Sinkkuelämäsi taso

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Sinkkuelämäni taso on:

Erinomainen
2
4%
Erittäin hyvä
3
6%
Hyvä
6
13%
Kohtuullisen hyvä
5
10%
Tyydyttävä
4
8%
Siinä ja siinä
6
13%
Välttävä
1
2%
Kehnohko
2
4%
Huono
1
2%
Surkea
3
6%
En ole sinkku
15
31%
 
Ääniä yhteensä: 48

Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chubs kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Nykyään olo on edelleen hauras
IhQ! Mun äidinvaistot ovat käyneet ylikierroksilla tämän viikon.
Huomenna kuitenkin kokoan itseni, meillä on töissä oman mutkan tasokoe. Voisin pistää sulle taulun alalaitaan sydänkuvion 8)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Itse en tuntenut ketään, edes kaukaisesti.
Tunsitpas.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Itse en tuntenut ketään, edes kaukaisesti.
Tunsitpas.
Muistaakseni eka miittini oli tämän palstan pikkujoulumiitti. Juuri tätä ennen tapasin pari palstatarta. Mä lasken tuntemisen rl-kontakteihin...niin voihan sen muullakin lailla laskea. En muuten tuolloin ollut käynyt koskaan esmes flipussakaan, joten kyyl mä aika autsaideri olin kuiteski.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Huomenna kuitenkin kokoan itseni, meillä on töissä oman mutkan tasokoe. Voisin pistää sulle taulun alalaitaan sydänkuvion 8)
Hyvä sihti. Ja niin romanttista. :D

Kyllä mäkin kokoan itseni, ei mun ammatillinen asemani salli jatkuvaa sössötystä ja herkistelyä. Onneks tauoilla voin viimeistään käydä vilkuilemassa Paavon ja vauvojen kuvia galleriastani. Live-vauvoja pitää yrittää vältellä hetki, jotta palaudun omaksi kylmäksi itsekseni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:kyyl mä aika autsaideri olin kuiteski.
Sä olit palstatapellut mun kanssa=inside.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:kyyl mä aika autsaideri olin kuiteski.
Sä olit palstatapellut mun kanssa=inside.
Sä olit silloin mulkunkipeä ämmä. Purit pahaa oloasi mm. muhun, joka en tiennyt sun alfa-palstastatustasi, ja kompuroinkin turhaan sun provomiinoihin palstasisäkkösi raadellessa raajojani. Siinä mulla menikin sitten vuosi jalatonna ja valkoisella kepillä huitoessa ennen kuin löysit Mylwinin. On ollut miellyttävä huomata, kuinka sustakin on sukeutunut kuitenkin ihan inhimillinen nuori nainen 8) Rakkaus rauhoittaa - rakkaus on kiva juttu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Rakkaus rauhoittaa - rakkaus on kiva juttu.
Ne on ne lääkkeet jotka rauhottaa.

Höpsis, pöpsis. Sä olit silloin vielä niin kovin nuori ja tietämätön. Mun "rauhoituminen" johtunee vain ja ainoastaan siitä tosiasiasta, että te kaikki ootte kasvaneet paremmiksi ihmisiksi. Mun ei tartte enää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti:Joskus on yksinäistä ja välillä iskee pelko, että mitä jos jotain sattuu ja olen yksin.
Sitten kuolet, hitaasti kärsien.
Nyt penikseni on fantastinen!
Dr.Diarrhea

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti: Sä olit silloin vielä niin kovin nuori ja tietämätön.
Jep, sulla oli jo silloin asema ja status. Minä haparoin ensiaskeliani, täynnä määrittelemätöntä uhoa ja vailla kunnioitusta hierarkiaa kohtaan.

Mylwinkin muuten on - jos mahdollista - mukavampi kuin ennen. Toi on siis pelkästään inhimillistä ja hyvä juttu. Pitäkää toi!

*lopetan analysointini...sitä paitsi nukun jo*
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Mylwinkin muuten on - jos mahdollista - mukavampi kuin ennen.
Aika homoo.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:vailla kunnioitusta hierarkiaa kohtaan.
Anarkisti!
Mylwinkin muuten on - jos mahdollista - mukavampi kuin ennen. Toi on siis pelkästään inhimillistä ja hyvä juttu.
Mut :h: anarkisti. Jostain syystä sun sanomana tuon voisi ottaa kohteliaisuutena. Kun yleensä sun arviot on aika vilpittömiä.

Mutta nyt on lopetettava ennen kuin annan gaydar poksahtaa oikosulkuun. Örr!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Clay »

Rouva Pupu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Siis toihan ratkeaa sormuksella.
(Enhän mäkään muuten ois halunnu sormusta en... )
Toi on hyvä. BTW, tuo saattaa tosin miehen sormessa nostaa markkina-arvoa :p
Mä en koskaan nää niitä, enkä kenkiäkään, koskaan en muista millaset kengät ihmisillä on ollu. Joskus en muista mitään muutakaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Joskus en muista mitään muutakaan.
Jotenkin sellaset ravintolassa lähestyjät on helpompi pudottaa (örvelöinä), joista näkee, ettei se muisti tule pelaamaan. :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika paska, mutta omaa tyhmyyttäni kun en tajua käyttää sinkkuuden suomia mahdollisuuksia hyväkseni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CandyMan

