Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
elco

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Quinevere kirjoitti:
elco kirjoitti:Eikö suhdetta olisi voinut korjata eroamisen sijaan?
Hyvä idea! Kiitos vinkistä! :wink:
Eikös kk joskus kirjoittanut, että X ei merkkaa aarteen paikkaa kuin saduissa.

Onnea matkaan kuitenkin.
Geep

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Geep »

kk:sta tulee muutenkin aina mieleen huonot fibat exään. Jos joku frendeistä valittaa exästään vielä kuukausia eron jälkeen, pidän esitelmän kk:sta ja siitä miksi hassusti pelkään ihmisiä, jotka eivät automaattisesti jossain vaiheessa kultaa ajatuksia menneistä...

Selkeä veto.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Eikös kk joskus kirjoittanut, että X ei merkkaa aarteen paikkaa kuin saduissa.
Ihminen ajautuu epätoivoisiin tekoihin jos huomaa ettei se välttämättä vaihtamallakaan parane, joskus itsekin tilanteen linssin molemmilta puolilta kokenut.

Vaikka sanotaankin että syyt miksi ex on ex eivät luultavasti ole kadonneet mihinkään, joskus saattaa herätä miettimään etteivät ne syyt ole välttämättä olleet niin hyvät.

(Yritän tässä paikata Pyriksen jättämää aukkoa itsestäänselvillä ihmissuhdeneuvoillani.)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:(Yritän tässä paikata Pyriksen jättämää aukkoa itsestäänselvillä ihmissuhdeneuvoillani.)
Saatana, jo toinen hautarauhan rikkominen. Keskity, mies!
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Kaikkialla käynti voi lisätä todennäköisyyttä kohdata vastinpari, mutta se ei yksinään riitä vaikka menisi joka viikonloppu yksinään hillumaan ravintolan perälle. Normiravintoloissa alkunsa saaneet juttuni lienevät laskettavissa yhden käden sormilla, mikä on kovin vähän ottaen huomioon kuinka paljon olen niissä kausittain käynyt.
Millaisissa tilanteissa ne pariutumiset käytännössä oikeasti yleensä tapahtuvat? Onko kyseessä joku yksittäinen tekijä, kun toiset pariutuvat tunnissa edellisen heivattuaan ja toiset käkkivät selibaatissa vuosikausia löytämättä uutta? Joillain ihmisillä tuntuu olevan oikein joukko halukkaita ehdokkaita jonottamassa. Toiset taas ovat itse niitä jonottajia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saatana, jo toinen hautarauhan rikkominen. Keskity, mies!
Oletin että tulet takaisin vasta kolmannen maininnan jälkeen, mutta parempi aikaisin kuin milloinkaan. Candyman, Candyman...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Millaisissa tilanteissa ne pariutumiset käytännössä oikeasti yleensä tapahtuvat? Onko kyseessä joku yksittäinen tekijä, kun toiset pariutuvat tunnissa edellisen heivattuaan ja toiset käkkivät selibaatissa vuosikausia löytämättä uutta? Joillain ihmisillä tuntuu olevan oikein joukko halukkaita ehdokkaita jonottamassa. Toiset taas ovat itse niitä jonottajia.
Ikuisuuskysymyksiä joihin uskon saavani vastauksen aikaisintaan kuolinvuoteellani, ja silloin on jo liian myöhäistä paitsi jos nekrofiliaan taipuvainen hoitsu on minuun hottina.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Quinevere

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Frederik Krueger kirjoitti:
elco kirjoitti:Eikös kk joskus kirjoittanut, että X ei merkkaa aarteen paikkaa kuin saduissa.
Ihminen ajautuu epätoivoisiin tekoihin jos huomaa ettei se välttämättä vaihtamallakaan parane, joskus itsekin tilanteen linssin molemmilta puolilta kokenut.

Vaikka sanotaankin että syyt miksi ex on ex eivät luultavasti ole kadonneet mihinkään, joskus saattaa herätä miettimään etteivät ne syyt ole välttämättä olleet niin hyvät.
No, tämä juttu on vähän niin kuin mietinnän alla. Syyt eroon olivat hyvät, ehkä on tyhmää odottaa, että ne nytkään muuttuisivat kun eivät aiemminkaan. Ehkä se on vain niin, että tunteet seuraavat pitkällä järjen perässä, mutta lopulta yleensä suostuvat nekin muuttamaan suuntaa.

