Sinkkuelämäsi taso

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Sinkkuelämäni taso on:

Erinomainen
2
4%
Erittäin hyvä
3
6%
Hyvä
6
13%
Kohtuullisen hyvä
5
10%
Tyydyttävä
4
8%
Siinä ja siinä
6
13%
Välttävä
1
2%
Kehnohko
2
4%
Huono
1
2%
Surkea
3
6%
En ole sinkku
15
31%
 
Ääniä yhteensä: 48

Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

more kirjoitti:
Hellu kirjoitti:
Chubs kirjoitti: Cityyn sain kerran sähköpostia, että joku pervo olisi halunnut ostaa mahdollisimman kuluneet ja huonokuntoiset käytetyt tennarit 300 eurolla.
No kai sä myit?!
Niin ja vaikkei oliskaan itellä niin äkkiä UFFIsta tms hakemaan vanhat lenkkarit myyntiin:)
Tossa olis kyllä ideaa. :D

Mut oikeasti en edes vastannut sähköpostiin.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chubs kirjoitti:
more kirjoitti:
Hellu kirjoitti:
No kai sä myit?!
Niin ja vaikkei oliskaan itellä niin äkkiä UFFIsta tms hakemaan vanhat lenkkarit myyntiin:)
Tossa olis kyllä ideaa. :D

Mut oikeasti en edes vastannut sähköpostiin.
Älkää kysykö mistä, mutta jostain luin henkilöstä (en muista oliko mies vai nainen), joka myi käytettyjä pikkareita netissä. Todellisuudessa oli siivojana, ja siinä työpäivän lomassa aina huljutteli ostamiaan pikkareita pisuaarissa ja myi sitten niitä eteenpäin.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja more »

NuoriDaavid kirjoitti:
Älkää kysykö mistä, mutta jostain luin henkilöstä (en muista oliko mies vai nainen), joka myi käytettyjä pikkareita netissä. Todellisuudessa oli siivojana, ja siinä työpäivän lomassa aina huljutteli ostamiaan pikkareita pisuaarissa ja myi sitten niitä eteenpäin.
Tästähän voisi laittaa myyntiringin pystyyn, toimitetaan kaikki Chubsille käytetyt lenkkarit ja jaetaan rahat fiftysixty. Tosin saattais joku ihmetellä että kuinka ne käytetyt lenkkarit on numeroa "kajakki":)
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
NuoriDaavid

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

more kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Älkää kysykö mistä, mutta jostain luin henkilöstä (en muista oliko mies vai nainen), joka myi käytettyjä pikkareita netissä. Todellisuudessa oli siivojana, ja siinä työpäivän lomassa aina huljutteli ostamiaan pikkareita pisuaarissa ja myi sitten niitä eteenpäin.
Tästähän voisi laittaa myyntiringin pystyyn, toimitetaan kaikki Chubsille käytetyt lenkkarit ja jaetaan rahat fiftysixty. Tosin saattais joku ihmetellä että kuinka ne käytetyt lenkkarit on numeroa "kajakki":)
Jos minä olisi Chubs niin kokoomuslaisena yksityisyrittäjänä laittaisin oitis käytettyjen pikkareiden ja lenkkareiden myyntiliikkeen pystyyn.

UFF:sta saa noita lenkkareita ja pikkareita voi huljutella työpaikan wc-altaassa.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

NuoriDaavid kirjoitti:
more kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Älkää kysykö mistä, mutta jostain luin henkilöstä (en muista oliko mies vai nainen), joka myi käytettyjä pikkareita netissä. Todellisuudessa oli siivojana, ja siinä työpäivän lomassa aina huljutteli ostamiaan pikkareita pisuaarissa ja myi sitten niitä eteenpäin.
Tästähän voisi laittaa myyntiringin pystyyn, toimitetaan kaikki Chubsille käytetyt lenkkarit ja jaetaan rahat fiftysixty. Tosin saattais joku ihmetellä että kuinka ne käytetyt lenkkarit on numeroa "kajakki":)
Jos minä olisi Chubs niin kokoomuslaisena yksityisyrittäjänä laittaisin oitis käytettyjen pikkareiden ja lenkkareiden myyntiliikkeen pystyyn.

UFF:sta saa noita lenkkareita ja pikkareita voi huljutella työpaikan wc-altaassa.
Mun maineeni pysyy puhtaana, koska poliittinen minäni viihtyy paremmin hieman vasemmalla.

Sitä paitsi, mä vaatisin enemmän kuin 50%, sillä mä voisin toimia ilman teitä, mutta te ette ilman mua. :]
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja more »

Chubs kirjoitti:
Sitä paitsi, mä vaatisin enemmän kuin 50%, sillä mä voisin toimia ilman teitä, mutta te ette ilman mua. :]
No kun tarkemmin miettii niin eihän me tarvita kuin sun kuvat, mistähän niitä sais ilmaiseksi? :D
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

more kirjoitti:
Chubs kirjoitti:
Sitä paitsi, mä vaatisin enemmän kuin 50%, sillä mä voisin toimia ilman teitä, mutta te ette ilman mua. :]
No kun tarkemmin miettii niin eihän me tarvita kuin sun kuvat, mistähän niitä sais ilmaiseksi? :D
Lupaan ettei tulisi ilmaiseksi. :wink:
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja more »

Chubs kirjoitti:
Lupaan ettei tulisi ilmaiseksi. :wink:
Mää käyn sitten tuolta galleriasta "lainaamassa" :) Btw jos tulee kommenttia että onpas sulla karvaiset sääret niin se johtuu siitä että joudun improvisoimaan issekseni jos joku halua kuvan "sun lenkkarit" jalassa:D
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Aito_Johanna

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti: Ja sit ei taas tunne itseään mikskään, kun kuuluu kumminkin tuohon naisten ryhmään, eikä oo ketään, kelle sanoo, että älä hei kuvittelekaan.
Mä jouduin just äsken sanomaan sille yhdelle deitti-ihquttajalle, että hän on mielestäni ok tyyppi ja hänen kanssaan on ihan ok kahvitella joskus, mutta mulla ei ole sellaista tunnetta, että tästä olisi kehittymässä mitään. Kun se suoraan kysyi, oli aistinut, etten ole hänestä kovin innostunut.
Auts. Vähän epämiellyttävä tunne; ei ole mukavaa aiheuttaa toiselle pettymystä.
Summa summarum: vonkuun torjumisessa ei ole juurikaan gloriaa.
Edith

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti: Summa summarum: vonkuun torjumisessa ei ole juurikaan gloriaa.
No, joo, ei juurikaan. Oon kai mäkin joskus historiassa sen kokenut. Mutta silti. Että jotain niinku ois ees vähän vireellä. Tapahtuis jotain. Jos mulla ois jotain kivoi vaatteita ja en ois lihonu ja niin edelleen, niin lähtisin kyllä tänään vuosien tauon jälkeen heterodiskoon. Mutku ei sielkään kukaan vonkais.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Edith kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Summa summarum: vonkuun torjumisessa ei ole juurikaan gloriaa.
No, joo, ei juurikaan. Oon kai mäkin joskus historiassa sen kokenut. Mutta silti. Että jotain niinku ois ees vähän vireellä. Tapahtuis jotain. Jos mulla ois jotain kivoi vaatteita ja en ois lihonu ja niin edelleen, niin lähtisin kyllä tänään vuosien tauon jälkeen heterodiskoon. Mutku ei sielkään kukaan vonkais.
No nyt ei ainakaan kukaan vonkaa, kun et sinne lähde.

Nythän sinä jo etukäteen itse aiheutat sen, ettei mitään tapahdu.

Mene ja voit yllättyä. Tilanne ei ainakaan huonone.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja BrianW »

more kirjoitti:
Chubs kirjoitti:
Sitä paitsi, mä vaatisin enemmän kuin 50%, sillä mä voisin toimia ilman teitä, mutta te ette ilman mua. :]
No kun tarkemmin miettii niin eihän me tarvita kuin sun kuvat, mistähän niitä sais ilmaiseksi? :D
Chubsin kuvat olisi tietysti ykkösjuttu, mutta jos ei sovi hänen aatemaailmaansa, minkä kyllä ymmärrän, niin onhan kaikenlaisia kuvia netti täynnä.

Käsittääkseni tällaista businesta on tehty jo pitkään ja kauppa käy.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Chap

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chap »

Chubs kirjoitti:Pieleen menee aina siinä vaiheessa kun toinen alkaa puhua yhteisestä kämpästä, tai muuten vaan "asua" mun nurkissani. Mä taas naimisiin mennessäkin vielä mieluusti pitäisin oman kämppäni. Avaimen toki voisin antaa, ettei tarvitse ovikelloa pimputella.
Mielenkiintoista. Miksi et halua, että mies asuu saman katon alla? Kai yleensä riittää, että löytyy oma huone tms, jos haluaa sitä omaa tilaa.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Chap kirjoitti: Mielenkiintoista. Miksi et halua, että mies asuu saman katon alla? Kai yleensä riittää, että löytyy oma huone tms, jos haluaa sitä omaa tilaa.
Noin siinä luultavasti tulee käymään. Oikean tyypin kohdalla luultavasti päätyy kompromissiin.

