Hottiksen tuntomerkit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Mikä saa kuumaksi?


Kertokaas mitä katsotte naisessa?

Ja mitäs naiset katsotte miehessä...?



----------------------------------

Omasta kokemuksestani, miesmakuni tuntien voin sanoa, että vaatteiden vähennysfiiliksen saa aikaan mies, joka on leikkisä, eikä ota etenkään itseänsä tosissansa. Ns "naughty boy". Sellainen, joka osaa kiusoitella..
Sellainen, jonka nauravat silmät vihjailevat, että mitä voisi..


Ihan tavallinen* ulkonäkö ei ole este olla hottis, koska se luonne sen ratkaisee, mikä tekee miehestä on pantavan - ei koulutus, ei raha tai tulot, ei mikään noista, kunhan mies on hetkessä mukana ja sanallisesti lahjakas ja tilanteen tasalla ja näyttää sen positiivisessa asenteessansa. Sääli että se on niin harvinaista.



Unelmavävyt eivät oikein innosta, vaikka niissä muuten ei mitään vikaa olisikaan, niin tärkeilevä asenne vie kiinnostuksen.
En minä ole etsimässä suhdetta - vaan se tulee vastaan, kun pidän elämässäni hauskaa, jos on tullaksensa.. Jos toinen ei ole hyvää seuraa, ja saa minua kikattamaan ja punastelemaan, ei siitä tule suhdettakaan.

Mikähän tässä on, missä ikinä olenkin töissä, tunnun aina kehittävän sieltä flirttiseuraa.. Kiusoittelen, kunnes saan niissä esiin metsästysvietin. Tämänhetkisessä paikassa niitä on kolme... Uuuuh..=D
(Mutta onhan siellä sata miestä töissä, joten kiinnostavien prosentti pitää edelleen paikkansa..)


Äh, mutta kuormasta ei syödä.. mutta päivät kuluvat paljon nopeammin. =)

PS. mähän en pikkujouluihin mene, niin hullu en ole että hankkiudun tietentahtoen ongelmiin =D


* tavallinen = ei ylipainoa, ei kieroja silmiä tms
elco

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja elco »

Lesbot tunnistavat toisensa lyhyistä käsistä.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

NomenNescio (mistä muuten nimi tulee? kiintoisan kuuloinen), nyt pistit semmoisen avauksen, että odotettavissa on seuraavankaltaisia vastauksia..:

Keskustelija nro 1: Ei sitä voi sanoa, kokonaisuus aina ratkaisee. Mitenkään en voi sanoa että tykkäisin kookkaista miehistä joilla on nauravat kasvot ja seksuaalista magnetismia, koska en vain sano.

Keskustelija nro 2: No perse ja tissit. Että löytyy. Jos ei, niin sitten ei viisari värähdä ja pöksyt tiedä missä mennään.

Keskustelija nro 3: Henkinen ja fyysinen kemia, niitten pitäisi natsata yhteen omieni kanssa, niin sitten syntyisi Guumaa Raggautta. Meinaa sitä, että sen toisen pitäisi tykätä poliittisista vitseistä ja tykkäillä veneilystä ja käyttää vaatteita, joissa ei näytä metroseksuaalilta ja olla luotettavarehellinenuskollinen.

Keskustelija nro 4: No kun katsotaan Beyoncea, niin siinähän sitä. Mutta kenenkään muun kuin Beyoncen on turha kuvitella olevansa edes mikroaaltouunin 3o sekunnin kuumennuksen lämpöinen.

Keskustelija nro 5: Kaikki seurustelukumppanini olleet mustahiuksisia, kaikki. En aio poiketa linjasta. Sytyttää mua tai ei, mutta pysyn linjassa.

Keskustelija nro 6: *Niin paljon diplomaattisia sanankäänteitä, ettei pointeiksi jää jäljelle mitään.*

Keksutelija nro 7: No mä olen itse aika vilkas ja kakkiva, joten sen toisen olisi hyvä olla rauhallinen ja siivoileva. Näin olen ajatellut.

Keskustelija nro Poks: Silkkitussu. Kun kaikki homppelit ja muut nuolette tarpeeks kauan sitä jädeä kun ei muuta tuu, tiiätte vähän fiilistä. Et jos ette saa tota ykköstä, silkkipimpulaa, niin jädee sitten vaan hei.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell on Hottis, mutta tarvitsisi vakavaa asennekasvatusta kelvatakseen Emännäksi ja myöntääkseen ylpeästi, että on Emäntä. (Muistoja vanhoista ketjuista )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Toi kakkonen kuulosti ehottomasti parhaalta, mä otan sen.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
PerttiMakimaa

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

syttiK kirjoitti:Toi kakkonen kuulosti ehottomasti parhaalta, mä otan sen.
Kakkonen kelpaisi itsellekin... :)
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

HellBell kirjoitti:NomenNescio (mistä muuten nimi tulee? kiintoisan kuuloinen), nyt pistit semmoisen avauksen, että odotettavissa on seuraavankaltaisia vastauksia..:
-provovaroitus-

Jooh, tiedän.. miehet on helppoja "tissit, perse ja pitkät hiukset", mutta toivoa vois saattaa että naiset edes osais vähän hahmottaa mistä pitää miehessä..

Tosin miesten näennäinen helppous loppuu siihen kun ne tavallisessa analysoimattomuudessansa vaan yht äkkiä leikkivät ansarikukkaa joka sai pakkasta - eivätkä ees osaa kertoa mikä oli se turn-off..

Odotan silti vähän enemmän naisilta..

Toiseen kysymykseesi.. "NomenNescio" on se kaikkien lehtien/kirjojen käyttämätön tuntemattoman lyhenne NN, ja latinaa tarkoittaen "nimi hukassa"
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

PerttiMakimaa kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Toi kakkonen kuulosti ehottomasti parhaalta, mä otan sen.
Kakkonen kelpaisi itsellekin... :)
Kelaa nyt, ohan se lukunakin parempi.

Kannatetaan!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Dr.Diarrhea

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Älykkyys, herkkyys ja taakse nutturalle kasatut hiukset.
PerttiMakimaa

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

syttiK kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Toi kakkonen kuulosti ehottomasti parhaalta, mä otan sen.
Kakkonen kelpaisi itsellekin... :)
Kelaa nyt, ohan se lukunakin parempi.

Kannatetaan!
Sitä ajoinkin takaa. Kunhan ei ole pikku kakkonen. :)
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja syttiK »

PerttiMakimaa kirjoitti: Sitä ajoinkin takaa. Kunhan ei ole pikku kakkonen. :)
pienestä en tiedä muuta kuin sen, että koolla on väliä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ja mä olin tietty toi Keksutelija nro 7, ihan jo typonkin tähden.


Vagavasti ottaen vastaan hottismaisiksi piirteiksi suojelevuuden, älykkyyden, hauskuuden, rohkeuden, vahvuuden, sydämellisyyden, luotettavuuden, uskollisuuden, aitouden, leikkisyyden, avarakatseisuuden yms. Ulkoisesti hottismaisiksi piirteiksi sanoisin isommuuden, vahvuuden, sytyttävät silmät jne. Olen näemmä oikeasti pahempi kuin napakymppikisaajat, joilta näitä tuli pötkössä..

Mutta kun rakkaus tulee, niin siinä lentää lista kädestä ja raketit räjähtää.., rakkaus on semmoinen vieras.
A man's gotta do what a man's gotta do.
PerttiMakimaa

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

syttiK kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Sitä ajoinkin takaa. Kunhan ei ole pikku kakkonen. :)
pienestä en tiedä muuta kuin sen, että koolla on väliä.
¨

Kyllä vaan. Isolla K:lla. :)
Geetzu

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NomenNescio kirjoitti:Mikä saa kuumaksi?
Hymy. Nauru. Ne löytyy ihan jokaiselta, mutta harva vetää niillä pillun valmiiks.
Dr.Diarrhea

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Hymy. Nauru. Ne löytyy ihan jokaiselta, mutta harva vetää niillä pillun valmiiks.
Oot joskus niiin äijä :D Sun kanssa kyl täytyis lähtee joskus baariin. Oon varma, että meillä olis fantsu reissu 8)
Geetzu

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Oot joskus niiin äijä :D Sun kanssa kyl täytyis lähtee joskus baariin. Oon varma, että meillä olis fantsu reissu 8)
Kattelin äsken Hynystä ja Nikulaa kun mies vaihtoi maljakossa eläville ruusuilleni vettä! :D
(älä ees puhu baarista, tänään tekee mieli viinaksia)
Aito_Johanna

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

HellBell kirjoitti:
Keskustelija nro 3: Henkinen ja fyysinen kemia, niitten pitäisi natsata yhteen omieni kanssa, niin sitten syntyisi Guumaa Raggautta. Meinaa sitä, että sen toisen pitäisi tykätä poliittisista vitseistä ja tykkäillä veneilystä ja käyttää vaatteita, joissa ei näytä metroseksuaalilta ja olla luotettavarehellinenuskollinen.
:yo:
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

HellBell kirjoitti:Ja mä olin tietty toi Keksutelija nro 7, ihan jo typonkin tähden.


Vagavasti ottaen vastaan hottismaisiksi piirteiksi suojelevuuden, älykkyyden, hauskuuden, rohkeuden, vahvuuden, sydämellisyyden, luotettavuuden, uskollisuuden, aitouden, leikkisyyden, avarakatseisuuden yms. Ulkoisesti hottismaisiksi piirteiksi sanoisin isommuuden, vahvuuden, sytyttävät silmät jne. Olen näemmä oikeasti pahempi kuin napakymppikisaajat, joilta näitä tuli pötkössä..

Mutta kun rakkaus tulee, niin siinä lentää lista kädestä ja raketit räjähtää.., rakkaus on semmoinen vieras.

"älykkyyden, hauskuuden, rohkeuden, vahvuuden".. noi kaikki tulee kiusoittelevuudessa läpi, pitää olla rohkeutta ja älykkyyttä että uskaltaa ottaa itsensä ja toisen kevyesti ja riittävän vahva että voi nauraa itsellensäkin.

Uskollisia nuo ovat .. kaikki joita kiusoittelen, kaksi niistä on ainakin varattuja..
Heh, melkein voisin sortua? ;) Tai annan tarkoituksella sellaisen kuvan että katsotaas... mutta sen huomaa, ku ne itse tajuaa että nyt ne on menossa liian pitkälle, mutta pientä silmäpeliä ja levotonta juttua joka on oikeasti raskaan päivän piriste.
Mutta ikinä ei ole tullu vihjattua että työpaikan ulkopuolella.. tai juu, sen kerran, ne pikkujoulut.. Siitä eteenpäin ollaan oltukin sen työkaverin kanssa hyvin asiallisia ja puhuttu mm moottoripyöristä tms. =)

Avarakatseisuus tulee myös positiivisessa leikkisyydessä suoraan todistetuksi.. eli millaista huumoria heittää. Voiko sitä nauraa itsellensä jos ei osaa nähdä asioita vähän laajemmin kuin vain omalta kantilta? Harvemmin
Mutta, poikkeuksiakin on, enkä vedä johtopäätelmiä ennen kuin olen seurannut pidempään.. mutta nuo kiinnittävät poikkeuksetta huomioni, netissä ja livenä.. =)


Ja siitä se kemia ainakin minulla muodostuu, että on kipinää.. siihen voi siis itse vaikuttaa osaltansa, ja katsoa että josko toinen osaisi ottaa pienistä vinkeistä vaarin.

Sääli vain että suurin osa miehistä on tönkkösuolattuja - etenkin treffeillä.. mutta kyllä muutenkin ne ottavat elämänsä aivan liian vakavasti.
Viimeksi muokannut NomenNescio, 20.04.2007 23:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
räsy

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja räsy »

Voin mä tähän vastata.
Ei pelkkä sukupuoli tee kuumaksi, vaan olemus. Ei pelkkä fyysisyys vaan myös henkisyys, joka ruokkii jotain.

Olen päätellyt, että kuumaksi tekee kumminkin se sama peili, minkä näkee jokaisessa ihmisessä. Siksi kaikki ei kuumene samasta misusta, vaikka yrittäisi kuinka tehdä itseänsä tykö, vaan sekä mies että nainen on ihan yhtä hot yhtä tavalliselle oman näköiselleen kullalleen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Ann »

Semmoset eloisat kasvot, jotka sädehtii sitä sisäistä leikkisyyttä. Virnuilua, hymyilyä, ilveilyä, pieni ripaus ilkikurisuutta. Ettei ota itseään ja asioitansa kovin vakavasti. Valpas katse, kirkkaat silmät, hymy herkässä.

Kropasta en osaa sanoa oikein mitään yleispätevää. Kaikki on kelvannut, ääripäät on kylläkin onnistuttu välttämään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tix

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Tix »

Se vois olla semmonen niinq prinsessa Leia, mut sit sillee vähemmis vaatteissa ja sillee niinq vähän auliimpi heruttaan, mut ei niinku muille ku vaa mulle.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NomenNescio kirjoitti: Toiseen kysymykseesi.. "NomenNescio" on se kaikkien lehtien/kirjojen käyttämätön tuntemattoman lyhenne NN, ja latinaa tarkoittaen "nimi hukassa"
Perhana, nyt tiedän mistä "Alokas N.N" ja edelleen juonnettu "Alokas nönnönnöö" tulee. Ei mennyt päivä hukkaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mut saa Guumaks naislentopalloilijat.

Kai se luonnekin vähän vaikuttaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Geetzu kirjoitti: Hymy. Nauru. Ne löytyy ihan jokaiselta, mutta harva vetää niillä pillun valmiiks.
Mul on tää sama, mun miehellä on maailman kivoin hymy ja se nauraa paljon.
Harmi vaan et ne nätit valkoset hampaat on niit huonolaatusii jotka ajan kanssa tippuu...
Tekarit kehiin sit vaan.
Ja kyl sellanen hoikka ruumiinrakenne miellyttää enemmän ku lihaksikas tai läski, varmaan siks ku itekki oon niin ruipelo.
Vihtahousu

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Hymyllä myydään puoli valtakuntaa. Loppupuoli sit myydään henkisille ominaisuuksille. Kropalla ole nyt mitään älyttömän isoa roolia, pääasia että omistaja ite uskaltaa katsoa peiliin.
Vastaa Viestiin