Status-päivitys

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

No miten on?

Mies, sinkku, tykkää tytöist
39
32%
Mies, sinkku, tykkää pojist
0
Ei ääniä
Mies, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää pojist
0
Ei ääniä
Nainen, sinkku, tykkää pojist
20
17%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää pojist
32
26%
Nainen, sinkku, tykkää tytöist
1
1%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää tytöist
2
2%
Mies, sinkku, kaikki käy
2
2%
Mies, seurustelee/avo-/avioliitossa, kaikki käy
3
2%
Nainen, sinkku, kaikki käy
4
3%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, kaikki käy
12
10%
Panen kaikkea kaikkiin reikiin ikään, sukupuoleen, rotuun, siviilisäätyyn katsomatta ja raivolla
6
5%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Manzel kirjoitti: 13.01.2018 3:31 Kertaalleen itselleni vannoneena, "ei koskaan enää".
Mutta jostain ilmestyi Zeb, sormus ja matka kohti taivaanrantaa. :paavi:

T.
Paatuneet maalarit,
Manz & Zeb
Onnelit vielä täältäkin, ihan mahtavaa! :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Onnittelut toki! Mutta voisiko joku sanoa ystävällisesti kuka Manzel on? Tai ei kukaan hänen oikeaa nimeänsä saa tässä sanoa vaan millä nimimerkeillä hän on esiintynyt. Minä menen näissä monissa nikeissä aivan sekaisin.
Vai onko hän ollut aina "vain" Manzel?
Esim. millä nimellä Manaaja täällä on, tuskin millään? Voisiko hän olla Dumis, Mussukka, Sleatsoit, Elukka, Chap, Hans-Jörgen???

Mutta onko tämä pariskunta ihan oikea Kitinä-pariskunta. Huhhuh, tosi onnea!

Hei... onko Prosessikin lopettanut täällä??? Onko hänellä kaikki hyvin. Jotenkin minun mieleeni silloin hänen ajattelevat kirjoituksensa ja tietynlainen rehellisyys. Hyvä tavaton, ja mä kysyin yhden legendaarisen kysymyksenkin joskus hehkulampun keksimisen aikoihin.

SA
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Manzel »

James Potkukelkka kirjoitti: 14.01.2018 13:55
Manzel kirjoitti: 14.01.2018 2:10
So Hard kirjoitti: 13.01.2018 13:50 Salaromanssi kitinässä! Eikös kaikki olekaan enää Tinderiä?

Onnea ja menestystä, t. paatunut paatunut.
Ennemmin romanssi salassa kitinästä. Äärimmäisen tuomittava teko, myönnettäköön.

Tinder ei taida olla introverttien juttu. Pari vuotta sitten latasin sovelluksen nähdäkseni, mistä kaikki puhuu. 10 minuutiksi tarkoitettu ihmettely lyheni 5 minuutiksi, kun whatsiin tuli viesti:"Jaahas, sä olet sit tinderissä". Se siitä.
Mutta saitko?
Vasta avioliiton satamassa toki 😁 t. Zeb
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Kreitsu kirjoitti: 16.01.2018 15:12
Manzel kirjoitti: 13.01.2018 3:31 Kertaalleen itselleni vannoneena, "ei koskaan enää".
Mutta jostain ilmestyi Zeb, sormus ja matka kohti taivaanrantaa. :paavi:

T.
Paatuneet maalarit,
Manz & Zeb
Onnelit vielä täältäkin, ihan mahtavaa! :h:
Kiitos pulkkis ja kreitsu. Niin on! ❤
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Manzel kirjoitti: 20.01.2018 1:51
James Potkukelkka kirjoitti: 14.01.2018 13:55
Manzel kirjoitti: 14.01.2018 2:10

Ennemmin romanssi salassa kitinästä. Äärimmäisen tuomittava teko, myönnettäköön.

Tinder ei taida olla introverttien juttu. Pari vuotta sitten latasin sovelluksen nähdäkseni, mistä kaikki puhuu. 10 minuutiksi tarkoitettu ihmettely lyheni 5 minuutiksi, kun whatsiin tuli viesti:"Jaahas, sä olet sit tinderissä". Se siitä.
Mutta saitko?
Vasta avioliiton satamassa toki 😁 t. Zeb
Hyvä! Ei ennen papin aamenta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exPertti kirjoitti: 10.05.2018 15:36 Hyvä, että Zebillä tärppäsi. Onnea molemmille.

