Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Chap kirjoitti: Sussa ja skuukkelissa taitaa olla jotain samaa! :h:
:h: Ihana, kiitos!
Joo, näin taitaa tosiaan olla. Mul on semmonen aika iso hippirakkaussydän.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En pidä Zebin muutaman kk:n takaista tekstiä lähtökohtaisesti naiivina.

http://kitina.net/viewtopic.php?p=327764"&327764

Kyllähän tuo ihan järkevää tekstiä on. Eri asia tietysti on, pystyykö ihminen aina elämään järkevästi.

Kaikki tietävät, että ei pidä syödä niin paljoa, että lihoaa ja säännöllinen liikunta on terveellistä. Silti monen on vaikea noudattaa ohjetta.

Kiinnostaisi kuitenkin tietää, mitä Zeb nyt ajattelet, kun luet tekstisi? Oletko jostain eri mieltä verrattuna 22.01.2008 tilanteeseen? Jos et ole, niin miksi erositte?
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:! :h:
Lisää ehdokkaita Vadimiksi Vadimin paikalle! :h:
Chap

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

prosessi kirjoitti:
Chap kirjoitti:! :h:
Lisää ehdokkaita Vadimiksi Vadimin paikalle! :h:
Mä en sit oo ehdokas vaikka olenkin lähes yhtä kova vittuilija kuin Vadim. Ehdotan elcoa, Vadimissa ja hänessä on jotain samaa kosmopoliittisuutta!
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Chap kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Chap kirjoitti:! :h:
Lisää ehdokkaita Vadimiksi Vadimin paikalle! :h:
Mä en sit oo ehdokas vaikka olenkin lähes yhtä kova vittuilija kuin Vadim. Ehdotan elcoa, Vadimissa ja hänessä on jotain samaa kosmopoliittisuutta!
Ootpas, kun kerran huutomerkkeilit ja jakelit sydämiä. Sitäpaitsi Zeb varmasti haluaa sut mieluummin ehdokkaaksi kuin elcon. Kysytään vaikka!
elco

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Chap kirjoitti: Mä en sit oo ehdokas vaikka olenkin lähes yhtä kova vittuilija kuin Vadim. Ehdotan elcoa, Vadimissa ja hänessä on jotain samaa kosmopoliittisuutta!
Joo, voi olla, että minun ja zebin suhde johtaisi pikakelauksella siihen samaan ainaiseen lopputulemaan.

Toisekseen, jos katsotaan kaikkia mittareita, kuten täällä on pruukannut olla tapana, niin Vadim on muy KVMPR minuun verrattuna.

Kolmanneksi, on vähän säälittävää, että vielä jaksat yrittää, sillä kyllä me kaikki tiedämme, että Chap=Vadim=skuukkeli.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Kolmanneksi, on vähän säälittävää, että vielä jaksat yrittää, sillä kyllä me kaikki tiedämme, että Chap=Vadim=skuukkeli.
Epätodennäköistä, koska vuosi sitten tjsp. Chap istui samassa huoneessa kun eräs toinen soitteli/tekstaili Vadimiksi esittäytyneelle henkilölle. Jälkimmäistä en ole nähnyt.

Mitä Skuukkeliin tulee, kaikkihan tietävät että se on Tix. Tai ainakin sen pitäisi olla. Kirjoitukset muistuttavat liikaa Pehmovanukasta, joka oli myös Tix. Vadim se luultavasti ei ole koska Skuukkeli kirjoitti aiemmin spontaanisti vähemmistöä (mustalaisia) parjaavan viestin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:
elco kirjoitti:Kolmanneksi, on vähän säälittävää, että vielä jaksat yrittää, sillä kyllä me kaikki tiedämme, että Chap=Vadim=skuukkeli.
Epätodennäköistä, koska vuosi sitten tjsp. Chap istui samassa huoneessa kun eräs toinen soitteli/tekstaili Vadimiksi esittäytyneelle henkilölle. Jälkimmäistä en ole nähnyt.

Mitä Skuukkeliin tulee, kaikkihan tietävät että se on Tix. Tai ainakin pitäisi olla. Kirjoitukset muistuttavat liikaa Pehmovanukasta, joka oli myös Tix. Vadim se luultavasti ei ole koska Skuukkeli kirjoitti aiemmin spontaanisti vähemmistöä (mustalaisia) parjaavan viestin.
Se voi olla ihan kuka tahansa, koska se käyttää useiden eri kitisijöiden tunnusmerkkejä ja muuntuu henkilöstä toiseksi ajan myötä. Ensimmäisissä viesteissä oli joudenin terminologiaa, rasistinen puoli tuo mieleen Pertin ja huutomerkit sekä sydämet Vadimin.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

prosessi kirjoitti:Se voi olla ihan kuka tahansa, koska se käyttää useiden eri kitisijöiden tunnusmerkkejä ja muuntuu henkilöstä toiseksi ajan myötä. Ensimmäisissä viesteissä oli joudenin terminologiaa, rasistinen puoli tuo mieleen Pertin ja huutomerkit sekä sydämet Vadimin.
KULTA! Skuukkeli tapaa sanoa, että jokaisessa meissä asuu pieni Skuukkeli.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Skuukkeli kirjoitti: Skuukkeli tapaa sanoa, että jokaisessa meissä asuu pieni Skuukkeli.
Tai Skuukkelitar..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Skuukkeli kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Se voi olla ihan kuka tahansa, koska se käyttää useiden eri kitisijöiden tunnusmerkkejä ja muuntuu henkilöstä toiseksi ajan myötä. Ensimmäisissä viesteissä oli joudenin terminologiaa, rasistinen puoli tuo mieleen Pertin ja huutomerkit sekä sydämet Vadimin.
KULTA! Skuukkeli tapaa sanoa, että jokaisessa meissä asuu pieni Skuukkeli.
Tuo oli jo taitavaa, Arska ja Keikaus samassa sanassa.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
elco kirjoitti:Kolmanneksi, on vähän säälittävää, että vielä jaksat yrittää, sillä kyllä me kaikki tiedämme, että Chap=Vadim=skuukkeli.
Epätodennäköistä, koska vuosi sitten tjsp. Chap istui samassa huoneessa kun eräs toinen soitteli/tekstaili Vadimiksi esittäytyneelle henkilölle. Jälkimmäistä en ole nähnyt.

Mitä Skuukkeliin tulee, kaikkihan tietävät että se on Tix. Tai ainakin pitäisi olla. Kirjoitukset muistuttavat liikaa Pehmovanukasta, joka oli myös Tix. Vadim se luultavasti ei ole koska Skuukkeli kirjoitti aiemmin spontaanisti vähemmistöä (mustalaisia) parjaavan viestin.
Se voi olla ihan kuka tahansa, koska se käyttää useiden eri kitisijöiden tunnusmerkkejä ja muuntuu henkilöstä toiseksi ajan myötä. Ensimmäisissä viesteissä oli joudenin terminologiaa, rasistinen puoli tuo mieleen Pertin ja huutomerkit sekä sydämet Vadimin.
Kehen viittaa tämä ?

Toivon, että skuukkeli olisi Vadim, koska minulla on ikävä Vadimia. On minulla toki ikävä Tixiäkin, mutta tiedän, että Tix palaa joka tapauksessa.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

Skuukkeli on Skuukkeli, Skuukkeli ei ole Pertti, Tix, Vadim, Jouden, Keikaus, Arska eikä kukaan muukaan epäSkuukkeli. Skuukkeli kyllä nauttii huomion kohteena olemisesta, mutta antakaa Skuukkelin olla Skuukkeli. Skuukkeli on tullut jäädäkseen ja jäänyt tullakseen!
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Se voi olla ihan kuka tahansa, koska se käyttää useiden eri kitisijöiden tunnusmerkkejä ja muuntuu henkilöstä toiseksi ajan myötä. Ensimmäisissä viesteissä oli joudenin terminologiaa, rasistinen puoli tuo mieleen Pertin ja huutomerkit sekä sydämet Vadimin.
Kehen viittaa tämä ?
Oiva kysymys, jota itsekin silloin pohdin. Vastaukseni oli hieman yllättävä, koska tuollainen aihe ei sovi kyseisen henkilön imagoon, mutta toisaalta, korvikenikin takaa ei imagoa tarvitse pohtia. Mitäs itse luulet?
prosessi

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Skuukkeli kirjoitti:Skuukkeli on Skuukkeli, Skuukkeli ei ole Pertti, Tix, Vadim, Jouden, Keikaus, Arska eikä kukaan muukaan epäSkuukkeli. Skuukkeli kyllä nauttii huomion kohteena olemisesta, mutta antakaa Skuukkelin olla Skuukkeli. Skuukkeli on tullut jäädäkseen ja jäänyt tullakseen!
Olkoon sitten niin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Skuukkeli kirjoitti:Skuukkeli on Skuukkeli, Skuukkeli ei ole Pertti, Tix, Vadim, Jouden, Keikaus, Arska eikä kukaan muukaan epäSkuukkeli.
Jos yrität uskotella kansalle olevasi kokonaan uusi kirjoittaja, niin ohi meni. En ihan usko että olet masakaan, sillä ei olisi henkisiä rahkeita noin monipuoliseen näyttelemiseen. Elukka olisi myös jo paljastunut, eikä vähiten prosessin takia.

Kyllä se on melko todennäköisesti tix, liikaa Pehmovanukkamaisuutta kirjoitustavassa ja roolinvedossa. Saattaahan se tietenkin olla myös lääkäriavovaimoltaan salassa kirjoitteleva SaintJohnPerse, mutta jotkut kirjoitukset ovat liian epä-SJP:mäisiä.

Okei, en spekuloi enempää, kaikki paljastuu aikanaan. Aina.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Zeb

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:En pidä Zebin muutaman kk:n takaista tekstiä lähtökohtaisesti naiivina.

http://kitina.net/viewtopic.php?p=327764"&327764

Kyllähän tuo ihan järkevää tekstiä on. Eri asia tietysti on, pystyykö ihminen aina elämään järkevästi.

Kaikki tietävät, että ei pidä syödä niin paljoa, että lihoaa ja säännöllinen liikunta on terveellistä. Silti monen on vaikea noudattaa ohjetta.

Kiinnostaisi kuitenkin tietää, mitä Zeb nyt ajattelet, kun luet tekstisi? Oletko jostain eri mieltä verrattuna 22.01.2008 tilanteeseen? Jos et ole, niin miksi erositte?
En ole eri mieltä. Taikasanat "päihderiippuvuus" ja "molemminpuolinen" siellä taisivatkin vilahtaa. Liian hyväuskoisena ihmisen kykyyn muuttua halutessaan pidän itseäni sekä itseni tietäen, että tekstini luettuani. Se hyvä puoli tässä pitkälle yrittämisessä ja toivomisessa ongelmaisessakin suhteessa on, ettei lopulta tarvitse ainakaan katua eropäätöstään. Menee sossupoken puolelle, tiedän, mutta täällä ei tunne minua kuin kaksi ihmistä ja ex-avomiehenikin vain yksi, joka tiesi jo entuudestaan nämä asiat muita reittejä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Täältä kuitenkin voi lukea lisää viisauksia:
http://kitina.net/viewtopic.php?t=6431& ... highlight=
Niinpä, kuten:
23.01.2008 elco kirjoitti:Oman parisuhteen syväanalyysi täällä on vaan melkomoista vastatuuleen pissimistä. Jos menee huonosti niin jengi antaa idioottimaisia neuvoja ja ovat vahingonniloisia. Jos menee hyvin niin se pannaan muistiin ja sitten kun kolmen vuoden päästä menee huonosti niin lainataan retostelut ja sanotaan, että eikös teillä pitänyt mennä hyvin; tai vaihtoehtoisesti kyseenalaistetaan hyvinmeno sanoen, että näinköhän kaveri täällä netissä vaan hehcuttaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Zeb

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Niinpä :)

En silti voi välttyä ajatukselta, ettei ihmisellä, jolla on tarve olla vahingoniloinen, voi mennä kovin hyvin. Sääliäkö tässä siis pitäisi tuntea?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen niin huono ihminen, ettei minulla ole mahdollisuuksiakaan muuttua niin hyväksi, että suhteeseen kelpaisin. Tai jotain.

Teidän arvaukset on ihan yhtä hyviä kuin mun. Ehkä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
elco

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Frederik Krueger kirjoitti: Niinpä, kuten:
23.01.2008 elco kirjoitti:Oman parisuhteen syväanalyysi täällä on vaan melkomoista vastatuuleen pissimistä. Jos menee huonosti niin jengi antaa idioottimaisia neuvoja ja ovat vahingonniloisia.
Vihjaatko minun jotenkin olevan vahingoniloinen? Miksi olisin?

Enivei, en minä tuossa nyt niin väärässäkään ollut.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Enivei, en minä tuossa nyt niin väärässäkään ollut.
Sanotaanko näin että kyllä ilkkumisessasi ihan hyvä pointti oli. Rumaa tuollainen vaan on, mutta ehkä tilanne oli vain liian herkullinen jotta sen olisi voinut jättää käyttämättä hyväksi.

Vahvistit osaltasi aikaisempaa sanomaasi että täällä on syytä pitää omaa elämää koskevat asiat salaisina. Tätä minäkin olen yrittänyt toteuttaa yhä enenevässä määrin. Voi pojat kun tietäisitte, uuuuh, pökräilyy ja zellaizta...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
elco kirjoitti:Enivei, en minä tuossa nyt niin väärässäkään ollut.
Sanotaanko näin että kyllä ilkkumisessasi ihan hyvä pointti oli. Rumaa tuollainen vaan on, mutta ehkä tilanne oli vain liian herkullinen että sen olisi voinut jättää käyttämättä hyväksi.

Vahvistit osaltasi aikaisempaa sanomaasi että täällä on syytä pitää omaa elämää koskevat asiat salaisina. Tätä minäkin olen yrittänyt toteuttaa yhä enenevässä määrin. Voi pojat kun tietäisitte, uuuuh, pökräilyy ja zellaizta...
NiinQ miksi pitäisi pitää salaisena? Jos ei anna mitään, ei saa mitään.

Jos esim. minä eroaisin, koska sekoaisin johonkin sutturaan (vaikka olen uhonnut, että niin ei käy) ja kityjengi ilkkuisi, niin so not?! Koirat haukkuu, karavaani kusee (vai miten se meni?).
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos esim. minä eroaisin, koska sekoaisin johonkin sutturaan (vaikka olen uhonnut, että niin ei käy) ja kityjengi ilkkuisi, niin so not?! Koirat haukkuu, karavaani kusee (vai miten se meni?).
Sinulla on toisaalta se etu puolellasi ettei kukaan palstalainen oletettavasti tunne sinua IRL. Tosiaankin, miksi pidät itsesi niin pimennossa?

Jos henkilöllisyytesi olisi useiden palstalaisten tiedossa ja olisi ehkä jopa joitakin yhteyksiä real life-sidosryhmiisi, veikkaan että olisit suu soukemmalla miettiessäsi käydäkö seksiliikkeiden privaattiesityksissä tyttären voimistelutunnin aikana yms. ( <= No niin huomaatko! Taas käytetään toisen aikaisempia paljastuksia lyömäaseena!)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^ Joo. Ymmärrän kyllä tuon pointin. Jos irl henkilöllisyyteni olisi tiedossa, niin olisin toki huomattavasti varovaisempi.

Miksi pidän irl henkilöllisyyteni salassa? No juuri siksi.

Mutta jos kyse on tyypeistä, jotka tuntevat sinut irl, niin kyllähän he kuitenkin tietävät suhdetilanteestasi jotain? Eli mielestäni ei kannata salata sellaista, joka kuitenkin on irl-tuttujen tiedossa. Tietenkin sellaisten asioiden paljastaminen, jotka eivät ole irl-tuttujen tiedossa, on jo toinen juttu.
Vastaa Viestiin