Status-päivitys

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

No miten on?

Mies, sinkku, tykkää tytöist
39
32%
Mies, sinkku, tykkää pojist
0
Ei ääniä
Mies, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää pojist
0
Ei ääniä
Nainen, sinkku, tykkää pojist
20
17%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää pojist
32
26%
Nainen, sinkku, tykkää tytöist
1
1%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää tytöist
2
2%
Mies, sinkku, kaikki käy
2
2%
Mies, seurustelee/avo-/avioliitossa, kaikki käy
3
2%
Nainen, sinkku, kaikki käy
4
3%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, kaikki käy
12
10%
Panen kaikkea kaikkiin reikiin ikään, sukupuoleen, rotuun, siviilisäätyyn katsomatta ja raivolla
6
5%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Fiona kirjoitti: 18.01.2019 12:28
Vesper kirjoitti: 16.01.2019 20:03 Mun ongelma Tinderin kanssa on se, etten oikeen jaksa kiinnostua pelkistä naamoista.
Onhan se aika erikoinen konsepti, jossa sattumallakin on aika suuri osa. Yksi kaveri sanoi ettei kuva inspannut, mutta ajatteli, että samasta ammatista saattaisi riittää keskusteltavaa. Tyyppi oli kuulemma paremman näköinen livenä. He päätyivät lopulta naimisiin, mutta ilman ammatin mainitsemista mies olisi jäänyt tapaamatta. Ymmärrän kyllä hyvin ettei kaikilla ole aikaa tai mielenkiintoa selailla pelkkiä kuvia.
Aika erikoinen tarina. Siis siinä mielessä, että miksi kaverisi lähti treffeille ko. miehen (tai saattoihan se olla nainenkin, anteeksi heteronormatiivisuuteni) kanssa.. Mun on ainakin vaikea kuvitella, että lähtisin ketään tapaamaan pelkästään sen takia, että on samassa ammatissa. Lopputuloshan oli hyvä, eli oli oikea päätös lähteä.

Ps. vielä itsestäni sen verran, että toki jos flaksi olisi kovin heikkoa, varmasti voisin tuollaiseenkin lähteä.

Pps. En ehkä sittenkään. Paitsi jos kuva olisi juuri fifty-sixty.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 12:40
Fiona kirjoitti: 18.01.2019 12:28
Vesper kirjoitti: 16.01.2019 20:03 Mun ongelma Tinderin kanssa on se, etten oikeen jaksa kiinnostua pelkistä naamoista.
Onhan se aika erikoinen konsepti, jossa sattumallakin on aika suuri osa. Yksi kaveri sanoi ettei kuva inspannut, mutta ajatteli, että samasta ammatista saattaisi riittää keskusteltavaa. Tyyppi oli kuulemma paremman näköinen livenä. He päätyivät lopulta naimisiin, mutta ilman ammatin mainitsemista mies olisi jäänyt tapaamatta. Ymmärrän kyllä hyvin ettei kaikilla ole aikaa tai mielenkiintoa selailla pelkkiä kuvia.
Aika erikoinen tarina. Siis siinä mielessä, että miksi kaverisi lähti treffeille ko. miehen (tai saattoihan se olla nainenkin, anteeksi heteronormatiivisuuteni) kanssa.. Mun on ainakin vaikea kuvitella, että lähtisin ketään tapaamaan pelkästään sen takia, että on samassa ammatissa. Lopputuloshan oli hyvä, eli oli oikea päätös lähteä.

Ps. vielä itsestäni sen verran, että toki jos flaksi olisi kovin heikkoa, varmasti voisin tuollaiseenkin lähteä.

Pps. En ehkä sittenkään. Paitsi jos kuva olisi juuri fifty-sixty.
Kaksi hyvin väkevää puheenvuoroa sen puolesta että naisoletetuilla ulkonäkö ratkaisee parivalinnassa vähemmän kuin miesoletetuilla. Tiede on oikeassa?!?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 18.01.2019 12:48
James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 12:40
Fiona kirjoitti: 18.01.2019 12:28

Onhan se aika erikoinen konsepti, jossa sattumallakin on aika suuri osa. Yksi kaveri sanoi ettei kuva inspannut, mutta ajatteli, että samasta ammatista saattaisi riittää keskusteltavaa. Tyyppi oli kuulemma paremman näköinen livenä. He päätyivät lopulta naimisiin, mutta ilman ammatin mainitsemista mies olisi jäänyt tapaamatta. Ymmärrän kyllä hyvin ettei kaikilla ole aikaa tai mielenkiintoa selailla pelkkiä kuvia.
Aika erikoinen tarina. Siis siinä mielessä, että miksi kaverisi lähti treffeille ko. miehen (tai saattoihan se olla nainenkin, anteeksi heteronormatiivisuuteni) kanssa.. Mun on ainakin vaikea kuvitella, että lähtisin ketään tapaamaan pelkästään sen takia, että on samassa ammatissa. Lopputuloshan oli hyvä, eli oli oikea päätös lähteä.

Ps. vielä itsestäni sen verran, että toki jos flaksi olisi kovin heikkoa, varmasti voisin tuollaiseenkin lähteä.

Pps. En ehkä sittenkään. Paitsi jos kuva olisi juuri fifty-sixty.
Kaksi hyvin väkevää puheenvuoroa sen puolesta että naisoletetuilla ulkonäkö ratkaisee parivalinnassa vähemmän kuin miesoletetuilla. Tiede on oikeassa?!?
Fionan kaveri on vain mua parempi ihminen :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Fionan kaveri on vain naisoletetumpi kuin sinä. Minulla ei ole mitään ongelmaa myöntää että en edes treffaisi naisoletettua jonka ulkonäkö ei heti miellytä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Fiona »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 12:40 Aika erikoinen tarina. Siis siinä mielessä, että miksi kaverisi lähti treffeille ko. miehen (tai saattoihan se olla nainenkin, anteeksi heteronormatiivisuuteni) kanssa.. Mun on ainakin vaikea kuvitella, että lähtisin ketään tapaamaan pelkästään sen takia, että on samassa ammatissa. Lopputuloshan oli hyvä, eli oli oikea päätös lähteä.

Ps. vielä itsestäni sen verran, että toki jos flaksi olisi kovin heikkoa, varmasti voisin tuollaiseenkin lähteä.

Pps. En ehkä sittenkään. Paitsi jos kuva olisi juuri fifty-sixty.
Kuva ei ollut käsitykseni mukaan mitenkään vastenmielinen, mutta ei erityisen hyvännäköinenkään. Hän on aika puhelias nainen ja sain sen käsityksen, että hän halusi varmistaa, että olisi jotakin yhteistä juteltavaa. Mielestäni on ihan ymmärrettävää priorisoida mukavaa, mutta tavanomaisen näköistä seuraa tylsien adonisten sijaan, mutta ehkä naiset tosiaan ajattelevat eri tavalla :D
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tässä myös ratkaisee se, että mikä tämä ns. ongelma ulkonäössä oli, eli oliko tyyppi Fionan kaverin mielestä vastenmielisen näköinen, vai oliko kyse siitä ettei ollut poikkeuksellisen hyvän näköinen. Itse en olisi yhteisten intressien toiveessa missään tapauksessa lähestynyt henkilöä, joka on sen näköinen etten missään tilanteessa voisi kuvitella hänestä kiinnostuvani. Sen sijaan jos tyyppi on ihan ok mutta ei heti väräytä, niin olisin ehkä pyrkinyt selvittämään mikä on miehiään.

Ulkonäkö on kyllä hankala erottelija kaikkiaan. Mun mielestä on tosi omituista, jos henkilöllä on itsestään useita mallikuvan näköisiä poseerauskuvia, ja vähän ylipäätään epäilyttäisi, olisiko itsellä ja jollain selvästi ulkonäöstään enemmän kiinnostuneella mitään yhteistä. Sitten on tuo riski, että tyyppi ei vain ole vähääkään kuvauksellinen, tai kuva on tosi vanha, ja tyyppi on muuttunut edukseen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 18.01.2019 13:00 Fionan kaveri on vain naisoletetumpi kuin sinä. Minulla ei ole mitään ongelmaa myöntää että en edes treffaisi naisoletettua jonka ulkonäkö ei heti miellytä.
Naisethan kyllä pariutumisessa laittavat kumpparit ulkonäköjärjestykseen aivan kuten miehetkin. Tästähän oli usein siteeramani tutkimus, jossa otettiin aitoja hääkuvia, leikattiin pariskunnat erikseen ja sitten miehet laittoivat naiset ulkonäköjärjestykseen ja naiset miehet (anteeksi tämä heteronormatiivisuus taas) ja kas kummaa, näin järjestettynä kävi ilmi, että irl oli tapahtunut pariutuminen samalle tasolle.

Toinen juttu on sitten tietysti se, että miehillä on mahdollista kompensoida ulkonäköpuutteita sosiaalisella statuksella naisia paremmin. Mutta aina miehilläkin komeampi samalla sosiaalisella statuksella skorettaa rumaa paremmin (jos oletetaan, ettei heissä ole muuten jotain oleellista eroa).
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 18.01.2019 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 18.01.2019 13:07
Ulkonäkö on kyllä hankala erottelija kaikkiaan. Mun mielestä on tosi omituista, jos henkilöllä on itsestään useita mallikuvan näköisiä poseerauskuvia,
Onko sulla jotain mua vastaan!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 12:40
Aika erikoinen tarina. Siis siinä mielessä, että miksi kaverisi lähti treffeille ko. miehen (tai saattoihan se olla nainenkin, anteeksi heteronormatiivisuuteni) kanssa.. Mun on ainakin vaikea kuvitella, että lähtisin ketään tapaamaan pelkästään sen takia, että on samassa ammatissa. Lopputuloshan oli hyvä, eli oli oikea päätös lähteä.
Kyllähän esim. juristinainen saattaa lähteä treffeille tsekkaamaan onko toi hassunnäköinen juristi partneri.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.01.2019 13:30
James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 12:40
Aika erikoinen tarina. Siis siinä mielessä, että miksi kaverisi lähti treffeille ko. miehen (tai saattoihan se olla nainenkin, anteeksi heteronormatiivisuuteni) kanssa.. Mun on ainakin vaikea kuvitella, että lähtisin ketään tapaamaan pelkästään sen takia, että on samassa ammatissa. Lopputuloshan oli hyvä, eli oli oikea päätös lähteä.
Kyllähän esim. juristinainen saattaa lähteä treffeille tsekkaamaan onko toi hassunnäköinen juristi partneri.
:)

Juu, hankala, kun holding-yhtiöiden aikana ei voi tarkistaa etukäteen verokoneesta, maksaako vaivaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 13:08
Toinen juttu on sitten tietysti se, että miehillä on mahdollista kompensoida ulkonäköpuutteita sosiaalisella statuksella naisia paremmin. Mutta aina miehilläkin komeampi samalla sosiaalisella statuksella skorettaa rumaa paremmin (jos oletetaan, ettei heissä ole muuten jotain oleellista eroa).
Pienituloisuus korreloi esim. ylipainon kanssa, joten jollain tasolla miehillä status korreloi ulkonäen kanssa.

Tutkittua faktaa en muista nähneeni, mutta empiirinen fiilis on, että miehisen komeana pidetyt piirteet korreloivat sellaisten käyttäytymismallien kanssa, jotka korreloivat menestyksen kanssa. Miinuspuolena sitten moni miehekkään näköinen istuu myös linnassa.

Kuvittelisin kuitenkin, että naiset tinkivät helpommin ulkonäöstä, jos statusta löytyy. Se pitää sitten muistaa, että esim. Suomessa statuserot ovat miehillä tosi pieniä jakauman keskivaiheilla.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.01.2019 13:42

Kuvittelisin kuitenkin, että naiset tinkivät helpommin ulkonäöstä, jos statusta löytyy.
Naisilla statuksella on imho hankala kompensoida. Jos ajatellaan jotain Kirsti Paakkasta, niin aika vaikea hänen on ketään hunksia iskeä. Ja ainakin naistenlehtiä lukemalla olen antanut itselleni kertoa, että naisille saattaa statuksesta olla jopa haittaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ en usko statuksesta olevan naisille haittaa. Veikkaan, että kyse on siitä ettei ihan kivannäköinen keski-ikäinen johtajanainen halua tunnustaa häviävänsä 24v personal trainerille kun naapurifirman toimari hakee treffiseuraa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja exsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 13:26
exsu kirjoitti: 18.01.2019 13:07
Ulkonäkö on kyllä hankala erottelija kaikkiaan. Mun mielestä on tosi omituista, jos henkilöllä on itsestään useita mallikuvan näköisiä poseerauskuvia,
Onko sulla jotain mua vastaan!
Oon nähnyt susta vain yhden poseerauskuvan, ja se ei ollut omituisuuksiin saakka mallikuvan näköinen!
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

exsu kirjoitti: 18.01.2019 14:09
James Potkukelkka kirjoitti: 18.01.2019 13:26
exsu kirjoitti: 18.01.2019 13:07
Ulkonäkö on kyllä hankala erottelija kaikkiaan. Mun mielestä on tosi omituista, jos henkilöllä on itsestään useita mallikuvan näköisiä poseerauskuvia,
Onko sulla jotain mua vastaan!
Oon nähnyt susta vain yhden poseerauskuvan, ja se ei ollut omituisuuksiin saakka mallikuvan näköinen!
Olin nuori ja tarvitsin rahaa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Fiona »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.01.2019 13:30 Kyllähän esim. juristinainen saattaa lähteä treffeille tsekkaamaan onko toi hassunnäköinen juristi partneri.
Juristinaisilla on sen verran hyvä tulotasó, että seuralaisen lompakon koolla ei ole suurtakaan väliä. Hyvätuloisten naisten ei myöskään tarvitse pysyä huonossa suhteessa taloudellisista syistä. Hyvä ansiotaso tuo vapautta. Partnereissa on kohtuullisen paljon työnarkkareita, joten en usko heidän olevan erityisen haluttua treffiseuraa juristinaisten keskuudessa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ ei mee noin. Ne hyvätuloiset naiset tarttee vielä parempi tuloisen miehen voidakseen vähentää työntekoa lasten myötä. Kaikki tuntemani uranaiset ovat painaneet jarrua lasten saamisen jälkeen ja näiden naisten miehet ovat jatkaneet samaa työtahtia.

Erilaiset prioriteetit on ihan tutkittu ja todistettu juttu. Tähän ei sisälly arvoasetelmaa.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Fiona »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.01.2019 15:53 ^ ei mee noin. Ne hyvätuloiset naiset tarttee vielä parempi tuloisen miehen voidakseen vähentää työntekoa lasten myötä. Kaikki tuntemani uranaiset ovat painaneet jarrua lasten saamisen jälkeen ja näiden naisten miehet ovat jatkaneet samaa työtahtia.

Erilaiset prioriteetit on ihan tutkittu ja todistettu juttu. Tähän ei sisälly arvoasetelmaa.
Mikä ei mene? Vaikka juristinainen tekisi lyhennettyä työpäivää, niin hänen tulotasonsa on edelleen keskivertoa parempi. Tuntemani juristinaiset ovat vaihtaneet ihan surutta työpaikkaa, siirtyneet esimiestehtäviin yms. vaikka ovat olleet pienten lasten äitejä. Toki, jos haluaa asua Eirassa ja jäädä kotiäidiksi, niin kannattaa valita vielä parempituloinen mies ja pysyä naimisissa niin kauan kunnes lapset ovat isoja. En kuitenkaan tunne yhtäkään lakimiesnaista, joka haluaisi jäädä kotiäidiksi.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
En ikinä sanonut noiden naisten jäävän kotiin. Prioriteetit vaan muuttuu ja harva nainen tekee perheellisena hulluka tunteja. Ihan tutkittu juttu.

Suomessa kotiäiteilyyn ei oikein useimmilla ole varaa. Parempi käydä 8-16 duunissa. Perheverotetut isompien tuloerojen maat on sitten eri juttu.

Haiskahtaa siltä, että tämä on sinulle arvokysymys. Mutta ei siinä ole mitään itseisarvoa, että painaa hulluja tunteja. Saa siitä rahallisen korvauksen, mutta lisääkö se kokonaishyvinvointia?

Minusta suurin osa naisista toimii fiksusti priorisoidessaan perhettä niinä 15-20 vuotena kun sillä on merkitystä. Jarva kiillustuolissa muistelee sitä hienoa palaveria.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tässä naisten ja miesten työtunnit. Miehet tekee enemmän kautta linjan.
https://www.stat.fi/til/akay/2009/07/ak ... 03_fi.html

Miesten ja naisten eron keskimäärin 6h viikossa. Ääripäässä ero vaikuttaisi kasvavan.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Fiona »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.01.2019 19:23 Haiskahtaa siltä, että tämä on sinulle arvokysymys. Mutta ei siinä ole mitään itseisarvoa, että painaa hulluja tunteja. Saa siitä rahallisen korvauksen, mutta lisääkö se kokonaishyvinvointia?
Teen itsekin lyhennettyä työaikaa, joka on arvokysymys. En kuitenkaan koskaan haluaisi kumppania, joka tekee 24/7 töitä. Arvostan vapaa-aikaa ja pidän siitä, että myös miehellä on sellaista :D

^ Miten tuo liittyy siihen, että uskot työnarkomaanien olevan jotenkin haluttua deittailuseuraa juristinaisten keskuudessa, jos vain tienaavat tarpeeksi? Mikäli ei ole liian suurta asuntolainaa, liikaa lapsia tms. niin juristinainen pystyy tekemään 80 %:sta työaikaa, vaikka miehellä olisikin matalampi palkka.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Status. Naiset ei pariudu alaspäin. Tilastojen perusteella naiset skippaavat suhteen jos sopivia ei löydy ja hankkivat lapsen muuten.

En tosin sanonut, että hullut työtunnit ovat ainoa statusta tuova tekijä. Tämä keskustelu vain kimposi siitä ihmetyksestä, että miten sama ammatti voisi houkutella naisen treffeille jos mies ei muuten iske. Käytännössä tuolloin kyse on yleensä sellaisista ammateista, jossa on iso hajonta ammattinharjoittajien kesken, jotta mies voi olla selvästi naista korkeammalla. Juristi on aika hyvä streoreotyyppi. Lentäjä taas on huono vaihtoehto, koska tuskin lentäjämies on lentäjänaiselle hyvä catch.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 18.01.2019 20:52 ^ Status. Naiset ei pariudu alaspäin..
Tällä mekanismilla hyvästä statuksesta voi olla naiselle juurikin tavallaan haittaa pariutumismarkkinoilla.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jos nainen om rikas missi, niin kyllä se rakas löytyy.

En usko jakauman yläpäässä olevan ongelmaa, koska miesten jakauma on laajempi. Me tiedämme että esim miesjohtajia on enemmän kuin naisjohtajia.

Tilastojen mukaan lapsettomia miehiä on muistaakseni tuplasti naisiin verrattuna: jossain kohtaa jakaumas naiset päättävät hankkia lapsen yksin kun puolisoa ei ole.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 19.01.2019 10:15 ^ jos nainen om rikas missi, niin kyllä se rakas löytyy.

En usko jakauman yläpäässä olevan ongelmaa, koska miesten jakauma on laajempi. Me tiedämme että esim miesjohtajia on enemmän kuin naisjohtajia.

Tilastojen mukaan lapsettomia miehiä on muistaakseni tuplasti naisiin verrattuna: jossain kohtaa jakaumas naiset päättävät hankkia lapsen yksin kun puolisoa ei ole.
Mutta kun se 40v miesjohtaja ei välttämättä halua pariutua 40v naisjohtajan kanssa.. Tällöin 40v naisjohtajalla on ongelma.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin