Liian suuri peba?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Googlebot

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Elmi kirjoitti:Ulkonäöllä ei ole merkitystä, vaan sisäinen kauneus ratkaisee.
Ei, vaan oikea haju.
Muuten olen sitä mieltä, että sana "perse" on kovin ruma sana, jonka käyttämisestä tulee vähän ikävä olo :(
Riippuu ihan millaisesta ja kenen perseestä puhutaan. Pylly on minun mielestäni paljon kauheampi sana. Katso itseäsi peilistä sanoessasi ääneen "perse" ja "pylly". Kumpaa naamaa katsoisit mieluummin 24h vuorokaudessa?
Bliss

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

PerttiMakimaa kirjoitti: Oletko _täysin_ tyytyväinen ulkonäköösi vai olet itsetietoinen omasta ulkonäöstäsi ja hyväksyt sen?
Olen hyväksnyt itseni, ja olen erittäin täydellinen minä :)
Mun mielestä riittää vallan hyvin, että on itse tyytyväinen, muiden mielipiteillä ei tässä asiassa ole juurikaan väliä. Makuja on niin monia.
safi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja safi »

No ei oo kuule meillä rimppakinttusilla pikkupyllyilläkään helppoo. Aina on ravintolassakin joku roikkumassa takapuolessa kiinni ja kehumassa sen kaunista muotoa : )

Ääh asiaan. Mä olen joskus erehtynyt luulemaan, että miehet tykkäis ihan luonnostaan sellaisesta paremmin lisääntymiseen sopivasta lantion muodosta ja leveästä peffasta...mut ei se niin tunnu menevän. Mielestäni on jotenkin ihan typerää nähdä iso mies kuolaamassa jotain helvetin pientä ja silosta persettä, mutta se taitaa olla niille joku sellainen juttu, mitä nainen ei vaan voi käsittää.
Googlebot

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Sheetlord kirjoitti:Asiaa hipoen: näin tänään Ideaparkissa maailman pienimmän perseen. Noin 25-vuotias nainen poikaystävineen. Leidillä oli makkarankuori-kireät misssixtyt, mutta kävellessä kankaan alla ei tapahtunut ns. mitään. Peffan paikalla oli vaan "pystysuora pinta". Surullista.
Voipi olla että makkarankuorihousut painoivat ennestään pienen persemassan aivan littanaksi. Ehkäpä sieltä jotkut poikamaiset omenanpuolikkaat olisivat näkyneet jos olisit repinyt naisen housut hittoon ja tarkastellut peräpäätä luonnontilassa.

Millaiset tisut sillä oli, oliko sillä puolella mitään elämää?
PerttiMakimaa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Bliss kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: Oletko _täysin_ tyytyväinen ulkonäköösi vai olet itsetietoinen omasta ulkonäöstäsi ja hyväksyt sen?
Olen hyväksnyt itseni, ja olen erittäin täydellinen minä :)
Mun mielestä riittää vallan hyvin, että on itse tyytyväinen, muiden mielipiteillä ei tässä asiassa ole juurikaan väliä. Makuja on niin monia.
Juu, itsestään pitää tykätä muista välittämättä. Kiinnosti vaan tämä vivahde-ero. :)
Rouva Pupu

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Elmi kirjoitti: Mutta en tietenkään syöksy välittömästi suhteeseen, sillä rakastelu on kahden ihmisen välinen kaunis ja herkkä asia. Siihen ei pidä ryhtyä, ennen kuin on oppinut aidosti kunnioittamaan ja arvostamaan toista. Täytyy tuntea toisesta muutakin kuin ulkonäkö.
Nussimiseen riittää ulkonäkö ja vaaditut vehkeet. Suhteessa vaaditaan ulkonäkö ja persoona.
Herra Manala

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Elmi kirjoitti:Ulkonäöllä ei ole merkitystä, vaan sisäinen kauneus ratkaisee. Ota tämä asia puheeksi miehesi kanssa, mutta yritä tehdä se rakentavassa hengessä, sillä miehesi ei ehkä vain ole tullut ajatelleeksi asiaa.
Lisätään listaan muitakin rakentavaa keskustelua synnyttäviä faktatopikkeja, joita mies ei ehkä vain ole tullut ajatelleeksi:

Ei ole lihavia, on vain isoluisia.
Hinnalla ei ole merkitystä, se vain vähentää kysyntää.
Älykkyydellä ei ole merkitystä, se vain synnyttää lajierottelua.
Teoilla ei ole merkitystä, vaan tarkoitusperillä.
Meillä ei tarvitse olla, riittää että naapurilla on.
Koolla ei ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää.


