Status-päivitys

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

No miten on?

Mies, sinkku, tykkää tytöist
39
32%
Mies, sinkku, tykkää pojist
0
Ei ääniä
Mies, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää pojist
0
Ei ääniä
Nainen, sinkku, tykkää pojist
20
17%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää pojist
32
26%
Nainen, sinkku, tykkää tytöist
1
1%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, tykkää tytöist
2
2%
Mies, sinkku, kaikki käy
2
2%
Mies, seurustelee/avo-/avioliitossa, kaikki käy
3
2%
Nainen, sinkku, kaikki käy
4
3%
Nainen, seurustelee/avo-/avioliitossa, kaikki käy
12
10%
Panen kaikkea kaikkiin reikiin ikään, sukupuoleen, rotuun, siviilisäätyyn katsomatta ja raivolla
6
5%
 
Ääniä yhteensä: 121

Bliss

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti:^ Mut nyt sua sentään jo panettaa! Kiimakissoja lähestytään ehkä helpommin. 8)
Buah :D
Enkä muuten aio raportoida julkisesti, vaikka oliskin jotain sutinaa jossain vaiheessa. :P
Bliss

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PerttiMakimaa kirjoitti:jos olet naispuoleinen. :)
Epäiletkö muka? :P
PerttiMakimaa

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:jos olet naispuoleinen. :)
Epäiletkö muka? :P
En, mutta voit halutessasi lähettää lisää kuvamateriaalia väitteen todistamiseksi. :)
Pyry-Matias

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Bliss kirjoitti:Enkä muuten aio raportoida julkisesti, vaikka oliskin jotain sutinaa jossain vaiheessa. :P
Veikkaan, että olet siitä niin tohkeissas, ettet muista tätä lupaustasi. *toivoo et on* Sitä paitsi voit kertoa mulle. En kerro kellekään, lisään vain salassapitäjien määrää 8)
Geetzu

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Mut nyt sua sentään jo panettaa! Kiimakissoja lähestytään ehkä helpommin. 8)
Buah :D
Enkä muuten aio raportoida julkisesti, vaikka oliskin jotain sutinaa jossain vaiheessa. :P
Nii ku se Luuseri loukkistelis!
Sama mulla, joudun pitää kaikki seksijutut tälleen kiltillä tasolla ku pelkään et mies lukee palstaa ruokatunnilla. Tommoset poliisisetien pamputus-unet (lipsahdus oho!) se sentään ymmärtää ja repii jonkun oudon vireen vieläpä.
NuoriDaavid

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Mut nyt sua sentään jo panettaa! Kiimakissoja lähestytään ehkä helpommin. 8)
Buah :D
Enkä muuten aio raportoida julkisesti, vaikka oliskin jotain sutinaa jossain vaiheessa. :P
Nii ku se Luuseri loukkistelis!
Sama mulla, joudun pitää kaikki seksijutut tälleen kiltillä tasolla ku pelkään et mies lukee palstaa ruokatunnilla. Tommoset poliisisetien pamputus-unet (lipsahdus oho!) se sentään ymmärtää ja repii jonkun oudon vireen vieläpä.
Mies käy kotimatkalla pukuvuokraamon kautta?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:Meillä palstalaisilla on kysyntää.
Ai jaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bluntly kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Meillä palstalaisilla on kysyntää.
Ai jaa?
Kuitenkin olet tietämättäsi tai tietäen tylyttänyt vaikka kuinka monta pirkkoa pois ympäriltäsi. Ja lisää on tulossa.
Bliss

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti: Nii ku se Luuseri loukkistelis!
En mä sillä, vaan viisastuneena totesin, että mikään turha julkisuus ei ole yhdellekään suhteelle hyväksi, on se suhde sitten minkä laatuinen tahansa. Toisin päin tuskin tarvii ikinä pelätä julkisuutta - eihän kukaan kehtaa myöntää jos deittailee tämmöstä ikiwanhaa tätiä :P :D
Geetzu

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti: - eihän kukaan kehtaa myöntää jos deittailee tämmöstä ikiwanhaa tätiä :P :D
Kyllä nää kitinäläiset ainakin luukuttais kuule! ;)
ND: meil on jo tuol kaapis omat... Hups.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:eihän kukaan kehtaa myöntää jos deittailee tämmöstä ikiwanhaa tätiä :P :D
Höpö höpö! ensinnäkään sä et ole ikivanha ja toiseksi tuo minun 36-vuotias työkaverini, jolla on kaksi pientä lasta, otti itselleen 13 vuotta nuoremman miehen. Eli sillä on nykyään kolme lasta...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti: ND: meil on jo tuol kaapis omat... Hups.
:) Löytyykö valtion pukutehtaan koko kataloogi?
Geetzu

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Ihan ne 2 perustylsintä vaan. :D
William Somerset

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Bliss kirjoitti:Enkä muuten aio raportoida julkisesti, vaikka oliskin jotain sutinaa jossain vaiheessa. :P
Parempi onkin. Nimittäin elävästi muistan mitä eräskin nimimerkki kirjoitti silloin, kun itse erehdyin kirjoittamaan johonkin viikonpäiväketjuun saneeni pallon jal…. löytäneeni elämäni naisen. Muista tämä. Sillä takaisin tulee sanko kaupalla. Siitä päivästä puhuttaisiin maailmalla päivänä jolloin William Somerset kävi jallittamaan jumalia.
Herra Manala

