Parisuhteesi taso

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Miten hyvä parisuhde sinulla on?

Erinomainen
15
27%
Hyvä
10
18%
Kohtuullisen hyvä
2
4%
Tyydyttävä
3
5%
Siinä ja siinä
3
5%
Välttävä
0
Ei ääniä
Kehnohko
0
Ei ääniä
Huono
2
4%
Surkea
0
Ei ääniä
Olen sinkku
20
36%
 
Ääniä yhteensä: 55

Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

IhQhalinuZuTuszZUPUZZU, IIK!! :h: :h: :dream: :h: :h:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei valittamista, ei ollenkaan.
Aito_Johanna

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

eps kirjoitti:No juu. Jotta ei mene kokonaan kehumiseksi, niin tässä on muutaman nykyistä edeltävien suhteiden vastaavat tulokset:

surkea, tyydyttävä, huono, kehnohko, surkea.

Nykyinen suhde on kyllä tosi piristävä poikkeus verrattuna noihin edellisiin.

e.
*kuulee hääkellojen kilinää korvissaan* Kai te vaisut vakkarit kutsutte?

joo tiedän, että ulkopuolisten ennenaikainen häistä vihjaileminen on sairaan ärsyttävää, mutta muistan sinun kerran kysyneen Edithiltä ja minulta, jokos tytöillä on poikaystävät, joten tämä oli kosto siitä :twisted:

Yllättävää muuten, että luonnehdit viime suhdettasi surkeaksi. Olin puheistasi käsittänyt, että se olisi tyydyttävän tasoa.
eps

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja eps »

Aito_Johanna kirjoitti:
eps kirjoitti:
Nykyinen suhde on kyllä tosi piristävä poikkeus verrattuna noihin edellisiin.

e.
*kuulee hääkellojen kilinää korvissaan* Kai te vaisut vakkarit kutsutte?
Jotain tuollaista isäkin ehdotti...
joo tiedän, että ulkopuolisten ennenaikainen häistä vihjaileminen on sairaan ärsyttävää, mutta muistan sinun kerran kysyneen Edithiltä ja minulta, jokos tytöillä on poikaystävät, joten tämä oli kosto siitä :twisted:
Sinulla on kyllä rautainen muisti. Tuosta on varmaan kolme vuotta!
Yllättävää muuten, että luonnehdit viime suhdettasi surkeaksi. Olin puheistasi käsittänyt, että se olisi tyydyttävän tasoa.
Vähän riippuu siitä, mikä suhde on kyseessä. Ehkä järjestys on väärä - tai jotain.

e.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Larla »

Vastasin erittäin hyvä koska vaikka väittäisin sen olevan erinomainen voin olla väärässä kun en tiedä mitä se olisi ilman välimatkaa. Mutta on tää vaan niin äärettömän ihanaa :h:
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Mida »

Öh.

Luen tuon muodossa: Miten tyytyväinen olet parisuhteeseesi?

Erittäin. Ei vieläkää oo mitää kitistävää aiheesta. Niin siis vajaan kahden vuoden jälkeen.
segma

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja segma »

Niin hyvällä tolalla, että kohta voi kusta nuotioon ettei jää vahingossa kytemään.
CandyMan

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Rouva Pupu kirjoitti:
martza kirjoitti:Paremmin ei voisi enään mennä.
KoNppaan.
Tyytyminen On Kuolemista.
Rouva Pupu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti: Tyytyminen On Kuolemista.
Sydän lyö bum bum bum, vieläkin.
Tsaari

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Minun parisuhteeni on yhtä auvoa ja onnea, tällaiseen ei eläin pysty.
Ihastuttavan harmooninen ja feng shuita pursuava kotimme on oikea rakkauden ja lämmön tyyssija. Oikeaoppisen kasvatuksen ja erinomaisten geenien ansiosta suloisista silkohapsisista lapsistamme kasvaa yhteiskunnan tukipylväitä ollen mallina rahvaan jälkikasvulle. Kaiken tämän on mahdollistanut täydellinen suhteemme. Päivämme täyttävät älykkäät ja nokkelat keskustelut ja korkeakulttuurista nauttiminen. Seksielämämme on ylimaallisen loistavaa, rakastelumme on täydellistä kuin viulukonsertto päätyen poikkeusetta yhtä aikaiseen hurmion saavuttamiseen. Näin meillä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tsaari kirjoitti:Seksielämämme on ylimaallisen loistavaa, rakastelumme on täydellistä kuin viulukonsertto päätyen poikkeusetta yhtä aikaiseen hurmion saavuttamiseen. Näin meillä.
pimeässä peiton alla?
Viulunsoitto on muuten ihan vitun ärsyttävää oikeesti.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
plumps

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja plumps »

Minulla ei ole nyt parisuhdetta ja hyvä niin.
Vielä ennen oli parikin suhdetta ja tulin ihan hulluksi. Minun pitää toipua edellisistä kunnolla, ennenkuin voin aloittaa uuden.
Minun on löydettävä vahvuuteni muualta kuin toisesta ihmisestä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Niba »

Perinteinen, No woman No cry!
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ei kovin hyvin mene, vasuri pettää välillä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

eps kirjoitti:Miten hyvä parisuhde sinulla on?

e.
Kiteytytään vaikka näin:

Lainaan ensin omaa mussukkaani joka jälleen kerran lausahti kuten skorpparit konsanaan sammakoita jaellen näin: "On niin helppo olla, kun tietää että tätä kysyntää on markkinoilla NÄIN paljon" ( ei saatana ajattelin::DD ja jatkoin että niin no ollaan vaan sitten heh).

