Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mistä kumppani?

Baarista
12
23%
Kirjastosta
0
Ei ääniä
Harrastuksen parista
1
2%
Nettideiteiltä
10
19%
Kitystä (ja muut nettiyhteisöt)
6
12%
Kirkosta
1
2%
Työpaikalta
5
10%
Kadulta
1
2%
Koulusta
2
4%
Kaverin tyttö-/poikaystävä
1
2%
Kaverin kaveri
4
8%
Kotibileistä
2
4%
Muualta. Mistä?
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 52

MGandhi

Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Koska nettideittailu ja baarista suran etsiminen on so last season, niin haluaisinkin tietää mistä te sitten paremmat puoliskonne olette ennen löytäneet / aiotte löytää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä se vaan on silviisiin, että pari on löytynyt netistä ja viimeisin baarista.

Edit: Ai niin, nain yhden netistä löytyneen, samoin aion mahdollisesti naida tämän baarista löytyneen, mutta ei saa kertoa sille. Hih.
Viimeksi muokannut Lolita, 28.02.2007 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olin yksin anniskeliravintolassa ottamassa huikkaa. Piti lähteä wc:hen. Pari pimatsua istui pöydässä. Jätin tuopin pöytään ja käskien heidän vahtia sitä käydessäni wc:ssä. Sillä aikaa tuleva vaimoni piilotti tuoppini.
Rouva Pupu

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Netistä muutama, mukaanlukien hanimuzzuni. Koulusta yksi. Ei niin vakavat seurat on sitten löytyneet baareista, kotibileistä etc.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Tää viimeinen netin deittipalveluista. Kahdesta samaan aikaan vahingossa.
BettyB.

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kaveripiiristä, harrastuksen siivellä, työpaikalta, baarista, netistä... Ei tässä nyt mitään kaavaa ole!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihan mistä vaan.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Kaveripiiristä, harrastuksen siivellä, työpaikalta, baarista, netistä... Ei tässä nyt mitään kaavaa ole!
No ei kai tollasella predatorilla mitään kaavaa olekaan! :twisted:

Mun teesini vaan on, että kyllä ne puolisot vaan suurella osumaprosentilla juurikin baareista ja netistä nykyisin löytyvät. Siis olettaen, että aktiivisesti etsii itselleen kumppania.
MGandhi

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:Ihan mistä vaan.
Ja sun tapauksessa ei mistään?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ei mulla mitään asiaa. Piti vaan tulla toteamaan tilanne, kun ketjussa oli kuusi viestiä ja 66 katselukertaa.
Don't Panic!
Dr.Diarrhea

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Jos oletus on, että olen seurustellut kolmen...oikeastaan neljän naisen kanssa, niin eka oli baarista, toka kotibileistä, kolmas nettideittitreffien kautta!!!! ja viimonen baarista.

Tällä hetkellä olen kyynistynyt nettitouhuun, myös baaritarjontaan. On hieman välivaihe päällänsä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihan mistä vaan.
Ja sun tapauksessa ei mistään?
Olen löytänyt poikaystäväni a)Bottan ovelta b)laitokseni portaista c)juhannusjuhlista jostain helkkarin pienestä kylästä Kymenlaaksosta d)baarista Ipanemalta e)yliopiston bileistä f)kadulta Kouvolasta. Tosin viimeisestä seurustelusta on kyllä niin pitkä aika... Viimeisimmän kaukoihastukseni tapasin g)brasilialaisella koululaivalla. Muita yrityksiä ja virityksiä olen löytänyt mm. h)jahdin kannelta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Think »

NuoriDaavid kirjoitti:Olin yksin anniskeliravintolassa ottamassa huikkaa. Piti lähteä wc:hen. Pari pimatsua istui pöydässä. Jätin tuopin pöytään ja käskien heidän vahtia sitä käydessäni wc:ssä. Sillä aikaa tuleva vaimoni piilotti tuoppini.
...ja sen jälkeen et ole olutta nähnytkään ;)
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Think »

MGandhi kirjoitti:mistä te sitten paremmat puoliskonne olette löytäneet.
Nykyisen löysin ihan kliseisesti kaverin häistä.

Ennenkuin joku kysyy, niin nainen ei ollut niiden häiden morsian. :lol:
Ovela kuin orgasmi
Geetzu

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nykyinen kahvilasta. Tai no oli se baari, mut kahvin äärestä. Aiemmat netistä, baarista, leffateatterista, koulusta, koirapuistosta (!!!). Baarista ehkä eniten joo...

Vastasin, vaikka enhän mä juuri oo seurustellu. Seuraa kuitenkin noista saanu.
ninnithequeen

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Jätin tuopin pöytään ja käskien heidän vahtia sitä käydessäni wc:ssä. Sillä aikaa tuleva vaimoni piilotti tuoppini.
Pallotti sua siis ensitapaamisesta?

Vaikea valinta: nimittäin työpaikaltani baarista. Tosin olin itse vapaalla. Vastaan baarista.
MGandhi

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:Seuraa kuitenkin noista saanu.
Jos nainen on tarpeeksi kaunis, niin voisikin paremminkin kysyä: Onko vastaan tullut tilannetta/paikkaa, jossa ei olisi natsannut halutessaan.
Dr.Diarrhea

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Vastasin, vaikka enhän mä juuri oo seurustellu. Seuraa kuitenkin noista saanu.
Aika siveesti pantu 8)

Oman seurani olen saanut lähes aina baarista. Tässä kohtaa täytyy sanoa, että haaveilen joskus tapaavani nättejä ja mukavia naisia yleisillä paikoilla, aivan kuten elokuvissa. Jännityksellä odotan sujauttaako kaupan uusi kassatytsä kuitin sekaan puhelinnumeronsa. Ne elokuvat...
sanctus

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ennusmerkit viittaavat vahvasti siihen, että aion tavata puolisoni tänään kotona röhnöttäen sohvannurkassa. Oikean käteni puolella olevassa neljän desilitran mikki hiiri -mukissa on luultavammin vihreää teetä, vasen käteni pitää ylhäällä Ihoon kirjoitettu -kirjaa ja television kaukosäädin lepää sohvan käsinojalla.
CandyMan

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aion tavata tulevan Elämäni Valon jonkun suuren kriisin yhteydessä, esim. sisällissota. Minä olen haavoittunut taisteltuani hyvisten puolella. Kyynel kirpoaa minua hoitavan neitokaisen silmäkulmaan hänen todistaessaan taisteluani Kuoleman Herraa vastaan. Tarraudun häneen tuskissani ja paljastan herkemmän puoleni musertavan kuolemanpelkoni edessä.

Minun onnekseni kyseisen naisen aviomies kuolee samoihin aikoihin rintamalla, joten hän on sopivasti vapaata riistaa. Aluksi välillämme on vain laastarisuhde josta kuitenkin kehittyy vähitellen kestävämpi kokovartalokipsisuhde.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Baarista - ystävän kautta - netistä - netistä/baarista

Hmm...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Täältä ja roskiksesta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aito_Johanna

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Siis miten niin nettideittailu on so last season? :shock: Susan Kurosen takiako?
Kyllä mä luotan edelleen nettiin. Netti on kätevä, deittinetin kautta saa kohtuullisen vähällä ajan ja vaivan haaskauksella tavattua paljon potentiaalisia kandidaatteja, eikä tarvitse notkua yökaupalla jossain haisevassa baarissa eikä ilmoittautua työväenopiston posliininmaalauspiiriin siinä toivossa että muka unelmien prinssikin ilmoittautuisi sinne.
Toisaalta netin vika on sen epäluontevuus. Mun kaikki nettideittailukokemukset ovat olleet jotenkin vaisuja: kerta toisensa jälkeen kokemus on, että ookoo tyyppihän tuo on mutta so what. Kun yhteistä pohjaa - yhteisiä kavereita, työtä harrastuksia, mitä vaan - ei ole, tuntuu keinotekoiselta ja hirveän työläältä ruveta tutustumalla tutustumaan. Odotan jonkinlaista ihmeenomaista rakastumista ensi silmäyksellä. Saa nähdä, tuleeko sellaista. Olisi kiinnostavaa kuulla kokemuksistanne, te, jotka olette netin kautta löytäneet.

Työpaikka on toinen foorumi, jonka puolesta voisin veikata. Nykyisissä työkavereissani on pelkkiä ukkomiehiä, mutta kohtahan joka tapauksessa lennän sieltä pihalle - ehkäpä seuraavassa opehuoneessa on parempi onni 8)
elco

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Aito_Johanna kirjoitti:Odotan jonkinlaista ihmeenomaista rakastumista ensi silmäyksellä.
Ei helvetti! Happea! Nuudeli tulee nenästä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti:Mun kaikki nettideittailukokemukset ovat olleet jotenkin vaisuja: kerta toisensa jälkeen kokemus on, että ookoo tyyppihän tuo on mutta so what. Kun yhteistä pohjaa - yhteisiä kavereita, työtä harrastuksia, mitä vaan - ei ole, tuntuu keinotekoiselta ja hirveän työläältä ruveta tutustumalla tutustumaan.
Eikös nämä yhteiset kiinnostuksen kohteet olekaan ennakolta yhteensovitettu sillä deitti-ilmoituksella?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin