Liian suuri peba?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Älä unohda, että aasi on Kitinän kuningas. Johtajalla on varaa olla röyhkeä.
*läimäisee sihteeriä pyllylle*
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tix kirjoitti:Sen sijaan eläinlääkärissä löytyisi pyöreämpää mallia. Hoitoala mikä hoitoala, eikö?
Tähän sopisi jokin vitsikäs lohkaisu, jossa viitataan aasin mielipiteisiin pyöreistä pyllymalleista ja siihen, että aasi on eläin ja tarvitsee siis eläinlääkäriä.
En nyt kuitenkin keksi tarpeeksi hauskaa.
Rouva Pupu

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuossa kun tuli katseltua peppuja hieman enemmänkin vaatteissa ja ilman niin iso peppu sai isommat tipit. Tärkeintä lienee miten peppu sopii muuhun kroppaan ja sen kiinteys.
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
Tix kirjoitti:
aasi kirjoitti:Oikeasti pieni ja kiinteä peba on vaan paremman näköinen, varsinkin farkuissa tai tiukassa hameessa.
Itse asiassa pieni ja kiinteä peba näyttää usein farkuissa lattealta, sen sijaan isompi ja pyöreämpi paremmalta kun se täyttää ne farkut paremmin. Jossain paremmin ihoa nuolevissa ja vähemmän muottiin pakottavissa vaatteissa kiinteys pääsee vasta ansioihinsa. Huomauttaisin kuitenkin, että peban koko per se ei ole se persejuttu, vaan nimenomaan kiinteys. Kovin löysä tai kovin riippuva liha on rumaa, sijaitsi se sitten hauiksessa, perseessä, mahassa tai varpaassa. Jos haluan hyvin riippunutta lihaa, menen kauppaan ja ostan nautaa.

Tämä analyysi on perseestä.
Pidätkö pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Mikä pakkomielle sinulla AJ on pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Sheetlord

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Googlebot kirjoitti:Millaiset tisut sillä oli, oliko sillä puolella mitään elämää?
Enpä viitsinyt singahtaa siitä vaimon vierestä kohteen etupuolelle asiaa ihmettelemään. Olisi voinut tulla naama kipeäksi :D
NuoriDaavid

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Millaiset tisut sillä oli, oliko sillä puolella mitään elämää?
Enpä viitsinyt singahtaa siitä vaimon vierestä kohteen etupuolelle asiaa ihmettelemään. Olisi voinut tulla naama kipeäksi :D
Ammattistalkkeri osaa käyttää ostarista löytyviä heijastavia pintoja hyödyksi ja pystyy näin tarkkailemaan kohdetta huomaamatta.
Rouva Pupu

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Ammattistalkkeri osaa käyttää ostarista löytyviä heijastavia pintoja hyödyksi ja pystyy näin tarkkailemaan kohdetta huomaamatta.
Kokemuksen syvä rintaääni puhuu? Kohdetta tietysti tarkkaillaan salaa, mutta vaimokkeelta salaa tarkkailu on paljon sliisiNpää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Ammattistalkkeri osaa käyttää ostarista löytyviä heijastavia pintoja hyödyksi ja pystyy näin tarkkailemaan kohdetta huomaamatta.
Puoliammattimainen tissistalkkeri vihjaa käyttämään aurinkolaseja. Pariutuneelle rillipäälle itsetummenevat uprolasit toimivat myös, mutta vaadittaneen etukäteissuunnittelua tummuusasteen saavuttamiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja elco »

Modernin tehnikan wlan-pystyvä ihme sallii minun sanoa painava sanani tähänkin hotelli Olimpicon uima-altaalta.

Liian iso peba laskee yleistä tunnelmaa. Ei voi mitn. Joskus olin pakotettu estämään tapailun kärjistymisen vakavammaksi yksinomaan peban koon vuoksi. Tuntui pahalta, mutta kestin sen kuin mies.
Aito_Johanna

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Itse asiassa pieni ja kiinteä peba näyttää usein farkuissa lattealta, sen sijaan isompi ja pyöreämpi paremmalta kun se täyttää ne farkut paremmin. Jossain paremmin ihoa nuolevissa ja vähemmän muottiin pakottavissa vaatteissa kiinteys pääsee vasta ansioihinsa. Huomauttaisin kuitenkin, että peban koko per se ei ole se persejuttu, vaan nimenomaan kiinteys. Kovin löysä tai kovin riippuva liha on rumaa, sijaitsi se sitten hauiksessa, perseessä, mahassa tai varpaassa. Jos haluan hyvin riippunutta lihaa, menen kauppaan ja ostan nautaa.

