Hottiksen tuntomerkit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

NomenNescio kirjoitti:
"älykkyyden, hauskuuden, rohkeuden, vahvuuden".. noi kaikki tulee kiusoittelevuudessa läpi, pitää olla rohkeutta ja älykkyyttä että uskaltaa ottaa itsensä ja toisen kevyesti ja riittävän vahva että voi nauraa itsellensäkin..
Voi sen ajatella niinkin. :) Mutta tuon lisäksi semmoinen vahvuus on must, että on ns. henkisesti vahva - osaa handlata tilanteita, osaa vuorostaan tukea, olla kalliona toiselle, kypsyyttä. Ja sitten semmoista rohkeutta perusluonteenpiirteenä.. Mun on oltava varma että voin luottaa toiseen tässäkin, ettei tosipaikkojen tullen käy niin että mies menee piiloon jnnk pupunkoloon ja minä ( ei tarkoita etten olisi itse rohkea, mutta en voisi siis arvostaa miestä joka ei olisi väh. yhtä rohkea. se mikä mua henkilökohtaisesti harmittaa, on juuri kääpiömäisyyteni - jos olisin amatsoonin lainen.. mihin vääryksien vast. taistoihin voisi mennä/joutua ja tietää fyysisesti pärjäävänsä) jään ottamaan matsia yksikseni vaikka Osama Bin Ladenin kanssa. Ja rohkeutta ylipäätään. Sanoa ja tehdä kuten oikein on. Arvostan, kunnioitan, rakastan.

En hyysää vellihousua. Meksikolaisesta joskus tulevasta ripulista on riittämiin.
.. Uskollisia nuo ovat .. kaikki joita kiusoittelen, kaksi niistä on ainakin varattuja..
Heh, melkein voisin sortua? ;) Tai annan tarkoituksella sellaisen kuvan että katsotaas... mutta sen huomaa, ku ne itse tajuaa että nyt ne on menossa liian pitkälle, mutta pientä silmäpeliä ja levotonta juttua joka on oikeasti raskaan päivän piriste..
Sulla on teerenpelit meneillään, Neiti Nimetön. ;-)
.. Avarakatseisuus tulee myös positiivisessa leikkisyydessä suoraan todistetuksi.. eli millaista huumoria heittää. Voiko sitä nauraa itsellensä jos ei osaa nähdä asioita vähän laajemmin kuin vain omalta kantilta?..
Totta. Ja sitten avarakatseisuus näkyy asenteissa, kannoissa ja koko maailmankatsomuksessa ja siinä ylipäätään miten ymmärtää asioita.
.. Sääli vain että suurin osa miehistä on tönkkösuolattuja - etenkin treffeillä.. mutta kyllä muutenkin ne ottavat elämänsä aivan liian vakavasti.
Suomalaiset eivät turhia hölise. "Nähdään tiistaina" = "Nähdään tiistaina".
Amerikkalaiset.. "Nähdään sitten" = " Ehkä nähdään, ehkä ei, ehkä soitellaan, ja kaikkee, oikeestaan heippodei. "
Etelän hetelmät.. "Nähkäämme, kaunis bella donna" = "Makuukamarissa. "
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Ann kirjoitti: Valpas katse, kirkkaat silmät, hymy herkässä.
:komp:

Mä lisään tohon vielä äänen.
Joskus pelkästään sekin saa posket punottamaan, juoksulenkin jälkeen siis.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja BrianW »

HellBell kirjoitti:. se mikä mua henkilökohtaisesti harmittaa, on juuri kääpiömäisyyteni - jos olisin amatsoonin lainen..
MUTTA, olethan sinä viimeaikoina ollut todellinen huumorin ja positiivisuuden amatsooni ja jättiläinen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tuleehan noita neitejä töllättyä aina välillä. Kasvot tulee katsastettua ensin, ja minuun vetoaa vihreät/ruskeat silmät / ja valloittava hymy (sekä valkoiset hampaat). Lisäksi katseeni eksyy vatsan seutuville, mutta sellainen ihan huipputreenattu ei nappaa vaan vähän saisi olla sitä rasvakerrostakin, ja mainittakoon vielä että tissien edellä pönöttävä pötsi on jotain niin hirveää nähtävää että yöunet luultavasti menevät. Ja tietenkin on ne pakolliset tissit ja perseet mutta niissä karsastan vain ääripäitä enkä oikein osaa sanoa enempää. Pituudesta en ole koskaan juurikaan välittänyt, hiusten ei tarvitse olla pitkät mutta minuun vetoaa tummat blondeja reilusti enemmän.

Ääni on hyvin tärkeä, narisevan harakanäänen lisäksi hermoja syövät hiljaiset kuiskuttelijat, äänessä pitää olla selkeää itsevarmuutta, se vetoaa minuun todella paljon. Luonteessa pitää myöskin olla lujuutta, tulta sekä tappuraa. Yleisesti ottaen henkisesti itsevarmat ja vahvat naiset vetoavat minuun suuresti.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BrianW kirjoitti: MUTTA, olethan sinä viimeaikoina ollut todellinen huumorin ja positiivisuuden amatsooni ja jättiläinen.
Kiitti.

Ajat ovat olleet selittämättömät.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Aito_Johanna

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NomenNescio kirjoitti: Unelmavävyt eivät oikein innosta, vaikka niissä muuten ei mitään vikaa olisikaan, niin tärkeilevä asenne vie kiinnostuksen.
Hyvin sanottu. En ole tullut ajatelleeksi tuota, mutta tuohan se taitaa olla syy, miksi monet teoriassa mallikelvot miekkoset kuitenkin herättävät vain ärtymystä: nimenomaan tärkeileviä he usein ovat, liian tohkeissaan omasta erinomaisuudestaan.
segma

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja segma »

Emmä tiiä. Tämä on varmaan ainoa asia, jossa en tykkää kategorisoinnista erillisten ominaisuuksien perusteella. Kokonaisuus on enempi kuin osiensa summa, niinq.

Mitä mä voitin?
ninnithequeen

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Se piereskelee ja nauraa päälle, sen hiki haisee hyvältä, se kuorsaa ja rakastaa tissejä ja niitten puristelua, yrittää pullistaa mahaansa epätoivoisesti ollakseen muka läski, sillä on kolme rintakarvaa ristissä ja hyvä perse.

Semmonen on håttis.
Herra Manala

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

HellBell kirjoitti:NomenNescio nyt pistit semmoisen avauksen, että odotettavissa on seuraavankaltaisia vastauksia..:
:h: Hassu tyttö.
HellBell kirjoitti:Vagavasti ottaen vastaan hottismaisiksi piirteiksi suojelevuuden, älykkyyden, hauskuuden, rohkeuden, vahvuuden, sydämellisyyden, luotettavuuden, uskollisuuden, aitouden, leikkisyyden, avarakatseisuuden yms. Ulkoisesti hottismaisiksi piirteiksi sanoisin isommuuden, vahvuuden, sytyttävät silmät jne.
Käytsä vonkaan mua päin naamaa, hassu tyttö?

ninnithequeen kirjoitti:Se piereskelee ja nauraa päälle, sen hiki haisee hyvältä, se kuorsaa ja rakastaa tissejä ja niitten puristelua, yrittää pullistaa mahaansa epätoivoisesti ollakseen muka läski, sillä on kolme rintakarvaa ristissä ja hyvä perse.

Semmonen on håttis.
Jaa oliks tää nyt sit niinku letku vai numba?
ninnithequeen

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se piereskelee ja nauraa päälle, sen hiki haisee hyvältä, se kuorsaa ja rakastaa tissejä ja niitten puristelua, yrittää pullistaa mahaansa epätoivoisesti ollakseen muka läski, sillä on kolme rintakarvaa ristissä ja hyvä perse.

Semmonen on håttis.
Jaa oliks tää nyt sit niinku letku vai numba?
Eiku sinä tietysti, höpsö.
CandyMan

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Jos joku päivä kohtaan naisen joka voittaa minut nyrkkeilykehässä, olen sulaa vahaa. Tosin kukapa nainen haluaisi olla miehen kanssa jota voisi tarvittaessa vetää turpaan?
Rouva Pupu

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:Jos joku päivä kohtaan naisen joka voittaa minut nyrkkeilykehässä, olen sulaa vahaa. Tosin kukapa nainen haluaisi olla miehen kanssa jota voisi tarvittaessa vetää turpaan?
Kyllä mä halusin. Mutta ei tietenkään kannata liian helppoa olla. Mulla meni voittoon seNtään vuosia. Tuuria, tuuria.
Rouva Pupu

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Håtteuden ruumiillistuma kaikin osa-aluein raNtautunee piakkoin uudelle sohvalle.
Ruumiillistuma tosin eräänä päivänä hieman epäili omaa asemaansa ehdottaessani sängen kasvattamista koko parraksi. Hän ei kuulemma ole mikään Jere Karalahti, johon minä, että "et todellakaan". Tarkoitin luonnollisesti, ettei Jerestä olisi kilpailijaksi mitenkään päin. Piti hieman paikata ja ylistää loppu päivä ;)
Joskus näinkin päin, tasa-arvoisessa maailmassa.
NuoriDaavid

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:Se vois olla semmonen niinq prinsessa Leia, mut sit sillee vähemmis vaatteissa ja sillee niinq vähän auliimpi heruttaan, mut ei niinku muille ku vaa mulle.
Prinsessa Leialla taitaa olla BMI yli sun kriteerien.
Bliss

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

CandyMan kirjoitti:Tosin kukapa nainen haluaisi olla miehen kanssa jota voisi tarvittaessa vetää turpaan?
Joo, se ei ole jännittävää. Siksi onkin historiaosastoa :D
Herra Manala

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Eiku sinä tietysti, höpsö.
Ei mene läpi. Mulla ei ole kolmea rintakarvaa ristissä. Niitä on kolmesataa.
luuseri

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja luuseri »

Bliss kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Tosin kukapa nainen haluaisi olla miehen kanssa jota voisi tarvittaessa vetää turpaan?
Joo, se ei ole jännittävää. Siksi onkin historiaosastoa :D

Saahan Luuserikin vähän väliä kotona turpaansa :wink: minkä sitä pieni ihmeinen voi
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:Jos joku päivä kohtaan naisen joka voittaa minut nyrkkeilykehässä, olen sulaa vahaa.
Miksei Thunderdomessa?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Herra Manala kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Vagavasti ottaen vastaan hottismaisiksi piirteiksi suojelevuuden, älykkyyden, hauskuuden, rohkeuden, vahvuuden, sydämellisyyden, luotettavuuden, uskollisuuden, aitouden, leikkisyyden, avarakatseisuuden yms. Ulkoisesti hottismaisiksi piirteiksi sanoisin isommuuden, vahvuuden, sytyttävät silmät jne.
Käytsä vonkaan mua päin naamaa, hassu tyttö?
Näin juuri. Olen siirtynyt iskulinjaan. Katsoin Conanin ja olen tajunnut että tyrmäys on aina kuitenkin tyrmäys. Siitä sitten voin kanveesilta poimia Manalan ja vaikka Candynkin (sehän halusi kanssa tyrmäystä) ja vetää hiuksista luolaan jossa meksikolainen, se hullu, onkin jo ehtinyt pistää padan kuumaksi.. slurps. Esihistoriallista settiä! :h:
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Katsoin Conanin
The Muuvie? Red Sonjat oli myyty Anttilasta loppuun.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Katsoin Conanin
The Muuvie? Red Sonjat oli myyty Anttilasta loppuun.
Justiin, Conanin leffana. Yritin vuokrata Red Sonjaa samalla kun Conaniakin, mutta sitä ei tietty ollut niillä. Onko sitä Sonjaa leffana ollut myynnissä Anttilassa.. mennyt ohitse, en tiennyt ja nyt niitä ei ole enää. Kökköä.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Onko sitä Sonjaa leffana ollut myynnissä Anttilassa..
On ollut ainakin Kampissa. Pitää käydä kyselemässä muualla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Ulkonäkö, luonne, älykkyys, yhteiset tekijät, kuuma suudelma, kireät lihaksikkaat pakarat, pullottava etumus, ruskettunut hipiä, pervo hymy ja hämärä nauru ovat aivan yliarvostettuja.

Aivojen synapsin vahvistettu muistijälki edellisestä kerrasta sen tekee.
Kukkuluuruu!
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja urasiili »

..eiku nyt mä mietin jo askeleen edelle. Unohdin, ettei aina kaikkia hottiksia panna.
Kukkuluuruu!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:HellBell on Hottis, mutta tarvitsisi vakavaa asennekasvatusta kelvatakseen Emännäksi ja myöntääkseen ylpeästi, että on Emäntä. (Muistoja vanhoista ketjuista )
Hellikselle voin antaa liiton suosituksen, että kandeis kattoo toi Warkauden kortti. Sillä itsekin sen katsastin ja aika hottis Poju oli jou. Tosin sitä maatilaa äiteineen ja lempeineen isineen ja enoineen en nähnyt:( Vaikkakin Poitsu mulle sanoi heti alkuun jotenkin näin että mun kämpille oikein EHKÄ kunnolla sovi nukkumaan. Sanoin että jaa (Mietin mielessäni että MIKSI edes otti aisan puheeksi!!), miten niin. Poitsu sanoi että asuu jossain takahuoneessa yms..sitten tulikin bläk aut, eli en muista enää muuta siitä..koska illan aikanan tapahtui muutenkin jo hyvinnii mielenkiintoisia kontrahteja et huh heh.

Ja kelaa nyt Hellis. Olisit siellä jossain Warkauden salolla, jossain metsän keskellä, Poitsu Karhu päissään Agnestoissaan tai mikä vittu se sana nyt olikaan. Ja Poitsu olisi silleen kivasti tasuripainoissaan, kirjoitellen tänne parhaimmillaan niitä kevyitä avautumisiaan yms. Ja mihinkään et pääsis sieltä, yön selkään joutuisit ehkä joskus kuitenkin. Mitä sanot, laita ees hälle joku vähäpukeinen foto tai jotain ees alkuun?
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin