Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta jos kyse on tyypeistä, jotka tuntevat sinut irl, niin kyllähän he kuitenkin tietävät suhdetilanteestasi jotain? Eli mielestäni ei kannata salata sellaista, joka kuitenkin on irl-tuttujen tiedossa. Tietenkin sellaisten asioiden paljastaminen, jotka eivät ole irl-tuttujen tiedossa, on jo toinen juttu.
Eihän tilanne ole noin mustavalkoinen. On irl-tuttuja, puolituttuja, virtuaalituttuja ja kaikkea siltä väliltä. Kenenkään kitinäläisen kanssa en ole vielä päässyt sille tasolle että luottaisin häneen täysin kuin hyvään irl-ystävään, ja tuskin tulen pääsemäänkään (mikäli se minusta riippuu). Lukemattomia kitinäläisiä olen kuitenkin tavannut IRL, joitakin jopa varsin monia kertoja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Newton »

Syy suhteettomuuteeni on se, että lähdin huonosta suhteesta pois.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olenpahan tässä taas miettinyt myös omaa suhteettomuuttani. Nykyisellään taitaa olla niin, että perussyy löytyy siitä tosiasiasta, että parisuhdetta ei voi olla ilman toista osapuolta, ja tämän toisen osapuolen pitäisi olla ihan oikea ihminen, joissa kaikissa on hyviä ja huonoja puolia. Jotta nämä kaikki puolet saisi selville, pitäisi tutustua mahdollisiin toisiin osapuoliin, ja sellainen on aika raskasta, varsinkin kun aina voi käydä niin, että vasta melko pitkän ajan kuluttua selviää sellaisia piirteitä, jotka eivät toimi yhteen omieni kanssa. Ja silloin pitäisi taas aloittaa alusta tutustuminen jonkun muun kanssa, joka taas osaltaan on raskasta. En jaksa, eikä onneksi ole mikään pakko.
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

prosessi kirjoitti:Olenpahan tässä taas miettinyt myös omaa suhteettomuuttani.
Nii mäki. Taas. Herätessä oli vielä nenän päällä pohjamutia (kuvaannollisesti, siis). En usko että syy olisi se että laitan wieninleikkeen päälle ketsuppia. Jäi menneen kesäloman osalta harmittamaan että missasin muiden lomakiireiden takia pari hyvää tilaisuutta tavata ihmisiä (ja siis naisia) ihan livenä. Ei tuokaan ole se nimenomainen syy suhteettomuuteeni, vaan ihan yleisellä tasolla se että normaalin työelämäni aikana en vaan mene ihmisten ilmoille - joten nuo kaksikin tilaisuutta tuntuivat isolta menetykseltä. Lähes kaikki normaaleina aikoina tapaamani ihmiset ovat joko miehiä tai varattuja naisia. Netissä minun ei kannata yrittää, sillä huonot puoleni nousevat esiin vieläkin pahemmin kuin livenä.

Facebookia kaverit tyrkyttävät. Miksi se muka toimisi yhtään paremmin? :leuhka:
Avatar
Newton
Elämätön Kitisijä
Viestit: 271
Liittynyt: 16.07.2008 15:08
Paikkakunta: Helsinki

Nyt se sittenkin selvisi.

Viesti Kirjoittaja Newton »

Ah, syy suhteettomuuteeni onkin selvinnyt ja johtunut ihan muista syistä:
bliss kirjoitti:Jos tyyppi on ihan oikeasti tollanen tyhjästä vänkääjä ja joka sanan veivaaja, niin taitaa olla markkinapaikka aika autio, kaikenkokoisten naisten keskuudessa.
NegaDuck kirjoitti:Netissä minun ei kannata yrittää, sillä huonot puoleni nousevat esiin vieläkin pahemmin kuin livenä.
Sama juttu kun en mä livenä väännä.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NegaDuck kirjoitti:En usko että syy olisi se että laitan wieninleikkeen päälle ketsuppia.
Se tuskin on syy pariutumattomuudelle, Isohaara laittaa kaikkeen ruokaan ketsuppia päälle ja sillä on silti überhåttis nainen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Suhteettomuus on näköjään suorastaan vaarallista:
Sinkuilla suurempi Alzheimer-riski
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NegaDuck kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Olenpahan tässä taas miettinyt myös omaa suhteettomuuttani.
Nii mäki. Taas. Herätessä oli vielä nenän päällä pohjamutia (kuvaannollisesti, siis). En usko että syy olisi se että laitan wieninleikkeen päälle ketsuppia. Jäi menneen kesäloman osalta harmittamaan että missasin muiden lomakiireiden takia pari hyvää tilaisuutta tavata ihmisiä (ja siis naisia) ihan livenä. Ei tuokaan ole se nimenomainen syy suhteettomuuteeni, vaan ihan yleisellä tasolla se että normaalin työelämäni aikana en vaan mene ihmisten ilmoille - joten nuo kaksikin tilaisuutta tuntuivat isolta menetykseltä. Lähes kaikki normaaleina aikoina tapaamani ihmiset ovat joko miehiä tai varattuja naisia. Netissä minun ei kannata yrittää, sillä huonot puoleni nousevat esiin vieläkin pahemmin kuin livenä.

Facebookia kaverit tyrkyttävät. Miksi se muka toimisi yhtään paremmin? :leuhka:
Niin. Itsehän kerroit syyn. Muut asiat menevät edelle. Ei sinua kukaan tule kotoa tai työstä hakemaan. Riippuu tietysti työpaikasta. Aikoinaan kun olin pankissa töissä niin siellähän muodostui pareja vaikka kuinka.

