Sinkkuelämäsi taso

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Sinkkuelämäni taso on:

Erinomainen
2
4%
Erittäin hyvä
3
6%
Hyvä
6
13%
Kohtuullisen hyvä
5
10%
Tyydyttävä
4
8%
Siinä ja siinä
6
13%
Välttävä
1
2%
Kehnohko
2
4%
Huono
1
2%
Surkea
3
6%
En ole sinkku
15
31%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tix kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Elämä on samaa vanhaa ja mikään ei muutu.
Ei varsinkaan jos vaan rutkuttaa samasta asiasta vuodesta toiseen samalle palstalle eikä tee asian eteen mitään?
Siihen aikaan vuorokaudesta, jolloin yleensä tälle palstalle kirjoitan, sille asialle ei voikaan mitään. Enkä halua etsiä itselleni lisää tapauksia - tunnen jo naiset sen verran hyvin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Tix

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Tix »

RolloTomasi kirjoitti:tunnen jo naiset sen verran hyvin.
Maailman suurin vale. Suurin osa naisista ei tunne edes itseään, saati sitten että tuntisi/ymmärtäisi toista naista. Se, että mies "tuntisi naiset hyvin" olisi ihmeteko jonka rinnalla pyramidien pystyttäminen itsekseen olisi aika helppo nakki.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tix kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:tunnen jo naiset sen verran hyvin.
Maailman suurin vale.
Niin on.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

RolloTomasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:tunnen jo naiset sen verran hyvin.
Maailman suurin vale.
Niin on.

Mutta tuntuvat jotenkin samaa kaavaa toistavan nuo tapaukset, joiden kanssa olisin suhteeseen halunnut. Ja jostain syystä silloin kun olen kännissä enkä välitä tapaamistani ihmisistä, minulla on parempi onni.
Sanottaan, taitaa muuten olla AA-kerhon juttu alunperin, että jos ihminen toistaa samaa asiaa kerrasta toiseen ja odottaa eri lopputulosta, niin se on hulluutta.

RolloTomasi kirjoitti:
Lisäksi on muistettava, että mihinkään, mitä naiset sanovat, ei voi luottaa - varsinkin jos se kertoo positiivisista tunteista minua kohtaan. Ne ovat vain sanoja - teot kertovat ihmisistä enemmän.
Aivan, teot ratkaisevat ja se koskee niin miehiä kuin naisiakin. Tunnen naisia, joiden puheet ja teot ovat linjassa.


Ei tästä muuhun johtopäätökseen voi tulla kun, että sä vaan tykkäät mieluummin valittaa kuin tehdä mitään, joka veisi sinua näissä asioissa eteenpäin.

Etsit syitä muista, vaikka ainoa, johon voit todella vaikuttaa olet sinä itse.

Ota vastaa itsestäsi, tee jotain rakentavaa ja lakkaa uikuttamasta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

RolloTomasi kirjoitti: Vihaan sinua, mutta vastaan kuitenkin, helvetin paskiainen.


5. Turpiin saat jos kadulla joskus vastaan tuut.
Niinpä, totuuden myöntäminen on vaikeaa ja joskus sattuukin. Turha minua on siitä syyttää ja kännihän sinua paljon auttaakin.

Noh, kehoitan harkitsemaan turpiinvetämisuhkauksia. Saatat uhata sellaistakin, joka vetää sinua turpiin oikein kunnolla. Omasta puolestani lupaan tarjota muutaman oluen ja keskustella kanssasi, koska sinulla on varmaan paljon mielenkiintoista kerrottavaa Ameriikasta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

BrianW kirjoitti: Niinpä, totuuden myöntäminen on vaikeaa ja joskus sattuukin. Turha minua on siitä syyttää ja kännihän sinua paljon auttaakin.
Minkä vitun totuuden?

Ja kyllä, känni auttaa. Se on todettu.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

RolloTomasi kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Niinpä, totuuden myöntäminen on vaikeaa ja joskus sattuukin. Turha minua on siitä syyttää ja kännihän sinua paljon auttaakin.
Minkä vitun totuuden?

Ja kyllä, känni auttaa. Se on todettu.
Sen totuuden, ettet oikeasti auta itseäsi ja sen takia kitiset, kun mikään ei muutu.

Vältät muutoksen riskiä mutta yleensä edistys edellyttää riskien ottamista.

Frederic Wilcox on todennut "Progress always involves risk; You can't steal the second base and keep your foot on first."

Kännillä vain turrutat itseäsi ja välttelet todellisen elämän kohtaamista.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

RolloTomasi kirjoitti: Mutta tuntuvat jotenkin samaa kaavaa toistavan nuo tapaukset, joiden kanssa olisin suhteeseen halunnut.

Lisäksi on muistettava, että mihinkään, mitä naiset sanovat, ei voi luottaa...
Katkeraa puhetta. Jos ihmissuhde-elämä alkaa kaavoittua ja kaava toistua, on selitys yleensä sama kuin ainoa yhdistävä tekijä- sinä itse. Selitys, ei syyllinen.

Kyllähän, Rollo, sulle kaikki varmasti toivoo parasta, mutta ei kukaan jaksa loputtomiin kuunnella ainaista valitusta samasta asiasta, samalla sävellajilla. Vastaava juttu Gatin tai Runkkutontun kanssa. Ennen pitkää nämä jutut alkavat palstalaisia joko ärsyttämään tai jalostuneimmat yksilöt tulevat niille vain immuuneiksi. Sitten on Ninni, joka haluaa ehdottomasti olla kaikkien kaveri - kuinka aitoa se sitten on?
ninnithequeen

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Sitten on Ninni, joka haluaa ehdottomasti olla kaikkien kaveri - kuinka aitoa se sitten on?
Ei, en mä sun kaveri halua olla.
Aito_Johanna

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Kyllähän, Rollo, sulle kaikki varmasti toivoo parasta, mutta ei kukaan jaksa loputtomiin kuunnella ainaista valitusta samasta asiasta, samalla sävellajilla. Vastaava juttu Gatin tai Runkkutontun kanssa. Ennen pitkää nämä jutut alkavat palstalaisia joko ärsyttämään tai jalostuneimmat yksilöt tulevat niille vain immuuneiksi. Sitten on Ninni, joka haluaa ehdottomasti olla kaikkien kaveri - kuinka aitoa se sitten on?
Mistä asiasta Runkkutonttu valittaa? Multa on mennyt ihan ohi. Olenko siis valitukselle immuuni jalostunut yksilö?
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Aito_Johanna kirjoitti:Mistä asiasta Runkkutonttu valittaa? Multa on mennyt ihan ohi. Olenko siis valitukselle immuuni jalostunut yksilö?
Pääasia, että valittaa - milloin mistäkin. Pääteemat ovat ihmissuhteet, työ, vapaa-aika etc. Ehkä olet esmes mua jalostuneempi tässä suhteessa, ehkä mulla on vähempi elämää? En tiedä.

Eiks Runkkis ole kuitenkin SaintJohnPerse?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

RolloTomasi kirjoitti:
BrianW kirjoitti: 1. Sen totuuden, ettet oikeasti auta itseäsi ja sen takia kitiset, kun mikään ei muutu.

2. Vältät muutoksen riskiä mutta yleensä edistys edellyttää riskien ottamista.

3. Kännillä vain turrutat itseäsi ja välttelet todellisen elämän kohtaamista.
1. Auta itseäni? Viimeisen 7 vuoden aika olen tavannut 2 ihmistä, joiden kanssa olen suhteeseen halunnut. Ensimmäinen ilmoitti ettei enää koskaan halua puhua kanssani kertomatta syytä ja toiselta sain pakit. Anteeksi, kolme. Mutta se kolmas nyt jäi jonnekin matkan varrelle.


2. En vältä.

3. Voi olla, mutta jopa oma äitini sanoo, että olen mukavampi ja rennompi kännissä. Sitä sanovat kaverinikin.
1. Kolme seitsemän vuoden aikana? Joko olet todella kranttu, jolloin ehkä kannattaa muuttaa itseään tai sitten tapaat vähän ihmisiä, jolloin myös kannattaa muuttaa toimintaa.

2. Vaikeahan mun on tuntematta mitään sanoa, mutta siltä kyllä vaikuttaa.


3. Niinpä. Siinähän sinulle ensimmäinen kehityskohde. Opettele rennommaksi selvinpäin. Useimmat ihmiset ja mikä tärkeintä ne mahdolliset suhdekohteetkin, pitävät kuitenkin selvästä ihmisestä paljon enemmän kuin kännisestä.

Mutta, turhahan mun on neuvoa kun kaikkea järkipuhetta vastustat, sinähän sen päätät, miten elämäsi haluat elää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

BrianW kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Viimeisen 7 vuoden aika olen tavannut 2 ihmistä, joiden kanssa olen suhteeseen halunnut. Ensimmäinen ilmoitti ettei enää koskaan halua puhua kanssani kertomatta syytä ja toiselta sain pakit. Anteeksi, kolme. Mutta se kolmas nyt jäi jonnekin matkan varrelle.
1. Kolme seitsemän vuoden aikana? Joko olet todella kranttu, jolloin ehkä kannattaa muuttaa itseään tai sitten tapaat vähän ihmisiä, jolloin myös kannattaa muuttaa toimintaa.
Ja paskat. Mä olen viimeisen seitsemän vuoden aikana tavannut yhden (1) ihmisen, jonka kanssa olen halunnut suhteeseen. Jos tietää mitä haluaa ja on kranttu, niin kannattaisi tyytyä ja muuttaa itseään, ja leikkiä kiinnostunutta? Paskatx2.

Ei sitä suhteeseen halua jokaisen kivan jampan kanssa. Ellet sitten käytä tuota suhde-sanaa hyvin laajassa merkityksessä, esim. seksisuhde, ystävyyssuhde jne.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Chubs kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Viimeisen 7 vuoden aika olen

Ja paskat. Mä olen viimeisen seitsemän vuoden aikana tavannut yhden (1) ihmisen, jonka kanssa olen halunnut suhteeseen. Jos tietää mitä haluaa ja on kranttu, niin kannattaisi tyytyä ja muuttaa itseään, ja leikkiä kiinnostunutta? Paskatx2.

Ei sitä suhteeseen halua jokaisen kivan jampan kanssa. Ellet sitten käytä tuota suhde-sanaa hyvin laajassa merkityksessä, esim. seksisuhde, ystävyyssuhde jne.
No, en ole havainnut että valittelisit suhteettomuuttasi, vaan olet valintasi tehnyt ja todennut, että viihdytkin hyvin omissa oloissasi. Sehän on ihan ok.

Ihmettelen vain, että olet niin äkeänä moisesta asiasta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

RolloTomasi kirjoitti:Tunnen oloni paskaksi jo pelkästä asian ajattelemisesta ja teidän vastauksenne saa minut tuntemaan oloni entistä paskemmaksi...

Toki olen syyllistänyt itseäni ala-asteelta lähtien, älä siitä murehdi. Ja kyllä kykenen edelleenkin armottomaan itsevihaan.

Toki. Minä olen selitys. Jotain on niin perustavanlaatuisella tavalla minussa vialla, että se oli niin jo ala-asteella.
Ah - uhri-kortti. Itse kritisoin, en niinkään sinua henkilönä, vaan tapaasi aina valittaa ja olla negatiivinen.

Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole pakko lukea...tiedetään. Kuitenkin mielestäni asiasta saa aina sanoa rakentavasti.

Voe nyt helevettiläinen, pitkin avata suunsa... oishan tämä pitänyt tietää.
Viimeksi muokannut Dr.Diarrhea, 29.04.2007 12:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

BrianW kirjoitti:
Ihmettelen vain, että olet niin äkeänä moisesta asiasta.
Ei kai se ole äkeyttä kun rehellisesti sanon, että nuo sun hyvää tarkoittavat (?) ja holier than thou-tyyppiset neuvosi ovat paskaa mun korvaani.
Eipä ne näytä sen korkeampaa viisautta olevan sun kohteesikaan korvaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

...
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 24.09.2007 8:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Chubs kirjoitti:
Ei kai se ole äkeyttä kun rehellisesti sanon, että nuo sun hyvää tarkoittavat (?) ja holier than thou-tyyppiset neuvosi ovat paskaa mun korvaani.
Eipä ne näytä sen korkeampaa viisautta olevan sun kohteesikaan korvaan.
Hyvää tarkoitan. Samat hölmöilyt ja virheet olen tehnyt, en väitä olevani pyhempi. Olen kuitenkin uskoakseni oppinut elämässäni jotain näistäkin asioista ja yksi perusoppi on se, että itse on omat asiat hoidettava ja vastattava itsestään, muita on turha syyttää jos itse on jatkuvasti onneton.

Se, että joku ei neuvoja halua ymmärtää tai hyväksyä, ei välttämättä tee niitä huonoiksi. Jo se, että ne herättävät jotain tunnetta todista, että jollain lailla koskettavat. Se koira älähtää jne...

Mikäpä sinua estää kertomasta omaa viisauttasi asiassa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin