Missä Vika?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Enthu

Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Omasta mielestäni ihan ok-näköinen,jutut&tyyli kohdallaan -
miksi siis kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa?Naisten silmissä mä
varmaan oon mappi Ö:ssä toivottomana tapauksena :(
Bliss

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mikähän susta muka tekis toivottoman tapauksen?
Niin kovin kliseisesti sanottu, mutta sie oot vaan ollu tekemisissä vääränlaisten naisten kanssa :?
Enthu

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Bliss kirjoitti:Mikähän susta muka tekis toivottoman tapauksen?
Niin kovin kliseisesti sanottu, mutta sie oot vaan ollu tekemisissä vääränlaisten naisten kanssa :?
Joo,mä oon aina ollu vääränlaisten naisten magneetti,kukaan ei heruta,
kukaan ei flirttaa,kukaan ei pane,edelleen kityneitsyt,alkaa yksinäisyys ahdistaa niin että seinät tuntuu kaatuvan päälle,joskus tuntuu "aikuisten oikeesti" siltä ettei kukaan välitä mutta mä tiedän että välittää kumminki.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä voisin enthu luovuttaa sinulle jonkun Kityfanitytöistäni, kun en SäPille alennu lähtemään. Enkä kaikkia jaksasikaan Saako olla runsasta vai hoikkaa ja mitä kuppikokoa?
Enthu

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Gattaca kirjoitti:Minä voisin enthu luovuttaa sinulle jonkun Kityfanitytöistäni, kun en SäPille alennu lähtemään. Enkä kaikkia jaksasikaan Saako olla runsasta vai hoikkaa ja mitä kuppikokoa?

mieluusti hoikkaa,kuppikoko voisi olla C tai D :)
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Et ole tarpeeksi hyvännäköinen tai sitten todella tylsän näköinen. Niin se vaan on tai ehkä oot liian köyhä?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Enthu kirjoitti: mieluusti hoikkaa,kuppikoko voisi olla C tai D :)
Joo. löytyy hoikka C. Saako olla blondi, brunetti vai punapää?
Enthu

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

hiusten värillä ei ole niin suurta merkitystä :)
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Enthu kirjoitti:Omasta mielestäni ihan ok-näköinen,jutut&tyyli kohdallaan -
miksi siis kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa?Naisten silmissä mä
varmaan oon mappi Ö:ssä toivottomana tapauksena :(
Tuo nyt on ihan normaalia elamaa. Se, etta Kityyn on hakeutunut paa-asiassa parisuhteilevia poikkeustapauksia, on vaaristanyt kuvasi yhteiskunnastamme.
SingleMalt

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Enthu kirjoitti:Missä Vika?
Elä huoli. Jossain kohtaa joku kolauttaa sinuakin. Toiset joutuvat hakemaan loputtomalta tuntuvan ajan ja toiset löytävät suunnilleen lähikaupastaan etsimänsä.
Samalla tavalla minunkin ympärilläni omat kaverini ovat löytäneet kumppaninsa hyvinkin helposti, mutta silti, kun touhua pällistelee tulee siihen tulokseen, että ei kaikki aina niin hyvin olekaan.
Väkisin suhteen löytäminen ja perheen perustaminen ei tänä päivänä toimi kenelläkään. Mielummin sitä on sitten vaikka väkisin sinkku, kuin on huonossa suhteessa pettäen ja tapellen kuukaudet läpeensä.

Jos hyviä suhteita yhtä ihmistä kohden on vain yksi, eihän sellaisen löytäminen voi ollakaan helppoa. Yrittämistä ei kuitenkaan tule koskaan lopettaa.
Enthu

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tuo nyt on ihan normaalia elamaa. Se, etta Kityyn on hakeutunut paa-asiassa parisuhteilevia poikkeustapauksia, on vaaristanyt kuvasi yhteiskunnastamme.
Millä tavalla vääristänyt??? Kityn siis pitäisi olla vain sinkkujen äänitorvi vai??? Mielestäni on rikkautta että täällä on kaikenkarvaisia otuksia =)
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jup
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 30.09.2005 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Enthu kirjoitti:Tuo nyt on ihan normaalia elamaa. Se, etta Kityyn on hakeutunut paa-asiassa parisuhteilevia poikkeustapauksia, on vaaristanyt kuvasi yhteiskunnastamme.
Millä tavalla vääristänyt??? Kityn siis pitäisi olla vain sinkkujen äänitorvi vai??? Mielestäni on rikkautta että täällä on kaikenkarvaisia otuksia =)[/quote]

Yritin sanoa, ettei sinussa ole mitaan vikaa. Vahemmisto parisuhteilee, enemmisto ei. Taalla Kityssa tulee sellainen kuva, etta haviavan pieni vahemmisto olisi enemmisto ja tama vahemmisto julistaa, etta ihmiset, jotka eivat parisuhteile, ovat viallisia. Ala kysy, mita vikaa sinussa on, koska sinussa ei mitaan vikaa ole. Tai tilanteessasi.
Enthu

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Rollo kiitos selvennyksestä =)
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Enthu kirjoitti:Rollo kiitos selvennyksestä =)
Ole hyva =)

Valitettavasti asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen kuin milta se nayttaa. Ihmiset, joilla on parisuhde ja/tai seksia, ovat arvokkaampia kuin ihmiset, joilla ei ole. Talla arvollaan he ovat saaneet nama asiat itselleen. Vaikka meillakin ihmisarvoa on, meilla on sita vahemman kuin niilla etuoikeutetuilla. Seksin suhteen tama ei ole minkaanlainen menetys - luota minuun, olen kokeillut sita muutaman kerran viime vuosituhannella. Seksi on kannista aheltamista, jota vastaavan kokemuksen voit saada juomalla pullollisen vodkaa ja punnertamalla sen jalkeen sata-asteisen saunan ylimmalla lauteella parisataa kertaa. Parisuhteesta puolestaan en valitettavasti tieda mitaan, mutta kuulemma se nostaa ihmisen arvoa viela huimemmin kuin seksi ja muuttaa koko elaman. Parisuhteeseen ja seksiin liittyy viela sellainenkin seikka, etta niille joilla on, annetaan viela enemman, ja niille, joilla ei ole, ei anneta. Arvotonta pohjasakkaa siis.
AarneAnkka

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mäkin sain kerran baarissa kuulla olevani "omituinen höpöttäjä". Ju nou, semmoinen aseksuaalinen olento jonka juttuja on hauska kuunnella ja jolla on siten viihdearvoa, mutta jota ei tulisi pieneen mieleenkään nusaista, kun se nyt ei vaan jotenkin sovi kokonaisuuteen.

Ehkä, voi olla, että lievän autistisuutesi vuoksi et osaa ilmaista seksuaalisuuttasi ja halujasi tavalla joka vetoaa naisiin? Nää teerenpelit ovat saatanan vaikeita, tiedän. Tai no, joillekin ne on naurettavan helppoja ja katon vihreenä vierestä.
ninnithequeen

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Valitettavasti asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen kuin milta se nayttaa. Ihmiset, joilla on parisuhde ja/tai seksia, ovat arvokkaampia kuin ihmiset, joilla ei ole.
Tämä lause nosti karvat pystyyn :evil:
Minä en missään nimessä ole arvokkaampi kuin muut, vaikka minulla parisuhde ja perhe onkin.

Toivon todella, että Enthu löytää itselleen juuri Hänet, jota etsiikin. Valitettavasti ajankohtaa ei kukaan voi ennalta tietää. Nämä asiat on puitu Enttulin kanssa ja useasti ihan kahdenkeskenkin, joten jätän tällä kertaa areenan teille muille :D

Single Maltin tekstissä oli muuten vinha perä.
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Valitettavasti asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen kuin milta se nayttaa. Ihmiset, joilla on parisuhde ja/tai seksia, ovat arvokkaampia kuin ihmiset, joilla ei ole.
Tämä lause nosti karvat pystyyn :evil:
Minä en missään nimessä ole arvokkaampi kuin muut, vaikka minulla parisuhde ja perhe onkin.
Olet sina, silla arvolla olet ne saanut. Sinusta ei ehka tunnu silta, mutta se on faktaa.
ninnithequeen

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti: Olet sina, silla arvolla olet ne saanut. Sinusta ei ehka tunnu silta, mutta se on faktaa.
Selvennäpäs nyt vähän, sillä nyt menee ohi ja ympäri.
Millä ihmeen arvolla?
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Olet sina, silla arvolla olet ne saanut. Sinusta ei ehka tunnu silta, mutta se on faktaa.
Selvennäpäs nyt vähän, sillä nyt menee ohi ja ympäri.
Millä ihmeen arvolla?
Ihmisissa on positiivisia ominaisuuksia, jotka vetavat puoleensa vastakkaisen sukupuolen edustajia, ja negatiivisia ominaisuuksia, jotka tyontavat vastakkaisen sukupuolen edustajia pois. Positiiviset ominaisuudet lisaavat ihmisen arvoa.

Otetaan esimerkki hieman toisenlaisesta tilanteesta. Henkilolla A on rahaa 5 euroa. Han saa silla paivan ruuan itselleen. Henkilolla B on 10 euroa. Han saa silla paivan ruuan itselleen ja jollekin muulle. Henkilolla A on tassa tilanteessa siis vahemman arvoa kuin henkilolla B, koska ruokakauppiaat eivat ruokaa ilmaiseksi anna ja heille raha mittaa asiakkaan arvon.
ninnithequeen

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:Ihmisissa on positiivisia ominaisuuksia, jotka vetavat puoleensa vastakkaisen sukupuolen edustajia, ja negatiivisia ominaisuuksia, jotka tyontavat vastakkaisen sukupuolen edustajia pois. Positiiviset ominaisuudet lisaavat ihmisen arvoa.
Mun mielestä toi sana arvo on ihan väärä. Sanoisin, että olen ollut onnekkaampi, koska olen löytänyt jo ihmisen vierelleni. Yhtä hyvin minä voisin edelleen etsiä Sitä Oikeaa kuin joku muukin. Yhtä hyvin minä olisin voinut rakastua tulisesti mieheeni, mutta hän ei minuun, tai sitten toisinpäin. Tai sitten tiemme eivät olisi kohdanneet, tai ihan mitä tahansa. Sanoisin siis että olen onnekas, että löysin mieheni näin "aikaisin". Joku voi löytää oman onnensa vasta yli viisikymppisenä, joku jo 15 kesäisenä. Nih.
Että unohdetaan se sana ARVO nyt.
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Ihmisissa on positiivisia ominaisuuksia, jotka vetavat puoleensa vastakkaisen sukupuolen edustajia, ja negatiivisia ominaisuuksia, jotka tyontavat vastakkaisen sukupuolen edustajia pois. Positiiviset ominaisuudet lisaavat ihmisen arvoa.
Mun mielestä toi sana arvo on ihan väärä. Sanoisin, että olen ollut onnekkaampi, koska olen löytänyt jo ihmisen vierelleni. Yhtä hyvin minä voisin edelleen etsiä Sitä Oikeaa kuin joku muukin. Yhtä hyvin minä olisin voinut rakastua tulisesti mieheeni, mutta hän ei minuun, tai sitten toisinpäin. Tai sitten tiemme eivät olisi kohdanneet, tai ihan mitä tahansa. Sanoisin siis että olen onnekas, että löysin mieheni näin "aikaisin". Joku voi löytää oman onnensa vasta yli viisikymppisenä, joku jo 15 kesäisenä. Nih.
Että unohdetaan se sana ARVO nyt.
Ilmeisesti sana "arvo" hairitsee sinua, mutta voit ehdottaa jotakin muuta sanaa siihen tilalle. Sana "onnekas" ei oikein minun mielestani kay vaihtoon. Tietenkin sina olet siina mielessa onnekas, etta sinulla on enemman "arvoa" kuin jollakulla toisella.
Mita enemman ihmisella on "arvoa" sita useampi hanet haluaa, ja siksi ne joilla on enemman "arvoa" loydetaan aikaisemmin, ja ihminen jolla on "arvoa" antaa periksi jos toisella ihmisella on hanen mielestaan riittavasti "arvoa."

Mutta mita sanaa ehdottaisit sanan "arvo" tilalle?
Yksinkertaisesti "positiivisia ominaisuuksia?"
ninnithequeen

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti: Mutta mita sanaa ehdottaisit sanan "arvo" tilalle?
Edelleen onnekas on parempi.
En mä halua heittää ketään "arvojärjestykseen", perkele!
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Mutta mita sanaa ehdottaisit sanan "arvo" tilalle?
Edelleen onnekas on parempi.
En mä halua heittää ketään "arvojärjestykseen", perkele!
Siis "onnekas?"
Okei, henkilo jolla on enemman positiivisia ominaisuuksia kuin toisella on onnekkaampi. Siita olen edelleen samaa mielta. Mutta miksi han on onnekkaampi? Koska muut ihmiset arvostavat positiivisia ominaisuuksia, eli ihmista, jolla on enemman positiivisia ominaisuuksia, arvostetaan enemman. Hanella siis on enemman "arvoa" toisten ihmisten edessa.

Ja olet laittanut jo ihmiset arvojarjestykseen valitsemalla mieheksesi juuri sen, jonka valitsit, etka jotain toista. Nih.
RolloTomasi

Re: Missä Vika?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vaola kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Ihmisissa on positiivisia ominaisuuksia, jotka vetavat puoleensa vastakkaisen sukupuolen edustajia
Kuten se ettei osaa olla/elää yksin, vaan on saatava olla suhteessa hinnalla millä hyvänsä? :twisted:

No joo... karrikointia, kärjistämistä ja saivartelua. Lisäksi tiedän ettet tällaista tarkoittanut ja nämä jutut ovat asia erikseen. Olipahan vain todettava että ei se arvo parisuhteellisillakaan nyt niin yksiselitteistä ole.
Ei se yksinkertaista ole, mutta nain se toimii.
Vastaa Viestiin