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Poikkesin perjantaina radalla. Kävi perinteiset. Menin heti jutustelemaan kahdelle nätille tytsille, koska peliaikaa oli muutenkin vähän. Saavuin diseen vasta kahden jälkeen. Siinä sitten tunti juteltiin, flirttailtiin, humalluttiin, siis lähinnä tämän toisen kanssa. Oli itse asiassa pirun hauska ilta. Sitten kun kysyin puhelinnumeroa, tuli diplomaattinen "seurustelen"-kommentti.
"Kysyin puhelinnumeroasi, en seurustelustatustasi." Jos se alkaa selittää kuinka poikaystävä ei tykkäisi jos hän jakelee vieraille miehille numeroaan, mainitse sille miten umpihullu mustasukkainen poikaystävä sillä oikein on ja kuinka heidän lapsistaan tulee rumia. Tai siis noin ainakin mä tekisin.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Mitä nämä taso-ketjut oikein ovat?
Minulla on Pertti-teoria aiheesta. Ne ovat hienovarainen tapa avautua omasta tilanteestaan. Kysypä nyt kiltisti aloittajalta mikä hänen tilanteensa on... :)
Pertti-teoria on täällä myös vahvoilla. Eka taso-ketju oli ilmeisesti lähinnä hehkutus omasta parisuhdeonnesta ja tämä toinen taso-ketju sitten hieman kömpelö yritys paikata tätä itsehehkutusleimaa aloittamalla "meille muille" oma ketju 8)

Siltikin karsastan taso-sanaa em. konteksteissa, koska se ei ole ollenkaan kuvaava vaan lähinnä esineellistävän subjektiivinen sana ihmisiin tai ihmissuhteisiin.
Idea on se, että sinkut valittavat surkeuttaan ja sitten parisuhteessa olevat voivat silleen empaattisesti hymyillä.

:paijaa:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Lolita »

CandyMan kirjoitti:"Kysyin puhelinnumeroasi, en seurustelustatustasi." Jos se alkaa selittää kuinka poikaystävä ei tykkäisi jos hän jakelee vieraille miehille numeroaan, mainitse sille miten umpihullu mustasukkainen poikaystävä sillä oikein on ja kuinka heidän lapsistaan tulee rumia. Tai siis noin ainakin mä tekisin.
Juuri näin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Sitten kun kysyin puhelinnumeroa, tuli diplomaattinen "seurustelen"-kommentti.
Ai ai. Ei olisi pitänyt kysellä mitään, olisit vain ilmoittanut "Nyt narttu lähdet vessaan imemään mun teräksenkovaa rubiinipunaista sykkivää kyrpää, junou poks zäp".
Edith

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lukenu liikaa parisuhdejuttuja nettipalstoilta. Muun muassa sitä kuinka urpoäijät valittaa, että naisille on kaikki niin helppoa ja lässynlässynpaskapaska. Ja sit ei taas tunne itseään mikskään, kun kuuluu kumminkin tuohon naisten ryhmään, eikä oo ketään, kelle sanoo, että älä hei kuvittelekaan. Ja sit alkaa melkein omaksuu sitä kantaa, että arvo ihmisenä lasketaan vonkausten määrällä. Vituttaa.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Clay kirjoitti:koskaan en muista millaset kengät ihmisillä on ollu. Joskus en muista mitään muutakaan.
Mäkään en ikinä kato ihmisten kenkiä, ostan itekki uudet vasta siinä vaiheessa kun vanhat hajoo jalkoihin.
En tajuu miks ne on niin tärkeet joillekin, mä en välitä siitäkään millaset housut mulla on kun kotona ainoo peili on sellanen mistä näkyy vaan yläkroppa.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hellu kirjoitti:
Clay kirjoitti:koskaan en muista millaset kengät ihmisillä on ollu. Joskus en muista mitään muutakaan.
Mäkään en ikinä kato ihmisten kenkiä, ostan itekki uudet vasta siinä vaiheessa kun vanhat hajoo jalkoihin.
En tajuu miks ne on niin tärkeet joillekin, mä en välitä siitäkään millaset housut mulla on kun kotona ainoo peili on sellanen mistä näkyy vaan yläkroppa.
Kengät on tärkeät

Kuva
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Hellu »

NuoriDaavid kirjoitti:Kengät on tärkeät

Kuva
No joo, ehkä mä joskus käyttäisin jotain kivoja korkokenkiä jos osaisin kävellä niillä.
Kai ne ihan seksikkäät on...
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Hellu kirjoitti: No joo, ehkä mä joskus käyttäisin jotain kivoja korkokenkiä jos osaisin kävellä niillä.
Kai ne ihan seksikkäät on...
On ne seksikkäät, mutta en tajua sitä fetissiä. Se kun kohdistuu joissakin tapauksissa muihinkin kun korkoihin yms. Cityyn sain kerran sähköpostia, että joku pervo olisi halunnut ostaa mahdollisimman kuluneet ja huonokuntoiset käytetyt tennarit 300 eurolla.
Kiihottuisko teistä joku haisevista vanhoista tennareista?
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Chubs kirjoitti: Cityyn sain kerran sähköpostia, että joku pervo olisi halunnut ostaa mahdollisimman kuluneet ja huonokuntoiset käytetyt tennarit 300 eurolla.
No kai sä myit?!
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja more »

Hellu kirjoitti:
Chubs kirjoitti: Cityyn sain kerran sähköpostia, että joku pervo olisi halunnut ostaa mahdollisimman kuluneet ja huonokuntoiset käytetyt tennarit 300 eurolla.
No kai sä myit?!
Niin ja vaikkei oliskaan itellä niin äkkiä UFFIsta tms hakemaan vanhat lenkkarit myyntiin:)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Vastaa Viestiin