Moniavioisuus on IN!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Son House

Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Nyt kun tämä lutkuus on taas tapetilla, niin aloin tässä ajattelemaan omaa kohtaloani. Mistä mä olenkaan jäänyt paitsi! Vieraissa sängyissä hyppiminen kun ei oikeen luonnistu, liekö luonteen piirre vai vain mahdollisuuksien puute, tiedä näitä, mutta joka tapauksessa keksin tv-ohjelman innoittaman ratkaisun jolla voin nostaa lutkuus-statustani merkittävästi. Moniavioisuus! Sen on nyt IN!! Ajattelin että sellainen neljä vaimoa olisi sopiva määrä minulle.

Niin että miten olisi? Vapaaehtoisia? Ajatelkaapa miten oiva tilaisuus päästä nauttimaan täydellisestä kuukausirytmistä. Viikko mahdollista lasten hoitoa, kaksi viikkoa hengailua ja shoppailua, viikko giihgeää ja guumaa seksiä. Ja kahden viikon hengailu aikana voi toki omien mieltymystensä mukaan harrastaa myös seksiä shoppailun sijaan, kunhan pysyy oman kodin piirissä. En minä naisrakkaudelle käy mustasukkaiseksi, saatanpa jopa liittyä joukkoon iloiseen. En varmasti myöskään laita hanttiin vaikka kaikki vaimot haluaisivat käydä töissä ja ansaita rahaa. Kyllä se sopii – onpahan talous vakaamalla tasolla. Itse en ole uskovainen, mutta voin kyllä siinä joustaa jos joku teistä kandidaateista uskoo moniavioisuuden olevan Jumalan tahto. Kyllä mä pari Ave Mariaa voin lausua hyvän session jälkeen.

Niin että laittaakaa niitä hakemuksia YV:llä CV:n kera. Ja hei!! Kuva olis kiva!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Son House kirjoitti:
Niin että miten olisi? Vapaaehtoisia?
Oletko nyt ajatellut tämän homman ihan loppuun asti itsesi kannalta?

Ei se haittaa, me tytöt ehdimme ajatella puolestasi risteilyllä.

a) Et tule voittamaan elämässäsi enää yhtäkään väittelyä. Neljä vastaan yksi.
(Älä edes kuvittele, että joku naisista erehtyisi olemaan sinun puolellasi. Jos on tultava toimeen kolmen muun naisen kanssa, sitä tietää kyllä kenelle kannattaa olla lojaali noin niinkun pidemmän päälle.)

b) Yhdessä asuvien naisten kuukautiskierrot synkronoituvat. Oletko aivan varma, että haluat jakaa elämäsi neljän PMS-oireista kärsivän naisen kanssa?

c) Älä uneksikaan käyttäväsi sitä kylpyhuonetta lähimmän viiden tunnin sisällä. Hanki oma.

d) Jo yhden naisen pitäminen tyytyväisenä on useimmille miehille hankala tehtävä. Tyytymätön nainen taas on yksi helvetin riesa. Luuletko siis todella olevasi neljän naisen alfauros? Think again.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:Oletko nyt ajatellut tämän homman ihan loppuun asti itsesi kannalta?

Ei se haittaa, me tytöt ehdimme ajatella puolestasi risteilyllä.

a) Et tule voittamaan elämässäsi enää yhtäkään väittelyä. Neljä vastaan yksi.
(Älä edes kuvittele, että joku naisista erehtyisi olemaan sinun puolellasi. Jos on tultava toimeen kolmen muun naisen kanssa, sitä tietää kyllä kenelle kannattaa olla lojaali noin niinkun pidemmän päälle.)

b) Yhdessä asuvien naisten kuukautiskierrot synkronoituvat. Oletko aivan varma, että haluat jakaa elämäsi neljän PMS-oireista kärsivän naisen kanssa?

c) Älä uneksikaan käyttäväsi sitä kylpyhuonetta lähimmän viiden tunnin sisällä. Hanki oma.

