Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Oliko varannut edes paikat takapenkistä?
Joo.

Mua kyllä vähän epäilytti jo sekin, että kyseessä oli drive-in.
Kuka oli kuskina? ND?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elukka kirjoitti:
ND, elco & chap kirjoitti:Vittu, vähänkö mä olen testosteronipilvessä!
:roll: No niin Skorauksen Mestarit, kovaa numerotietoa kehiin: montako kertaa teille on ns. herunut, puhumattakaan siitä että homma olisi johtanut pidempiaikaiseen suhteeseen?
Arvaan, että yhteenlaskettukin lukumäärä on molemmissa tapauksissa laskettavissa kahden käden sormin.
Tämän purkauksen syy jää epäselväksi, samoin siinä esitettyjen väitteiden perusta.

Oma henk. koht. väitteeni on, että kaatojen määrä korreloi hyvin vahvasti yritysten määrään.

Toki toisten on helpompi skorettaa kuin toisten, mutta jokainen skorettaa paljon, jos yrittää paljon.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elukka kirjoitti:No niin Skorauksen Mestarit, kovaa numerotietoa kehiin: montako kertaa teille on ns. herunut, puhumattakaan siitä että homma olisi johtanut pidempiaikaiseen suhteeseen?
ND, elco ja chap ovat tunnetusti kityn kuumimmat poikamiehet!1 Bailaavat ympäri maailmaa minkä ehtivät,(johan sen todistaa elcon kostea ja guumia misuja täynnä oleva matkakertomuskin) eikä sama nainen pysy hansikkaassa paria viikonloppua pidempään. Ottakaa muutkin mallia!

Minut aikoinaan hurmattiin katteettomalla lupauksella viedä sinne Engelin Kesäkinoon(joka siis tarkoittaa, että elokuva katsotaan sisäpihalla, siis ulkosalla), vilttikin olisi tarjolla lämmikkeeksi, jos ei seuralainen ja viini riittäisi. En tiedä pyöriikö kino vielä, olettaisin. Kuulemani mukaan siellä on myös lämmittimet. Nyt-liitteen sivujen menokoneesta varmaan löytyy tiedot tuosta. Ja jos ei tuonne, niin kyseisestä koneesta näkyy muutenkin niin paljon tapahtumia laidasta laitaan, että varmasti jotain kivaa löytyy. Tsemppiä! :)

Ai niin, klassikko meinasi unohtua: skumppapiknikille Suomenlinnaan. Sään tulisi tietenkin suosia, ja retkeilijöiden välttää ihan rannassa olevia paikkoja lokkivaaran takia. Kirkon vieressä on hyvä, suojaisa ja lokiton nurtsi.
Viimeksi muokannut nowaysis, 02.08.2007 11:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

NuoriDaavid kirjoitti:Tämän purkauksen syy jää epäselväksi, samoin siinä esitettyjen väitteiden perusta.
Olen allerginen testosteronille.
Siinä vaiheessa kun viestiketjun suhteellinen (simuloitu) testopitoisuus ylittää 100%, niin että sitä alkaa suorastaan sataa taivaalta, saan edellä kuvatun kaltaisen primitiivireaktion.
nowaysis kirjoitti:ND, elco ja chap ovat tunnetusti kityn kuumimmat poikamiehet!
Paino sanalla "poikamiehet". I rest my case.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nowaysis kirjoitti: Ja jos ei tuonne, niin kyseisestä koneesta näkyy muutenkin niin paljon tapahtumia laidasta laitaan, että varmasti jotain kivaa löytyy. Tsemppiä! :)
No hyvä hyvä. Tapahtumia löytyy, seuralaisia ei.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elukka kirjoitti:No niin Skorauksen Mestarit, kovaa numerotietoa kehiin: montako kertaa teille on ns. herunut, puhumattakaan siitä että homma olisi johtanut pidempiaikaiseen suhteeseen?
Arvaan, että yhteenlaskettukin lukumäärä on molemmissa tapauksissa laskettavissa kahden käden sormin.
No höh, minulle heruu jo pelkästään työni puolesta kuumilta gisuilta reilusti yli tuon määrän. Olenhan insinööri!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bluntly kirjoitti: No hyvä hyvä. Tapahtumia löytyy, seuralaisia ei.
www.sihteeriopisto.fi ?

