Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuis on, syanidilla vai hiilihangolla?

Äänestys päättyi 07.03.2007 20:33

Zyklon B
1
7%
Ben Zyklovicz
3
21%
Hiusharja
3
21%
Arsenikki
2
14%
Pitsi, uusi
0
Ei ääniä
Pitsi, vanha
0
Ei ääniä
Pitsi, musta korsetti ja sukkanauhaliivi ynnä sukat, kaikki mustia
5
36%
 
Ääniä yhteensä: 14

isohaara

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Stadinarska kirjoitti:Niin. Kuten tiedätte en ole yleensä ilkeä tai "noraaja"-tyyppiä, MUTTA minä olisin lähes epäinhimillinen ellen toisi antipatiaani esille kyseisen naispuolisen Ninnin suhteen.
Eihän hän varsinaisesti huono olo tai sillätavalla...
Mutta hän on yksi niistä harvoista joihin todella olen kyllästynyt.
Ja se jotenkin liittyy yksinkertaisuuteen. Siis tuollaiseen luotaantyöntävään TOSISSAAN itsensä jonkun yläpuolelle laittamiseen.

Minä nyt vieläkin ilmoitan, että minulta tällainen on huumoria, mutta en totisesti kehtaisi ainakaan Ninnin housuissa tai hameessa ehdottamaan ketään muuta bannatuksi.
Nyt seuraa se, josta minä en ole ylpeä ja se on se että ainoa, jonka voisin norata on juuri Ninni. Ja syy minulle täysin kiinnostamattomat viestit.
Se on MINUN arvioni. Minä en saa niistä iloa, niissä ei ole huumoria vaan itsekästä huomuita.
OLISIN AIVAN hiljaa, jos Ninni olisi fiksu eikä arsyttävän lahjaton tuossa "eikö joku voisi bannata".
Jos et Ninni hyvä muuten ymmärrä, niin sinä nyt vaan et ole ollenkaan parempi kuin kukaan, et parempi kuin minä. MUISTA.
Et varmaan myöskään huonompi. Meillä on oikeus, ellemme siis oikeasti käyttäydy vaarallisesti tai loukkaavasti, olla täällä!

Minun mielestäni tuollainen bannauksen ehdotus voisi olla pieni varoitus Ninnille joutua itse bannatuksi.
En noraa sinua Ninni, mutta en tule tämän enempää sinulle enää sanomaan. Minulla on pahat ajatukset että sanani, jotka aivan varmasti ovat oikeansuuntaisia, eivät sinuun uppoa,Ninni. Olet liian suoraviivainen etkä halua ajatella,luulen.

Mutta ettei sinulle tulisi paha mieli, voin sanoa, että on sinussa aivan varmasti hyviä puolia viljalti. Eloisuutesi esimerkiksi.
Koeta olla humaanimpi ja miettiä muitakin arvoja kuin omiasi!!PLIIDE!!

Ja mitä tulee Juhaniin, hän oli hermostunut ENNEN mun leikillistä jäävuoren huippuani!!

Kommentoikaa. Ja sitten vielä yksi asia, se ei ole kiva asia: Se on tasa-arvo. Geetzu jo sanoi, että Ann saa olla täällä vain siksi kun sillä on tissit kun vertasin omia hassuja viestejäni hänen ylirivoihin viesteihinsä...

Niin. Sitten kommentteihin tasa-arvoa! Nimittäin Ninniä kannattaa naissukupuolen vuoksi nämä miespuoliset.Minulle ei riitä kannattajia jotka sen toisivat ilmi niinkään paljon!! He eivät halua ikävyyksiä. MUTTA sydämessäni ja empiiriseen elämänkokemukseeni viitaten tiedän,että monet ymmärtävät minua 100% Ninni-asiassakin.

Siksi en yleensä anna miesten mielipiteille hirveästi arvoa, koska he haluavat oikeasti miellyttää naisia!

Stadinarska
puhunut ja pyytänyt ja on aivan COOL.
Vittu sää oot jätkä sekasin
ninnithequeen

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se on arskaseni kiva että olet mut noin silmätikuksi ottanut. Minua koskaan tapaamatta voit analysoida miut noin tarkasti. Erittäin mielenkiintoista.

Huumori on loppunu sun suhteen jo ajat sitten. Nyt loppui sitten sulta huumori mun suhteen. Miltäs tuntuu? Onko kivaa? Mieti sitä kun painat sitä ignore-nappia. Eiku painahan mielummin sitä exit-nappia kuitenkin, ajatellaan vähän näitä muitakin täällä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Se on arskaseni kiva että olet mut noin silmätikuksi ottanut. Minua koskaan tapaamatta voit analysoida miut noin tarkasti. Erittäin mielenkiintoista.

Huumori on loppunu sun suhteen jo ajat sitten. Nyt loppui sitten sulta huumori mun suhteen. Miltäs tuntuu? Onko kivaa? Mieti sitä kun painat sitä ignore-nappia. Eiku painahan mielummin sitä exit-nappia kuitenkin, ajatellaan vähän näitä muitakin täällä.
Moip. Tiedätkö, että nämä kirjoituksesi,joissa on paljon arkipäivää, ajatuksia, tapahtumia ja sellaista suoraviivaista kerrontaa ovat mitä mainioin keino analysoida ihmistä. Mieti kenestä helpommin saisi käsityksen kuin ehkä juuri sinusta. Minun kirjoitukseni ovat vaikeampia. Niihin täytyisi laittaa enemmän vaivaa lukiessa ja se onkin oikeastaan toisaalta niiden heikkous koska se on perin inhimillistä tuo ihmisen kiire ja laiskuus.

Livenä ei ihmisestä saa lainkaan välttämättä oikeaa analyysiä. Silloin voidaan olla suu supussa. Sinun tekstisi paljastaa sinun kykysi. Ne ovat aika normaalitkin suomalaisen hieman lyhytkatsoiset ajatukset.
Olet perusrehellinen ja melkoisen omaan napaasi ja perheeseesi ja sinun hyvääsi tuijottavaa. Haluat olla sosiaalinen.
Sinussa on paljon hyvää, mutta sinulta puuttuu keskittymiskyvyn kaltainen ominaisuus joka "kaunistaisi" ihmistä. Sinä et anna läheisillesi arvoa, ellei se jotenkin kosketa sinua.
Tiedätkö mitä! Olen ihan varma, että ikä tulee jalostamaan sinun sikäli varmaan osin hauskaakin sosiaalisuutta myös enemmän sallivaan ja laajaktseisempaan suuntaan!
En halua olla liianylpeä, mutta moni maksaisikin näin hyvästä analyysista.
Älä sure nyt puutteitasi. Sinä olet pärjäävä tyyppi koska olet avoin ja rohkea. Käytä sitä jatkossa kauniimmin,niin sanoakseni.

Nimittäin minäkin, Arska, olen ihan varmasti tutustumisenarvoinen ihminen,mutta nyt kun et vielä ole vanhempi, et osaa arvostaa omisnaisuuksia joita sinä et vielä "ymmärrä".
Pus sinulle. Ollaanko rauhassa? Älä enää bannaa sanoin muita tai minua. Se on ala-arvoista tyyliä, se on itsekästä, oikeasti!!Ajattele!

Arska

EN MINÄ paina ignore-nappulaa. Sinä OLISIT ainoa ehdokas sen suhteen.
Sinä et tunnu ollenkaan haluavan lukea muita postauksia saatika sitten sallia muita.
Kuuntele tai lue nyt HIUKAN! Sinun pitää ajatella muita!! Se on taivahan tosi!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

isohaara kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Niin. Kuten tiedätte en ole yleensä ilkeä tai "noraaja"-tyyppiä, MUTTA ja on aivan COOL.
Vittu sää oot jätkä sekasin
AIAI, kukas sinä nyt olet. Joudun sanomaan, ettet lukenut VARMASTI kirjoitustani. Tuo kommenttisi tuli ennekuin kirjoitustani voisi teoriassa lukea saati sisäistää. Joudun sanomaan sinulle että "älä viitsi"

Kirjoituksessani ei ole mitään sellaista että olisin sekaisin!

Te muut: Huomaatteko nyt! Arska kun sanoo mitä hyvänsä niin "isohaarat" ja muut samanlaiset laittaa heti että "hei norattu,senkin idiootti"..

Nuoret. Ryhtiä nyt. Arska on normaali ajatteleva ihminen. LUKEKAA joskus!

A. Arska
isohaarat masentaa kyllä tai ei oikeastaan ...tympäisee ennemminkin...
Tix

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

isohaara kirjoitti:Vittu sää oot jätkä sekasin
Näinhän hän on. Täytyy olla aika erikoisen urpo, että edes Ninni ei tykkää. Sehän pitää sarjamurhaaja-vesseliäkin ihan hyvänä jätkänä.
ninnithequeen

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stadinarska kirjoitti:Sinun tekstisi paljastaa sinun kykysi. Ne ovat aika normaalitkin suomalaisen hieman lyhytkatsoiset ajatukset.
Olet perusrehellinen ja melkoisen omaan napaasi ja perheeseesi ja sinun hyvääsi tuijottavaa. Haluat olla sosiaalinen.
Sinussa on paljon hyvää, mutta sinulta puuttuu keskittymiskyvyn kaltainen ominaisuus joka "kaunistaisi" ihmistä. Sinä et anna läheisillesi arvoa, ellei se jotenkin kosketa sinua.
Aika paljon oikeaan osut. Minua ei totta tosiaan kiinnosta kuin perheeni hyvinvointi. Toki tykkään kavereistanikin. Ja kyyninen paska olen, tottakai, 10 vuotta baaritiskin takana on tehnyt tehtävänsä mielipiteistäni ihmisiä kohtaan. Nämä jotka minut tuntee pitävät mua kyllä aika rakastavana ihmisenä, mutta sitähän sinä et voi, etkä saa tietää.

Ja sekös sinuu ottaa päähän, kun et lukeudu kavereihini? Tai että sua ei kutsuttu saunailtaan? Vai mikä on?

Ota ne lääkkees ny ajoissa.
isohaara

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Stadinarska kirjoitti:AIAI, kukas sinä nyt olet. Joudun sanomaan, ettet lukenut VARMASTI kirjoitustani. Tuo kommenttisi tuli ennekuin kirjoitustani voisi teoriassa lukea saati sisäistää. Joudun sanomaan sinulle että "älä viitsi"

Kirjoituksessani ei ole mitään sellaista että olisin sekaisin!

Te muut: Huomaatteko nyt! Arska kun sanoo mitä hyvänsä niin "isohaarat" ja muut samanlaiset laittaa heti että "hei norattu,senkin idiootti"..

Nuoret. Ryhtiä nyt. Arska on normaali ajatteleva ihminen. LUKEKAA joskus!

A. Arska
isohaarat masentaa kyllä tai ei oikeastaan ...tympäisee ennemminkin...
No et oo ignoressa; oon varmaan perverssi masokisti kun oon lukenut n. 1000 viesteistäsi, ja aika yhtenäisen kuvan susta oon saanut: oot aivan sekaisin. Negatiivisessa mielessä.
Suollat aivan järjetöntä tuubaa täysin asiallisiin topiceihin, yht'äkkiä vaan puun takaa niksnaks alat höpöttämään jotain käsittämätöntä, joka ei liity mitenkään yhtään mihinkään. Oot varmaan semmonen saatanan tonttu joka sanoo kiululle "päivää" ottaessaan kauhan varresta kiinni.

pusnus ja kiitos tukijoilleni!!1
ma'am isohaara
haluan työntää NYRKKINI arskan perseeseen
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Sinun tekstisi paljastaa sinun kykysi. Ne ovat aika normaalitkin suomalaisen hieman lyhytkatsoiset ajatukset.
Olet perusrehellinen ja melkoisen omaan napaasi ja perheeseesi ja sinun hyvääsi tuijottavaa. Haluat olla sosiaalinen.
Sinussa on paljon hyvää, mutta sinulta puuttuu keskittymiskyvyn kaltainen ominaisuus joka "kaunistaisi" ihmistä. Sinä et anna läheisillesi arvoa, ellei se jotenkin kosketa sinua.
Aika paljon oikeaan osut. Minua ei totta tosiaan kiinnosta kuin perheeni hyvinvointi. Toki tykkään kavereistanikin. Ja kyyninen paska olen, tottakai, 10 vuotta baaritiskin takana on tehnyt tehtävänsä mielipiteistäni ihmisiä kohtaan. Nämä jotka minut tuntee pitävät mua kyllä aika rakastavana ihmisenä, mutta sitähän sinä et voi, etkä saa tietää.