Freddyn ehdottamaa vaihtamalla paremmaksi -metodia en ole ehtinyt kokeilemaan.
Quinevere

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Kyllä tämä nyt uhkaavasti luisuu uudelleenyrityksen puolelle. Voitte sitten sanoa että mitä te sanoitte, kun kaikki menee päin persettä taas.
Geep

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Tyhmää semmonen sanominen. Sopiva väli taas kerran mainita, että olen älyttömän onnellinen kun uskalsin yrittää uudelleen. Tsemps tsemps!
Quinevere

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Ai niin, sä olitkin onnistunut esimerkki aiheesta. Kiitos tsemppauksesta! :] En toisaalta tiedä miksi tämä olisi ainakaan huonomman ennusteen asia, kuin yritys jonkun uuden ihmisen kanssa jota ei edes tunne, saati ole mitään tunnesidettä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisitko vielä kertoo miksi alunperin erositte, mua kiinnostaa kauheesti :)

Kiitos etukäteen.

Siis quinewerewolf!1
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ja tsemppiä toki uudelle yritykselle. joskus se toimii niinkin :)
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä olen myös sitä mieltä, että se on toisilta tyhmää sanoa yhtään mitään. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja sillä selvä. Mä nostan ainakin hattua yrittämisen puolesta!

Oma suhdepuoli... Joo, en tiedä missä mennään ja mitä tulee tapahtuun mutta nyt mein "suhde" toimii jopa paremmin kun ollaan erottu. Voipi myös olla että yritetään vielä jossain vaiheessa uudelleen ja jos näin käy, mennään myös parisuhdeterapeutille setviin näitä asioita. Ei sitten myöhemmin (toivottavasti) tule samat ongelmat eteen ja päädytä samaan ratkaisuun kuin nyt. Nyt kuitenkin ollaan ystäviä, soitellaan, välitetään toisistamme kovasti ja taidetaan rakastaakkin. Pankissakin kun käytiin sopiii lainajutskat niin pidettiin toisiamme kädestä kiinni.. Tätipankintätikin kysyi että ollaanko ihan varmoja asiasta, kun ei kuulemma näytetty vastaeronneilta vaan lähinnä vastarakastuneilta :oops:
Vihtahousu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Ihkua <3

Oma suhteilu on olematonta ja erottiin aikanaan hyvästä syystä, koska ei vaan sovittu toisillemme.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^^ Ihana kuulla. Mä pidän teille peukkuja ja toivon parasta, te olette yksi yhteensopivimmista pareista ikinä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Quinevere

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

nowaysis kirjoitti:Voisitko vielä kertoo miksi alunperin erositte, mua kiinnostaa kauheesti :)

Kiitos etukäteen.

Siis quinewerewolf!1
Hmmm, kiitos mielenkiinnosta! Täytyy vähän pohtia miten tämän muotoilisin, vai muotoilisinko ollenkaan. En halua tahallani arvostella puolisoehdokasta julkisesti, joten vastaan jos keksin jotain sopivan diplomaattista.

Werewolf! Siinä olisikin osuvampi nimimerkki. Pitäisiköhän pyytää ylipitoa vaihtamaan :D
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja cardic »

Quinevere kirjoitti:^Kyllä tämä nyt uhkaavasti luisuu uudelleenyrityksen puolelle. Voitte sitten sanoa että mitä te sanoitte, kun kaikki menee päin persettä taas.
meite sanoo et onnistuakin voi, kuten onkin jo mainittu. meilla yritettiin erota, mut parin vuoden toistemme vahtaamisen jalkeen paatettiin palata yhteen ja nyt ollaan naimisis. yhteytyessamme uudelleen paatettiin myos ettei mitaan 'yritetaan viela' vaan joko ollaan tai sitte ei, yritykset sikseen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Quinevere kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Voisitko vielä kertoo miksi alunperin erositte, mua kiinnostaa kauheesti :)
Hmmm, kiitos mielenkiinnosta! Täytyy vähän pohtia miten tämän muotoilisin, vai muotoilisinko ollenkaan. En halua tahallani arvostella puolisoehdokasta julkisesti, joten vastaan jos keksin jotain sopivan diplomaattista.
Mielestäni sanoit sen jossain viestissä aika selväsanaisesti? En ala sitä tässä kuitenkaan toistella.

Mutta joka tapauksessa onnea uusintayritykselle. Ainakin ne toimivat elokuvissa, joten mikä ettei oikeassakin elämässä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Runkkaussarja
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En koskaan saa sellaista naista, jonka kanssa haluaisin suhteeseen. Meni sen asian tajuamiseen sitten kolme kuukautta tai yksi viikko. Siksi.

Joo, olen juonut liikaa. Siksi kirjoitan.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin