Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Googlebot

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Suvinen kirjoitti:Tapaus on taas herättänyt pohdintaa aiheesta miksi joku haluaa itsepintaisesti roikkua jossakussa joka ei ilmiselvästikään häntä halua?
En tiedä oliko kysymys retorinen koska vastaus on No shit Sherlock?-tasoa: koska hänen egonsa ei kestä sitä että joku (oli se sitten kuka tahansa) jättää hänet, ja/tai hän ei usko koskaan enää saavansa "yhtä hyvää" edes treffeille kanssaan. ja siksi yrittää itsepintaisesti pitää kiinni jos vaikka sittenkin saisi kiinnostusta aikaiseksi. Toisen sääliin vetoaminen tekoitkuineen on se viimeinen keino.

Asiasta toiseen. Jos olen ajautunut tutustumaan naiseen jolle en sitten niin paljoa lämpenekään romanttisessa mielessä, halpamaisinta mitä toinen on voinut tehdä on kertoa kuinka rikki on ollut edellisen suhteensa rikkouduttua. Kukaan ei halua olla pahis ja rikkoa toista uudestaan, siksi kynnys viheltää peli poikki kasvaa helposti giganttimaisiin mittasuhteisiin ellei onnistu kovettamaan itseään.

Silloin voi tietenkin lohduttautua että kuolee ihmisiä sodissakin, joten mitä nyt yhdestä särkyneestä sydämestä... ♫ ♪
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlebot kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itsehän olen deittailusta ulkona kuin lintulauta, mutta kyllä minä pystyn yhden sekunnin vilkaisulla sanomaan, voisinko missään tapauksessa olla kiinnostunut.
Minulla ei toimi koska jään odottamaan että toinen saa edes suunsa auki ennen lopullista tuomiota. Minä nyt tässä minkään huonohampaisen kanssa ala...
Käytännössä taitaa kuitenkin olla niin, että hampaiden todennäköisen kunnon kyllä tietää jo ennen suun avaamistakin. Tosin tietysti joitain poikkeuksiakin on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onneksi ei tarvi roikkua kessään, ei ees hirressä.
Viimeksi muokannut Niba, 22.10.2007 11:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Minusta oli kovin mukavaa että nainen ilmoitti jo ennen päivällisen tilaamista ettei ole kiinnostunut toisesta, eikä vastaan kalliin wining&dining jälkeen. Bravo!
No totta kai ilmoitti. En usko että sinäkään olisit valmis ilmaisen ruuan ja viinan vuoksi istumaan pöydässä ja vääntämään väkinäistä small talkia tuntitolkulla jonkun vastenmielisen nuljakkeen kanssa?
Mutta elokuvan päähenkilöhän ei millään muotoa ollut sellainen, vaikka hänellä iso nenä olikin.
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Jos olen ajautunut tutustumaan naiseen jolle en sitten niin paljoa lämpenekään romanttisessa mielessä, halpamaisinta mitä toinen on voinut tehdä on kertoa kuinka rikki on ollut edellisen suhteensa rikkouduttua. Kukaan ei halua olla pahis ja rikkoa toista uudestaan, siksi kynnys viheltää peli poikki kasvaa helposti giganttimaisiin mittasuhteisiin ellei onnistu kovettamaan itseään.
No höh, ei kai se toinen nyt välttämättä halpamaisuuttaan tuollaisia kerro. Eikä se niin mene, ettei kukaan halua olla pahis. Kaikkia se ei vaan niin haittaa, mistä päästäänkin siihen, että sinäkin olet ilmeisimmin aika kiltti ihminen.

Nyt mulle tuli mieleen keskustelu yhden tuntemani psykiatrin kanssa, joka on myös sellainen kiltti ihminen. Sanoi itsestään syvällä itsetuntemuksen rintaäänellä, että vetoamalla syyllisyyteen hänet saa tekemään melkein mitä vain.
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Mutta elokuvan päähenkilöhän ei millään muotoa ollut sellainen, vaikka hänellä iso nenä olikin.
En minä ole nähnyt sitä elokuvaa, kunhan auon päätäni lämpimikseni. Sama se, nuljake tai ei, niin jos ei kiinnosta niin ei.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti: Nyt mulle tuli mieleen keskustelu yhden tuntemani psykiatrin kanssa, joka on myös sellainen kiltti ihminen. Sanoi itsestään syvällä itsetuntemuksen rintaäänellä, että vetoamalla syyllisyyteen hänet saa tekemään melkein mitä vain.
Paha juttu zykiatrille. PKV-lääkkeiden kärttäjäthän ovat taitavia vetoamaan lääkärin syyllisyyteen. Luojan kiitos, minuun se ei pure.
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Paha juttu zykiatrille. PKV-lääkkeiden kärttäjäthän ovat taitavia vetoamaan lääkärin syyllisyyteen. Luojan kiitos, minuun se ei pure.
No tämä tyyppi oli kyllä tiedostanut tämän ominaisuutensa, joten ehkä sitä kautta pystyi myös sitä hallitsemaan? Eiks ne zykiatrit yleensä tarjoo PKV-kärttäjälle jotain karbamatsepiinia, neuroleptiä tai depislääkettä?

Käykö sulla muuten paljon niitä PKV-kärtsyjä? Miten itse selviät niistä?
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Paha juttu zykiatrille. PKV-lääkkeiden kärttäjäthän ovat taitavia vetoamaan lääkärin syyllisyyteen. Luojan kiitos, minuun se ei pure.
No tämä tyyppi oli kyllä tiedostanut tämän ominaisuutensa, joten ehkä sitä kautta pystyi myös sitä hallitsemaan? Eiks ne zykiatrit yleensä tarjoo PKV-kärttäjälle jotain karbamatsepiinia, neuroleptiä tai depislääkettä?

Käykö sulla muuten paljon niitä PKV-kärtsyjä? Miten itse selviät niistä?
Täällä on kunnon :on: meininkiä. Tästä tuli mieleen että, eilen törmäsin tällaisen järjestön mainokseen eräässä laatulehdessä. Onko järjestön raflaavissa väiteissä jotain perää?
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Paha juttu zykiatrille. PKV-lääkkeiden kärttäjäthän ovat taitavia vetoamaan lääkärin syyllisyyteen. Luojan kiitos, minuun se ei pure.
No tämä tyyppi oli kyllä tiedostanut tämän ominaisuutensa, joten ehkä sitä kautta pystyi myös sitä hallitsemaan? Eiks ne zykiatrit yleensä tarjoo PKV-kärttäjälle jotain karbamatsepiinia, neuroleptiä tai depislääkettä?

Käykö sulla muuten paljon niitä PKV-kärtsyjä? Miten itse selviät niistä?
Ei paljoa käy. Kyseisissä piireissähän sana leviää nopeasti. Jos rupeat ko. lääkkeitä liian avokätisesti kirjoittamaan, niin jono on kohta oven takana.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Paha juttu zykiatrille. PKV-lääkkeiden kärttäjäthän ovat taitavia vetoamaan lääkärin syyllisyyteen. Luojan kiitos, minuun se ei pure.
No tämä tyyppi oli kyllä tiedostanut tämän ominaisuutensa, joten ehkä sitä kautta pystyi myös sitä hallitsemaan? Eiks ne zykiatrit yleensä tarjoo PKV-kärttäjälle jotain karbamatsepiinia, neuroleptiä tai depislääkettä?

Käykö sulla muuten paljon niitä PKV-kärtsyjä? Miten itse selviät niistä?
Täällä on kunnon :on: meininkiä. Tästä tuli mieleen että, eilen törmäsin tällaisen järjestön mainokseen eräässä laatulehdessä. Onko järjestön raflaavissa väiteissä jotain perää?
Kysymykseen kunnolla vastaaminen vaatisi järjestön väitteisiin perehtymistä ja mielenkiintoni ei riitä siihen.

Psykiatrit kuitenkin hoitavat ihmisiä, jotka kärsivät esim. paranoidiasta ja skitsofreniasta ja joskus hoito on pakko toteuttaa tahdosta riippumatta. Tämä huomioiden on luonnollista, että joku kokee takana olevan salaliiton.
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
No tämä tyyppi oli kyllä tiedostanut tämän ominaisuutensa, joten ehkä sitä kautta pystyi myös sitä hallitsemaan? Eiks ne zykiatrit yleensä tarjoo PKV-kärttäjälle jotain karbamatsepiinia, neuroleptiä tai depislääkettä?

Käykö sulla muuten paljon niitä PKV-kärtsyjä? Miten itse selviät niistä?
Täällä on kunnon :on: meininkiä. Tästä tuli mieleen että, eilen törmäsin tällaisen järjestön mainokseen eräässä laatulehdessä. Onko järjestön raflaavissa väiteissä jotain perää?
Kysymykseen kunnolla vastaaminen vaatisi järjestön väitteisiin perehtymistä ja mielenkiintoni ei riitä siihen.

Psykiatrit kuitenkin hoitavat ihmisiä, jotka kärsivät esim. paranoidiasta ja skitsofreniasta ja joskus hoito on pakko toteuttaa tahdosta riippumatta. Tämä huomioiden on luonnollista, että joku kokee takana olevan salaliiton.
Mä luotan siihen, että Zeb on empaattisempi ja perehtyy kunnolla saittiin ja antaa sitten kattavan vastauksen.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti: Mä luotan siihen, että Zeb on empaattisempi ja perehtyy kunnolla saittiin ja antaa sitten kattavan vastauksen.
Yrität vain saada lääkärit tuntemaan syyllisyyttä. Ei tehoa. :leuhka:
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti: Mä luotan siihen, että Zeb on empaattisempi ja perehtyy kunnolla saittiin ja antaa sitten kattavan vastauksen.
Yrität vain saada lääkärit tuntemaan syyllisyyttä. Ei tehoa. :leuhka:
Googletin vähän ja selvisikin, että kyse on Tom Cruisen lääkityksestä vastaavasta järjestöstä. Eli paskaa. Voitte jatkossakin käyttää psyykelääkkeitä deittipaniikkien ehkäisyyn!
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti: Mä luotan siihen, että Zeb on empaattisempi ja perehtyy kunnolla saittiin ja antaa sitten kattavan vastauksen.
Yrität vain saada lääkärit tuntemaan syyllisyyttä. Ei tehoa. :leuhka:
Googletin vähän ja selvisikin, että kyse on Tom Cruisen lääkityksestä vastaavasta järjestöstä. Eli paskaa. Voitte jatkossakin käyttää psyykelääkkeitä deittipaniikkien ehkäisyyn!
CCHR follows this line very closely, for instance describing psychiatrists and psychologists as "Professional Rapists, Perverts and Pedophiles :)

Scientologien järjestö näyttää tosiaan olevan.
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:Mä luotan siihen, että Zeb on empaattisempi ja perehtyy kunnolla saittiin ja antaa sitten kattavan vastauksen.
Perehdyin 10 min ajan, eli mikään kattava vastaus tämä ei ole. Kärjistävä, vääristävä ja huomiohakuinen jenkkisaitti mun mielestä. Jotkut saitin väitteet olen kyllä valmis allekirjoittamaan. Pilleripurkki ei saisi mielestäni olla se "helppo ja nopea" ratkaisu psykologisiin ongelmiin, eikä niitä sillä lailla ole tarkoitettukaan käytettäväksi, vaan aina pitäisi miettiä onko muita mahdollisia keinoja ratkaista tilannetta, tai ainakin käyttää lääkkeitä vain osana ongelmanratkaisua.

Noita psyykenlääkkeitä oli kyllä aika vahvasti demonisoitu tuolla saitilla. Kaikilla tehoavilla lääkkeillä on myös mahdollisia haittavaikutuksia. Aspiriinista ja Buranasta saisi helposti aikaan vastaavan sivuston. Tarkoitus onkin, että psyykenlääkkeitä, kuten muitakin reseptilääkkeitä käytetään lääkärin seurannassa, jolloin myös mahdolliset haittavaikutukset pystytään havaitsemaan ja esim yhteisvaikutuksilta vältytään.

On myös koko joukko psykiatrisia sairauksia, joissa lääkkeetön hoito ei ole mikään vaihtoehto. Psykoosit nyt päällimmäisenä, kun näissä usein ihminen on vaaraksi itselleen, joskus muillekin. Siitä on aika vahvaa näyttöä käsittääkseni, että psykoosi jatkuessaan on itseään vahvistava noidankehä, ja ainoa konsti estää tämän noidankehän synty on ajoissa aloitettu psykoosilääkitys. Myöskään esimerkiksi vaikeasta masennuksesta kärsivä ihminen ei yleensä ilman lääkkeellistä apua onnistu pääsemään edes siihen kuntoon, että pystyisi ongelmiaan psykologisin konstein käsittelemään.

Tuo jenkkisivusto tuskin kertoo paljoakaan Suomen tilanteesta, enkä itse jenkkilän terveydenhuoltosysteemiä paljoa tunne. Sellainen kuva kyllä on syntynyt, että siellä lääkkeitä käytetään kevyemmin perustein kuin Suomessa. Suomessakin ongelmana on mielestäni usein se, että lääkkeitä käytetään resurssipulan vuoksi käytännössä ainoana hoitona mielenterveysongelmiin. Minusta hyvää hoitoa ei ole esimerkiksi masennukseen pillerisatsi 20 min terveyskeskusvastaanoton perusteella ja tervetuloo takaisin kuukauden kuluttua. Tai vaikka isojen unilääkereseptien kirjoittaminen/uusinta ilman perusteellista perehtymistä tilanteeseen ja uniongelmien taustoihin. Myöskään vaikka vanhuksen yksinäisyydestä johtuvan surumielisyyden hoito masennuslääkkeellä ei ole oikein. Tämän tyyppistä hoitoa Suomessakin harrastetaan ainakin jonkin verran kun ei ole tarjota kaikille tarvitseville vaikka sitä tunnin terapiasessiota viikossa, eikä mummollekaan löydy kuin ehkä satunnaista juttuseuraa.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:...
Lue tuo Chapin vinkkaama wikipedian artikkeli.
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Lue tuo Chapin vinkkaama wikipedian artikkeli.
Juu, no selittää aika paljon sitä miksi vaikutti hörhösivustolta :D

Mutta kyllä mun mielestä asiallisessa hengessä tapahtuva lääkehoidon arviointi on silti paikallaan. Lääkäripiireissäkin keskustellaan aika paljon varsinkin tuosta vanhusten monilääkityksestä ja siinä piilee kyllä asiaakin.

Hölläkätisestä lääkkeiden käytöstä omakohtaisena esimerkkinä vaikka mun yli yhdeksänkymppinen sukulaistäti, joka on parin viime vuoden aikana kotisairaanhoidon suosiollisella avustuksella onnistunut kehittämään itselleen Imovane-koukun, eikä nuku enää sillä yhdelläkään pillerillä, sen sijaan kaatuilee kyllä yöllisillä vessareissuillaan...
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:CCHR follows this line very closely, for instance describing psychiatrists and psychologists as "Professional Rapists, Perverts and Pedophiles :)
:D No jummi! Hyvä tietää nyt tässä vaiheessa kun olen itsekin viime aikoina pohtinut ryhtymistä tuollaiseksi ammattiraiskaajapervopedofiiliksi. Watch me!
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Mutta kyllä mun mielestä asiallisessa hengessä tapahtuva lääkehoidon arviointi on silti paikallaan.
Totta kai.
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:CCHR follows this line very closely, for instance describing psychiatrists and psychologists as "Professional Rapists, Perverts and Pedophiles :)
:D No jummi! Hyvä tietää nyt tässä vaiheessa kun olen itsekin viime aikoina pohtinut ryhtymistä tuollaiseksi ammattiraiskaajapervopedofiiliksi. Watch me!
Muista sitten pyytää maksu etukäteen.
prosessi

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Niin toimiiki. Xibe jo ehti kosia mua, ja vastasin että "kyllä, kulta".
Wattafak. Teen selvästi jotain väärin!1
:P Et tee. Valitsit vain väärät kohteet. Käytännöllisenä ihmisenä kun kopioin stalkkausviestisi minulle sellaisenaan Xibelle lähetettäväksi omissa nimissäni...
Rouva Pupu

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti: :P Et tee. Valitsit vain väärät kohteet. Käytännöllisenä ihmisenä kun kopioin stalkkausviestisi minulle sellaisenaan Xibelle lähetettäväksi omissa nimissäni...
No okei, nyt on helpompi suhtautua kun on kyse copykissasta ;)
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Työkaveri pyysi ulos. En ajatellut lähteä. Virheistä viisastuneena en ajatellut sekoittaa enää työtä ja huvia. Pikkujouluja odotellessa.
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Miksen mä saa ikinä pillua, häh?
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Miksen mä saa ikinä pillua, häh?
Olit paahtanut Crème brûléen liian tummaksi ja chambreerannut viiniä liikaa?
Vastaa Viestiin