d) Jo yhden naisen pitäminen tyytyväisenä on useimmille miehille hankala tehtävä. Tyytymätön nainen taas on yksi helvetin riesa. Luuletko siis todella olevasi neljän naisen alfauros? Think again.
Pitää antaa taustatukea Soonille:

a) Miten tämä eroaa 1 vastaan 1 tilanteesta? Äänen määrässä? :)

b) Ilmeisesti tässä oli kyseessä jonkinlainen talonvaihto ja kuukautiskiertojen synkkaaminen poissaolovuoroihin?

c) Jos on varaa neljään vaimoon on varaa omaan vessaan... Ei se ole köydän (eikä huonohermoisen) miehen hommaa.

d) Helvetin riesa kertaa neljä. Nyt pistit pahan. :)
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Lilo kirjoitti:Oletko nyt ajatellut tämän homman ihan loppuun asti itsesi kannalta?
Tulisitko vaimokseni? Lupaan olla sinulle hyvin hellä!

Kiitos Pertti tuesta! Laitanpa vielä pari pointtia jatkeeksi:

a) Väittelyn lopputuloksellahan ei ole mitään merkitystä, sillä vaikka tilanne olisi 1-1, niin siitä huolimatta nainen uskoo aina voittaneensa väittelyn.
b) Siirrellään sitä kiertoa pillereillä? Itse kyllä vastusta pillereitä, koska oman havaintoni mukaan ne aiheuttavat giiman lieventymistä
c) Mulle kelpaa ulkohuusikin. Ja ainahan niitä vessoja voi rakennella lisääkin. Olen näppärä käsistäni.
d) Tässä mä olen takuulla todellinen Sonni. Nyt puuttuu vain todistusaineisto ja siksi olenkin valmis altistamaan itseni kokeilulle. Kyllä mä pystyn. Itseluottamus on gova!!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Pitää antaa taustatukea Soonille:

a) Miten tämä eroaa 1 vastaan 1 tilanteesta? Äänen määrässä? :)

b) Ilmeisesti tässä oli kyseessä jonkinlainen talonvaihto ja kuukautiskiertojen synkkaaminen poissaolovuoroihin?

c) Jos on varaa neljään vaimoon on varaa omaan vessaan... Ei se ole köydän (eikä huonohermoisen) miehen hommaa.

d) Helvetin riesa kertaa neljä. Nyt pistit pahan. :)
No korjataan vielä:

Kohta b) : Kumpi nyt sitten lopulta on parempi: 4 x PMS x viikko/kk vai 4 vkoa PMS / kk? Molempi pahempi, sanoisin.

Kohta c) : Ajattelit siis, että moniavioisessa suhteessa on miehen tehtävä elättää perheensä? Joko aliarvioit pahasti naisten shoppailukykyjä tai yliarvioit rankasti mahdollisuuden tienata tarpeeksi rahaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:No korjataan vielä:

Kohta b) : Kumpi nyt sitten lopulta on parempi: 4 x PMS x viikko/kk vai 4 vkoa PMS / kk? Molempi pahempi, sanoisin.

Kohta c) : Ajattelit siis, että moniavioisessa suhteessa on miehen tehtävä elättää perheensä? Joko aliarvioit pahasti naisten shoppailukykyjä tai yliarvioit rankasti mahdollisuuden tienata tarpeeksi rahaa.
Hmm, ehkä suosittelisin sellaisia pillereitä/kierukkaa jolloin PMS olisi esimerkiksi vain kerran vuodessa. Jotenkin ajatus tasaisen tappavasta PMS-oireilusta elinympäristössä ei naurata... :)

Eikös ole perinteinen miehinen tapa yliarvioida omat kykynsä? Kyllä minä tuohon pystyn!!!1! :)
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Lilo kirjoitti:Kohta b) : Kumpi nyt sitten lopulta on parempi: 4 x PMS x viikko/kk vai 4 vkoa PMS / kk? Molempi pahempi, sanoisin.