Ja sekös sinuu ottaa päähän, kun et lukeudu kavereihini? Tai että sua ei kutsuttu saunailtaan? Vai mikä on?

Ota ne lääkkees ny ajoissa.

Sulla oli osin HYVÄ postaus, tämä, mutta lopussa jälleen laumasieluisuutta...

Me olemme elämäntyyliltämme aivan eri linjoilla. Ja aika monen kanssa olen aika eri tasolla, mutta minulle tämä on mielenkiintoista siksikin.

Niin, kyllähän sinun tyyppisi tiedän, mutta minulla on erilaisia ystäviä enkä oikein osaa "käsitellä" kaltaistasi tyyppiä.
Tämä ei tarkoita missään tapauksessa että sinä olet huono tai minä olen hyvä tai päinvastoin. Meidän arvomme ja ajattelutapamme ovat tyystin erilaiset. En milloinkaan esim. jo kirjoituksemme perusteella menisi naimisiin kanssasi.
Minä olen tai viihdyn esim. melko alkoholittomassa seurassa. paljon toki seuraksi otetaan. Mutta harrastus ja sellainen tietynalinen ero omassa porukassani on.
TÄMÄ ei vielä kerran, tarkoita että tyylisi on huonompi kuin minun. Se on kuitenkin eri maasta.
Sinun elämäntilanteestasi kadehdin esim. perhettäsi noin periaatteessa. Minä tykkäisin kasvattaa myös omaa tytärtä tai poikaa.

Tuo loppu oli taas tosiaan liian tylsää, Ninni hyvä!
En minä tarvitse lääkkeitä, eikä minun tarvitse selittää sitä, selityskin on tylsää!

Ollaan erilaisia mutta hyväksytään toisemme! Pyydän. Silloin emme latele tylsiä ja elämäätuhoavia toisen täydellistä noraamista tai välinpitämättömyyttä. Ihmisen ei saisi olla jääkylmä muillekaan. Tämä ominaisuus ei edistä maailmanrauhaa ja hyvää oloa.

Arska
pyytää että kirjoita hyvä Ninni nätisti! Olisin sen luullakseni ansainnutkin.
ninnithequeen

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

isohaara kirjoitti:pusnus ja kiitos tukijoilleni!!1
ma'am isohaara
haluan työntää NYRKKINI arskan perseeseen
Ei vittu mä en pysty lopettamaan nauramista :lol:
Rouva Pupu

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

isohaara kirjoitti: haluan työntää NYRKKINI arskan perseeseen
Nyt alkoi lyyti kirjoittamaan. Tässä ihan kiihottuu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Rouva Pupu kirjoitti:
isohaara kirjoitti: haluan työntää NYRKKINI arskan perseeseen
Nyt alkoi lyyti kirjoittamaan. Tässä ihan kiihottuu.
JOO, mahtavaa tekee...huhuhhuuuuu.
Täällä tosiaan saa monipuolista elämänkokemusta. Isohaara, kiitos.
Takapuoleni on tietenkin puhdas.
Kyllähän muakin naurattaa. Onks toi Isohaara tosissaan, ei kai.
Olen ratketa ylpeydestä.Hän lukenut kaikki 1000 viestiäni! Rakastaako?
Kerro Pupu. Mä en tiedä!
Avatar
maque
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 07.09.2005 22:07
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja maque »

Stadinarska kirjoitti:En milloinkaan esim. jo kirjoituksemme perusteella menisi naimisiin kanssasi..
Sinun elämäntilanteestasi kadehdin esim. perhettäsi noin periaatteessa. .
et mene niin. kannattaakin kadehtia.

ninnin ukkokulta
lukee kyllä kaiken
ilman nyrkkiä perseessä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

maque kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:En milloinkaan esim. jo kirjoituksemme perusteella menisi naimisiin kanssasi..
Sinun elämäntilanteestasi kadehdin esim. perhettäsi noin periaatteessa. .
et mene niin. kannattaakin kadehtia.

ninnin ukkokulta
lukee kyllä kaiken
ilman nyrkkiä perseessä
Kuka sinä olet?
Tukijani? Haluatko sinäkin laittaa pikkunyrkkisi puohoni? Toisena päivänä, minä sain tänään jo tarpeeksi!
Tervetuloa,mimmi maque-ilmeinen uusi tukijani ,joukkoon tänään tosi tummaan!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stadinarska kirjoitti:Ja sitten vielä yksi asia, se ei ole kiva asia: Se on tasa-arvo. Geetzu jo sanoi, että Ann saa olla täällä vain siksi kun sillä on tissit kun vertasin omia hassuja viestejäni hänen ylirivoihin viesteihinsä...
No niin vammainen paskakasa, nyt lähti hanskat!

