Romanssi sai alkunsa netistä?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Löytyykö se oikea/sopiva Internetistä?

Kyllä löytyy, koeajan juuri uusinta mallia/virityksiä löytyy.
33
67%
Ei löydy, chattimimmeissä/-kundeissa on jotakin feelua.
7
14%
En ole vielä tutustunut tähän romanssinhankitatapaan, pitääpä kokeilla.
1
2%
Ei ole ajankohtaista, katsotaan sitten kun sinkkuunnun.
8
16%
 
Ääniä yhteensä: 49

elco

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti: Ei tarvitse, koska jostain syystä ihmiset määrittelevät yleensä hyvännäköisiksi ne, joihin tuntevat seksuaalista vetoa.
No entä jos laitetaan sellainen pepsi-makutesti ja näytetään kahta pärstää, että kummalle ennemmin heruttaisi?

Naisille:
1) Kimmo Sasi ja Brad Pitt
2) Marko Kiprusoff ja George Clooney
3) Leo Di Caprio ja Jouko Ahonen

Miehille:
1) Angelina Jolie ja Sirkka-Liisa Anttila
2) Scarlett Johansson ja Rosie O'Donnell
3) Kiira Korpi ja Wilma Schlizewski

Eiköhän tässä nyt taasen ole tilanne, että olet itse outo tahi muuten vain haluat mystifioida itseäsi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:No entä jos laitetaan sellainen pepsi-makutesti ja näytetään kahta pärstää, että kummalle ennemmin heruttaisi?
No ihmiset varmaan vastaisivat jotain. En kyllä ymmärrä, miten tämä liittyy aiheeseen - vastaajat kun eivät kuitenkaan tuntisi vaihtoehtojen tyyppejä henkilökohtaisesti, eli tulokset eivät kertoisi mitään heidän todellisesta vetoavuudestaan kuhunkin vastaajaan. Julkkisten käyttäminen vaihtoehtoina sekoittaisi pakkaa entisestään, kun esimerkiksi näyttelijät tupataan sekoittamaan roolihahmoihinsa personality-wise etc.
elco kirjoitti:Eiköhän tässä nyt taasen ole tilanne, että olet itse outo tahi muuten vain haluat mystifioida itseäsi.
Itse asiassa vaikka taisinkin esittää mahdollista outouttani koskevan kysymyksen (joka siis oli lähinnä retorinen, kyllähän mun friikkiyteni täällä tiedetään), pääasiallinen tavoitteeni on ymmärtää muiden ajattelua ja toimintaa. Mikä on vähän hankalaa, jos keskustelu pyritään siirtämään siihen, mitä ihmiset keskimäärin tekisivät - sen sijaan että keskustelijat avaisivat minulle henkilökohtaisia vaikuttimiaan.

En näköjään ole vieläkään oppinut sitä Näytä mulle sun niin näytän sulle omani -kuviota. Paljastan itseni liian aikaisin, niin että muut voivat keskittyä omituisuuksieni arvioimiseen sen sijaan, että joutuisivat paljastamaan hieman itseäänkin. No, parempi onni ensi kerralla sitten!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

EveryWoman kirjoitti: Mistä tiedät, että henkilö, jonka koet fyysisesti/seksuaalisesti vetoavaksi, on sitä (ainakin osittain) nimenomaan ulkoisten ominaisuuksiensa johdosta? Se, että vetovoima havaitaan ja koetaan ensisijaisesti visuaalisena, ei merkitse että se saisi alkunsa visuaaliselta pohjalta, eihän?
:idea: Olet sittenkin oikeassa! Mielestäni hyvännäköisillä ihmisillä täytyy siis olla niin voimakkaan hohtava sisäinen kauneus ja puhtoisuus, että havaitsen tiedostamattani heidän hohtavat auransa, joiden aiheuttamia tunteita vain pinnallisuuttani erheydyn pitämään komean ulkokuoren aiheuttamina seksikkyysviboina! Heureka! :idea:

Voin katsella ihmistä kuvista tai videolta, tietämättä hänen sisäisistä ominaisuuksista ja luonteesta huttuakaan, ja todeta, että ko. henkilö viehättää minua. Tietenkin tässä on kyse siitä mielikuvasta, joka minulla on henkilöstä. Jos henkilö osoittautuu totaaliseksi kusipääksi, hän alenee arvoasteikolla hyvännäköiseksi kusipääksi, ja tätä tyyppiä kannattaa välttää ns. seurustelumielessä ;) Mainittakoon vielä, että ihmisissä on tiettyjä ominaisuuksia, jotka ovat mielestäni total turn-off, oli pakkaus sitten kuinka kaunis hyvänsä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Onkohan kenellekkään muulle käynyt kuten tässä uutisessa?

"Chatin unelmarakastaja olikin kurja puoliso" http://www.itviikko.fi/page.php?page_id ... =200722938
Bosnialainen pariskunta haki lohdutusta surkeaan avioliittoonsa internetin chatti-huoneista - kumpikin salaa omalla tahollaan. Ruusun merkeissä tapaaminen oli sokki molemmille.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Googlebot

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Teraslilja_m kirjoitti:Onkohan kenellekkään muulle käynyt kuten tässä uutisessa?

"Chatin unelmarakastaja olikin kurja puoliso" http://www.itviikko.fi/page.php?page_id ... =200722938
Chatin unelmarakastajista tulee lähes poikkeuksetta surkeita puolisoita, jos heidän kanssaan pariutuu.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Googlebot kirjoitti: Chatin unelmarakastajista tulee lähes poikkeuksetta surkeita puolisoita, jos heidän kanssaan pariutuu.
Ikäväkseni joudun kannattamaan tuota näkemystä... :(
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Vihtahousu

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

nowaysis kirjoitti:Mainittakoon vielä, että ihmisissä on tiettyjä ominaisuuksia, jotka ovat mielestäni total turn-off, oli pakkaus sitten kuinka kaunis hyvänsä.
:shock: Kuinka voi olla?
Rouva Pupu

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Teraslilja_m kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Chatin unelmarakastajista tulee lähes poikkeuksetta surkeita puolisoita, jos heidän kanssaan pariutuu.
Ikäväkseni joudun kannattamaan tuota näkemystä... :(
Minä en tue.
Elukka

Re: Romanssi sai alkunsa netistä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Teraslilja_m kirjoitti:Onkohan kenellekkään muulle käynyt kuten tässä uutisessa?
Bosnialainen pariskunta haki lohdutusta surkeaan avioliittoonsa internetin chatti-huoneista - kumpikin salaa omalla tahollaan. Ruusun merkeissä tapaaminen oli sokki molemmille.
Eikös Shakespeare(?) aikoinaan kirjoittanut aiheesta näytelmän? :think:
Siinä ei vaan vissiinkään deittailtu chatitse.
Vastaa Viestiin