Ja jos tuo ei kelpaa, niin allekirjoittanut lähtee kohta ihan minne vaan, ihan kenen tahansa kanssa. Aloittelen juuri seitsemättä sairauspäivää sisätiloissa. Huomenna olisi luvassa retki Malmin Kelaan, funktioni vahtia kaverini lapsia (2v ja 2kk) hänen hoitaessaan asioita. Guumaa.

Edith se lammaselokuva ois hyvä idea, mutta olitko tänään jo menossa? En ole ihan vielä uskoakseni leffakunnossa..
Viimeksi muokannut nowaysis, 02.08.2007 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti: No höh, minulle heruu jo pelkästään työni puolesta kuumilta gisuilta reilusti yli tuon määrän. Olenhan insinööri!
Some guys have all the luck!
Elukka

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Chap kirjoitti:No höh, minulle heruu jo pelkästään työni puolesta kuumilta gisuilta reilusti yli tuon määrän. Olenhan insinööri!
Hei, tässä ei nyt laskettu niitä kuumia gisuja, joiden nimessä on pääte ".jpg" :!:
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Oliko varannut edes paikat takapenkistä?
Joo.

Mua kyllä vähän epäilytti jo sekin, että kyseessä oli drive-in.
Autoni oli sentään Ferrari, vaikka sen etuosaan olinkin leikkisästi vaihtanut Massey-Fergusonin logon.
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Elukka kirjoitti:
Chap kirjoitti:No höh, minulle heruu jo pelkästään työni puolesta kuumilta gisuilta reilusti yli tuon määrän. Olenhan insinööri!
Hei, tässä ei nyt laskettu niitä kuumia gisuja, joiden nimessä on pääte ".jpg" :!:
Ei niin. Insinöörit jättää ne suosiolla muille.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Hei antakaa joku nyt edes handjobi Elukalle.

Se on selkeästi nyt puutteessa.

:boohoo:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Chap kirjoitti:Ei niin. Insinöörit jättää ne suosiolla muille.
True.

Insinöörit preferoivat PNG:tä.
PerttiMakimaa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

huima kirjoitti:Hei antakaa joku nyt edes handjobi Elukalle.

Se on selkeästi nyt puutteessa.

:boohoo:
Kyllä tuo hymiösi lähinnä päätä tarjoaa (=gives head? :) ).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

nowaysis kirjoitti:Huomenna olisi luvassa retki Malmin Kelaan, funktioni vahtia kaverini lapsia (2v ja 2kk) hänen hoitaessaan asioita.
Suosittelen varaamaan mukaan paljon tekemistä lapsille, eväät ja lehmän hermot. Kyseisessä putiikissa olen suorittanut jonottamisen ennätyksen (2 tuntia) päästäkseni tylyn tädin luukulle viideksi minuutiksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Lolita kirjoitti:Kyseisessä putiikissa olen suorittanut jonottamisen ennätyksen (2 tuntia) päästäkseni tylyn tädin luukulle viideksi minuutiksi.
Toihan kuulostaa ihan ravintola-illalta. Kahden tunnin kuumotus viiden minuutin suorituksen takia!
chevilyn

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Miksi stressata treffeistä? Totuus on kuitenkin se, että ihmiset huomaavat aika nopeasti, että pitävätkö toisistaan vai eivät. Siihen ei vaikuta supliikkimiehen elkeet tai hiukan kömmähtävät käytöstavat. Ihmisiä kaikki kuitenkin vain ovat. Kysy toiselta osapuolelta mitä hän haluaisi tehdä? Elokuvissa on se hyvä puoli, että sen jälkeen voi mennä vaikka kahville ja elokuvan juonenkäänteistä keskusteleminen on aika varma valinta. Ongelma on vain se, että ei siinä kyllä toiseen tutustu millään tavalla. Yleissääntönä on hyvä pitää mielessä, että peruskäytöstavoilla pääsee jo aika pitkälle. Puhuu itse ja antaa toisellekin puheenvuoron. Keskustelunaiheet riippuvat aivan henkilöistä. Ravintolassa syöminenkin voi olla mukavaa, mutta joskus pelkkä kävely ja jäätelö riittävät aivan hyvin ensitapaamisella.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

chevilyn kirjoitti:Miksi stressata treffeistä?
Niin mikäs siinä jos on varustettu nätillä naamalla ja söpöllä perseellä niin treffeille pääsy ei ole ongelma, mutta jos sosiaalisuus kilpailee tasavertaisesti tiiliskiven tai Gattacan kanssa niin kyllä niitä kerran vuosikymmenessä onnistuvia treffejä jännittää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Miksi stressata treffeistä?
Niin mikäs siinä jos on varustettu nätillä naamalla ja söpöllä perseellä niin treffeille pääsy ei ole ongelma, mutta jos sosiaalisuus kilpailee tasavertaisesti tiiliskiven tai Gattacan kanssa niin kyllä niitä kerran vuosikymmenessä onnistuvia treffejä jännittää.
Ihminenhän on melkoinen komistus, eli sitä ongelmaa ei ole.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23533
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Niin mikäs siinä jos on varustettu nätillä naamalla ja söpöllä perseellä niin treffeille pääsy ei ole ongelma, mutta jos sosiaalisuus kilpailee tasavertaisesti tiiliskiven tai Gattacan kanssa niin kyllä niitä kerran vuosikymmenessä onnistuvia treffejä jännittää.
Ihminenhän on melkoinen komistus, eli sitä ongelmaa ei ole.
Viittasin toki itseeni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ihminen kirjoitti:skoraaminen
Yksi tärkeä periaate on pitää tämä skoraaminen tiukasti mielessä koko treffien ajan. Se auttaa sinua rentoutumaan, kestämään tylsää höpötystä ja fokusoitumaan olennaiseen. Kts. vaikka tämä.
elco

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Elukka kirjoitti: Arvaan, että yhteenlaskettukin lukumäärä on molemmissa tapauksissa laskettavissa kahden käden sormin.
Joillekin näköjään heruminen on saavutus. Pariutumisesta nyt puhumattakaan. Jos tässä ketjussa joku on elvistellyt menestyksellään niin se varmaan olet sitten sinä. Että räikkää vaan lapissa tuollaisille keekoilijoille!

Mutta asiaan: että kymmenen skorausta ja seurustelua myönnetään meille kolmelle? Dave meni neitsyenä naimisiin nykyisen vaimonsa kanssa. Kolmesta "lapsestaan" hän on siittänyt yhden - tästä tulee yksi skorauspiste ja yksi seurustelupiste. Naapurin Pena kutsui vuonna 2002 Daven katsomaan formulaa; yksi asia johti toiseen ja koska Dave sekä tuuppasi että oli tuupattavana niin tämä on laskettava kahtena skorauspisteenä. Minä seurustelin 6 vuotta naisen kanssa, joka ei aina ollut ollut nainen - skoraus ja seurustelu, ca-ching! Nykyisen avovaimoni ostin verkkokaupasta; seksiä olemme harrastaneet kahdesti - seurustelu ja kaksi skorausta. Chap kähmi huiman persettä leffassa, mistä tulee 0,5 seurustelupistettä.

Finland - 9,5 puäng.
Chap

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

elco kirjoitti:Chap kähmi huiman persettä leffassa, mistä tulee 0,5 seurustelupistettä.
:shock: Entäs ne PNG-naiset?
elco

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Chap kirjoitti: Olenhan insinööri!
Hehheh, poika. Minä olen diplomi-insinööri.
Viimeksi muokannut elco, 02.08.2007 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
chevilyn

Re: Virallinen deittipaniikkiketju

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Bluntly kirjoitti:
chevilyn kirjoitti:Miksi stressata treffeistä?
Niin mikäs siinä jos on varustettu nätillä naamalla ja söpöllä perseellä niin treffeille pääsy ei ole ongelma, mutta jos sosiaalisuus kilpailee tasavertaisesti tiiliskiven tai Gattacan kanssa niin kyllä niitä kerran vuosikymmenessä onnistuvia treffejä jännittää.
Pieni jännitys saattaa olla ihan hyväkin asia, mikäli se ei jäädytä täysin ihmistä. Kannattaa yrittää olla kuitenkin vain oma itsensä. Mikäli toinen ei ymmärrä hyvän päälle, niin omapahan on häviönsä. Sitä paitsi jokaisen ihmisen kanssa on vain se yksi ensitapaaminen. Ei yhden tapaamisen perusteella voi sanoa vielä toisesta ihmisestä oikein mitään. Mikäli et onnistu kämmimään jotenkin todella pahasti esim. loukkamaan verisesti seuralaistasi, niin eiköhän siitä jatkoakin vielä seuraa jolloin jännittää jo vähemmän. Onnea matkaan :)