Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mistä kumppani?

Baarista
12
23%
Kirjastosta
0
Ei ääniä
Harrastuksen parista
1
2%
Nettideiteiltä
10
19%
Kitystä (ja muut nettiyhteisöt)
6
12%
Kirkosta
1
2%
Työpaikalta
5
10%
Kadulta
1
2%
Koulusta
2
4%
Kaverin tyttö-/poikaystävä
1
2%
Kaverin kaveri
4
8%
Kotibileistä
2
4%
Muualta. Mistä?
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 52

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

elco kirjoitti: Ala hengaamaan teinien kanssa?
Voin suositella lämpimästi. Suosittelen kuitenkin 18+ teinejä, niistä alle 16-kesäsistä voi tulla ikäviä jälkiseurauksia, klamydian lisäksi siis :roll:

Muutamalla muullakin(ainakin yhdellä vanhemmalla mieshenkilöllä)palstalaisella on kokemusta tästä, piristää kummasti, eikö? ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Voin suositella lämpimästi. Suosittelen kuitenkin 18+ teinejä, niistä alle 16-kesäsistä voi tulla ikäviä jälkiseurauksia, klamydian lisäksi siis :roll:
Kiinnostava suositus. Jäi vain aprikoimaan, miten pitäisi suhtautua tähän 16-18-vuotiaaseen väliinputoajaryhmään. Kiinnostaa kovasti!!!
elco

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vadim kirjoitti:Jäi vain aprikoimaan, miten pitäisi suhtautua tähän 16-18-vuotiaaseen väliinputoajaryhmään.
Pane niitä niin ettei ole tunnetta mukana.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suosittelen suhtautumaan kärsivällisesti. Ei kestä kauaakaan, kun hekin nousevat väliinputoajuudesta kypsään aikuisuuteen ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nowaysis kirjoitti:Suosittelen suhtautumaan kärsivällisesti. Ei kestä kauaakaan, kun hekin nousevat väliinputoajuudesta kypsään aikuisuuteen ;)
Pannaan korvan taakse.
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Haluaisin saada sen fiiliksen, joka joskus 16 vuotiaana kovassa nousuhumalassa oli. Sellaista ei enää saa, ehkä pitäisi siirtyä kovempiin aineisiin.
Kokeile lumipalloa: kokaiinia ja heroiinia sekaisin?
Jos lähtee ostamaan snowballia, on syytä varmistaa, ettei kauppias ymmärrä toivetta väärin.

Ellei kyseessä sitten ole win-win tilanne.
huima

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Vadim kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Suosittelen suhtautumaan kärsivällisesti. Ei kestä kauaakaan, kun hekin nousevat väliinputoajuudesta kypsään aikuisuuteen ;)
nowaysis kirjoitti: Pane niitä niin ettei ole tunnetta mukana.
Pannaan korvan taakse.
*huokaus*

No korvan taakse panemisessa tuskin on hirveästi tunnetta mukana.

Ei sen puoleen. Kai tuollekin fetissille oma nimensä löytyy.
huima

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti: Jos lähtee ostamaan snowballia, on syytä varmistaa, ettei kauppias ymmärrä toivetta väärin.

Ellei kyseessä sitten ole win-win tilanne.
Miten onkaan, että ND tietää kaikki pervoiluun liittyvät asiat ihan liukuhihnalta?
eps

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja eps »

RolloTomasi kirjoitti:Itse aion tavata paremman puoliskoni Kitinässä.
Milloin?

e.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stoccalla luulisin.

Stadinarska
Stadinstokkailija
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

*Varoitus äärimmäisistä kärjistyksistä *

Heitän nyt lusikkani tähän soppaan lukematta kaikkia tuolta välistä..


Pertti sanoi että jotkut naiset hänen deiteiltänsä ovat paljastaneet "hyvät piirteensä" vasta pidemmän tapailemisen jälkeen..


MUTTA Perttikin lienee tavannut vain sellaisia naisia useammin, jotka hän on kokenut seksuaalisesti kiinnostavina nähdessänsä heidät ensimmäisen kerran?
Tuskin susirumaa tapaisi toiste.. eli jos ei ota eteen, niin miksi tavata.


Jos mies ei hotsita naista,
(vaikka 95% miehistä olisi aivan yhdentekeviä seksuaalisesti, voisivat olla eunukkeja tai eläimiä tai homoja, tai lesboja.. siis ei mitään pienintäkään kiinnostusta kyseiseen vaakatason suuntaan, ei kipinää..)
... niin miksi naisen pitäisi tavata sellaista toiste?

Nyt siis puhun sillä idealla että jatkossa tulisi muutakin kuin vain ystävyys..


Ei kukaan mies tapaa toiste sellaista naista parisuhdeajatuksella joka ei saa seksiä mieleen - miksi naisen sitten pitäisi?


On aivan yhdentekevää että mitä muut ajattelevat, että "olen liian ronkeli".. jos mies ei minua seksuaalisesti saa minua ajattelemaan vaakatasoa, ei sen kanssa kannata mennä sänkyyn missään vaiheessa.
Ja niin se on ollut, että minun silmissäni pantavia miehiä on aika vähän - juuri se 5%.. muut voivat puolestani mennä hirttämään pallinsa pois, koska ne eivät ole minun silmissäni potentiaalisesti seksuaalisia olentoja.. Eikä parisuhde toimi ilman seksiä...

Julmaa mutta niin se vaan on, jos ei ole kipinää, sitä ei vain ole.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

NomenNescio kirjoitti:
Julmaa mutta niin se vaan on, jos ei ole kipinää, sitä ei vain ole.
Tämä on ajatukseni myös--
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:
Julmaa mutta niin se vaan on, jos ei ole kipinää, sitä ei vain ole.
Tämä on ajatukseni myös--
Mene kuule Hesan kauppatorille kesällä niin miesZOMBIEKIN innostuu.

Stadinarska
viriili innostuja hihhii...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 9:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NomenNescio kirjoitti:Pertti sanoi että jotkut naiset hänen deiteiltänsä ovat paljastaneet "hyvät piirteensä" vasta pidemmän tapailemisen jälkeen..

MUTTA Perttikin lienee tavannut vain sellaisia naisia useammin, jotka hän on kokenut seksuaalisesti kiinnostavina nähdessänsä heidät ensimmäisen kerran?
Tuskin susirumaa tapaisi toiste.. eli jos ei ota eteen, niin miksi tavata.
Pääasiassa toki kiinnostavina, mutta mahtuu tähän pari poikkeustakin joihin tutustuminen paljasti kiinnostavia asioita. En minä nyt erityisen ulkonäkörasisti ole, ainoastaan yliselkeä ylipaino ajaa Pertin ajatukset muualle. Olen kiinnostunut ihmisistä yleensäkin.

Jokainen nettideitti on kuitenkin _ihminen_, jonkun poika tai tytär. Ei mikään kategorioitavissa oleva hyödyke, vaikka olenkin sitä mieltä että ihmiset tapaavat katsoa suhteitaan oman henkilökohtaisen hyötynsä kautta. What is in it for me... ...juunou.

Mitä eilen jäi aiheesta sanomatta on, että minusta useampikin ihminen nykyään haluaisi löytää oikein kauniin/komean puolison voidakseen raahata hänet johonkin x-paikkaan näyttääkseen "katsokaa mitä minä sain". Eri asia on haluaisiko ko. ihminen olla joku trophy. Ehkä huonoa itsetuntoa voisi paikata muutenkin kuin ihmisillä, ostakaa vaikka urheiluauto.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Online Dating: Why it Fails
A new study of romantic relationships finds that as online daters got to know another person over time, their initially sweet notions turned sour. The researchers suggest that inflated expectations can lead to major disappointments when daters meet in person. Once a flaw is spotted, the whole date is tainted.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Pertti sanoi että jotkut naiset hänen deiteiltänsä ovat paljastaneet "hyvät piirteensä" vasta pidemmän tapailemisen jälkeen..

MUTTA Perttikin lienee tavannut vain sellaisia naisia useammin, jotka hän on kokenut seksuaalisesti kiinnostavina nähdessänsä heidät ensimmäisen kerran?
Tuskin susirumaa tapaisi toiste.. eli jos ei ota eteen, niin miksi tavata.
Pääasiassa toki kiinnostavina, mutta mahtuu tähän pari poikkeustakin joihin tutustuminen paljasti kiinnostavia asioita. En minä nyt erityisen ulkonäkörasisti ole, ainoastaan yliselkeä ylipaino ajaa Pertin ajatukset muualle. Olen kiinnostunut ihmisistä yleensäkin.

Jokainen nettideitti on kuitenkin _ihminen_, jonkun poika tai tytär. Ei mikään kategorioitavissa oleva hyödyke, vaikka olenkin sitä mieltä että ihmiset tapaavat katsoa suhteitaan oman henkilökohtaisen hyötynsä kautta. What is in it for me... ...juunou.

Mitä eilen jäi aiheesta sanomatta on, että minusta useampikin ihminen nykyään haluaisi löytää oikein kauniin/komean puolison voidakseen raahata hänet johonkin x-paikkaan näyttääkseen "katsokaa mitä minä sain". Eri asia on haluaisiko ko. ihminen olla joku trophy. Ehkä huonoa itsetuntoa voisi paikata muutenkin kuin ihmisillä, ostakaa vaikka urheiluauto.
Voi Pertti parka. Nauroin postauksellesi ääneen. Kuinka joku nuori mies voi olla noin rutikuiva moralisti? :D
Tuon tähän sellaisen pointin, että suinkaan kaikki (toki joka lähtöön löytyy) esim. minun tapaamistani ja taakseni jättämistä nettideiteistä eivät suinkaan ole olleet rumia, tyhmiä, ongelmaujoja, surkeita, tutisevia luusereita, jotka kaipaisivat armoani ja suojelustani ja kristillisessä kärsivällisyyden hengessä toteutettua viidettäkymmenettä tapaamista, jonka aikana heistä paljastuu jokin kiinnostava piirre.

voisin jatkaa tästä, mutta en ehdi just nyt, pureksipa tuota nyt
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Jos lähtee ostamaan snowballia, on syytä varmistaa, ettei kauppias ymmärrä toivetta väärin.

Ellei kyseessä sitten ole win-win tilanne.
Miten onkaan, että ND tietää kaikki pervoiluun liittyvät asiat ihan liukuhihnalta?
Sinä olet hyvä opettaja.
Chap

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kyllä tässä AJ:n kannattaisi kuunnella vanhempia ja viisaampiaan, kun ND:ltä nyt saa neuvoja vieläpä ihan ilmaiseksi. On se niin, että tuollainen nuori leveälanteinen nainen, varmasti hyvä synnyttäjä, menee hukkaan jos nirsoilee sadoilla deiteillä kun ei jaksa hymyillä miespolojen vitseille. Bongaat nyt äkkiä vaan sellaisen hyvin toimeentulevan, hyvähampaisen ja moraaliltaan moitteettoman miehen. Kutsut kotiin, ajattelet isänmaata ja vaadit sormusta niin homma on plakkarissa. Kun asiaa myöhemmin muistelee rivitalossa koiraa rapsutellen ja ruokaa lapsille tehden, tietää toimineensa oikein.
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:Voi Pertti parka. Nauroin postauksellesi ääneen. Kuinka joku nuori mies voi olla noin rutikuiva moralisti? :D
Tuon tähän sellaisen pointin, että suinkaan kaikki (toki joka lähtöön löytyy) esim. minun tapaamistani ja taakseni jättämistä nettideiteistä eivät suinkaan ole olleet rumia, tyhmiä, ongelmaujoja, surkeita, tutisevia luusereita, jotka kaipaisivat armoani ja suojelustani ja kristillisessä kärsivällisyyden hengessä toteutettua viidettäkymmenettä tapaamista, jonka aikana heistä paljastuu jokin kiinnostava piirre.

voisin jatkaa tästä, mutta en ehdi just nyt, pureksipa tuota nyt
Puhummeko samasta postauksesta? :?
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti:Pertti sanoi että jotkut naiset hänen deiteiltänsä ovat paljastaneet "hyvät piirteensä" vasta pidemmän tapailemisen jälkeen..

MUTTA Perttikin lienee tavannut vain sellaisia naisia useammin, jotka hän on kokenut seksuaalisesti kiinnostavina nähdessänsä heidät ensimmäisen kerran?
Tuskin susirumaa tapaisi toiste.. eli jos ei ota eteen, niin miksi tavata.
Pääasiassa toki kiinnostavina, mutta mahtuu tähän pari poikkeustakin joihin tutustuminen paljasti kiinnostavia asioita. En minä nyt erityisen ulkonäkörasisti ole, ainoastaan yliselkeä ylipaino ajaa Pertin ajatukset muualle. Olen kiinnostunut ihmisistä yleensäkin.

Olen myös kiinnostunut ihmisistä ihan sinänsä, mutta jos miehen tapaa kolme kertaa, sen pitäisi useimpien miesten mielestä johtaa vaakatasoon.
Mutta jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Ennemmin sitä on tapaamatta toiste, kuin johtaa toista ajatuksiin jotka eivät ole yhteisiä. Ja harva on oikeasti niin mielenkiintoinen, että hänestä löytyisi stimulaatiota useampaan tapaamiskertaan. Valitettavasti suurin osa miehistä on vain äärimmäisen tylsiä. En minä jaksa kiinnostua edes ihmisenä jonkun ajatusmaailmasta jossaa on pakko vetää känniä viikonloppuna että on "kivaa"..

Tunnen jo pari sellaista, ja vaikka pidänkin kyseisistä, en tarvitse lisää moisia tuttavuuksia. Ennemmin jotain uutta, jos ystäväksi edes jotakuta ajattelen.
Aito_Johanna

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:

Olen kiinnostunut ihmisistä yleensäkin.
Sori nyt, mutta kuulostat tekopyhältä fariseukselta. Et sinä nimittäin tässä keskustelussa ainakaan miltään humaanilta persoonalta vaikuta. Sinähän asetut muiden yläpuolelle ja tuomitset ihmiset, jotka eivät elä ja ajattele niin kuin sinä. Sellainen ei kerro kiinnostuksesta ihmisiin.
PerttiMakimaa kirjoitti:
Jokainen nettideitti on kuitenkin _ihminen_, jonkun poika tai tytär. Ei mikään kategorioitavissa oleva hyödyke, vaikka olenkin sitä mieltä että ihmiset tapaavat katsoa suhteitaan oman henkilökohtaisen hyötynsä kautta. What is in it for me... ...juunou.
Koetahan vähän eritellä, millainen on suhde, jota ei katsota "oman henkilökohtaisen hyödyn kautta".
Ei minusta kenenkään ihmisarvoa vähennä se, että juuri minä en ole kiinnostunut tutustumaan häneen. Jos deittaillessa ollaan etsimässä sellaista ihmistä, jonka kanssa voisi ryhtyä suhteeseen, säästää molempien aikaa, että ei jatketa tapailua pitempään sellaisen kanssa, jonka kanssa minkäälaista kipinää ei syty.
Jos on suuri ihmisharrastaja ja tahtoo vain noin niinku sosiologisessa mielessä tutustua syvällisesti keneen tahansa ihmiseen, se on hyvä kertoa jo ilmoituksessa tai vastata vain sellaiseen ilmoitukseen, jossa tällaista tutustumista haetaan.
PerttiMakimaa kirjoitti:

Mitä eilen jäi aiheesta sanomatta on, että minusta useampikin ihminen nykyään haluaisi löytää oikein kauniin/komean puolison voidakseen raahata hänet johonkin x-paikkaan näyttääkseen "katsokaa mitä minä sain". Eri asia on haluaisiko ko. ihminen olla joku trophy. Ehkä huonoa itsetuntoa voisi paikata muutenkin kuin ihmisillä, ostakaa vaikka urheiluauto.
Mihin tämä liittyi? En näe yhteyttä mihinkään tässä keskustelussa esitettyyn, voitko tarkentaa?
Noin vain irrallisena huomiona tuo saa sinut kuulostamaan muiden yläpuolelle asettuvalta sedältä, joka heristää sormea ja opastaa, soo-soo.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.03.2007 6:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

-Superior- kirjoitti:..
Itse olen ylimielinen ja kammottava miestenhakkaaja, mutta parin entisen mieheni puheista minulle on tullut juuri tuollainen olo. Olisivat mielestäni voineet valita edes kauniin palkinnon, minä olen ruma. Idiootit.
No no. Kaikki tiedetään että olet superkaunis. Toivottavasti et pidä oikeasti itseäsi minään lemmon palkintona, arvoesineenä. Parempi ajatella itseään vaikka kirouksena tai vitsauksena ukkelille.. Pientä vekkuliutta ain' mukaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

-Superior- kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Pertti Mäkimaa kirjoitti:--minusta useampikin ihminen nykyään haluaisi löytää oikein kauniin/komean puolison voidakseen raahata hänet johonkin x-paikkaan näyttääkseen "katsokaa mitä minä sain". Eri asia on haluaisiko ko. ihminen olla joku trophy.
Noin vain irrallisena huomiona tuo saa sinut kuulostamaan muiden yläpuolelle asettuvalta sedältä, joka heristää sormea ja opastaa, soo-soo.
Itse olen ylimielinen ja kammottava miestenhakkaaja, mutta parin entisen mieheni puheista minulle on tullut juuri tuollainen olo. Olisivat mielestäni voineet valita edes kauniin palkinnon, minä olen ruma. Idiootit.
Supa "kulta" !

Sinä olet hupityttö, komedienne.

Kuitenkin sinä tarvitsisit koulutusta ärsyttämisessä. Minä voisin pitää sulle psykologisia oppitunteja. Niihin sisältyy toki se perinteinen hoitopöytä ja tyyny ja jokaisella kerralla pitää tutkia rinnat.

Stadinarska
nyt muuten ilman titteliä!!
Vastaa Viestiin