Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miten musta tuntuu että tiedän kenestä on kyse?
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mitä tämä tärähtänyt yksilö tekee?
En viitsisi alkaa manaamaan demonia paikalle.
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mitä tämä tärähtänyt yksilö tekee?
En viitsisi alkaa manaamaan demonia paikalle.
Tässähän minä olen ollut koko ajan :twisted:
Elukka

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tix kirjoitti:Pipari on aina vihreämpää hautapaaden toisella puolella.
Minä olen kyllä aina arvostanut enemmän sellaisia naisia, joilla on pulssi ja muita elintoimintoja.
Mut hei, makunsa kullakin!
William Somerset

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

BettyB. kirjoitti:Miten musta tuntuu että tiedän kenestä on kyse?
Kulta! Mä en stalkkaa kuin sua. No vähän Geetzua, mutta vain siksi, että saan ton päiväunelmieni naisen, Betty Geen, täydelliseksi.

Mutta nyt on oikeasti paniikki. Joudun menemään Omar & The Howlersien keikalle yksin. Ennenkuulumatonta! Minä... Yksin... Ei edes kukaan ystävä ole liikekannalla... Voi elämän syksy...
BettyB.

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

William Somerset kirjoitti:Kulta! Mä en stalkkaa kuin sua
Ooh, oma ihku stalkkeri!
Geetzu

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:Mutta nyt on oikeasti paniikki. Joudun menemään Omar & The Howlersien keikalle yksin. Ennenkuulumatonta! Minä... Yksin... Ei edes kukaan ystävä ole liikekannalla... Voi elämän syksy...
Mä meen lätkämatsiin tänään yksin. Kukaan ei kehtaa lähteä mukaan. Paijataan vähän toistemme pyllyjä nyt. Noin.

:paijaa:
William Somerset

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Kukaan ei kehtaa lähteä mukaan. Paijataan vähän toistemme pyllyjä nyt. Noin.
Nyt en ymmärrä. Tämä ei nyt oikein sovi yksiin minkään kanssa. Meitä on satoja, ellei jopa tuhansia, jotka unelmoivat päästä kanssasi katsomaan ii… iii… no… iiiii…. no niitten punapaitaisten peliä. Ei niitten porilaisten. Minä tietenkin tarjoutuisin tässä ja nyt lohdutusseuraksi, mutta olen palkannut lapsenvahdin ainoastaan kello kahdeksaan asti. Viimeistään silloin pitää olla kotona laittamassa lasta maate. En malttanut pysyä poissa harrastusteni parista tänäänkään. Eli nyt saa siis riittää taputus pyllylle; *erittäin hellä ja hyväilevä taputus*
BettyB. kirjoitti:Ooh, oma ihku stalkkeri!
No. Voisitko siinä tapauksessa, oi sinä jumalattareni, ilmoittaa missä voin stalkata sinua tänään kello kahdeksan jälkeen. Aikataulu on nyt vähän kireä, joten ei viitsittäisi haaskata aikaa etsimiseen. Saatan olla myös käytettävissä kello 17-20 välisenä aikana jos annat riittävän hyvän syyn. Ja hei. Olisi kiva jos voisit välillä vastastalkata. Alkaa tämä stalkkaussuhde tuntua kovin yksipuoliselta.
Geetzu

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:--
Eikä mun tyttö jaksais istuu sun sylissä. Se rupee aina flirttailee vieraille miehille. Tartten jonkun mukaan, koska mahani on niin huge, etten kykene istuttamaan plikkaa siinä tunteja. Ja minähän en prkl kahta lippua maksa. No nyt alkoi epäilyttämään maksanko yhtäkään, eihän mulla ole rahaakaan prkl prkl prkl.

Huonopäivä! Just sellanen, ettei pyllykään menis kaupaks!
William Somerset

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Huonopäivä! Just sellanen, ettei pyllykään menis kaupaks!
Voi sua mussukka. Mä olen susta nyt vähän huolissani. Miten mä voin auttaa? Mä ainakin maksaisin dimangeja ja rubiineja sun pyllystä!!
Geetzu

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:Miten mä voin auttaa?
Autoit jo hurjasti. Suurta egopebatinta kutkuttelee.
William Somerset

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Autoit jo hurjasti.
No hyvä. Menet nyt sitten sinne hallille ja nautit illasta. Katselet kuinka komeat urhot kamppailejat hullun lailla pienen kumilaatan hallinnasta ja sen saattamisesta kalaverkkoihin. Samalla voit nauttia saamastasi huomiosta yleisön joukosta. Siellä nimittäin on useita silmäpareja jotka joko ihastelevat ällistyttävää kauneuttasi tai paistattelevat auringon lailla lämmittävän olemuksesi suomassa lämmössä. Jotkut läsnäolijat ihailevat olemassa olevaa äiteyttäsi, kun taas toiset salaa haikailevat orastavan äiteytesi perään. Sinä olet SE nainen hallilla tänään, jos sinne vain menet, lupaan sen.
BettyB.

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

William Somerset kirjoitti:No. Voisitko siinä tapauksessa, oi sinä jumalattareni, ilmoittaa missä voin stalkata sinua tänään kello kahdeksan jälkeen. Aikataulu on nyt vähän kireä, joten ei viitsittäisi haaskata aikaa etsimiseen. Saatan olla myös käytettävissä kello 17-20 välisenä aikana jos annat riittävän hyvän syyn. Ja hei. Olisi kiva jos voisit välillä vastastalkata. Alkaa tämä stalkkaussuhde tuntua kovin yksipuoliselta.
Assarini stalkkasi kalenteristani, että klo 17:30-18:25 hikoilen sisäpyöräilyn merkeissä (salin ovessa on ikkuna, voit toki varata myös viereisen pyörän), heti tämän perään ruokakaupassa (helppoa!!) pikaisilla ostoksilla. Siitä n. 45 minuutin ajan viihdytän kanssa-autoilijoita Lahden moottoritiellä (itään, ota auto, BG ei pysy vauhdissa!) ja tämän jälkeen olen stalkattavissa suihkussa, alasti (suihkussa ei ole kkunaa, mutta saunassa on!). Suihkun jälkeen iltapalaa (olkkarin ikkunasta näkee hyvin!) ja hömppää televisiosta, ja sitten yöpuulle (myös makkarissa on isot ikkunat).

Meen heti sun galleriaan vastastalkkaamaan!

Edit: ahaa, sä esität vaikeasti tavoiteltavaa!!
William Somerset:lla ei ole henkilökohtaista galleriaa tai se on tyhjä
William Somerset

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

BettyB. kirjoitti:Siitä n. 45 minuutin ajan viihdytän kanssa-autoilijoita Lahden moottoritiellä (itään, ota auto, BG ei pysy vauhdissa!) ja tämän jälkeen olen stalkattavissa suihkussa, alasti (suihkussa ei ole kkunaa, mutta saunassa on!). Suihkun jälkeen iltapalaa (olkkarin ikkunasta näkee hyvin!) ja hömppää televisiosta, ja sitten yöpuulle (myös makkarissa on isot ikkunat).

Meen heti sun galleriaan vastastalkkaamaan!

Edit: ahaa, sä esität vaikeasti tavoiteltavaa!!
William Somerset:lla ei ole henkilökohtaista galleriaa tai se on tyhjä
Vaikkakin sä julmasti aliarvioit mun ja BG:n suorituskykyä ja siitä olisin voinut syvästi loukkaantua, niin voit olla varma, että suoritan henkistä stalkkausta noi kello suihkun aikaan. Riittää, että osallistut sen verran, että kuvittelet minut siihen pesemään selkääsi, niin saanen visuaalis-telepaattisen stalkkausputken auki. Loppu onkin... uuuuhhh... niin kuumaa tavaraaa, että sitä ei uskalla kitinäläisille jakaa.
Herra Manala

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En viitsisi alkaa manaamaan demonia paikalle.
Tässähän minä olen ollut koko ajan :twisted:
Pöh. Sä olet vain pieni ja söpö, ujo tyttö.
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:En viitsisi alkaa manaamaan demonia paikalle.
Tässähän minä olen ollut koko ajan :twisted:
Pöh. Sä olet vain pieni ja söpö, ujo tyttö.
Haha, et voi tietää, koska ei olla koskaan tavattu :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

BettyB. kirjoitti:Miten musta tuntuu että tiedän kenestä on kyse?
No niin mustakin :roll:
Bliss

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

swirl kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Miten musta tuntuu että tiedän kenestä on kyse?
No niin mustakin :roll:
Ette viitteis kertoa mullekin?
En mä utelias ole, mutta... :D
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

swirl kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Miten musta tuntuu että tiedän kenestä on kyse?
No niin mustakin :roll:
Sama tyyppi tosiaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meillä on siis käsissämme massastalkkeri :twisted:
Geetzu

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Sellanen skenaario, että alkaisin lähettelemään ihmisille yksityisviestejä ihan tosta-noin-vaan tuntuu jotenkin täysin absurdilta ja jopa säälittävältä.
Höppänä, muistan sun laittaneen sellasta tosta-noin-vaan -viestiä mulle.

Mä en kyllä ymmärrä miks sä Savannah ees otit tähän ketjuun privaviestit puheeks... Tai siis mikä ihme stalkkaus-judanssi tääl on pääl? Ei niihin tartte vastata, ihmiset! Ei tartte! Kukaan ei lähettele mitään vastausta jos ette te itse ja ihmisille voi sanoa privanakin "ei kiinnosta".

Ehkä multa meni vaan jotain oleellista ohi. Ei ois eka kerta. :]
Zeb

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:
swirl kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Miten musta tuntuu että tiedän kenestä on kyse?
No niin mustakin :roll:
Sama tyyppi tosiaan.
Ei kai :roll:
William Somerset

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Ei ois eka kerta. :]
Käskin, tai siis, ohjeistin sut matsiin. Mikä meni pieleen? Minkäs tekosyyn keksit tällä kertaa, senkin linssiinviilaaja (toim. huom. viimeinen virke on muistin varainen lainaus elokuvasta Bernard & Bianca)
Savannah

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
swirl kirjoitti:
No niin mustakin :roll:
Sama tyyppi tosiaan.
Ei kai :roll:
Täällä eivät vaihtoehdot rajoitu vain yhteen :roll:
Googlebot

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

ak kirjoitti:No ainakin tästä ollaan ihan samaa mieltä. Meinaatko, että tuo keskittyminen siihen toiseen onnistuu, jos vetää useammat treffit putkeen?
Jos pää kestää niin siitä vaan. Minun ei kestäisi jos pitäisin niitä ollenkaan oikeina treffeinä ja olisin oikeasti aikeissa tutustua toiseen. Speed dating on sitten ihan eri juttu, siinähän tapaa vaikka 20 naista saman illan aikana.
Vastaa Viestiin