Sinun pitää vaan yrittää enemmän. Joka paikkaan, face, net ja ihan livetilaisuuksiinkin mukaan. Edellyttäen, että asia on tärkeä. Jos esim videopelien pelaaminen tms on tärkeämpää niin mitäpä sitä sitten turhia touhuamaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olen tavannut vain itselleni oikeaksi osoitautuneita naisia.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 21:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Yksinkö sen 200+ neliön omakotitalon sitten ostit? Tarvitset ilmeisen paljon tilaa yksinelämiseen, vai oliko taustalla muita syitä?

Minäkin haluan lisää palkkaa!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:vai oliko taustalla muita syitä?
Status-syNboolilla voi houkuitella naaraksia? Miehestähän näkee heti ensi silmäyksellä päältä että hänellä on iso koti. Esmes urheiluautoa tai kalliita vaatteita voi olla vaikea havaita, mutta kämppä näkyy miehestä heti kilometrien päähän. Aivan ehdoton hitti esmes baarissa pokaillessa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Yksin tai kaksin.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 03.11.2013 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Status-syNboolilla voi houkuitella naaraksia? Miehestähän näkee heti ensi silmäyksellä päältä että hänellä on iso koti. Esmes urheiluautoa tai kalliita vaatteita voi olla vaikea havaita, mutta kämppä näkyy miehestä heti kilometrien päähän. Aivan ehdoton hitti esmes baarissa pokaillessa.
Paraskin arvostelija, mr Penthouse. Olen aina sanonut että sun kannattaisi pyytää neitejä luoksesi yökylään heti ekana iltana, esim. katselemaan akvaariokaloja tms. Minä en voi tehdä samaa koska asuntooni ei mahdu kahta ihmistä samanaikaisesti. Happi loppuu ja miten se nyt oli. Seksiäkin joudutaan harrastamaan aina autossa, ja sielläkin ikkunat auki.

Ihmetykseni ja kateuteni koski lähinnä sitä miten kellään normaalilla(?) sinkkumiehellä voi olla varaa ostaa iso omakotitalo ilmeisen läheltä pääkaupunkiseutua. En sano että minäkin haluaisin (en halua joutua siivoamaan isoa kämppää enkä luomaan lumia), mutta haluaisin olla niin rikas että pystyisin halutessani samaan. Onko se liikaa vaadittu?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:Olenpahan tässä taas miettinyt myös omaa suhteettomuuttani. Nykyisellään taitaa olla niin, että perussyy löytyy siitä tosiasiasta, että parisuhdetta ei voi olla ilman toista osapuolta, ja tämän toisen osapuolen pitäisi olla ihan oikea ihminen.
Älä nyt ole noin rajoittunut. Kyllähän monikin parisuhteilee kaukorakkauden, .jpg:n tai erilaisten välineiden kanssa.

Esim. tässä (valitettavasti lähinnä miehille) toimivia parisuhteita:

Kuva
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Olen aina sanonut että sun kannattaisi pyytää neitejä luoksesi yökylään heti ekana iltana, esim. katselemaan akvaariokaloja tms.
Oonhan mä pyytänytkin esmes leffaa kattomaan tai kokkaamaan yhdessä, mutta eivät ole ikinä tulleet.

EDIT: kokkaamaan, ei kokaamaan. En mä nyt ihan niin boheemi ole.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 14.08.2008 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pulkannaru kirjoitti:Pikemminkin halu okt asujaksi, kaikkine askareinepaskareineen. Toistaiseksi tyytyväinen - tuossa mielessä.
Mennäänkö naimisiin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^

Toki. Sun työmatkakin ilmeisesti lyhenisi?
Käynkö jo polvelleni odottamaan? Vai karautanko hakemaan sut valkoisella orillani?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pulkannaru kirjoitti:Toki. Sun työmatkakin ilmeisesti lyhenisi?
Käynkö jo polvelleni odottamaan? Vai karautanko hakemaan sut valkoisella orillani?
Ai lyhenis, ihanaa! Ja tuu vaan noutamaan, oottelen täällä huntu päässä!
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Hankkikaa hääsviitti!!
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

pikkuego kirjoitti:Hankkikaa hääsviitti!!
Ei tartteta, meillä on jo omakotitalo :]
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koska laitat noutopaikan koordinaatit? Orini odottaa malttamattomana !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannarua varoitan etukäteen, että Betty kyllä kieltäytyi siivoamasta mun kuvitteelista 500m2:n taloani Westendin rannasta.
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pulkannaru kirjoitti:Koska laitat noutopaikan koordinaatit? Orini odottaa malttamattomana !
Meen vaikka tohon kylän Pubiin odottamaan?
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Pulkannarua varoitan etukäteen, että Betty kyllä kieltäytyi siivoamasta mun kuvitteelista 500m2:n taloani Westendin rannasta.
200 on eri kun 500. Ja mulla on varaa siivoojaan ;)
Aito_Johanna

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NegaDuck kirjoitti: Facebookia kaverit tyrkyttävät. Miksi se muka toimisi yhtään paremmin? :leuhka:
Siis käyttääkö joku oikeasti Facebookia parinetsinnän välineenä? :?
Mulla oli jossain vaiheessa vähän aikaa päällä jokin Meet New People -sovellus, ja sieltä ainakin tuli yhteydenottoja pelkästään turkkilaisilta hyypiöiltä, jotka - anteeksi vain ja en ole rasisti mutta - eivät ole listallani ihan ykkösenä.
Vastaa Viestiin