Olen itse ollut puolivallaton sinkkupappa ja talonomistaja jonkin aikaa.
:?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Mä mietin toisessa ketjussa, että pitäisikö jotenkin pahoitella, mutta se mielikuva mikä perhe-elämästä tätä kautta heijastui, viittaisi enemmän onnittelun puolelle. Ja varsinkin, jos lapsihommat meni sovussa, niin ollaan varmasti voiton puolella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua aina jaksaa ihmetyttää, että missä jengi tapaa näitä tyyppejä, joiden kanssa alkaa parisuhteeseen vielä kun vanha ruumis on lämmin. Itse kun tapaan jonkun potentiaalisen ehkä kerran viiteen vuoteen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Vesper kirjoitti: 16.01.2019 16:12 Mua aina jaksaa ihmetyttää, että missä jengi tapaa näitä tyyppejä, joiden kanssa alkaa parisuhteeseen vielä kun vanha ruumis on lämmin. Itse kun tapaan jonkun potentiaalisen ehkä kerran viiteen vuoteen.
Rima. Oma ajankäyttö ja sitä kautta panostus kohtaamisiin?

Omalla kohdalla voin sanoa että suhteilu ei ole käytännössä mahdollista, eikä ole siksi ollut henkilökohtaisella työlistalla. Enkä näe seuraavaan noin viiteen vuoteen sellaista ajanjaksoa että mulla oikeisti olisi aikaa panostaa suhteeseen. Tai että ylipäätään liikkuisin sellaisissa tilanteissa joissa kohtaisin pontentiaalisia seurustelukumppaneita.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Vesper kirjoitti: 16.01.2019 16:12 Mua aina jaksaa ihmetyttää, että missä jengi tapaa näitä tyyppejä, joiden kanssa alkaa parisuhteeseen vielä kun vanha ruumis on lämmin. Itse kun tapaan jonkun potentiaalisen ehkä kerran viiteen vuoteen.
Itsehän en ole ollut Tinderin aikana sinkkuna, mutta kavereissa on useampi sellainen, joka on bongannut sieltä kumppanin. En tiedä onko superhyvää tuuria, riittävää panostusta vai mitä, mutta ovat olleet ihan täyspäisiä tapauksia.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun ongelma Tinderin kanssa on se, etten oikeen jaksa kiinnostua pelkistä naamoista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ eiks siellä oo myös kikkeleitä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ole tavannut yhtään neljänkymmenenneljän vuoden aikana.

Ja naama karsii meikäläisen tinderissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ laita kikkeli?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei ole makro-objektiiviä niin ei saa kuvaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

McJanne kirjoitti: 16.01.2019 20:33 Ehkä lausumasi ei ollut aivan niin kurantti kuin itse ajattelit?
Tai ehkä ajatelin tätä asiaa ihan vaan yleisellä tasolla ääneen, toki postauksesi innoittamana.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti: 16.01.2019 20:03 Mun ongelma Tinderin kanssa on se, etten oikeen jaksa kiinnostua pelkistä naamoista.
En ole koskaan ollut tinderissä, mutta mitä tarkoitat? Kait sinne voi vartalokuvankin laittaa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja exsu »