Kohta c) : Ajattelit siis, että moniavioisessa suhteessa on miehen tehtävä elättää perheensä? Joko aliarvioit pahasti naisten shoppailukykyjä tai yliarvioit rankasti mahdollisuuden tienata tarpeeksi rahaa.
Avustan Perttia omin silmin katsottuna.

a) Toisessa talossa jakson aikana: Poissa silmistä, poissa mielestä. Ajoitetaan ne PMS-oireet shoppailujaksolle. Shoppailu toimii näin myös "lääkityksenä".

c) Minun mallissa ollaan perheen elatuksen suhteen tasa-arvoisia. Jos joku vaimoista välttämättä haluaa jäädä kotiäidiksi, niin muut saavat raahata luunsa rahanansaintaan. Mutta lähtökohtaisesti niin, että kaikki jotka kuluttavat myös ansaitsevat. Sopisiko näin?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Son House kirjoitti:

a) Väittelyn lopputuloksellahan ei ole mitään merkitystä, sillä vaikka tilanne olisi 1-1, niin siitä huolimatta nainen uskoo aina voittaneensa väittelyn.
Olet siis valmis siihen, että naiset määräävät kaapin paikan? Koska tilanteessa neljä vastaan yksi ei enää todellakaan ole kyse siitä että nainen vain kuvittelisi voittaneensa väittelyn.

d) Tässä mä olen takuulla todellinen Sonni. Nyt puuttuu vain todistusaineisto ja siksi olenkin valmis altistamaan itseni kokeilulle. Kyllä mä pystyn. Itseluottamus on gova!!
No, kohta a) kyllä sotii pahasti tätä übersonni-asetelmaa vastaan. Yksi sonni vastaan neljä hyeenaa, arvaa kumpi voitti?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Lilo kirjoitti:Olet siis valmis siihen, että naiset määräävät kaapin paikan?
Tarvittaessa olen valmis joustamaan tilanteen mukaan. Olen kiltti luonne mutta hyvinkin jämäkkä tarpeen vaatiessa. Toisaalta lopputulokseenhan voi vaikuttaa vaimovalinnoilla. Merkittävimpää rooliin nousee tietenkin ykkösvaimon valinta, koska jatkossa vaimojen valintaan osallistutaan perheenä. Näin toimimalla saadaan mahdollisesti toimiva malli aikaiseksi ja itse voin välttää joutumasta sudenkuoppaan
No, kohta a) kyllä sotii pahasti tätä übersonni-asetelmaa vastaan. Yksi sonni vastaan neljä hyeenaa, arvaa kumpi voitti?
Eipäs vaan kiivas väittely toimii oivana katalyyttinä. Sovintoa voidaan hieroa ryhmässä. Sovintoseksi on laadullisesti yleensä arkiseksiä parempaa. Enemmän tunnetta pelissä.

Tuliko nyt rukkaset vai ei?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Son House kirjoitti:
Tarvittaessa olen valmis joustamaan tilanteen mukaan. Olen kiltti luonne mutta hyvinkin jämäkkä tarpeen vaatiessa. Toisaalta lopputulokseenhan voi vaikuttaa vaimovalinnoilla. Merkittävimpää rooliin nousee tietenkin ykkösvaimon valinta, koska jatkossa vaimojen valintaan osallistutaan perheenä. Näin toimimalla saadaan mahdollisesti toimiva malli aikaiseksi ja itse voin välttää joutumasta sudenkuoppaan
No siis vaimovalinnat ja vaimovalinnat. Että homma toimisi, vaimojen täytyy tulla toimeen toistensa kanssa. Joten loppupeleissä vaimojen keskinäinen kemia ratkaisee, ja olet altavastaajana joka tapauksessa.
Tuliko nyt rukkaset vai ei?
Tää diili ei oikein tarjoa mulle tarpeeksi. Mutta odotan mielenkiinnolla raportteja homman etenemisestä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Lilo kirjoitti:Joten loppupeleissä vaimojen keskinäinen kemia ratkaisee, ja olet altavastaajana joka tapauksessa.
No sinällään sellainen siitossonnimainen roolikaan ei näin äkkiseltään maistu ihan hirveän pahalta. Sellainen seinäruusu, elävä dildo, joka kaivetaan komerosta tarpeen vaatiessa. Mjoo. Tätä pitää maistella. Ehkä jos saa riittävästi omaa tilaa ja aikaa tätä mallia rakennettaessa, niin ehkä.
Tää diili ei oikein tarjoa mulle tarpeeksi. Mutta odotan mielenkiinnolla raportteja homman etenemisestä!
Eli et ole kiinnostunut ykkösvaimon roolista? Vai etkö kannata vaimojen hierarkista jaottelua ylipäätään? Ensimmäisenä kehiin tulleella on kuitenkin parhaat mahdollisuudet vaikuttaa lopputulokseen! Vielä en ole saanut yhtään YV:tä, mutta mielelläni raportoin sinulle missä mennään.
PerttiMakimaa