Mä olen kyllä asunut miehen kanssa. Vuokrasin työhuonetta ja huomasin hengailevani siellä ihan vain saadakseni olla yksin. Eikä siis kyse ollut rakkaudettomasta tai onnettomasta liitosta, kunhan vaan halusin omaa tilaa. Mitään etäsuhdetta en tietenkään haluaisi; ideaalitilantilanteessa olisi omat asunnot, mutta lähekkäin. Tai oikeastaan kaikkein paras olisi, että omistaisi aivan pirun ison talon, josta voisin omia itselleni oman siiven.
En mä elä salaista kaksoiselämää, mutta olen niin itsekäs ja erakkomaisuuteen taipuvainen, että mielelläni olen paljon itsekseni omien juttujeni ympäröimänä.

Tiedostan kyllä, että tällaiset asiat voivat muuttua paljon hetkessä. Sitä voi käydä niinkin, että kun täysiä rakastuu siihen oikeaan, niin sitä miestä ei halua päästää edes sisältään pois, saati sitten kämpästä. :D Mutta en osaa nykyisellä päällä kuvitella niin käyvän.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chubs kirjoitti:Sitä voi käydä niinkin, että kun täysiä rakastuu siihen oikeaan, niin sitä miestä ei halua päästää edes sisältään pois, saati sitten kämpästä.
..tai silleen, et sitä miestä ei saa ylös sängystä.

Ehkä jos tonne petiin viskais jonkun käärmeen.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Suvinen kirjoitti: Seuraavaan suhteeseen ( koputan puuta.. ) menen sitten varovaisemmin, enkä taivu minkään sortin painostukseen yhteen muutosta.
Ehkä sitä aletaan olla siinä iässä, että ne sitoutumiskyvyttömät miehet alkavat olla pelkkä myytti. :P
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Clay »

Chubs kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Seuraavaan suhteeseen ( koputan puuta.. ) menen sitten varovaisemmin, enkä taivu minkään sortin painostukseen yhteen muutosta.
Ehkä sitä aletaan olla siinä iässä, että ne sitoutumiskyvyttömät miehet alkavat olla pelkkä myytti. :P
Olen kyllä kyvytön monessa asiassa..
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Sitä voi käydä niinkin, että kun täysiä rakastuu siihen oikeaan, niin sitä miestä ei halua päästää edes sisältään pois, saati sitten kämpästä.
..tai silleen, et sitä miestä ei saa ylös sängystä.

Ehkä jos tonne petiin viskais jonkun käärmeen.
Pitää levätä että jaksaa katsoa lätkää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
CandyMan

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Chubs kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Seuraavaan suhteeseen ( koputan puuta.. ) menen sitten varovaisemmin, enkä taivu minkään sortin painostukseen yhteen muutosta.
Ehkä sitä aletaan olla siinä iässä, että ne sitoutumiskyvyttömät miehet alkavat olla pelkkä myytti. :P
Epäilen tilanteen keskimäärin helpottavan mitä enemmän ikää tulee. Yli kolmenkympin kun päästään, alkaa olla selvää ylitarjontaa biologisen kellonsa kanssa taistelevista naisista verrattuna sitoutumishaluisiin miehiin.

Voiko asiaan vaikuttaa myös se ettette ole ollut ihan kybällä kiinnostuneita toisesta osapuolesta joka on halunnut kämppäänne muuttaa? Ainakin itselläni halu viettää vapaa-aikansa toisen kanssa korreloi aika paljon sen kanssa miten kiinnostunut toisesta olen.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Suvinen kirjoitti:lapsenakin leikin mieluiten yksin.
Sama juttu. Kai se on luonnekysymys. Harrastuksetkin sitten valikoitui yksilölajeiksi. (en mä siis urheile, mutta paremman sanan puutteessa...)

Jos välittämisen määrää laskettaisiin sillä kuinka paljon haluaa viettää aikaa tiiviisti yhdessä, niin olisin kyllä melko kylmä ihminen.
bedlam

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä olen ihan yyber-erakko. Seurustelemattomina aikoina saatoin oikeasti olla viikkoja niin, etten ollut keneenkään kaveriin missään yhteyksissä. Yksi ystävistäni taas on vastakohta, hänen pitää jokaikinen työpäivä mennä istumaan kavereiden kanssa iltaa, koska häntä ahdistaa olla hetkeäkään hereilläoloajasta yksin kotona. Me ei aina oikein ymmärretäkään toisiamme. Nykyään odotan viikonloppuakin innolla, ei tartte nähdä kenenkään naamaa jos ei halua.