McJanne kirjoitti: 16.01.2019 20:33
Ehkä lausumasi ei ollut aivan niin kurantti kuin itse ajattelit?
No kyllähän tää sun parisuhdekuviointi on täältä virtuaalimaailmasta seuraten kovin erikoisen oloista. Siitä, mitä täällä ei lue, ei luonnollisestikaan ole mitään tietoa. Tässä muutaman vuoden sisällä olet päätynyt "tapailua, ei vakavaa" tilanteesta avoliittoon jossa ei kuitenkaan seurustella, mutta tehdään kuitenkin lapsi ja lopulta mennään naikkariin. Sitten otetaan kennelin verran koiria, erotaan, tehdään toinen lapsi, erotaan lisää, tapellaan kaikesta mahdollisesta ja erotaan vielä kerran. Sen jälkeen lapsia ei saa nähdä paitsi silloin, kun ne ovat itsellä liikaa. Sitten eron harkinta-ajalla on yllättäen taas joku raskaana, mutta ei ehkä itselle. Eikä luonnollisestikaan seurustella, vaikka todennäköisesti on jo huoltajuuspaperi vireellä syntyvästä lapsesta. Avioliittokin olisi vielä mahdollinen niin saa isyyden heti syntymästä, nyt kun edellinen on taputeltu.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16596
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti: 17.01.2019 12:17 No kyllähän tää sun parisuhdekuviointi on täältä virtuaalimaailmasta seuraten kovin erikoisen oloista. Siitä, mitä täällä ei lue, ei luonnollisestikaan ole mitään tietoa.
Mun mielestä tää pätee ehkä kaikkiin palstalle raportoituihin parisuhdekuviointiehin. Usko ihmiseen on lujilla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.01.2019 12:04
Vesper kirjoitti: 16.01.2019 20:03 Mun ongelma Tinderin kanssa on se, etten oikeen jaksa kiinnostua pelkistä naamoista.
En ole koskaan ollut tinderissä, mutta mitä tarkoitat? Kait sinne voi vartalokuvankin laittaa?
"Katsokaa mun komeeta peenistäni! Oon saanu siitä paljon kehuja. Persereikänikin on komea, mutta sivistyneenä jölppinä laitan siitä kuvan vain yyveenä."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

*kirjoittaa muistiin*
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14885
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti: 17.01.2019 12:45
exsu kirjoitti: 17.01.2019 12:17 No kyllähän tää sun parisuhdekuviointi on täältä virtuaalimaailmasta seuraten kovin erikoisen oloista. Siitä, mitä täällä ei lue, ei luonnollisestikaan ole mitään tietoa.
Mun mielestä tää pätee ehkä kaikkiin palstalle raportoituihin parisuhdekuviointiehin. Usko ihmiseen on lujilla.
Raportoiko tänne nykyään ihmissuhteistaan kukaan muu kuin homeboy ja McJ?
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 17.01.2019 13:51"Katsokaa mun rubiininpunaista peenistäni! Oon saanu siitä paljon kehuja. Valkaistu persereikänikin on komea, mutta sivistyneenä jölppinä laitan siitä kuvan vain yyveenä."
Kitinäsaattori light asetuksilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

exsu kirjoitti: 17.01.2019 12:17 Tässä muutaman vuoden sisällä olet päätynyt "tapailua, ei vakavaa" tilanteesta avoliittoon jossa ei kuitenkaan seurustella, mutta tehdään kuitenkin lapsi ja lopulta mennään naikkariin. Sitten otetaan kennelin verran koiria, erotaan, tehdään toinen lapsi, erotaan lisää, tapellaan kaikesta mahdollisesta ja erotaan vielä kerran. Sen jälkeen lapsia ei saa nähdä paitsi silloin, kun ne ovat itsellä liikaa. Sitten eron harkinta-ajalla on yllättäen taas joku raskaana, mutta ei ehkä itselle. Eikä luonnollisestikaan seurustella, vaikka todennäköisesti on jo huoltajuuspaperi vireellä syntyvästä lapsesta. Avioliittokin olisi vielä mahdollinen niin saa isyyden heti syntymästä, nyt kun edellinen on taputeltu.
Luin ratkaisevasti pieleen sanan "olet" ja oletin että kerrot itsestäsi. Viimeisen lauseen kohdalla alkoi hahmottua, että kyse onkin McJ:stä :D
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Vesper kirjoitti: 16.01.2019 20:03 Mun ongelma Tinderin kanssa on se, etten oikeen jaksa kiinnostua pelkistä naamoista.
Onhan se aika erikoinen konsepti, jossa sattumallakin on aika suuri osa. Yksi kaveri sanoi ettei kuva inspannut, mutta ajatteli, että samasta ammatista saattaisi riittää keskusteltavaa. Tyyppi oli kuulemma paremman näköinen livenä. He päätyivät lopulta naimisiin, mutta ilman ammatin mainitsemista mies olisi jäänyt tapaamatta. Ymmärrän kyllä hyvin ettei kaikilla ole aikaa tai mielenkiintoa selailla pelkkiä kuvia.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Vastaa Viestiin