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:Tää diili ei oikein tarjoa mulle tarpeeksi.
Ehkä Soonin edellisten rakastajien (niitten jotka jäivät tajuihinsa) kiitoskirjeet auttaisivat? :)
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ehkä Soonin edellisten rakastajien (niitten jotka jäivät tajuihinsa) kiitoskirjeet auttaisivat? :)
Mä epäilen että Lilo on niitä ihmisiä jotka haluavat kaiken itselleen. Omistushaluinen? Tässä mallissa ei sovi olla liian paljon omaan napaan tuijitteleva. Perheen kesken pitää pystyä jakamaan. Siksi minunkin on hyväksyttävä naisrakkaus.

Ketjun piti kyllä löytää tiensä paskanjauhantaan. Olen pahoillani epäonnistumisestani.
PerttiMakimaa

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Son House kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ehkä Soonin edellisten rakastajien (niitten jotka jäivät tajuihinsa) kiitoskirjeet auttaisivat? :)
Mä epäilen että Lilo on niitä ihmisiä jotka haluavat kaiken itselleen. Omistushaluinen? Tässä mallissa ei sovi olla liian paljon omaan napaan tuijitteleva. Perheen kesken pitää pystyä jakamaan. Siksi minunkin on hyväksyttävä naisrakkaus.
Ei mitään mitä platina-Amexilla ei voisi korjata? :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Son House kirjoitti:

Mä epäilen että Lilo on niitä ihmisiä jotka haluavat kaiken itselleen. Omistushaluinen? Tässä mallissa ei sovi olla liian paljon omaan napaan tuijitteleva. Perheen kesken pitää pystyä jakamaan. Siksi minunkin on hyväksyttävä naisrakkaus.

Ketjun piti kyllä löytää tiensä paskanjauhantaan. Olen pahoillani epäonnistumisestani.
Sano reilusti ahne paska vaan. 8)

Ei kun mä en ymmärrä, mihin tossa mallissa enää sitä miestä ylipäänsä tarvitaan. Mä taidan ottaa vaan ne vaimot. Ja ehkä koiran kanssa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:Ei kun mä en ymmärrä, mihin tossa mallissa enää sitä miestä ylipäänsä tarvitaan. Mä taidan ottaa vaan ne vaimot. Ja ehkä koiran kanssa.
Tästä voisi tehdä vielä BigBrother tyylisen tirkistelysarjan. Panisin. :)
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Lilo kirjoitti:Ei kun mä en ymmärrä, mihin tossa mallissa enää sitä miestä ylipäänsä tarvitaan. Mä taidan ottaa vaan ne vaimot. Ja ehkä koiran kanssa.
Ei edes siitosoriiksi? Vai meinasitko ottaa valmiita paketteja?

Kyllä! Reality tevee sarja BB ja Maajussille Morsian tyyliin kevyesti yhdistellen. Yksi yh-isi ja n kappaletta yh-äitejä. Kuukaudeksi samaan häkkiin ja katsotaan minkälainen soppa saadaan aikaiseksi. Subilta lähetetään tietenkin rinnakkain toinen pätkä jossa sukupuolien suhteet ovat käänteiset. Minne voi ilmoittautua?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Son House kirjoitti: Ei edes siitosoriiksi? Vai meinasitko ottaa valmiita paketteja?
Jos koskaan hankin lapsia, "siitosori" saa kyllä luvan ottaa mukuloiden huollossa hieman isomman roolin kuin 1/4 iskän. Saati nyt että vaivautuisin osallistumaan muiden kasvatusprojekteihin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

:oops:
Minulla oli nuorempana haave, että minulla olisi oma haaremi. Miehen kartanoon pitäisi kuulua sellainen huone, jossa odottelisi kymmeniä alastomia jalkavaimoja. Lapsuudenkuvitelmissani niillä oli vielä pepussaan alistava polttomerkki niinkuin karjalla.

Myöhemmin olen lisännyt kuvitelmaan Linnunrata-kirjojen Zaphodin idean, että kyllästymisen varalta mukana pitäisi olla lääkärin, seksologin ja filosofin työryhmä, joka miettisi uusia keinoja jolla naiset ilahduttaisivat minua... :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Lilo kirjoitti:Jos koskaan hankin lapsia, "siitosori" saa kyllä luvan ottaa mukuloiden huollossa hieman isomman roolin kuin 1/4 iskän. Saati nyt että vaivautuisin osallistumaan muiden kasvatusprojekteihin.
Eli moniavioisuus on sulle sellainen malli, jossa perhe sisältää useampia lapsettomia naisia? Mun mallissa lasten hoito, kuten myös arkisten asioidenkin hoito, kuuluu yhtä lailla naisille kuin minulle. Eli lasten suhteen olisin iskä 4/4 ja naisten suhteen giimainen ori 1/4 tai jos muuta sovitaan perheen kesken.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Son House kirjoitti:
Eli moniavioisuus on sulle sellainen malli, jossa perhe sisältää useampia lapsettomia naisia? Mun mallissa lasten hoito, kuten myös arkisten asioidenkin hoito, kuuluu yhtä lailla naisille kuin minulle. Eli lasten suhteen olisin iskä 4/4 ja naisten suhteen giimainen ori 1/4 tai jos muuta sovitaan perheen kesken.
No tottapuhuen moniavioisuus ei taida olla mun malli ollenkaan, kunhan tässä toin esille mahdollisia onkelmia ja zillai. (Ja jos olis vaan monta naista, se olis sit joku lesbokommuuni enivei niinQ. Enkä kyl suosittelis itseäni vaimokskaan kovin monelle, et kyllä sullekin joku vähän pehmeempi luonne ehkä.)

Mut kun mä oon ainoa teknisesti naispuolinen, joka tähän keskusteluun osallistuu, niin sulla näyttäisi kyllä olevan vakavia toteutusongelmia tässä hommassa muutenkin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CandyMan

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ei parisuhde ole mikään kilpailu jossa on voittajia ja häviäjiä. On pelkästään häviäjiä.
Tix

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Minulla oli nuorempana haave, että minulla olisi oma haaremi. Miehen kartanoon pitäisi kuulua sellainen huone, jossa odottelisi kymmeniä alastomia jalkavaimoja. Lapsuudenkuvitelmissani niillä oli vielä pepussaan alistava polttomerkki niinkuin karjalla.
Lapsuuden? Siis niinku minkä ikäisenä sä tuollaisia kelailit? :shock:
PerttiMakimaa

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

CandyMan kirjoitti:Ei parisuhde ole mikään kilpailu jossa on voittajia ja häviäjiä. On pelkästään häviäjiä.
Olet ymmärtänyt väärin. Annas kun Pertti selvittää.

Siis parisuhde on kahden äärettömän itsekkään nisäkkään (lue. ihminen) omien mielihalujen toteuttamisen pelikenttä. Eräänlaista pientä taistelua oman itsekkyyden ja muitten halujen välillä. Voittaja määritellään päivittäin ja tappioita ei olisi syytä muistella (mutta kuten alussa määrittelin pelikumppanit, se harvemmin toteutuu).
Son House

Re: Moniavioisuus on IN!

Viesti Kirjoittaja Son House »

Lilo kirjoitti:Mut kun mä oon ainoa teknisesti naispuolinen, joka tähän keskusteluun osallistuu, niin sulla näyttäisi kyllä olevan vakavia toteutusongelmia tässä hommassa muutenkin.
Niinpä. Ei tää homma taida toimia kuin elokuvissa ja Utahissa. Ei tästä irtoo paskanjauhantaa tähän väsyneeseen perjantaihin. Huoh. Pakko johtua siitä, että perustin ketjun vahingossa suhteiden alle. Yhtä kaikki. Antaudun.
Vastaa Viestiin