Itse asiassa olen asunut avoliitossa 6 tai 7 vuotta elämästäni, mutta nyt hetken yksinelon jälkeen se tuntuu taas kovin vieraalle. Nykyisessä suhteessa alkuihastuksen tiimellyksessä olin muuttamassa heti välittömästi etelään ja perustamassa perhettä, mutta kun meno hieman tasottui ja veri palasi päähän aloin tajuta, että hetkinen...haluanko minä sitä sitten kuitenkaan ihan pohjimmiltani. Jos kaukosuhteessa (nähdään n. kerran kuussa) tulee viiden päivän yhdessäolon jälkeen sellainen olo, että pitäis saada hetki olla ihan isseksein, niin mitenkäs sitten saman katon alla.

Se perhe-eloskelukokeilu olisi niin helppoa testiä, jos asuttaisiin samassa kaupunnissa. Mutta kun on yli 600 kilometriä välimatkaa, se onkin varsinainen mörkö ja ahdistuksen alkujuuri. Siinä kun toinen jättää mahtavan työpaikan, pakkaa kimpsut kampsuineen ja muuttaa kissakatraansa kanssa saman katon alle, niin ei voikaan enää niin helposti parin viikon päästä ilmoittaa, että "Ei tää ollutkaan mun juttu, sori nyt. No deal." Varsinkin kun aihetta liippaavasta on kokemusta ennestäänkin. Ja mähän en tietenkään muuta mihinkään, helevetti!

Parisuhteilu ja yhdessä asuminen tuntui todella luontevalle ja oikealle silloin 10 vuotta sitten, mutta suhde suhteelta kaikki on käynyt niin paljon vaikeammaksi ja mieli kyynisemmäksi.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Hassua miten meitä erakoita yhdistää kissarakkaus. ;P
Voidaan joskus vanhoina (jos ollaan piikoja ja poikia) muuttaa samaan korpeen kissoinemme, ja moikata toisiamme jouluna ja juhannuksena. Jos huvittaa. :)

Mutta Bedlamin tavoin oon huomannut, että nuorempana sosiaalisuus oli helpompaa ja mielekkäämpää. Mä olen jopa asunut kommuunissa!
Edith

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Edith »

Pient lohtuu: Mulle soitti tänään yks ihminen vuosien takaa ja sanoisinpa, että soiton takana saattoi piillä jonkinlaista vonkuuta. Oli löytänyt numeroni Tae-kwon-do-seuran kautta, jossa minä kävin syksyllä ja talvella ja jossa alkanut tuo käydä nyt keväällä. No kumminkin, ei siis niin mikään turha jätkä: oli silloin amk-insinööri ja nyttemmin opiskellut fyysikoksi! Sanoin jotain, et joo, voin mä joskus lähtee kaljalle vapun jälkeen, muttenpa tiiä.
Chubs

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Suvinen kirjoitti: Hei. Perustetaan kolmestaan Chubsin kanssa perhe! Sinä Oulussa, minä Jyväskylässä ja Chubs Turussa! Voit käydä vuorokuukausina yhden illan kummankin luona viettämässä. Kaikille omaa aikaa mutta turvallinen suhde, joka ei sido liiaksi, ja ennenkaikkea tarpeeksi pitkät välimatkat!!!

Edit: Chubskin näköjään keksi saman idean :D
Oisko tää nyt sit polygamiaa parhaimmillaan. :D

Sit tietty kun Oulu on verrattain niin kaukana, niin Suviseni, sun ja mun on vähän ehkä lämmiteltävä tätä meidän suhdettamme jos sattuukin akuutimpi läheisyydentarve. eli panetus. :P
bedlam

Re: Sinkkuelämäsi taso

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Öhm, en mä nyt ehdotonta eitä sano sille eteläänmuutolle! :threesomesmiley:

No mut joo. Tuntee itsensä jotenkin kipeäksi, kun ei edes varsinaista ikävää tunne kun tuon karvapallon kanssa kahdestaan on tottunut olemaan. Yhdessäolo on kivaa, mutta arki-iltana sohvalle yksin lojahtaminen myöskin. Jos olisi superhypermillionaire, niin voisi ostaa sellaisen 500-neliöisen lukaalin, jonka huoneisiin voisi paeta hetkeksi vaikka jokaisena iltana. Se helpottaisi heti tällaisia.
Vastaa Viestiin