Olin laittanut sut nätisti ignoreen, mutta menin tekemään sen virheen, että luin palstaa rekkautumatta.. ja eikös siellä jumalauta ollut paska-arska vinguttamassa samaa Ann-levyä. Kun mä nyt kerran olen tehnyt sellaisen mukavan ihmisen teon ja laittanut sut ignoreen, jotta välttyisin provosoitumasta ja räksyttämättä, niin voisit olla vähintäänkin yhtä kohtelias ja lopettaa nimimerkkini viljelyn aina silloin, kun susta tuntuu ettei susta tykätä. Jos alkaisin tässä yhteydessä luettelemaan kuinka monen eri rodun ja minkä sukupuolen edustajat ovat minut ja nimimerkkini helvettiin toivottaneet, niin postaus olisi tätäkin pidempi.. ja koska tykkään lyhyistä jutuista ja haluun kohta nukkumaan, niin usko vaan huviksesi.. tai kysy vaikka keneltä.

Tietoiskuna voin ilmoittaa täten arskallekin, että tällä palstalla on ihan takuuvarmasti jengiä, jotka ajattelee meikäläisestä aivan samoin kuin minä sinusta, ja ignore laulaa Anninkin kohdalla. Hyväksy tosiasia: sinusta ja tyylistäsi ei liiemmin pidetä. Hyväksyttyäsi tämän voit jatkaa palstailua kahdella tavalla: joko siistiydyt, tai sitten jatkat samaan malliin, sillä erotuksella että lopetat whinetykset. Door number threen takana odottaa poistuminen palstalta, siltä samaiselta jolla sinua niin väärin kohdellaan ja tasa-arvokaan ei toteudu, paska-annatkin vaan hyppii puissa ja..ja...ja.. Mä olen toiminut näin, ja täten aikaa on jäänyt myös pitsinnypläykseen.

Olen tullut siihen tulokseen, että sinä olet joko a) pahasti ongelmainen, b) kierolla huumorintajulla varustettu yliäly, tai c) kehari. Vaihtoehdot a) ja c), joiden varaan tämänhetkisellä tietotaidolla panostaisin, poissulkevat ilkkumisen, siksi siis olet jatkossakin noretettu. Mikäli kaikki on yhtä suurta kusetusta, tunnustan häviöni ja nostan hattuani...ja hankin isomman koiran ja aseenkantoluvan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
huima

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja huima »

Ann kirjoitti: vammainen paskakasa....
Olen tullut siihen tulokseen, että sinä olet joko a) pahasti ongelmainen, b) kierolla huumorintajulla varustettu yliäly, tai c) kehari. Vaihtoehdot a) ja c), joiden varaan tämänhetkisellä tietotaidolla panostaisin, poissulkevat ilkkumisen, siksi siis olet jatkossakin noretettu. Mikäli kaikki on yhtä suurta kusetusta, tunnustan häviöni ja nostan hattuani...ja hankin isomman koiran ja aseenkantoluvan.
Repesin.

Ann on paras.
NuoriDaavid

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Juhani pimahti?
Juhanin ärsytyskynnys sanoi naps.
Eikä mikään ihme.

Eikö tota Arskaa voi bannata? Kun se ajaa ihmiset veke täältä :evil:
Juhani nyt on tuollainen mimosan herkkä tyyppi. Oma vika, jos napsahtaa. Mua Arska ei ärsytä vähääkään, en lue hänen viestejään.
PerttiMakimaa

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Rouva Pupu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Juhani pimahti?
Juhanin ärsytyskynnys sanoi naps.
Sarjamurhaaja-ainesta? :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Juhani pimahti?
Juhanin ärsytyskynnys sanoi naps.
Sarjamurhaaja-ainesta? :)
Nimenomaa hän on sarjamurhaaja...minä en...

Kirjoittaisin enemmän mutta kun on ihan punaiset kädet,prkl....
PerttiMakimaa

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Stadinarska kirjoitti: Nimenomaa hän on sarjamurhaaja...minä en...

Kirjoittaisin enemmän mutta kun on ihan punaiset kädet,prkl....
Oletko sinä vieläkin täällä?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Nimenomaa hän on sarjamurhaaja...minä en...

Kirjoittaisin enemmän mutta kun on ihan punaiset kädet,prkl....
Oletko sinä vieläkin täällä?
Mitä Herra Puotila tarkoottaa pohjaalaisittain sanottuna?

En kerkee lukemaan vastaustasi kun mun on JUUR pakko lähteä KULKUUN.
Nukuin yöni ja nyt kirjoitin. En suinkaan ole valvonut yötä!
CandyMan

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ninnithequeen kirjoitti:Eikö tota Arskaa voi bannata? Kun se ajaa ihmiset veke täältä :evil:
Tylsyys ei ole bannausperuste. Jos olisi, suurin osa meistä olisi saanut jo maistaa bannin kitkeränimelää mahlaa. Stadinarska on vähän kuin släm nuorena. Slämillä homma tosin toimii paremmin koska hän ei koskaan pyytele anteeksi tyyliään jota ei ole halukas muuttamaan.

Mielenkiintoista sinänsä seurata mitä värinöitä uusi kovaääninen kailottaja palstalla aiheuttaa. Aivan kuten monet ennen häntä, Stadinarska on kuin iso kakkapökäle joka tipahtaa äkkiarvaamatta akvaarioon kalojen sekaan. Aluksi kalat (muut palstalaiset) inhoavat uutta irvokasta tulokasta joka kelluu veden pinnalla heidän kaikkien näköpiirissään, mutta ajan kanssa pökäle liukenee vähitellen akvaarion muun liejun sekaan ja muut palstalaiset oppivat sietämään sitä.

Eipä aikaakaan kun Stadinarskan kysymystulvat ja Suviseen kohdistuvat säälittävät vonkaukset alkavat kuulua palstan vakiokalustoon aivan kuten ninnin uuvuttavat pyykkäyskertomukset, slämin slämäykset, niban pseudosuomi, Superiorin puppugeneraattorin läpi ajetut bättre folk-täsmäiskut, Gattacan ihmisvihaa tihkuvat kannanotot jne.

Juhanin pimahtamista SA:n jutuille en ihan tajua, koska palstalaisista hän on (minun tavoin) lähempänä juuri SA:n edustamaa epäasiallista siipeä joka keskittyy enemmän paskanjauhantaan kuin asiakeskusteluihin. Ehkäpä todellakin välillä inhoamme toisissa asioita jotka tunnistamme itsessämme? "Tuollaiseltako minäkin vaikutan muiden silmissä?".

Arska, älä pilaa tätä herkkää hetkeä väittämällä minua kannattajaksesi, muuten tulee turpaan että pallit paukkuu.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja sitten vielä yksi asia, se ei ole kiva asia: Se on tasa-arvo. Geetzu jo sanoi, että Ann saa olla täällä vain siksi kun sillä on tissit kun vertasin omia hassuja viestejäni hänen ylirivoihin viesteihinsä...
No niin vammainen paskakasa, nyt lähti hanskat!

Olin laittanut sut nätisti ignoreen, mutta menin tekemään sen virheen, että luin palstaa rekkautumatta.. ja eikös siellä jumalauta ollut paska-arska vinguttamassa samaa Ann-levyä. Kun mä nyt kerran olen tehnyt sellaisen mukavan ihmisen teon ja laittanut sut ignoreen, jotta välttyisin provosoitumasta ja räksyttämättä, niin voisit olla vähintäänkin yhtä kohtelias ja lopettaa nimimerkkini viljelyn aina silloin, kun susta tuntuu ettei susta tykätä. Jos alkaisin tässä yhteydessä luettelemaan kuinka monen eri rodun ja minkä sukupuolen edustajat ovat minut ja nimimerkkini helvettiin toivottaneet, niin postaus olisi tätäkin pidempi.. ja koska tykkään lyhyistä jutuista ja haluun kohta nukkumaan, niin usko vaan huviksesi.. tai kysy vaikka keneltä.

Tietoiskuna voin ilmoittaa täten arskallekin, että tällä palstalla on ihan takuuvarmasti jengiä, jotka ajattelee meikäläisestä aivan samoin kuin minä sinusta, ja ignore laulaa Anninkin kohdalla. Hyväksy tosiasia: sinusta ja tyylistäsi ei liiemmin pidetä. Hyväksyttyäsi tämän voit jatkaa palstailua kahdella tavalla: joko siistiydyt, tai sitten jatkat samaan malliin, sillä erotuksella että lopetat whinetykset. Door number threen takana odottaa poistuminen palstalta, siltä samaiselta jolla sinua niin väärin kohdellaan ja tasa-arvokaan ei toteudu, paska-annatkin vaan hyppii puissa ja..ja...ja.. Mä olen toiminut näin, ja täten aikaa on jäänyt myös pitsinnypläykseen.

Olen tullut siihen tulokseen, että sinä olet joko a) pahasti ongelmainen, b) kierolla huumorintajulla varustettu yliäly, tai c) kehari. Vaihtoehdot a) ja c), joiden varaan tämänhetkisellä tietotaidolla panostaisin, poissulkevat ilkkumisen, siksi siis olet jatkossakin noretettu. Mikäli kaikki on yhtä suurta kusetusta, tunnustan häviöni ja nostan hattuani...ja hankin isomman koiran ja aseenkantoluvan.
Huh ja hih.
Noraat ja et noraa! Sinähän, LIKKA,et noraa ketään!

Mutta öykkärikirjoituksesi oli siksi tylsähköä kiroilua että ehkä palaan asiaan, ehkä en! Nyt en alennu enempää vastaamaan.
Selviö on se, että oma rivo ikävä postauksesi ei sinun puolestasi puhu!
Mä luulen, että sun on nostettava sitä hattua vaan... heh!
Vastaan ehkä myöhemmin paremmin. Saatan pyytää sun pikkunyrkkiä takapuoleen kun hanskatkin on pois. Se teki eilen hyvää!

Stadinarska
real powerman
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ann kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja sitten vielä yksi asia, se ei ole kiva asia: Se on tasa-arvo. Geetzu jo sanoi, että Ann saa olla täällä vain siksi kun sillä on tissit kun vertasin omia hassuja viestejäni hänen ylirivoihin viesteihinsä...
No niin vammainen paskakasa, nyt lähti hanskat!

Olin laittanut sut nätisti ignoreen, mutta menin tekemään sen virheen, että luin palstaa rekkautumatta.. ja eikös siellä jumalauta ollut paska-arska vinguttamassa samaa Ann-levyä. Kun mä nyt kerran olen tehnyt sellaisen mukavan ihmisen teon ja laittanut sut ignoreen, jotta välttyisin provosoitumasta ja räksyttämättä, niin voisit olla vähintäänkin yhtä kohtelias ja lopettaa nimimerkkini viljelyn aina silloin, kun susta tuntuu ettei susta tykätä. Jos alkaisin tässä yhteydessä luettelemaan kuinka monen eri rodun ja minkä sukupuolen edustajat ovat minut ja nimimerkkini helvettiin toivottaneet, niin postaus olisi tätäkin pidempi.. ja koska tykkään lyhyistä jutuista ja haluun kohta nukkumaan, niin usko vaan huviksesi.. tai kysy vaikka keneltä.

Tietoiskuna voin ilmoittaa täten arskallekin, että tällä palstalla on ihan takuuvarmasti jengiä, jotka ajattelee meikäläisestä aivan samoin kuin minä sinusta, ja ignore laulaa Anninkin kohdalla. Hyväksy tosiasia: sinusta ja tyylistäsi ei liiemmin pidetä. Hyväksyttyäsi tämän voit jatkaa palstailua kahdella tavalla: joko siistiydyt, tai sitten jatkat samaan malliin, sillä erotuksella että lopetat whinetykset. Door number threen takana odottaa poistuminen palstalta, siltä samaiselta jolla sinua niin väärin kohdellaan ja tasa-arvokaan ei toteudu, paska-annatkin vaan hyppii puissa ja..ja...ja.. Mä olen toiminut näin, ja täten aikaa on jäänyt myös pitsinnypläykseen.

Olen tullut siihen tulokseen, että sinä olet joko a) pahasti ongelmainen, b) kierolla huumorintajulla varustettu yliäly, tai c) kehari. Vaihtoehdot a) ja c), joiden varaan tämänhetkisellä tietotaidolla panostaisin, poissulkevat ilkkumisen, siksi siis olet jatkossakin noretettu. Mikäli kaikki on yhtä suurta kusetusta, tunnustan häviöni ja nostan hattuani...ja hankin isomman koiran ja aseenkantoluvan.
Huh ja hih.
Noraat ja et noraa! Sinähän, LIKKA,et noraa ketään!

Mutta öykkärikirjoituksesi oli siksi tylsähköä kiroilua että ehkä palaan asiaan, ehkä en! Nyt en alennu enempää vastaamaan.
Selviö on se, että oma rivo ikävä postauksesi ei sinun puolestasi puhu!
Mä luulen, että sun on nostettava sitä hattua vaan... heh!
Vastaan ehkä myöhemmin paremmin. Saatan pyytää sun pikkunyrkkiä takapuoleen kun hanskatkin on pois. Se teki eilen hyvää!

Stadinarska
real powerman
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikö tota Arskaa voi bannata? Kun se ajaa ihmiset veke täältä :evil:
Tylsyys ei ole bannausperuste. Jos olisi, suurin osa meistä olisi saanut jo maistaa bannin kitkeränimelää mahlaa. Stadinarska on vähän kuin släm nuorena. Slämillä homma tosin toimii paremmin koska hän ei koskaan pyytele anteeksi tyyliään jota ei ole halukas muuttamaan.

Mielenkiintoista sinänsä seurata mitä värinöitä uusi kovaääninen kailottaja palstalla aiheuttaa. Aivan kuten monet ennen häntä, Stadinarska on kuin iso kakkapökäle joka tipahtaa äkkiarvaamatta akvaarioon kalojen sekaan. Aluksi kalat (muut palstalaiset) inhoavat uutta irvokasta tulokasta joka kelluu veden pinnalla heidän kaikkien näköpiirissään, mutta ajan kanssa pökäle liukenee vähitellen akvaarion muun liejun sekaan ja muut palstalaiset oppivat sietämään sitä.

Eipä aikaakaan kun Stadinarskan kysymystulvat ja Suviseen kohdistuvat säälittävät vonkaukset alkavat kuulua palstan vakiokalustoon aivan kuten ninnin uuvuttavat pyykkäyskertomukset, slämin slämäykset, niban pseudosuomi, Superiorin puppugeneraattorin läpi ajetut bättre folk-täsmäiskut, Gattacan ihmisvihaa tihkuvat kannanotot jne.

Juhanin pimahtamista SA:n jutuille en ihan tajua, koska palstalaisista hän on (minun tavoin) lähempänä juuri SA:n edustamaa epäasiallista siipeä joka keskittyy enemmän paskanjauhantaan kuin asiakeskusteluihin. Ehkäpä todellakin välillä inhoamme toisissa asioita jotka tunnistamme itsessämme? "Tuollaiseltako minäkin vaikutan muiden silmissä?".

Arska, älä pilaa tätä herkkää hetkeä väittämällä minua kannattajaksesi, muuten tulee turpaan että pallit paukkuu.
No, sinähän olet minun isäni. Keikaus kertoi. Älä väistele vastuuta!!!
Mun pallini ei ole turvassa. Tai ovat turvassa kun ei ole turvassa. Koska olet isukkini ne ovat oikealla paikallaan!

Suvinen: En ole vongannut. Leikkijuttua ja Suvinen on hyväksynyt sen.
Kohtelen häntä kunnioittaen.Hän on mukavantuntuinen nainen ja sillä sipuli.

Juhanin lähtö ei ole paha. Tosin Keikaus-äiteeni piti hänestä.
Tein sulle palveluksen kun keikaus ei enää petä sinua Jussin kaa.

Stadinarska
Candyarska-poikasi
CandyMan

Re: Miten tapat/aiot tappaa paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:
CandyMan kirjoitti: Arska, älä pilaa tätä herkkää hetkeä väittämällä minua kannattajaksesi, muuten tulee turpaan että pallit paukkuu.
Mun pallini ei ole turvassa. Tai ovat turvassa kun ei ole turvassa.
Kyse olikin minun palleistani sinun turvassasi, senkin homppo.

Opettele myös lainaamaan oikein.
Vastaa Viestiin