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Näin sellasii soutuveneessä sekstailu -unia eilen alkuillasta ku torkahtelin sohvalle, oon aika saletti et just sä niin ku hieroit partaas mun sisäreisiin - se oli uuh!!!1 Sit heräsin ku muksu levitti jukurttii säärilleni.
Ei, kyllä se olin minä. Valitan. Levitin myös jugurtit.
Geetzu

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Näin sellasii soutuveneessä sekstailu -unia eilen alkuillasta ku torkahtelin sohvalle, oon aika saletti et just sä niin ku hieroit partaas mun sisäreisiin - se oli uuh!!!1 Sit heräsin ku muksu levitti jukurttii säärilleni.
Ei, kyllä se olin minä. Valitan. Levitin myös jugurtit.
Oot syöny liikaa paprikaa ja käyny huomaamattomaks.
luuseri

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja luuseri »

Geetzu kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Mut nyt sua sentään jo panettaa! Kiimakissoja lähestytään ehkä helpommin. 8)
Buah :D
Enkä muuten aio raportoida julkisesti, vaikka oliskin jotain sutinaa jossain vaiheessa. :P
Nii ku se Luuseri loukkistelis!
Sama mulla, joudun pitää kaikki seksijutut tälleen kiltillä tasolla ku pelkään et mies lukee palstaa ruokatunnilla. Tommoset poliisisetien pamputus-unet (lipsahdus oho!) se sentään ymmärtää ja repii jonkun oudon vireen vieläpä.

Tämä ei kerkiä ruokatunnilla lukemaan, mutta käy aina iltaisin vähän kurkkaamassa :)

Ja mistäs syystä Luuseri loukkaantuisi edes? Ex- vaimohan tuo on :)

t:sinkku luuseri
Herra Manala

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Oot syöny liikaa paprikaa ja käyny huomaamattomaks.
Voisin tunkee yhen sun pyllyys.
Geetzu

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

luuseri kirjoitti:Tämä ei kerkiä ruokatunnilla lukemaan, mutta käy aina iltaisin vähän kurkkaamassa :)
:]

Mut kato naiset saattaa joskus pidätellä, ettei miehille tulis paha mieli. Tai no miehetki saattaa. En mä itseasias tiedä. Mullahan syynä julkisiin seksijuttuihini on ainoastaan se, että tekisin mieheni exät täältä mustasukkasiks. Eikä toimi hyvin! Täytyy keksii uus harraste tai vähentää julkista Manalan ja sadan muun herutusta.
Herra Manala kirjoitti:Voisin tunkee yhen sun pyllyys.
Tiesitkös muuten et sisko luki kitinästä (tai chatista?) siitä kesäkurpitsa-happeningista mökiltä toissakesältä! Eikä se enää syö mun grilliherkkuja! Siis se nauta ei ees lihaan uskalla koskea kun luulee pikkusiskonsa tunkeneen kaiken pimppaan!

Hauska aamu, anteeks. 8)
PerttiMakimaa

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

luuseri kirjoitti:t:sinkku luuseri
Kas täällä taas. Se loistokas kosteasilmäinen exit silloin taannoin vakuutti, että olet meidän mies. :)
NuoriDaavid

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Tiesitkös muuten et sisko luki kitinästä (tai chatista?) siitä kesäkurpitsa-happeningista mökiltä toissakesältä! Eikä se enää syö mun grilliherkkuja! Siis se nauta ei ees lihaan uskalla koskea kun luulee pikkusiskonsa tunkeneen kaiken pimppaan!
:) Tämä episodi on mennyt ohi tarkkaavaiselta lukijalta. Kerro lisää!
Geetzu

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti: :) Tämä episodi on mennyt ohi tarkkaavaiselta lukijalta. Kerro lisää!
No kuule enpä viitsi, jos syrrakulta vaikka uskaltautus marraskuun grillikemuihimme, ei siis turhia muistutteluja! :D
NuoriDaavid

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :) Tämä episodi on mennyt ohi tarkkaavaiselta lukijalta. Kerro lisää!
No kuule enpä viitsi, jos syrrakulta vaikka uskaltautus marraskuun grillikemuihimme, ei siis turhia muistutteluja! :D
:) OK.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
Tiesitkös muuten et sisko luki kitinästä (tai chatista?) siitä kesäkurpitsa-happeningista mökiltä toissakesältä! Eikä se enää syö mun grilliherkkuja!
Aika eksoottista, lipeäkalamarinoituja grillikasviksia
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Status-päivitys

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Tiesitkös muuten et sisko luki kitinästä (tai chatista?) siitä kesäkurpitsa-happeningista mökiltä toissakesältä! Eikä se enää syö mun grilliherkkuja!
Aika eksoottista, lipeäkalamarinoituja grillikasviksia
Ennemminkin sillintuoksuisia.
Vastaa Viestiin