Muumilaakson tarinoita jälleen viikon kuluttua.
Elukka

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Rouva Pupu kirjoitti:
Elmi kirjoitti: Mutta en tietenkään syöksy välittömästi suhteeseen, sillä rakastelu on kahden ihmisen välinen kaunis ja herkkä asia. Siihen ei pidä ryhtyä, ennen kuin on oppinut aidosti kunnioittamaan ja arvostamaan toista. Täytyy tuntea toisesta muutakin kuin ulkonäkö.
Nussimiseen riittää ulkonäkö ja vaaditut vehkeet. Suhteessa vaaditaan ulkonäkö ja persoona.
Nussimiseen riittää, niin. Ed. kirjoittajan aiheena oli kuitenkin rakastelu. Kyse on vallan eri asioista.
Edith

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun takamuksessani on ilman muuta enemmän rasvaa kuin mikä on elossa pysymisen kannalta oleva vähimmäismäärä, joten sitä siis ilman muuta on myös monien mielestä liikaa. En kuitenkaan osaa persustastani ressata. Siis kun se on tuolla takapuolellakin, niin enhän mä itse ees juurikaan näe sitä. Vatsasta ressaaminen on enemmän mun juttu, jos joku pitää valita.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja huima »

Edith kirjoitti:Vatsasta ressaaminen on enemmän mun juttu, jos joku pitää valita.
Sama juttu!

Mun peba on ihqu.
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:Mun takamuksessani on ilman muuta enemmän rasvaa kuin mikä on elossa pysymisen kannalta oleva vähimmäismäärä, joten sitä siis ilman muuta on myös monien mielestä liikaa.
Logiikkasi ei ole aukotonta. Peräpeiliin kertyvä rasva on naisen sekundaarinen sukupuoliominaisuus ja viestittää vastakkaiselle pukusuolelle sinun olevan hedelmällisessä iässä oleva naaras. Se ei siis ole tarpeetonta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriDaavid kirjoitti: Tuskinpa kenenkää (ainakaan yli 25 vuotiaan) naisen perse täydellisen sileä on muuta kuin photospattuna.
Nooh, nooh. Etkö sä nyt hieman aliarvioi plastiikkakirurgian antia maailmallemme?
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tuskinpa kenenkää (ainakaan yli 25 vuotiaan) naisen perse täydellisen sileä on muuta kuin photospattuna.
Nooh, nooh. Etkö sä nyt hieman aliarvioi plastiikkakirurgian antia maailmallemme?
:? Onhan kuussakin tietty käyty jo melkein 40 vuotta sitten, eli ei koskaan pitäisi sanoa ei koskaan. Eli jos sinne pakaran sisään riittävästi pumppaa tavaraa, niin kaipa se ruttu hetkeksi siliää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin kyl naisella pitäisi olla kiinteämpi kuin itselläni mutta voi olla vaikeeta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oikeasti pieni ja kiinteä peba on vaan paremman näköinen, varsinkin farkuissa tai tiukassa hameessa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Bliss

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Ette vaan uskalla sanoa oikeaa mielipidettänne kun pelkäätte joutuvanne palstabeibien epäsuosioon.
Kenellähän palstabeibellä oikeasti olis söpö, pieni ja kiinteä pylly? 20 tuntia vuorokaudessa tietokoneella tekee ihmeitä pyrstöosastolle :D
Eipä noita ole tuntunut ennenkään haittaavaan epäsuosioon joutuminen, miksi ne ovat nyt muka alkaneet hienostella :roll:

Edit: korjaus+lisäys
Viimeksi muokannut Bliss, 20.08.2007 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bliss kirjoitti:Kenellähän palstabeibellä oikeasti olis söpö, pieni ja kiinteä pylly? 20 tuntia vuorokaudessa tietokoneella tekee ihmeitä pyrstöosastolle :D
Uuh, Luzzyn palstakatoaminen ei tunnukaan enää niin ikävältä! Perse se vaan siellä kiinteytyy! <2
Tasan ei mene muumit kanootissa.
masa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:oikeasti pieni ja kiinteä peba on vaan paremman näköinen, varsinkin farkuissa tai tiukassa hameessa.
Suvinen sen sanoi. Kyllä jämti on näin!
Rahkapussi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Isolla perseellä voi tukkia suurisuun istumalla päälle. Tästä huvista jää moni kevyempi neito paitsi.
Herra Manala

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pienessä ja kiinteässä pebassa on vain se miinuspuoli, että sitä kompensoimaan pitäisi olla vielä pienempi ja kiinteämpi vyötärönseutu jotta esteettinen vyötärö/lantiosuhde saavutettaisiin. Ei sillä perseen absoluuttisella koolla ole niin merkitystä, vaan juuri sillä vyötärön ja lantion suhteella. Mieluummin muutama ylimääräinen kilo molemmissa kuin näkyvästi törröttävät lantioluut.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Herra Manala kirjoitti:Pienessä ja kiinteässä pebassa on vain se miinuspuoli, että sitä kompensoimaan pitäisi olla vielä pienempi ja kiinteämpi vyötärönseutu jotta esteettinen vyötärö/lantiosuhde saavutettaisiin.
Nääh. Nyt sä unohdat sen laajan < 130 % ryhmittymän, jonka mielestä on vain etu, jos takaapäin ei erota, että kyse on naisesta.
Don't Panic!
Tix

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Tix »

aasi kirjoitti:Oikeasti pieni ja kiinteä peba on vaan paremman näköinen, varsinkin farkuissa tai tiukassa hameessa.
Itse asiassa pieni ja kiinteä peba näyttää usein farkuissa lattealta, sen sijaan isompi ja pyöreämpi paremmalta kun se täyttää ne farkut paremmin. Jossain paremmin ihoa nuolevissa ja vähemmän muottiin pakottavissa vaatteissa kiinteys pääsee vasta ansioihinsa. Huomauttaisin kuitenkin, että peban koko per se ei ole se persejuttu, vaan nimenomaan kiinteys. Kovin löysä tai kovin riippuva liha on rumaa, sijaitsi se sitten hauiksessa, perseessä, mahassa tai varpaassa. Jos haluan hyvin riippunutta lihaa, menen kauppaan ja ostan nautaa.

Tämä analyysi on perseestä.
Aito_Johanna

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tix kirjoitti:
aasi kirjoitti:Oikeasti pieni ja kiinteä peba on vaan paremman näköinen, varsinkin farkuissa tai tiukassa hameessa.
Itse asiassa pieni ja kiinteä peba näyttää usein farkuissa lattealta, sen sijaan isompi ja pyöreämpi paremmalta kun se täyttää ne farkut paremmin. Jossain paremmin ihoa nuolevissa ja vähemmän muottiin pakottavissa vaatteissa kiinteys pääsee vasta ansioihinsa. Huomauttaisin kuitenkin, että peban koko per se ei ole se persejuttu, vaan nimenomaan kiinteys. Kovin löysä tai kovin riippuva liha on rumaa, sijaitsi se sitten hauiksessa, perseessä, mahassa tai varpaassa. Jos haluan hyvin riippunutta lihaa, menen kauppaan ja ostan nautaa.

Tämä analyysi on perseestä.
Pidätkö pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Aito_Johanna

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Suvinen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Oikeasti pieni ja kiinteä peba on vaan paremman näköinen, varsinkin farkuissa tai tiukassa hameessa.
Urhea mies!
Älä unohda, että aasi on Kitinän kuningas. Johtajalla on varaa olla röyhkeä.
Tix

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aito_Johanna kirjoitti:Pidätkö pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Ovat kokeilematta. Ainoa hoitsukokemus on pienipyllyisestä. Sen sijaan eläinlääkärissä löytyisi pyöreämpää mallia. Hoitoala mikä hoitoala, eikö?
Vastaa Viestiin