Ja itse hänelle mainitsin eilen, sen jälkeen kun sunnuntain tilanne oli hänen edukseen 5-4, siis orkuissa että "mun on niin helppo olla kun saa tätä piparia näin paljon, nimittäin sinkkuna joutu runkkaamaan niin usein kun ei vaan monikaan daami napannut"..no kyllä tietysti sen verran kun oli pakko, eli laskennan lopetin vuonna 2005 kun eri daamien ajolukema oli yli 50..ja huomiotavaa tässä oli että olen ollut jo pitkään jäähdyttelemässä ja kun joka toinen wiikendi mulla se tytsikin hoidossa.

Joten aika muistot kultaa, mutta enikeissön kyllä tämä namuska voittaa jopa AinaUudenPiparinkin..on se vaan niin namu ja aivan mieletön nussittava pillu on..menenpä erotiikkaosiolle jäh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Näin unta, että olin raskaana ja mulla oli jossain juhlissa todella kuumaa menoa sellasen komean miehen (minulle vieras tapaus) kanssa. Ainoa syy, miksi tästä miehestä ylipäätään olin kiinnostunut oli se, että heppu oli ammatiltaan poliisi. Lopulta lähdettiin juhlista yhtämatkaa.
Meinaakohan tämä suhteeni tason laskusuhdannetta? Anyway, se uni oli hyvä, tai sille ainaski tuntu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ihan vitun hyvin menee, häistä vaan pukkaa stressiä. Mie luulin että riittää että sanon "Tahdon" oikealla hetkellä ja oikeassa paikassa mutta tässä nyt on kaikenmaailman hässäkkää sen lisäksi.

Ja mikä vittu on saketti? Mun päälleni kuulemma laitetaan sellanen... Ja miksi vitussa silkki maksaa niin perkeleesti? Ja minkä helvetin takia sitä menee 6m yhteen vitun morsiuspukuun?

Hei naiset, miehille pitäis kertoa näistä lompakkoa rasittavista asioista hieman aikaisemmin kuin antaa niiden kosia.
1108

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vaola kirjoitti:Eikun nimenomaan EI. Syynkin varmaan tajuat nyt... :wink:
Alkaa pikkuhiljaa valkenemaan...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

1108 kirjoitti:6m
Ei muuten ole edes paljon. Sulla on taloudellinen morsio; olisit ylpeä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Eikun nimenomaan EI. Syynkin varmaan tajuat nyt... :wink:
Alkaa pikkuhiljaa valkenemaan...
Hehee... Niinpä. :twisted:

Mä muuten tossa yksi päivä mietin, että tän Taukin kanssa voisin ehkä jopa mennäkin naimisiin, koska se ei edes tulisi kalliiksi. Ensiksikin se on niin ruma, ettei mitkään saketit missään mitään auttaisi. Ja koska se on niin ruma, niin munkaan vaatevalinnoillani ei olisi niinkään merkistystä, koska oon käärinliinoissakin aina kauniimpi ku se. Toisekseen sen kanssa ei tarvitse suorittaa aviollisia velvollisuuksia, koska se on kuiteskin hintti.

Toisaalta, en mä niin rumaa pystyis kyllä panemaankaan.
Miten sä voit puhua kenestäkään noin rumasti? Kannatais hei vähän miettiä mitä sanoo..
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vaola kirjoitti:Ensiksikin se on niin ruma, ettei mitkään saketit missään mitään auttaisi.
Vihjaillaanko tässä nyt sitä että hääpuvussani pitäisi lukea "Snickers" tai "Lainapeite"? On mulla paino noussut 6 kiloa mutta se on pelkkää häpykarvaa ja hilseilevää ihoa.

Kyy mie tässä näytän katseenkestävältä:


Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miten sä voit puhua kenestäkään noin rumasti? Kannatais hei vähän miettiä mitä sanoo..
En tiedä. Ehkä mä en arvosta sitä mitä mulla on. Ou nou.
Nii-i... ehkä!

;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Pyry-Matias

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miten sä voit puhua kenestäkään noin rumasti? Kannatais hei vähän miettiä mitä sanoo..
En tiedä. Ehkä mä en arvosta sitä mitä mulla on. Ou nou.
Nii-i... ehkä!

;)
Pahus, tossa oli jo cat fightin ainekset. Hitto te olette kaikki ärsyttävän rationaalisia 8)
bedlam

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vaola kirjoitti:Pitääkö sen ukon sitten olla niin saatanan komea? Mun poikaystäväni on voittanut rumuus-kisankin. Ei pidä unohtaa hei sitä! Eli se on virallisestikin ruma.
Mutta hienosti se skebaa skulaa!

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parisuhteesi taso

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Pus..
Missä se kuvamateriaali muuten on? :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin