Hottiksen tuntomerkit

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hymy. Nauru. Ne löytyy ihan jokaiselta, mutta harva vetää niillä pillun valmiiks.
Oot joskus niiin äijä :D Sun kanssa kyl täytyis lähtee joskus baariin. Oon varma, että meillä olis fantsu reissu 8)
Sitä mäkin joskus kelannut heh, mut voin vakuuttaa että nuori kiltti tytön hupakko on ja..
Ollaan vaan ja nautitaan
chevilyn

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

NomenNescio kirjoitti:Mikä saa kuumaksi?
Ja mitäs naiset katsotte miehessä...?
Ei ole muodostunut koskaan selkeää miestyyppiä, joka kääntäisi katseen. Yleensä alan katsella miehiä vasta sillä silmällä, kun he avaavat suunsa. Verbaalisuus ja pilke silmäkulmassa ovat sellaisia asioita jotka kiinnittävät huomion. Hyvät käytöstavat pistävät myös silmään. Summa summarum viehätyn yleensä miehistä, joilla on jotain järkevää sanottavaa ja jotka suhtautuvat rennosti itseensä.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Tämän pimun saa kuumaksi "käheällä naurulla", pistävän kiinteällä katseella ja leveillä harteilla... yhdistettynä rentoon elämänasenteeseen...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NomenNescio kirjoitti:Mikä saa kuumaksi?

Ja mitäs naiset katsotte miehessä...?
Tsiisus, on taas loman kunniaksi sellainen mieliala että mut saa kuumaksi ihan mikä vaan.

Muttamutta.... miehessä ihan ykkösjuttu on sellainen itseluottamus. Tietää mitä on, mitä haluaa eikä välitä siitä mitä muut on mieltä. Esimerkiksi tuon oman miehen datsun höpötys kisoissa on ihanaa kun se tekee sitä tahallaan hämmentääkseen muita.

Kalju on miehellä tosi sexy. Ja parta. Silmiin pitkään katsominen, herrasmiesmäinen käytös, ei mielistelyä. Uuh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Herra Manala

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pillu on kans tosi sexy. Ja et on tukka. Jos on pitkä tukka niin seki on silleen sexy. Ja tissit kanssa. Pyllyki on sellanen sexy. Tosi hottis. Jos vaan pyllyä sais. Voihan herkkusimpukka, kyllä on hottista. Mistä tällasia miehiä löytää?
Reppuli
Kitisijä
Viestit: 11
Liittynyt: 12.09.2007 21:02

Re: Hottiksen tuntomerkit

Viesti Kirjoittaja Reppuli »

Pitää olla sopivasti huumorintajuinen, ei liian kuivakka. Nauravat silmät ja pilkettä silmäkulmassa on niiin nam! Sellaista tiettyä leikkisyyttä pitääpi olla. Kuitenkin myös semmosta intensiivisyyttä ja kiihkeyttä. Ja sit tykkään että mies on sellainen turvallisen ja suojelevan oloinen mua kohtaan.

Ulkoisilla asioilla on sit vähän vähemmän merkitystä mutta lyhyet hiukset on plussaa, ei tartte olla mikään siili mutta varsinkaan sivuhiukset ei sais mielellään yltää korvan taakse. Kun mietin kaikkia miehiä/poikia joihin olen elämäni aikana ollut ihastuksissa niin tuntuis olevan yhtä paljon vaaleita kuin tummia mutta tummat/tummahkot miehet on niitä joita kohtaan on ollut syvempiä tunteita kuin vaaleita kohtaan (johtuukohan siitä että isäni on tumma, naiset kuulemma vertaa miehiä isäänsä ja miehet naisia äitiinsä alitajuisesti kumppania valitessaan). Silmien lisäksi jalat ja kädet ja hartiat herättää mun mielenkiinnon, jos ne on kivat. Vatsa saa olla litteä tai pieni pömppis, se ei oo niin tärkeä. Miehen pituudella ei ole mulle ollut väliä juurikaan. No, sen verran joo että pitää olla itseäni pidempi/isompi mikä ei oo tuottanut ongelmaa koska olen itse pikkuinen: 161 cm kun oikein pistän ryhdin suoraksi ja hentoinen. Mutta pidän kyllä yhtälailla lyhyehköjä kuin pitkiäkin miehiä komeina, ei ole pituudesta kiinni. Muhun verrattuna kaikki miehet taitaa olla isoja :?
En tykkää koruista miehillä vaikka omallani onkin korvassa killuttimet. Mieluummin ei. Tatuointeja ei ainakaan paljoa, kiitos. Ei partaa ja mieluiten ei viiksiäkään. Huulet vois olla mukavan punaiset ja nenän ei tulisi olla suurensuuri.

Niin joo: kiva ääni on kyllä ehdottomasti plussaa. Semmonen sopivan matalahko muttei liian.

Noi ulkoiset seikat on tosiaan kuitenkin vaan ylimääräistä plussaa. Sellainen säpinä vaan kehittyy joidenkin välille ja joidenkin ei. Se on niiin hottia jos tulee sellainen tietty jännite, ilmatila, kahden ihmisen välille. Henkinen orgasmi on melkein parempi kuin fyysinen.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Miksi naiset rakastuvat epäsosiaalisiin miehiin?

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

No syyhän on tietenkin flirtin...

Flirting makes up for antisocial tendencies
How do antisocial men manage to attract women? Or, to put it another way, why do some women always fall for bastards?

It seems that a little bit of flirting - smiling, raising eyebrows, nodding - goes a long way towards attracting a woman, even outweighing the negative effects of some men's antisocial nature.
Tämä varmaan selittää minunkin flaksit. :twisted:
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Vastaa Viestiin