Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Rahkapussi

Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Kartoitamme tässä ketjussa syitä suhteettomuuteen.

Miksi ei ole suhdetta tai miksi ei elä suhteessa?

Oma tekosyyni on kärsimättömyys ja muut luonteeni viat, sekä rakkaus yksinoloon, jota harrastukset (lukeminen, kirjoittaminen, liikunta ja haaveileminen) tukevat. Listaan tähän vielä kypsymättömyyden, sillä en ole tähän ikään mennessä vieläkään jaksanut hyväksyä sitä realiteettiä, että romanttinen/eroottinen ihastuminen/rakastuminen mahtavine endorfiinihuumeineen haalistuu arkipäivän "rakastamiseksi". En taida oikein kestää sitä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Syy? En kelpaa kellekään. Enkä edes ole vaikea ihminen tai mitään sellaista. Olen vain liian ruma, koska tyhmä en ole. Ja vihaan lahnoja!

En ymmärrä miksi edes pitäisi listata syitä suhteettomuuteen. Ennemmin pitäisi kysyä, että "miksi olet suhteessa?" On se nyt perkele, jollei yksin pärjää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Alkamatta tavanomaista valitusvirttäni sanon vain, että verraten vituttaa sellainen ylellisyys, että suhteettomuus olisi VALINTA. Että oikein pitäisi pidätellä ettei päädy seurustelemaan. Niin kenen kanssa muka? Taivaaltako niitä muille sataa kun minä en potentiaalisiakaan näe vuosiin tai jos joskus näen, en kelpaa.

Samaten tietysti nekin seksologien jutut pelkän seksin puutteesta joissa perustellaan "yhdenyönjutut eivät sovi kaikille". SOVI? Eihän niitäkään saa ollenkaan.

Toisaalta mitäpä minä akalla tekisin, missä sitä pitäisin kun asuinpaikka on ja pysyy sekavana. Maatalouskäytössä akasta saa niin vähän lantaakin, ettei kannata.

Edit: Naiset ja panomiehet eivät tietenkään ymmärrä, mutta vastentahtoinen suhteeton/seksitön maailma on olemassa.
Paras kuvaus on Ilman Naista -sarjakuva alkaen:
http://kvantti.tky.fi/in/1.shtml
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Maatalouskäytössä akasta saa niin vähän lantaakin, ettei kannata.
Repskops. Sallinet että lainaan allekirjoitusmateriaaliksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen urpo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No sanoppa se! Miten tällänen vaimoaines saakin liikkua vapaalla jalalla, ei pysty käsittämään...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BettyB. kirjoitti:No sanoppa se! Miten tällänen vaimoaines saakin liikkua vapaalla jalalla, ei pysty käsittämään...
Mäntsälä on lähellä Orimattilaa. Jospa kysyn vanhemmiltasi kättäsi? Kelpaisiko talollinen? Eihän isälläsi ole haulikkoa? No kirves varmaan sentään..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Gattaca kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:No sanoppa se! Miten tällänen vaimoaines saakin liikkua vapaalla jalalla, ei pysty käsittämään...
Mäntsälä on lähellä Orimattilaa. Jospa kysyn vanhemmiltasi kättäsi? Kelpaisiko talollinen? Eihän isälläsi ole haulikkoa? No kirves varmaan sentään..
Hmm.. Eilisestä viestistä saattoi toki saada käsityksen alkukotini sijaitsevan Mäntsälässä, mutta se kyllä sijaitsee pahamaineisessa Lahdessa.
Vanhemmillani ei ole ollut tapana arvostella kotiin raahaamiani ElämäniMiehiä, että tuskin tulee haulikosta eikä varmaan kirveestäkään. Valitettavasti täytyy kuitenkin todeta, että preferoin edelleen komeita ja kaljuja, oli taloja tai ei...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

BettyB. kirjoitti: Lahdessa....
Vielä lähempänä.
BettyB. kirjoitti: Valitettavasti täytyy kuitenkin todeta, että preferoin edelleen komeita ja kaljuja, oli taloja tai ei...
Mutkun Äitini mielestä olen komea muttamutta... minulla on paksu tukka josta en luovu...
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Syy? Oikea käteni on terve - edelleen. :rofl: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:[quote

Mutkun Äitini mielestä olen komea muttamutta... minulla on paksu tukka josta en luovu...
Kyllä sinun ulkonäkösi on vähintään kohtuullinen - don't worry, lad. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
elco

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Homeboy65 kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:[quote

Mutkun Äitini mielestä olen komea muttamutta... minulla on paksu tukka josta en luovu...
Kyllä sinun ulkonäkösi on vähintään kohtuullinen - don't worry, lad. :wink:
Hankkikaa huone!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Joo tätä on joskus mietitty. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Vastapuolen vaatimukset ovat liian kovat suhteessa omiini eikä CV:ni ole riittävä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Syyt:

-En haluu ainakaan biologisia lapsia.
-En saa ketään jonka houlisin.
-Nuoret naiset haluu joko lapsia tai puheliaamman, komeamman retroseksuaalin.
-tai sit ovat yksinhuoltajia, niil on jo kolme mukulaa ja ovat ihan lopussa. Liikaa stressiä, josta osa kaatuis munki päälle, jos yrittäisin sekaantua heidän elämääänsä.

'Helppo elämä rikas isä ja..' Äh eihän mul oo koiraa.
Pyry-Matias

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Aika vähissä on ne, jotka kelpaavat. Varsinkin luonnepuoli tökkii herkästi. Moni on sanonut, että mä oon erityisen hyvää seurusteluainesta, joten jäljelle jää oikeastaan kaksi päätutkintalinjaa: sosiaalinen viitekehykseni ei kata kovin paljoa potentiaalisia ehdokkaita sekä se, että en seurustele seurustelun itsensä vuoksi. Olen kyllä seurustellut enemmän kuin useampi kanssakirjoittelija, mutta tällä hetkellä siis en. Ihan tietoista tämä seurutelemattomuus tällä hetkellä. Ei huvita tarpeeksi.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihminen kirjoitti:Joo tätä on joskus mietitty. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Vastapuolen vaatimukset ovat liian kovat suhteessa omiini eikä CV:ni ole riittävä.
Öö. siis jätkähän on niin komea että.

Jos tuonnäköinen mies ei kelpaa, niin sinun täytyy olla jollain muulla tavalla jotenkin todella vastenmielinen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Joo tätä on joskus mietitty. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Vastapuolen vaatimukset ovat liian kovat suhteessa omiini eikä CV:ni ole riittävä.
Öö. siis jätkähän on niin komea että.

Jos tuonnäköinen mies ei kelpaa, niin sinun täytyy olla jollain muulla tavalla jotenkin todella vastenmielinen.
Näyttääkö hän sinusta viehättävältä?
Homoa noin kehua toista miestä. Tekeeks mieli?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Joo tätä on joskus mietitty. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Vastapuolen vaatimukset ovat liian kovat suhteessa omiini eikä CV:ni ole riittävä.
Öö. siis jätkähän on niin komea että.

Jos tuonnäköinen mies ei kelpaa, niin sinun täytyy olla jollain muulla tavalla jotenkin todella vastenmielinen.
Näyttääkö hän sinusta viehättävältä?
Homoa noin kehua toista miestä. Tekeeks mieli?
:krooh:

http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=692095
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Joo tätä on joskus mietitty. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Vastapuolen vaatimukset ovat liian kovat suhteessa omiini eikä CV:ni ole riittävä.
Öö. siis jätkähän on niin komea että.

Jos tuonnäköinen mies ei kelpaa, niin sinun täytyy olla jollain muulla tavalla jotenkin todella vastenmielinen.
Näyttääkö hän sinusta viehättävältä?
Homoa noin kehua toista miestä. Tekeeks mieli?
Mistäs kuva löytyy, että voi ottaa kantaa ?

Ai se olikin toi.

joo kyllähän ton pitäisi vallan mainiosti menestyä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No onhan tuo aika macho, heruisin.
Ongelma ehkä tuo sarjamurhaajan katse.
Minäkin muuten kerran sain pakit koska naisen mielestä olen "arosusimainen", ja hän haluaa kiltin miehen joka ei koskaan tekisi pahaa.. siis häh... minähän olen LAMMAS, määäää..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Joo tätä on joskus mietitty. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Vastapuolen vaatimukset ovat liian kovat suhteessa omiini eikä CV:ni ole riittävä.
Öö. siis jätkähän on niin komea että.

Jos tuonnäköinen mies ei kelpaa, niin sinun täytyy olla jollain muulla tavalla jotenkin todella vastenmielinen.
Vähän puistattaa mutta kiitoksia.

Kyllähän sitä varmaan jollekin kelpaa mutta kun itselläänkin on jotain vaatimuksia ja luonne on 0% pelimies. Eli en vaan osaa silloin kun pitäis. Naiset ei kovin useasti tee aloitteita, paitsi ne 5 ‰ humalassa olevat ratalehmät.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vihtahousu

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Taitaa omasta päästä johtua.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihminen kirjoitti: Vähän puistattaa mutta kiitoksia.

Kyllähän sitä varmaan jollekin kelpaa mutta kun itselläänkin on jotain vaatimuksia ja luonne on 0% pelimies. Eli en vaan osaa silloin kun pitäis. Naiset ei kovin useasti tee aloitteita, paitsi ne 5 ‰ humalassa olevat ratalehmät.
No voi helvetti. Taidat olla tosissas.

Itse jos olisin tuon näköinen, niin olisin kaatanut naisia kuin niittokone.

EI niille tarvi mitään ihmeellistä sanoa. Tärkeintä on tehdä aloitteita.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti: EI niille tarvi mitään ihmeellistä sanoa. Tärkeintä on tehdä aloitteita.
No jospas Ihminen ei vaan tiedä PARISUHTEESEEN itselleen kelpaavaa naista? Verraten paljon harvinaisempia kuin mainitsemansa viiden promillen pubiruusut.

Jos nyt ehken jonkun verran ehken hieman ehkä toistelen omia angstejani.. no O.K., en ole ihminen joten en kelpaa naisille. Nyt niiiiin vanhakin.

Mutta niissäkin tilanteissa joissa olen aavistellut kelpaavani (muttei riittävää todistusaineistoa, eihän naiset suoraan sano) , ongelmani on tämä:

Voihan tässä maailmassa tehdä asioita, joihin yhteiskunta käskee, esim. inttti tai työ. Voi myös omaksi edukseen yrittää kerätä fyffee ja tavaraa. Voi myös ajaa omia aatteitaan niiden aatteiden takia. Voi ryhtyä muita uhmaavaan henkiseen tai fyysiseen tappeluun.

Yhteistä noille on, että niissä ei tarvitse ITSE KELVATA.
Romanttisessa tai seksuaalisessa aloitteenteossa taas täytyisi olettaa, että ITSE KELPAA. Kokonaiselle toiselle ihmiselle. Sieluineen ja ruumiineen. Eikö sellainen olisi jotain ihan jumalankaltaista hybristä? Törkeää röyhkeyttä?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: EI niille tarvi mitään ihmeellistä sanoa. Tärkeintä on tehdä aloitteita.
No jospas Ihminen ei vaan tiedä PARISUHTEESEEN itselleen kelpaavaa naista?
Silloin vika on itsessä. Maailmassa on 3 miljardia vastakkaisen pukusuolen edustajaa. JOs sopivaa ei löydy, niin vika on oman pääkopan sisällä (terveisiä myös sinne nimeltä mainitsemattomaan osoitteeseen).
Vastaa Viestiin