Seksi on kaunis lahja!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Geetzu

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jotenkin tulee surullinen fiilis nykyään näistä uskonjutuista. Tee näin ja niin niin olet hyvä ihminen, päläpälä. En minä tuputa, minä vaan neuvon ja opastan, kieltäydy himoista, tee oikein! Minähän tarkoitan vain hyvää, paha mielesi johtuu syntisistä teoistasi!

Tekee mieli lainata eräästä seuraamastani blogista tähän pätkä:
Minua ei sureta, vaikka en olekaan iankaikkisuusolento, vaan sinnittelen täällä todennäköisesti alle sata vuotta.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Geetzu kirjoitti:Jotenkin tulee surullinen fiilis nykyään näistä uskonjutuista. Tee näin ja niin niin olet hyvä ihminen, päläpälä. En minä tuputa, minä vaan neuvon ja opastan, kieltäydy himoista, tee oikein! Minähän tarkoitan vain hyvää, paha mielesi johtuu syntisistä teoistasi!

Tekee mieli lainata eräästä seuraamastani blogista tähän pätkä:
Minua ei sureta, vaikka en olekaan iankaikkisuusolento, vaan sinnittelen täällä todennäköisesti alle sata vuotta.
Jumala on luonut ihmisen ja "ihmisen käyttöohjeet" löytyy Raamatusta; ja niitä seuraamalla pysyy onnellisena sekä saa iankaikkisen elämän, mutta jos sen ohjeita ei noudata, niin menee rikki ja saa iankaikkisuus vahingon sielullensa ...
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Kid

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Kid »

PetriFB kirjoitti: Monet homot ja lesbot ovat parantuneet tullessaan uskoon ja alkaneet elää heteroina .....

Ihmisen langetessa syntiin hänestä tuli syntinen, joka seuraa sydämen himokkaita ja petollisia syntejä mm. homous ja lesbous sekä tietysti paljon muutakin, ahneus, varastamiset jne ....

Jehovan todistajat ovat eksyksissä eivätkä usko Raamattua -->
Sä et nyt vastannut kaikkiin mun kysymyksiin. Mä en oikein nyt ymmärrä tätä juttua. Siis oletko sä sitä mieltä että ihminen voi tosta vaan päättää että pitääkin enemmän samaa sukupuolta olevasta ja elää sit sen mukaan? Ja jos kerran jehovan todistajat lukee sitä samaa raamattua kun sinäkin, niin sä meinaat että ne on syntisiä?

Jos me luetaan Aku Ankkaa ja nauran eri kohdalle/vitsille kun sinä niin ootko sitä mieltä että mä nauran väärässä kohtaa? Ihan tälleen yksinkertasesti.

Kato blondi ei vaan ymmärrä...
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Kid kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Monet homot ja lesbot ovat parantuneet tullessaan uskoon ja alkaneet elää heteroina .....

Ihmisen langetessa syntiin hänestä tuli syntinen, joka seuraa sydämen himokkaita ja petollisia syntejä mm. homous ja lesbous sekä tietysti paljon muutakin, ahneus, varastamiset jne ....

Jehovan todistajat ovat eksyksissä eivätkä usko Raamattua -->
Sä et nyt vastannut kaikkiin mun kysymyksiin. Mä en oikein nyt ymmärrä tätä juttua. Siis oletko sä sitä mieltä että ihminen voi tosta vaan päättää että pitääkin enemmän samaa sukupuolta olevasta ja elää sit sen mukaan? Ja jos kerran jehovan todistajat lukee sitä samaa raamattua kun sinäkin, niin sä meinaat että ne on syntisiä?

Jos me luetaan Aku Ankkaa ja nauran eri kohdalle/vitsille kun sinä niin ootko sitä mieltä että mä nauran väärässä kohtaa? Ihan tälleen yksinkertasesti.

Kato blondi ei vaan ymmärrä...
Ihmisen sydämessä asuva synti saa jotkut rakastumaan samaan sukupuolta olevaan ...

Jehovan todistajat eivät lue samaa Raamattua kuin muut, vaan Uuden Maailman käännöstä, joka on käännetty monessa kohdin eri tavalla kuin kirkkoraamattu 33/38 ..


http://koti.phnet.fi/petripaavola/Jehov ... 20raamattu
Viimeksi muokannut PetriFB, 29.03.2007 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Geetzu

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PetriFB kirjoitti:Jumala on luonut ihmisen ja "ihmisen käyttöohjeet" löytyy Raamatusta; ja niitä seuraamalla pysyy onnellisena sekä saa iankaikkisen elämän, mutta jos sen ohjeita ei noudata, niin menee rikki ja saa iankaikkisuus vahingon sielullensa ...
Saattaa olla. Omalla kohdallani taitaa olla myöhästä, joten mitäs tässä enää uusia oppeja noudattamaan. Olen aina tuntenut pientä kateutta Jumalansa löytäneitä kohtaan.
NuoriDaavid

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

martza kirjoitti: Kokemus on osoittanut, että imurointi on varsin hyvää esileikkiä. :lol: :lol:
Saattaa olla, mutta onko seksi sen arvoista? Varmasti on niin, että jos tekisin kaikki parisuhdepatologien neuvomat kommervenkkit, niin skorettaisin joka ilta. Seksi ei kuitenkaan enää kiinnosta minua niin paljoa. Mielummin jään pelaamaan nettipokeria.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 29.03.2007 12:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kid

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Kid »

PetriFB kirjoitti:
Ihmisen sydämessä asuva synti saa jotkut rakastumaan samaan sukupuolta olevaan ...

Jehovan todistajat eivät lue samaa Raamattua kuin muut, vaan Uuden Maailman käännöstä, joka on käännetty eri tavalla kuin kirkkoraamattu 33/38 ..


http://koti.phnet.fi/petripaavola/Jehov ... 20raamattu
Aha. Onneks meillä jokaisella on omat mielipiteemme asioista. Mun mielestä seksi samaa sukupuolta olevan kanssa ei ole syntiä, mun hyvä ystävä on jehovan todistaja ja mulla on ystäviä jotka ei ole heteroita. Hyvä näin.
Elä sä pienessä pumpulipallossa ja usko että jumala fixaa kaikki hyväks sun elämääsi. Jatkoja =)
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Geetzu kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Jumala on luonut ihmisen ja "ihmisen käyttöohjeet" löytyy Raamatusta; ja niitä seuraamalla pysyy onnellisena sekä saa iankaikkisen elämän, mutta jos sen ohjeita ei noudata, niin menee rikki ja saa iankaikkisuus vahingon sielullensa ...
Saattaa olla. Omalla kohdallani taitaa olla myöhästä, joten mitäs tässä enää uusia oppeja noudattamaan. Olen aina tuntenut pientä kateutta Jumalansa löytäneitä kohtaan.
Ei se ole vieläkään myöhäistä .... vielä on armonaikaa jäljellä ja vielä on mahdollisuus pelastua ja saada elävä yhteys Jumalan kanssa ....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Geetzu

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PetriFB kirjoitti:Ei se ole vieläkään myöhäistä .... vielä on armonaikaa jäljellä ja vielä on mahdollisuus pelastua ja saada elävä yhteys Jumalan kanssa ....
Tää taas menee jo sairaan maailman lokeroon päässäni. Taidan jatkaa valitsemallani syntisellä tiellä. Eikö se niin mene, että kun pyytää syntinsä anteeksi, ne anteeksi annetaan? Olen nöyrä ja pyydän anteeksi. Täytyy hieman enemmän vielä uskoa siihen loppusälään.
NuoriDaavid

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

imbesiili kirjoitti:Jeesuksen Kristuksen vittu, tänne sitä lahjaa...
Evankeliumi Luukkaan mukaan, 6. luku;

Antakaa, niin teille annetaan. Hyvä mitta, sullottu, pudistettu ja kukkurainen, annetaan teidän helmaanne; sillä millä mitalla te mittaatte, sillä mitataan teille takaisin.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Geetzu kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Ei se ole vieläkään myöhäistä .... vielä on armonaikaa jäljellä ja vielä on mahdollisuus pelastua ja saada elävä yhteys Jumalan kanssa ....
Tää taas menee jo sairaan maailman lokeroon päässäni. Taidan jatkaa valitsemallani syntisellä tiellä. Eikö se niin mene, että kun pyytää syntinsä anteeksi, ne anteeksi annetaan? Olen nöyrä ja pyydän anteeksi. Täytyy hieman enemmän vielä uskoa siihen loppusälään.

San 28:13 Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon.

Syntinsä tunnustava saa anteeksi syntinsä ... Loppusälä on sitten niiden syntien hylkäämistä sekä uuden ja paremman elämän opettelemisen kasvussa elämistä .....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Geetzu

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PetriFB kirjoitti:Syntinsä tunnustava saa anteeksi syntinsä ... Loppusälä on sitten niiden syntien hylkäämistä sekä uuden ja paremman elämän opettelemisen kasvussa elämistä .....
Omasta mielestäni olen järkiintynyt, kasvanut aikuiseksi (hiljaa kaikki), vanhemmaksi, pehmeämmäksi, suvaitsevaisemmaksi jne jne., mutta piru sentäs, olen kuitenkin syntisempi kuin koskaan. Siis sellainen olo, että olen.

Ne ainaiset pienet syntini, joita rakastan ja joista en halua - tuskin osaisinkaan - luopua, tuntuvat niin mitättömän pieniltä tässä skeidamaailmassa! Vtuttaa suoraan sanoen väitteet, että 30 lapsen murhannut, mutta nykyisin puhdas uskoon tullut, olisi jotenkin minua parempi ihminen ja ansaitsisi rauhallisemman taivaspaikan. Kunhan ei enää murhaa.

Tokihan mä taivaaseen menen, en yleensäkään ovilla paljoa kysele. 8)

Lisäys: mut kyllä mun taivaassani tytötkin nuolee pimppejä.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Think »

PetriFB kirjoitti:kirkkoraamattu 33/38 ..
Nyt Mäkimaan Pertsa kuulolle!

Tavallaan sun kysymykseesi siitä maailmanlopusta vastattiin täällä. Jos nyt mennään Kirkkoraamatussa numero 33 ja ilmeisemmin niitä vaikuttaa olevan yhteensä 38, niin vielä on aikaa. Riippuu tietysti vähän tuosta päivityssyklin pituudestakin, mutta jos 33 versiota mahtuu noin pariin tuhanteen vuoteen, niin noihin viiteen viimeiseen menee samalla päivityssyklillä kolmisensataa vuotta.

Näin ollen tuo Jumalallinen maailmanloppu on vuoden 2300 tienoilla. Harmi vaan, että ihmiset ehtivät tuhota tämän pallon ennen tuota.
Ovela kuin orgasmi
Rouva Pupu

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kid kirjoitti: Siis oletko sä sitä mieltä että ihminen voi tosta vaan päättää että pitääkin enemmän samaa sukupuolta olevasta ja elää sit sen mukaan? yksinkertasesti.
Katsos, on se mahdollista. Entisessä kotipaikassani uskonryhmä sai erään homon parannettua synnistä. Vähän niinQ pakkohoitoa. Hoidon jälkeen hoidettu muuttikin ulkomaille, varmaan elämään onnellista heterolöövelämää.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Think »

Tuosta Petrin linkistä poimittua:

Homous ja lesbous ovat siis syntiä, joista Jumala kutsuu ihmistä tekemään parannuksen. Synti turmelee ja rikkoo ihmistä aina, vaikka synnin tekemisestä nauttisi, niin kuitenkin se lopulta tuhoaa ihmisen. Terveet asetukset ja säädökset on asetettu suojamaan ihmisiä eikä ihmisten kiusaksi. Ajattele vaikka liikennesääntöjä, jos ne otetaan pois käytöstä, niin silloin tapahtuisi paljon loukkaantumisia sekä liikenteessä tapahtuvat kuolonkolarit lisääntyisivät. Liikennesäännöt ovat avuksi ja suojaksi ihmiselle. Samoin on myös Raamatun opetuksen laita. Raamatun opetuksen ei ole tarkoitus kiusata eikä turmella ihmistä, vaan sen tarkoitus on suojata ihmiselämää sekä olla apuna ihmiselle.


Siis mitä? Hä? Voisiko joku suomentaa miten tuo vertaus liikennesääntöihin liittyy yhtään mitenkään homouteen ja lesbouteen. Eihän tuossa ole mitään logiikkaa.
Ovela kuin orgasmi
PerttiMakimaa

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Think kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:kirkkoraamattu 33/38 ..
Nyt Mäkimaan Pertsa kuulolle!

...

Näin ollen tuo Jumalallinen maailmanloppu on vuoden 2300 tienoilla. Harmi vaan, että ihmiset ehtivät tuhota tämän pallon ennen tuota.
Hienoa. Ei kun lisäydinvoimaa rakentamaan.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Think »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Hienoa. Ei kun lisäydinvoimaa rakentamaan.
Juuri näin!

Samalla voitkin jättää työpäivän tähän, mennä kotiin ja sisään astuessasi huutaa: "Kulta! Ei se maailmanloppu vielä tulekaan, joten nyt haarat auki niin Pertti-setä näyttää miten lapsia tehdään."
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en usko syntiin, täyttä puppua.

