Liian suuri peba?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Tix

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Tissiketjun voi aina tietysti perustaa.
No. Sä vai mä? :P
Kuvat kehiin, se on hyvä alku. (Ainakin poikuuden taiteilulle.)
Bliss

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nonih BB. Ottaa haasteen vastaan :wink:
Elukka

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:Voitasko välillä puhua vaikka tisseistä?
Tissit huudettu! :cheer:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Googlebot kirjoitti:
Clay kirjoitti:Se persehän oli ihan hirveä, löysä roikkuli. Ehkä Noora pitää lemmikkikiven ulkoiluttamista liikuntana, en tiedä, mutta silmä ei kyllä valehtele.
Liian iso peba on kuule housuissasi! Nooran pylly on juuri sopiva ja oikeanlainen! Osaan sanoa noin edes näkemättä kyseistä pyllykettä.
Mun aunuksen ympärys on aika täyteläinen, mutta se ei ole nyt puheenaiheena. Siis tämä Noora, Noora ei ole ISO, ei tosiaankaan, liian pientä lähempänä, ja silti se perse roikkuu kuin vanhan naisen mustat silmänaluspussit, iyh!
Nyt penikseni on fantastinen!
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Ei minulla ole. Tixillä on.
Tai jotain sinne päin. En enää muista, mistä juttu lähti.
Itse asiassa minulla ei ole. Se oli joku cityaikainen keskustelu, jossa aiheena oli se, että koulutetut naiset jäävät muita useammin yksin. esim. Mainitsin ohimennen esimerkkinä, että mieslääkärit saattavat mielummin ottaa pyöreäpyllyisen hoitsun kuin urakiireisen, itseään enemmän tienaavan akateemisen naisen.

Ei minulla mitään pyöreäpyllyisiä hoitsuja vastaankaan ole. Jos nyt ei mitään puolestakaan.
AJ on pitkävihainen.
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
Tix kirjoitti: Se oli joku cityaikainen keskustelu, jossa aiheena oli se, että koulutetut naiset jäävät muita useammin yksin. esim. Mainitsin ohimennen esimerkkinä, että mieslääkärit saattavat mielummin ottaa pyöreäpyllyisen hoitsun kuin urakiireisen, itseään enemmän tienaavan akateemisen naisen.
Koska palstallamme vaikuttaa varsin näkyvästi muuan mieslääkäri, tässä yhteydessä on asiallista kysyä: onko ND:n vaimo pyöreäpyllyinen hoitsu vai ND:tä enemmän (tai edes yhtä paljon tai melkein yhtä paljon) tienaava urakiireinen akateeminen nainen?
Jospa ND tarjoaisi päivän sossepokeannoksen ja vastaisi tähän, sillä kaikkia varmaankin kiinnostaa.
Kuva

Tienaan noin 10 kertaa sen mitä vaimoni. Hänellä ei ole akateemista koulutusta. Pylly on pyöreä. En laita kuvaa.
PerttiMakimaa

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Tienaan noin 10 kertaa sen mitä vaimoni. Hänellä ei ole akateemista koulutusta. Pylly on pyöreä. En laita kuvaa.
:)

Uskoni sinuun ihmisenä on suurimmillaan juuri tällä hetkellä.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Prinsessa kirjoitti:On alkanut hieman ärsyttää se, että mies ei tajua naisellisuuden päälle. Kuolaa vain rimppakinttuja. Missä vika? Ja onko 36-kokoinen peba suuri? Miehen haikailevista katseista pikkuperseisiin tulee sellainen olo.... Kertokaa ihmiset kumman tässä pitäisi katsoa peiliin!
Hyvää päivää ja oikein mukavaa kesän-jatkoja ed.

Ihan alkusex jos mennään historiaa taakkepäin, niin isommat perseet oli harvinaisia koska ei riittänyt pelkestään se että makasi, siis myös vaan naidessakin. Vaan noina aikoina joutui varmaan vielä liikuttamaan itteensä myös nussituttaessa itteensä yhellä jos toisellakin.

Sitten toinen jutska. Minkähän takia se miehesi on sut ylipäänsä valinnut, kenties kun ei muutakaan saanut tms? Vai onko sun pepuli, ei nyt ihan toivottavasti vielä poksahtanut mutta vähän lupsahtanut jonninmoisiin runsauden mittoihin?

Ja sitten vielä kuudes aisa. Miten on sun kohdalla, kun mun kohdalla hyvinkin pitkään daamini sanoi että "en minä mitään kattele"..jatkumo oli kuitenkin että "no kattelen mutta en sillä silmällä" = Jeah right. Eli siis jos miehesi kattelee niin katteletko itse miehiä? Oletko pyytänyt mieheltäsi anteeksi?

Oletko muuten jaksanut ajaa pimppikarvat poies ja huom peppu kanssa, nimittäin juuri kun tuossa pari päivää sitten melkein revin huuliillani ja kielelläni daamini MM. perseen irti niin ajattelin että kyllä on karvatonta persettä ihan eri juttu nuolla kun karvallista. Mutta vitun väliä jos vaan on kiimaa niin kyllä se verinenkin vittu on ennenkin mennyt..kertosinko erään kerran kun daami teki mulle ns" killerin"..no sellatinen judanssi oli tosiaan että zeksuaalisia toimintojoja oli jonnin verran jo ilmassa ja siis naama pillussa..no kun aamu sai kuten Jouskakin, niin peilin edessä kokototuus.com mulle aukesi. ekaksi säikähin et "mitä mitä, mitä mun kauniille kasvoille on tapahtunut" yms. hetken siinä sitten ihmetellessä tajusin että verinen naama pojalla ja eiku päk ja naimaan vielä kerran vähän niinqu samaan syssyyn.

Mitäköhän se mimmi ajatteli kun olin ihan teurastajan näköinen?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Tämä pylly kysymys on vähän sama kuin isot tissit ei niitä pieniä edes huomaa vaatteiden alta. Vähissä tai paljastavammissa vaatteissa pienet tissit ja pieni pepa näyttää silti usein paremmalta.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Elukka kirjoitti:
urasiili kirjoitti:Mä haluan miehen, joka tykkää tällaisista takapuolista kuin mulla on (olen lähempänä Xenaa kuin KateMossia).
Sori, olen jo varattu. :P
Mutta Xena on silti teh Hotness.
Sorry, niin minäkin. Se punnertaa enemmän penkistä kuin mä.

*ihan kuin se olisi paljonkin*
Kukkuluuruu!
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Ette vaan uskalla sanoa oikeaa mielipidettänne kun pelkäätte joutuvanne palstabeibien epäsuosioon.
Kenellähän palstabeibellä oikeasti olis söpö, pieni ja kiinteä pylly? 20 tuntia vuorokaudessa tietokoneella tekee ihmeitä pyrstöosastolle :D
Eipä noita ole tuntunut ennenkään haittaavaan epäsuosioon joutuminen, miksi ne ovat nyt muka alkaneet hienostella :roll:

Edit: korjaus+lisäys
No lisään sitten minäkin osani tähän sovinismiin. Tämmönen neiti, jolla reissien välissä heti pillun alla näkyy, ei läskiä vaan selvä ilmarako, on siten sexyä. Joo se on taivuttanu pyllyä taakseppäin, ja onko nuo kädetkin vielä vetämässä resisiä kauemmas toisistaan halutun vaikutuksen aikaansaamiseksi. Ja paljonko sitä olikaan photoshopattu??

http://assparade-content.bangbros1.com/409/pics/04.jpg
Sheetlord

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Ammattistalkkeri osaa käyttää ostarista löytyviä heijastavia pintoja hyödyksi ja pystyy näin tarkkailemaan kohdetta huomaamatta.
Oletko ajatellut alkaa vetää live-seminaareja aiheesta? Ajattele, miten paljon kömpelöitä töllisteleviä ukkoja tuolla ulkona on, jotka ammatti-"tarkkailijan" kikoillasi voisivat nostaa tsiigailunsa ihan uudelle tasolle :)
Rahkapussi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Ison peban pieru pärisee hienommin kuin takakireän luupepan. Sellainen rento, lämmin törähdys on jotenkin ihanampi kuin piukka piuu-pieru.
Tix

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rahkapussi kirjoitti:Ison peban pieru pärisee hienommin kuin takakireän luupepan. Sellainen rento, lämmin törähdys on jotenkin ihanampi kuin piukka piuu-pieru.
Pöh. Tuo riippuu sulkijalihaksesta eikä pakaroista. Löystyneellä sulkijalihaksella varustetun pierut törisevät enemmän.
Rahkapussi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Ison peban pieru pärisee hienommin kuin takakireän luupepan. Sellainen rento, lämmin törähdys on jotenkin ihanampi kuin piukka piuu-pieru.
Pöh. Tuo riippuu sulkijalihaksesta eikä pakaroista. Löystyneellä sulkijalihaksella varustetun pierut törisevät enemmän.
Hih, mutta kyllä ne muhevat pakarat antavat ehanan kaikukopan tuolle takapään serenadille, ah!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti: Pöh. Tuo riippuu sulkijalihaksesta eikä pakaroista. Löystyneellä sulkijalihaksella varustetun pierut törisevät enemmän.
Pakko uskoa asiantuntijaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minä kysyn aina murulta, että näyttääkö perseeni isolta. En siis kysy, onko se. Täten hän voi vastata rehellisesti, koska on aivan eri asia näyttääkö perse isolta vai onko se oikeasti iso!

Pari kertaa hän on vastannut, että tuo hame ei ole paras mahdollinen sinun perseelle = minun perse näyttää isolta (mutta voin jäädä sellaiseen kuvitelmaan, ettei perseeni ole iso) !
Herra Manala

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Rahkapussi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Ison peban pieru pärisee hienommin kuin takakireän luupepan. Sellainen rento, lämmin törähdys on jotenkin ihanampi kuin piukka piuu-pieru.
Pöh. Tuo riippuu sulkijalihaksesta eikä pakaroista. Löystyneellä sulkijalihaksella varustetun pierut törisevät enemmän.
Hih, mutta kyllä ne muhevat pakarat antavat ehanan kaikukopan tuolle takapään serenadille, ah!
Niin siis kyllähän kunnon perseen kanssa menee vielä 5 sekuntia kun pieru on päässyt ryppyreiän ja sulkijalihasten ohitse, ennenkuin se päräyttää itsensä ulos perskannikat romanttisesti lepattaen. Kyllä se ääni muodostuu niistä pakaroista eikä ryppyreiästä silloin. Ryppyreikäpierut vapaalla pääsyllä pintaan asti on aina sellaisia ihme agentti- tai noitapillipieruja.
Vastaa Viestiin