Tämä analyysi on perseestä.
Pidätkö pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Mikä pakkomielle sinulla AJ on pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Ei minulla ole. Tixillä on.
Tai jotain sinne päin. En enää muista, mistä juttu lähti.
Googlebot

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

NuoriDaavid kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Tix kirjoitti: Tämä analyysi on perseestä.
Pidätkö pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Mikä pakkomielle sinulla AJ on pyöreäpyllyisistä hoitsuista?
Hankkii lisämateriaalia novelliaan varten, johon on tähän mennessä ympätty ainakin varattu lääkäri, sinkkulakimies sekä jumalaton lauma pyöreäpyllyisiä hoitsuja.
prosessi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:Liian iso peba laskee yleistä tunnelmaa. Ei voi mitn. Joskus olin pakotettu estämään tapailun kärjistymisen vakavammaksi yksinomaan peban koon vuoksi. Tuntui pahalta, mutta kestin sen kuin mies.
Minulla on ollut vähän samaa ongelmaa liian isojen egojen kanssa. Tuossa jäi kuitenkin ihmetyttämään, että miksi ihmeessä edes aloittaa sitä tapailua, sillä iso peba on kyllä paljon helpommin ja nopeammin havaittavissa kuin iso ego? Liikaa viinaa vai liian tummat aurinkolasit?
Pyry-Matias

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

elco kirjoitti:Liian iso peba laskee yleistä tunnelmaa.
Ihanan kukkahattumaista kokea kollektiivista pahaa mieltä ja kantaa huolta juuri tästä asiasta. Alkaako sisäkumisi pykiä ja lasket allesi meidän muidenkin puolesta? Itket kuitenkin?
Tix

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aito_Johanna kirjoitti:Ei minulla ole. Tixillä on.
Tai jotain sinne päin. En enää muista, mistä juttu lähti.
Itse asiassa minulla ei ole. Se oli joku cityaikainen keskustelu, jossa aiheena oli se, että koulutetut naiset jäävät muita useammin yksin. esim. Mainitsin ohimennen esimerkkinä, että mieslääkärit saattavat mielummin ottaa pyöreäpyllyisen hoitsun kuin urakiireisen, itseään enemmän tienaavan akateemisen naisen.

Ei minulla mitään pyöreäpyllyisiä hoitsuja vastaankaan ole. Jos nyt ei mitään puolestakaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Tähän sopisi jokin vitsikäs lohkaisu, jossa viitataan aasin mielipiteisiin pyöreistä pyllymalleista ja siihen, että aasi on eläin ja tarvitsee siis eläinlääkäriä.
En nyt kuitenkin keksi tarpeeksi hauskaa.
Mietin että jos kerran on hoitohevosia, niin miksei sitten hoitoaasejakin.. taidan jättää jonnekin sopivaan mediaan ilmoituksen!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tix kirjoitti: Huomauttaisin kuitenkin, että peban koko per se ei ole se persejuttu, vaan nimenomaan kiinteys. Kovin löysä tai kovin riippuva liha on rumaa, sijaitsi se sitten hauiksessa, perseessä, mahassa tai varpaassa.
Oikeasti olen kanssasi samaa mieltä.

Silti kävi mielessä mikä on miehen mielestä kiinteää, muistelen mm. Miss Suomi Noora Jokusen olleen mielestäsi tavallinen, treenaamaton löysä läski. Neiti kertoo kuitenkin olleensa aina liikuntahullu ja harrastelee monipuolisesti liikuntaa viitisen kertaa viikossa.

Mulla on persekompleksi, ei voi mitään. Kaikki mitä perseistä koskaan sanotaan kaivertuu mieleen tulikirjaimin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Aito_Johanna

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tix kirjoitti: Se oli joku cityaikainen keskustelu, jossa aiheena oli se, että koulutetut naiset jäävät muita useammin yksin. esim. Mainitsin ohimennen esimerkkinä, että mieslääkärit saattavat mielummin ottaa pyöreäpyllyisen hoitsun kuin urakiireisen, itseään enemmän tienaavan akateemisen naisen.
Koska palstallamme vaikuttaa varsin näkyvästi muuan mieslääkäri, tässä yhteydessä on asiallista kysyä: onko ND:n vaimo pyöreäpyllyinen hoitsu vai ND:tä enemmän (tai edes yhtä paljon tai melkein yhtä paljon) tienaava urakiireinen akateeminen nainen?
Jospa ND tarjoaisi päivän sossepokeannoksen ja vastaisi tähän, sillä kaikkia varmaankin kiinnostaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Melnais kirjoitti:Silti kävi mielessä mikä on miehen mielestä kiinteää, muistelen mm. Miss Suomi Noora Jokusen olleen mielestäsi tavallinen, treenaamaton löysä läski. Neiti kertoo kuitenkin olleensa aina liikuntahullu ja harrastelee monipuolisesti liikuntaa viitisen kertaa viikossa.
Se persehän oli ihan hirveä, löysä roikkuli. Ehkä Noora pitää lemmikkikiven ulkoiluttamista liikuntana, en tiedä, mutta silmä ei kyllä valehtele.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Aito_Johanna kirjoitti:
Tix kirjoitti: Se oli joku cityaikainen keskustelu, jossa aiheena oli se, että koulutetut naiset jäävät muita useammin yksin. esim. Mainitsin ohimennen esimerkkinä, että mieslääkärit saattavat mielummin ottaa pyöreäpyllyisen hoitsun kuin urakiireisen, itseään enemmän tienaavan akateemisen naisen.
Koska palstallamme vaikuttaa varsin näkyvästi muuan mieslääkäri, tässä yhteydessä on asiallista kysyä: onko ND:n vaimo pyöreäpyllyinen hoitsu vai ND:tä enemmän (tai edes yhtä paljon tai melkein yhtä paljon) tienaava urakiireinen akateeminen nainen?
Jospa ND tarjoaisi päivän sossepokeannoksen ja vastaisi tähän, sillä kaikkia varmaankin kiinnostaa.
Älä eksy aiheesta, tähän topicciin Daavidin vaimoa koskien vain ja ainoastaan hänen pyllykuvansa.
Nyt penikseni on fantastinen!
prosessi

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Clay kirjoitti:Se persehän oli ihan hirveä, löysä roikkuli. Ehkä Noora pitää lemmikkikiven ulkoiluttamista liikuntana, en tiedä, mutta silmä ei kyllä valehtele.
Toisaalta, ei se lemmikkikiven ulkoiluttaminenkaan olisi kovin huono vaihtoehto noin perseen roikkumattomuuden kannalta, kunhan sitä ulkoiluttaa paljaitten pakaroiden välissä pitämättä kädellä kiinni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja aasi »

prosessi kirjoitti:Toisaalta, ei se lemmikkikiven ulkoiluttaminenkaan olisi kovin huono vaihtoehto noin perseen roikkumattomuuden kannalta, kunhan sitä ulkoiluttaa paljaitten pakaroiden välissä pitämättä kädellä kiinni.
Sain mielikuvan TV-shop- mainoksesta jossa myydään kiviä.

...olen vielä varma että joku ostaisi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Googlebot

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Clay kirjoitti:Se persehän oli ihan hirveä, löysä roikkuli. Ehkä Noora pitää lemmikkikiven ulkoiluttamista liikuntana, en tiedä, mutta silmä ei kyllä valehtele.
Liian iso peba on kuule housuissasi! Nooran pylly on juuri sopiva ja oikeanlainen! Osaan sanoa noin edes näkemättä kyseistä pyllykettä.
Tix

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Googlebot kirjoitti:
Clay kirjoitti:Se persehän oli ihan hirveä, löysä roikkuli. Ehkä Noora pitää lemmikkikiven ulkoiluttamista liikuntana, en tiedä, mutta silmä ei kyllä valehtele.
Liian iso peba on kuule housuissasi! Nooran pylly on juuri sopiva ja oikeanlainen! Osaan sanoa noin edes näkemättä kyseistä pyllykettä.
Perseennuolenta onkin mitä sopivin lisä tähän perseen ketjuun.
Bliss

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nää jutut on ihan perseestä.




Voitasko välillä puhua vaikka tisseistä?
Bliss

Re: Liian suuri peba?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Tissiketjun voi aina tietysti perustaa.
No. Sä vai mä? :P
Vastaa Viestiin