Ai niin, seksi on kaunis lahja, joten ei puututa toisten lahjaan ja siihen kenen kanssa sitä käytetään.
Viimeksi muokannut Lolita, 29.03.2007 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriDaavid kirjoitti: Saattaa olla, mutta onko seksi sen arvoista? Varmasti on niin, että jos tekisin kaikki parisuhdepatologien neuvomat kommervenkkit, niin skorettaisin joka ilta. Seksi ei kuitenkaan enää kiinnosta minua niin paljoa. Mielummin jään pelaamaan nettipokeria.
:lol: :lol:
Joo ymmärrän hyvin. Pitkässä suhteessa saa olla aikamoinen taikuri, että saa seksin pysymään himokkaana ja haluttavana koko ajan.
Itselläni toinen suhde menossa jo 3,5 vuotta ja senpä takia olen saanut himoiten tyydyttää toisen sekä omat, mitä irstaimmat mieliteot erotiikan alueelta. :wink:

Pakko myöntää, että itsekkin joudun silloin tällöin, AA(Americas Armyn) Pc-pelin lumoihin ja aika kuluu silloin siivillä ja jopa seksistä ajatteleminen jää unholaan. Tällöin voitttaa toisenlaiset himot, kuten vihollisen, yleensä talebaanien tappaminen ja nöyryyttäminen, totaalisesti.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
PerttiMakimaa

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Think kirjoitti:Juuri näin!

Samalla voitkin jättää työpäivän tähän, mennä kotiin ja sisään astuessasi huutaa: "Kulta! Ei se maailmanloppu vielä tulekaan, joten nyt haarat auki niin Pertti-setä näyttää miten lapsia tehdään."
Kyllä nyt kelpaa lähteä kotiin kun tietää, että selvitään.
sanctus

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Rakkaus koostuu lihallisesta (himo aka irstaus aka riettaus aka hekuma) ja henkisestä (välittäminen) puolesta. Ken nämä kaksi erottaa toisistaan, rikkoo ihan kaikkea kuviteltavissa olevaa inhimillisyyttä vastaan.
Tix

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Tix »

On se nyt saatana että kun yksi suoli suorana paskaa palstalle pulputtanut lähde lähti ihan omin jaloin ja hetkeksi saatiin edes jotain keskustelun tapaistakin NIIN eikös tilalle astu välittömästi Jee-suksen viiksekäs morsian, uuspatajakattilasoimaavanhoillinen palstaprofeettamme Petri "Vedä mua viikseen, Günther" FuckBuddy. Alan epäillä että nämä laamanspermalla vahingossa hedelmöitetyt koeviemäriputkilapsukaiset on kaikki Homopoyn sairaan mielikuvituksen luomia sokerileipuritasoisia vitsejä.

Mulla olis sulle Pete niiku missio. Opettele afrikkaa ja mene the afrikan maan the keskustelupalstalle opettamaan miten Jeesus pelastaa. Ehkä ne nälkään kuolevat saavat siitä lohtua, että kohta tulee hekumallinen hippipartamies ja tuo taivaallista leipää pelastusjuustolla. Siinä turvonneella mahalla ja himmennein silmin näkkäriä odotellessa kun ei tuo aivojenkaan toiminta välttämättä enää säkenöi siihen malliin, että tajuaisi kuinka tyhmä saa olla että lähtee laskettelemaan hurmoskelkalla ilman jarruja kohti Niuvanniemeä.

Lycka till ja tiskiä koneeseen, sano.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja on se nyt saatana, että sun on pakko tulla ärsyttävään ketjuun ilmoittamaan erikseen, että ketju ärsyttää. Oletko huomannut, että jotkut ihmiset saavat kicksinsä iskemällä päätään seinään ja väittelemällä Petrin kanssa? Anna heidän nauttia siitä rauhassa! Jätä ketju väliin tai noraa Pete, mut älä nyt aja kaikkia SINUA ärsyttäviä ulos tai kaikilta muiltakin loppuu hupi.
Tix

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja Tix »

saira kirjoitti:Ja on se nyt saatana, että sun on pakko tulla ärsyttävään ketjuun ilmoittamaan erikseen, että ketju ärsyttää. Oletko huomannut, että jotkut ihmiset saavat kicksinsä iskemällä päätään seinään ja väittelemällä Petrin kanssa? Anna heidän nauttia siitä rauhassa! Jätä ketju väliin tai noraa Pete, mut älä nyt aja kaikkia SINUA ärsyttäviä ulos tai kaikilta muiltakin loppuu hupi.
Mä saan kicksini näiden puupäiden bashaamisesta. Nauti sinä vaikka fazerin sinistä käänteisreittiä, mutta älä puutu mun huveihin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Seksi on kaunis lahja!

Viesti Kirjoittaja saira »

Tix kirjoitti: Mä saan kicksini näiden puupäiden bashaamisesta. Nauti sinä vaikka fazerin sinistä käänteisreittiä, mutta älä puutu mun huveihin.
En puuttuis jos se ei vähentäis mun huvejani...
Vastaa Viestiin