Onnittelut kihlauksestanne Finn_Monster!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
ninnithequeen

Re: Onnittelut kihlauksestanne Finn_Monster!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

syttiK kirjoitti:Pitää hei niinq oikeesti olla tarpeeks aikaa, et tietää sit niinq ihan varmasti, et haluaako tai jaksaako tai inspaako olla toisen kans kauemminkin, kun se 10v.. tai 5v. Tai ei välttis niinkään pitkälle.
Ohan se nyt pienempi häpee erota kihloista ku avioliitosta. Aamen.
Voihan se olla noinkin? Tosin tiedän pareja, jotka olivat yhdessä monia monia vuosia, ja ero tuli melkein heti kun menivät naimisiin. Ihanko ne ihmiset luulee, että elämä siitä aamenesta vielä voi muuttua johonkin :nuts:

Enivei, mä haluan naimisiin, koska haluan saman sukunimen kuin miehelläni ja lapsellani. Jotenkin se vaan pitää olla niin.

Ja joka tapauksessa heidän, jotka ovat päättäneet olla vain kihloissa ilman naimisia, rakkauttaan toisiinsa ei sovi vähätellä yhtään, kuten joku ylempänä taisi tehdä. Jos avioliitto on vain paperinpala, mitä sitä turhaan juhlimaan? Kukin eläköön niinkuin haluaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Onnittelut kihlauksestanne Finn_Monster!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

ninnithequeen kirjoitti:Voihan se olla noinkin? Tosin tiedän pareja, jotka olivat yhdessä monia monia vuosia, ja ero tuli melkein heti kun menivät naimisiin. Ihanko ne ihmiset luulee, että elämä siitä aamenesta vielä voi muuttua johonkin :nuts:

Enivei, mä haluan naimisiin, koska haluan saman sukunimen kuin miehelläni ja lapsellani. Jotenkin se vaan pitää olla niin.
Tota mä ajoinki takaa. Vähä niinq ettei se keittiöremppa pelastanukaan suhdetta :oops:

Diipadaapa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Kiitos Kiitos Kiitos Kiitos....

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Kyllä naimisin ollaan menossa, velkajärjestelyni tosin hiukan aiheuttaa odottelua.

Tällä hetkellä raksun koulun takia asumme viikot eri paikka kunnilla.

Hän JKL ja mä Granin liepeillä.

Muuton mene kivasti, vuosi tulee seurustelun aloittamisesta täyteen kohtapuoliin.

Ja huumorii kyllä kestän mut raksu on tosiaan herkempi ihminen.
Eikä muuten pidä mun talouden hoidosta ja siivon tasosta.

Ja vielä eräille utelijaille tiedoksi Sairaaloinen lihavuuteni johtuu näillä tiedoilla syntymäni aikoihin tulleesta happi vajeesta joka on aiheutanut tilanteen jossa tieto ja tunteet kulkevat hiukan eri tavalla ja er i reittiä kun tavan omaisesti ja niinpä tunnen puolen syöminen on hallitsematonta.

Lääkettä tähän harvinaiseen ongelmaan odotellessa pidän itsestäni kovasti huolta ja tosiaan paino on ajoittain tullut alaskin.
Tästä rakas ainakin minua muistuttaa päivittäin.

JA kiitos vielä kerran muistamisesta etenkin Bliss
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onnittelut kihlauksestanne Finn_Monster!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ihanaa! :h: Onnea minultakin!
Kikkelis kokkelis.
Quarter

Re: Onnittelut kihlauksestanne Finn_Monster!

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kuinka fucked up lapsuus ja perheolot teillä muutamilla on ollut, kun koko avioliitto-sceneen pitää suhtautua noin kyynisesti, halveksivasti ja vähättellen? "Mä varaan sut" - mitä vittua?? :D Angstiset telaketjut rymisee kun taas ollaan "omistamassa" naisia..

Onneksi nyt muutama uskoo vielä rakkauteen ja pysyvään parisuhteeseen.

Onnittelut monstalle&morsiamelle.
Vastaa Viestiin