle kertoa kaverille yksityisasioitaan esim. omasta suhteestaan, jos toinen on täysin kyvytön omien tunteidensa takia olemaan puolueeton suhtautumisessaan. Sitähän kaverit/ystävät tekevät: jakavat asioita?

Jos nyt tuolla "muulla hyvällä" tarkoitit jotain kahvittelua ja leffaa kerran kuussa, vailla sen kummempaa vuorovaikutusta, niin mikäs siinä sitten.. Itse en vain moisia ihmiskontakteja jaksa ylläpitää. Kaverit/ystävät ovat jotain muuta kuin "paremman puutteessa".
No vittu sanoinko minä, että jotain pitää jotain surkeita raasuja haalia? Kaksi eri asiaa, kun se toinen on vain kiinnostunut kuin se, että on täysin liekeissä. Ei kai tässä nyt puhuta mistään epätoivoisista, lemmenkipeistä vanhoista piioista? Vaikka alunperin slämäri jostain sellaisista toimenpiteistä puhuikin.. Ihminen, joka on kypsä, hallitsee itsensä ja terveellä itsetunnolla varustettu varmaankin kykenee olemaan vain kaveri ja jakamaan asioita.
MGandhi

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

EveryWoman kirjoitti:olevien on vaikea esittää kunnollisia vasta-argumentteja.

Eli jos on oikeasti asiaakin, asian muotoileminen provoksi on huono homma. Ja mitä kierommasta ja kansaanmenevämmästä provosta on kyse, sitä huonompi.
Juh, OK. Nyt asia selvisi tyhmemmällekin.
Tosin kyllä keskustelufoorumit provonsakin tarvitsevat. Pelkkä asialinjan vetäminen (jota sinä edustat) kävisi pitkällä juoksulla tylsäksi. Provot herättävät keskustelua kuitenkin paremmin kuin 2 ruudullisen mittainen syväanalyysi mistään aiheesta. Jatkamme siis näin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tiikeriankka kirjoitti:No vittu sanoinko minä, että jotain pitää jotain surkeita raasuja haalia?
No vittu sanoit.
Tiikeriankka kirjoitti:Kaksi eri asiaa, kun se toinen on vain kiinnostunut kuin se, että on täysin liekeissä.
Poteitouspotaatous. Kiinnostusta ruokitaan hakeutumalla ihastuksen seuraan, sitä tukahdutetaan ottamalla etäisyyttä.
Tiikeriankka kirjoitti:Ei kai tässä nyt puhuta mistään epätoivoisista, lemmenkipeistä vanhoista piioista?
Piioista tai perteistä, kaikki me kaivataan lovea.
Tiikeriankka kirjoitti:Ihminen, joka on kypsä, hallitsee itsensä ja terveellä itsetunnolla varustettu varmaankin kykenee olemaan vain kaveri ja jakamaan asioita.
Käytöstään voi ja pitää hallita, tunteilleen ei mahda mitään. Kun niillä tunteilla tuppaa olemaan vaikutuksensa tekoihin, vaikka kuinka tuntisi olevansa tilanteen herra, niin en kovasti lähtisi laskemaan käytöstapojen varaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tiikeriankka

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

No omapa on häpeäsi, jos et siihen pysty.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tiikeriankka kirjoitti:No omapa on häpeäsi, jos et siihen pysty.
Itse olet.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Itse olet.
Mutsis on.
Enthu

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Faijas on
1108

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kun "Puolivallaton Korkkaamaton Kitykinkkusinkku" sanoo että "Faijas on" niin sitä ei voi muuta tehdä kuin yrittää ajatella valoisasti "Maailmassa on hyvyyttä"
Tiikeriankka

Re: Nainen kaveriksi?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ann kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:No omapa on häpeäsi, jos et siihen pysty.
Itse olet.
Talk to the hand :stop:
Vastaa Viestiin