Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mieheni kertoi eilen kuulleensa jostakin tutkimuksesta (eikös kuulosta luotettavalle?), jonka mukaan mukaan miehet valitsevat itselleen ulkonäöllisesti äitinsä kaltaisen vaimon. Pitäneekö tämä paikkansa? Oman suppean otannan myötä olen havainnut, että väite ehkä joltakin osin on totta. Itse kyllä muistutan anoppia, olemme molemmat miehiimme verrattuna pienikokoisia ja tummatukkaisia. Veljeni vaimo taas on pullukka niin kuin meidän äitimme. Mutta mielelläni kuulisin ihan vastakkaisista kokemuksista, eihän miehet nyt voi tällä lailla olla äidissään kiinni, eihän!?
Äiti ei tiedä
CandyMan

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Leila kirjoitti:Mutta mielelläni kuulisin ihan vastakkaisista kokemuksista, eihän miehet nyt voi tällä lailla olla äidissään kiinni, eihän!?
Sori, mutta kyllä ovat. Miksi muuten luulet miesten lutkuttavan tissiä? Isot miehet? Ei tuommoista kestä katsoa. Koska miehesi on selvästikin mennyt samaan vipuun, sinuna sanoisin hänelle

Leave me alone
I wanna go home
I don't want to see you so leave me alone
Leave me alone
'Cause I feel like I'm dyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingggghh...
PerttiMakimaa

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Leila kirjoitti:Mieheni kertoi...
Miksi miehesi tätä sinulle kertoi? Outoa saada sinut pohtimaan tuollaisia...

Itse aiheesta. Olisiko se Teille naisille loukkaavaa jos mies etsisi naisesta itsensä hyväksi havaitsemia ominaisuuksia?
MGandhi

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Taidan siis jäädä ilman vaimoa, koska äidistäni minulla ei ole havaintoa. Tarvinnee etsiä kyseinen nainen jostain käsiini, jotta tiedän oman naistyyppini. Alkaahan nämä naisongelmat pikkuhiljaa selvitä!!1
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Niin ja naiset haluavat kuulemma samanlaisen kuin isänsä.

Kyllä minä ainakin haluan vaimon, joka on nainen, ihan kuin äitinikin on. Mutta muuten en kyllä ole innostunut lyhyistä paksuista tädeistä, joilla on nivelrikko.

Veljesi on varmaan ottanut sen vuoksi pullukan, koska valtaosa suomalaisista on pullukoita. Hoikkia ei riitä kaikille. Ja sinun miehelläsi on vain oidipuskompleksi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
NuoriDaavid

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihminen kirjoitti: Kyllä minä ainakin haluan vaimon, joka on nainen, ihan kuin äitinikin on.
Kauheita vaatimuksia asetat. Eikö riitä että on ihminen kuten sinäkin?
Dr.Diarrhea

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Preferoin kyllä pystytisuja, en hernepusseja.
PerttiMakimaa

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Preferoin kyllä pystytisuja, en hernepusseja.
Gat?
Dr.Diarrhea

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Preferoin kyllä pystytisuja, en hernepusseja.
Gat?
:oops:
BettyB.

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Alkaahan nämä naisongelmat pikkuhiljaa selvitä!!1
Onks jotain ongelmia vai häh? Veikkaan mutsisi olevan hottis blondi, älä suotta vaivaudu etsimään...

Itse olen kyllä havainnut preferoivani veljeni kaltaisia miehiä isäni kaltaisten sijaan, mutta isäni onkin itsekäs vanha irstailija, että onko ihmekään.
MGandhi

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Alkaahan nämä naisongelmat pikkuhiljaa selvitä!!1
Onks jotain ongelmia vai häh? Veikkaan mutsisi olevan hottis blondi, älä suotta vaivaudu etsimään...
Ei mulla enää ole! Mun mutsilla on salettiin isot tissit!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:... isäni onkin itsekäs vanha irstailija
Hahahaa, eikä ole! :lol:
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:Hahahaa, eikä ole! :lol:
No ei se enää uskalla olla, pelkää raukka saavansa taas sydärin. Mutta sitä ennen, hohhoijaa! Kuka liki seittemänkymppinen papparainen käy "golfaamassa" Thaimaassa? Kysynpä vaan.

Ja joo, oon silti isin tyttö. Mutta vaan sen takia että se lahjoo mut pitämään suuni kiinni sen "pikku" seikkailuista...
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti: Kyllä minä ainakin haluan vaimon, joka on nainen, ihan kuin äitinikin on.
Kauheita vaatimuksia asetat. Eikö riitä että on ihminen kuten sinäkin?
Tässä olen ehdottoman tiukka, koska minulla on tiukka ja suhtautuminenkin on tiukkaa.
PerttiMakimaa kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Preferoin kyllä pystytisuja, en hernepusseja.
Gat?
Ei tarvitse olla edes Gattaca, että käpelöi mieluumin sellasia, jotka menee kämmeneen kuin sellasia, jotka voi kietoa kämmenen ympäri.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Tix

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

No ei kyllä niin mitään yhteistä. Eipä tyttöystävillä ole keskenäänkään lukuunottamatta siroutta ja B-C -kuppikokoa pääsääntönä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Jaa, minun naisihanteeni on kyllä kummallisen omituisen lähellä omaa äitiäni. Ulkonäönkin puolesta pidän mustista hiuksista.

Tietenkin saattaa olla personaallisuden osalta kyse siitä, että äiti on ennemminkin kaveri kuin sukulainen ja pidämme paljon samoista asioista. Hauskaa ja rentoa seuraakin hän on. Hyvä jätkä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja nexie »

No niin just. Olisi siis pitänyt heti exien tummakutriset ja pitkät mutsit nähtyäni tajuta, että ne kundit niinku vaan leikkii mun kaa!!1!
Don't Panic!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

me ollaan tuon toisen miniän kanssa hyvin saman oloisia. pitkiä, tummia, vahvoja, pyöreitä ja kurvikkaita.

anoppi on lyhyt, hintelä, hoikka ja pötkyläinen. maantienvärinen. kuten myös tyttärensä. niin on kyllä appiukkokin. tuon tytön mies on pitkä ja vankkarakenteinen (mutta auttamattoman tossukka). appiukko on jäärä, anoppi taas kekskittyy seläntakana puhumiseen.

ehkä ne on tuumannut että on varmaan aika hakea hyviäkin ominaisuuksia sukuun :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kieltämättä nyt ku rupee ajattelee..ni exän mutsi on pienikokoinen, vaaleahiuksinen ja erittäin puhelias. Hmm..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meitä on anopin kanssa luultu monesti äidiksi ja tyttäreksi. Että mitäpä minä tässä voin kiistellä... Miehen itsensä suusta kuultuna olemme anopin kanssa molemmat myös liiankin kilttejä, ja meillä on aina oltava päällä joku ongelma. No niinhän naisilla on.

Ihan joka ikisestä vähänkään tykyttävämmästä (...) sulhoehdokkaastani tunnistan isäni. Tämän myönsin itselleni jo aikoja sitten, myöhemmin sitten isälle ja itse sulhollekin. Miehessä on oltava iso koko eli se sama turva mikä isissä aina. :]
Vihtahousu

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:Kieltämättä nyt ku rupee ajattelee..ni exän mutsi on pienikokoinen, vaaleahiuksinen ja erittäin puhelias. Hmm..
:D :D
Onneks ei kyllä ykskään tapailemani naene ole mutsilta näyttänyt, liian kiltit naisetkin kierrän kaukaa nykyään...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:liian kiltit naisetkin kierrän kaukaa nykyään...
No, nyt päästiin asiaan! Kiltteys onki ihan yliarvostettua.
(Vaik ei tää nyt oikeastaan liitykään aiheeseen mitenkään.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja martza »

Mun kohdalla tuo väite piti ekan vaimon kohdalla paikkansa ulkonäöllisesti ainakin.

Eka vaimo oli tumma ja hoikka niin kuin äitinikin, mutta henkisesti EX:ä oli eri planeetalta kylläkin. Siis täysin torso tuo EX:n henkinen puoli. Ja miten siinä sitten kävi? Ei onnanut avioliitto.
Nyt vaihdoin blodiin ja ei niin langan laihaan ja vielä, kun satsasin tuohon henkisyyteenkin vähän enemmän niin nyt toimii.
Joten täysin vastakkainen olemus, fyysisiltä ominaisuuksilta, äitiini verrattuna, toimii
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun mielestä tää maailma tarttee kilttejä naisia. Pitää vaan olla niin perkeleen vahva selvitäkseen kilttinä! Treenaan.
Vihtahousu

Re: Äiti ja vaimo, yhtäläisyyksiä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetzu kirjoitti:Mun mielestä tää maailma tarttee kilttejä naisia. Pitää vaan olla niin perkeleen vahva selvitäkseen kilttinä! Treenaan.
Sinäpä sen sanoit.
Vastaa Viestiin