Huumoria vai vittuilua?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Reaktioni kuvaan

Nauratti, jäi hyvän maun rajoihin
14
23%
Nauratti, mutta pidän epäsopivana
6
10%
Ei naurattanut, epäsopivaa laittaa tuollaista
22
35%
Loukkaannuin osallisten puolesta
10
16%
Ei oikeen tuntunut missään suuntaan eikä toiseen
10
16%
 
Ääniä yhteensä: 62

Rahkapussi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sika, dissasit naapurin koiraakin, etkä edes huomannut. Pyydä siltä heti anteeksi.
En. Sateen jälkeen hissi haisee aina hirveälle sen hurtan takia. Tää oli mun julma kosto.
Muuten, märät koirat haisevat ihan kauhealle. Tekisi mieli söpöä ranskanbulldogiurosta nimeltään Musculus Sternocleidomastoideus (kotoisasti vaan Martti), mutta pelkään, että hän haisisi pahemmalta kuin minä, kun päästelen sipulipieruja peiton alla.
Herra Manala

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

No mitäs nyt kun 5 on pitänyt sitä hyvän maun rajoihin menevänä ja 20 jollain tavalla epäsopivana tai loukkaavana? 1/5 vs. 4/5
Viimeksi muokannut Herra Manala, 28.08.2007 18:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:No mitäs nyt kun 5 on pitänyt sitä hyvän maun rajoihin menevänä ja 19 jollain tavalla epäsopivana tai loukkaavana? 1/5 vs. 4/5
Sehän on iloinen asia, Tix ei ole yksin, vähemmistössä vain.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sika, dissasit naapurin koiraakin, etkä edes huomannut. Pyydä siltä heti anteeksi.
En. Sateen jälkeen hissi haisee aina hirveälle sen hurtan takia. Tää oli mun julma kosto.
Arvasin.
Koska arvasit etkä sanonut viestissä explisiittesesti, että ei koirille saa kostaa ja että haisevakin hissi on ihan hyvä hissi (täten hyväksyen kaiken viestissä esittämäni ja 7 maailman ihmettä sen päälle) päättelen likiaukottomalla (peräaukko löytyy aina) álalamanalalalogiikalla, että olet koiranvihaaja joka haluaa tappaa naapurin koira räjäyttämällä sen haisevassa hississä. Jos väität muuta, kieroilet ja luikertelet irti alkuperäisestä väitteestäsi joka on yksiselitteisesti luettavissa viestistäsi - ainakin jos on umpikierot aivojohdot ja kokinhattu päässä. Vihaat sitä koiraa muuten pääosin siksi, että se on kuitenkin läskipontso. Koska muut kuin läskipontsot ei haise. Mikä lie jumppanorsu koiraksi. Mut sitä ei saa henkilöidä, koska se olis huono vitsi, ihan niinku hörökorvahörötys.

Eri mieltä olevat ammutaan ja/tai julistetaan lääninhomoiksi.
Herra Manala

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Täs paikas on mun mielestä ihan kauheen huono Qi. Ihan semmosta luovuttamisen ja häviämisen makua syysilmassa.
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
En. Sateen jälkeen hissi haisee aina hirveälle sen hurtan takia. Tää oli mun julma kosto.
Arvasin.
Koska arvasit etkä sanonut viestissä explisiittesesti, että ei koirille saa kostaa ja että haisevakin hissi on ihan hyvä hissi (täten hyväksyen kaiken viestissä esittämäni ja 7 maailman ihmettä sen päälle) päättelen likiaukottomalla (peräaukko löytyy aina) álalamanalalalogiikalla, että olet koiranvihaaja joka haluaa tappaa naapurin koira räjäyttämällä sen haisevassa hississä. Jos väität muuta, kieroilet ja luikertelet irti alkuperäisestä väitteestäsi joka on yksiselitteisesti luettavissa viestistäsi - ainakin jos on umpikierot aivojohdot ja kokinhattu päässä. Vihaat sitä koiraa muuten pääosin siksi, että se on kuitenkin läskipontso. Koska muut kuin läskipontsot ei haise. Mikä lie jumppanorsu koiraksi. Mut sitä ei saa henkilöidä, koska se olis huono vitsi, ihan niinku hörökorvahörötys.

Eri mieltä olevat ammutaan ja/tai julistetaan lääninhomoiksi.
Minä olen sen verran kiero luikero, että myönnän kaiken. Tai ehkä se on vain laiskuutta...
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Minä olen sen verran kiero luikero, että myönnän kaiken. Tai ehkä se on vain laiskuutta...
Kauheeta perseennuolentaa. Taidat kuitenkin olla lääninhomo. Koska tuut hoitelemaan sen koiran?
Aito_Johanna

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

prosessi kirjoitti:
Tix kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Eiks olekin jännää, kun et tiedä?
Tuo puskasta huutelu -kortti on jo aika käytetty. Kysy vaikka ninnithequeenilta, hän sitä tuntuu käyttävän aina.
Juu, yhtä jännää kuin sukkien kutominen. Mua niin yleisestikin kiinnostaa tuntemattomien palstanikkien saati sitten kuurupiiloikäisten mielipide vaatimattomasta persoonastani. Kerro toki lisää, naapurin koirakin odottaa kuola turvassa uusia koottuja viisauksiasi.

Nyt vähän kaduttaa miten dissasin sukkien kutomista, mutta painanpa silti lähetä -nappia.
Sika, dissasit naapurin koiraakin, etkä edes huomannut. Pyydä siltä heti anteeksi.
Ei se ollut pahasti dissattu, koska koira ei itse kuullut.
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minä olen sen verran kiero luikero, että myönnän kaiken. Tai ehkä se on vain laiskuutta...
Kauheeta perseennuolentaa. Taidat kuitenkin olla lääninhomo.
Mites minulla sitten voi olla pikkuvaimo, häh?
Koska tuut hoitelemaan sen koiran?
Täytyy katsoa kalenterista, on niin monta muutakin hoideltavaa...
Aito_Johanna kirjoitti:Ei se ollut pahasti dissattu, koska koira ei itse kuullut.
Ja sinäkin siinä vielä viatonta koiraa vammaiseksi haukkumaan, vaikkei se edes ole kuuro.
Aito_Johanna

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

prosessi kirjoitti: Ja sinäkin siinä vielä viatonta koiraa vammaiseksi haukkumaan, vaikkei se edes ole kuuro.
Itse käytät tuolla edellä sika-sanaa haukkumanimityksenä. Otitko ollenkaan sian tunteita huomioon?
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

prosessi kirjoitti:Mites minulla sitten voi olla pikkuvaimo, häh?
D'oh. Kulissi.
Täytyy katsoa kalenterista, on niin monta muutakin hoideltavaa...
En mä nyt puhu sun irtosuhteistasi, hönö.
Ja sinäkin siinä vielä viatonta koiraa vammaiseksi haukkumaan, vaikkei se edes ole kuuro.
Ei, mutta se on läskipontso. Aika sama juttu kuin vammainen.
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mites minulla sitten voi olla pikkuvaimo, häh?
D'oh. Kulissi.
Busted.
Täytyy katsoa kalenterista, on niin monta muutakin hoideltavaa...
En mä nyt puhu sun irtosuhteistasi, hönö.
Mutku nekin vie aikaa niin pirusti. Ei irtosuhteita ja koiria voi hoidella samanaikaisesti... ...eiku siitä aiheesta taisikin jo olla yksi tappeluketju, joten kattellaan sen koiran kanssa.
Ja sinäkin siinä vielä viatonta koiraa vammaiseksi haukkumaan, vaikkei se edes ole kuuro.
Ei, mutta se on läskipontso. Aika sama juttu kuin vammainen.
Taidat kerjätä turpiis.
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aito_Johanna kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Ja sinäkin siinä vielä viatonta koiraa vammaiseksi haukkumaan, vaikkei se edes ole kuuro.
Itse käytät tuolla edellä sika-sanaa haukkumanimityksenä. Otitko ollenkaan sian tunteita huomioon?
Ei tartte, kun se on jo tapettu.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tix kirjoitti:Miten koit Blissin postaaman kuvan, josta on nyt saatu kauhea show aikaiseksi? Kiinnostaa oikeasti onko tässä nyt äänekäs vähemmistö vai meluisa enemmistö takana.
Minä koen että Beatlesit laulavat viisaasti: "...speaking words of wisdom / let it be..."

Siinäpä elämänviisautta sinullekin. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Taman ketjun nahdessani en ihmettele sita kuinka paljon Tix onkaan kiinnostunut minusta vaikka nyt han on hiljaa. Lieneeko joku sanonut jarkea ettei arvostele SA:aa! Nyt en tosin olekaan huumorimielella provosoiva. Nain aluksi haluan vain mainita sen, myohemmin en puhu itsestani nainkaan paljon!

Mut ala nyt sure Tix siella. Sinahan olet paljastunut todella herkkanahkaiseksi. Paljon enemm'n kuin SA koskaan! Et ole kuitenkaan SA:n sielunvaurioista valittanyt.

Sanoisin etta sinun huumorintajusi on tavallinen, ala sure sita. Se on vain hiukan valitettavan tavallinen. Epaempaattisen oloinen toisia kohtaan.

Sun olisi kuitenkin muistettava, etta taalla kirjoittavat ihmiset eivat ole vaaria vain nettipersoonia vaan taustalla on se tunteva ihminen. Myos SA.

Kuitenkin nakisin etta voit olla ihan sielunrauhassa, Tix. Olet varmaan ihan tarpeeksi hyva ihminen. Minakin oikeasti olet antanut anteeksi ilkeilysi. Ne on kuitenkin ainakin minun mielessani puettu huumoriin.
Tai haluan uskoa niin!

Siis hymya kehaan vaan ja elaminen on poikaa, jookosta, hehheh!

SA
laupias
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eikö niin että piereskely väärässä paikassa on hauskaa, piereskelkää väärään paikkaan eli sisäänpäin? Helpottiko?
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Vastasin kolmannen eli ei naurattanut.

Ensireaktioni oli että kyseinen vinoilu on jokseenkin sopimaton kihlajaisilmoitusketjuun koska siinä vietiin huomio pois itse ilmoituksesta ilmoittajien fyysisiin olemuksiin, joihin eittämättä kuuluu myös tulevan sulhasen normaalia korkeampi BMI. Siksi en sitä erikseen kiitellyt, toisaalta en myöskään närkästynyt tarpeeksi Monstan puolesta valittaaksenikaan siitä äänekkäästi, kun en voi tietää miten ko. henkilö sen koki. Reaktioni olisi kaiketi ollut sama jos joku olisi huudahtanut kihlaparille "Eroatte varmasti vuoden sisään!".

Toisaalta minulta meni alussa myös täysin ohi parin muun esittämät sivumerkitykset rupikonnan rumuudesta ja harmaasta hiirulaisesta. Jossain välissä ehdin mielessäni liittämään kuvaan jopa aavistuksen verran positiivista sävyä: eläinkuvassa pienempi hakee turvaa isommasta joka estää häntä hukkumasta, aivan kuten kihlajaiskuvassa nainen katsoo ihaillen miestään hakeutuen hänen lähelleen, ja mies hymyilee lämpimästi ja turvallisen oloisena takaisin.

Useimmat eivät selvästikään nähneet kuvassa mitään tuollaista positiivista, mikä ehkä on ihan ymmärrettävää. Mutta kuten sanottu, kuva oli mielestäni jokseenkin sopimaton kihlajaisilmoitusketjuun. Toisaalta, minä pidän epäsovinnaisuudesta, kunhan sillä ei liikaa aiheuteta pahaa mieltä viattomille osapuolille. Minä tietenkin määrittelen omassa päässäni kuka on mielestäni viaton ja kuka ei. :twisted:

EDIT: Vittuillakseni editoin.
Viimeksi muokannut Googlebot, 29.08.2007 12:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tulos on varsin erikoinen. Karkeasti kolmannes porukasta naureskeli kuvalle. N. 60% piti sitä (naureskelusta huolimatta) tavalla tai toisella epäsopivana. Kuulun siis ilmeisesti keskimääräistä epäsovinnaisemman huumorintajun neljännekseen ja/tai olen vähemmän takakireä kuin porukka keskimäärin. Kuvasta loukkaantui kuitenkin yllättävän moni. On se intterweppi ihmeellinen paikka.
Googlebot

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stadinarska kirjoitti:Taman ketjun nahdessani en ihmettele sita kuinka paljon Tix
Tule sinäkin pikkukoira nyt siihen räksyttämään ihan omalla agendalla palstanemesistäsi vastaan. Joo joo, tix toivoi joskus aikoinaan leikisti kuolemaasi koska ei kestänyt viestejäsi, tiedetään.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Googlebot kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Taman ketjun nahdessani en ihmettele sita kuinka paljon Tix
Tule sinäkin pikkukoira nyt siihen räksyttämään ihan omalla agendalla palstanemesistäsi vastaan. Joo joo, tix toivoi joskus aikoinaan leikisti kuolemaasi koska ei kestänyt viestejäsi, tiedetään.
Vieläkö se jaksaa kitistä? Ei herramunreeti.

Arska, järkyttävä totuus: olet norattu.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tix kirjoitti:Kuvasta loukkaantui kuitenkin yllättävän moni. On se intterweppi ihmeellinen paikka.
En anna sulle ehkä koskaan anteeks!! Tai Blissille! Tai kellekään..
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:On se intterweppi ihmeellinen paikka.
IRL ois 99% pitäny kuvaa (sanaa) epäsopivana, kumma intterweppi.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:IRL ois 99% pitäny kuvaa (sanaa) epäsopivana, kumma intterweppi.
En uso. Kumma Geetzu.
Geetzu

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:IRL ois 99% pitäny kuvaa (sanaa) epäsopivana, kumma intterweppi.
En uso. Kumma Geetzu.
En alota enää... Tänään vaan en taas käsitä yhtään sitä sun puolta.
bedlam

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Geetzu kirjoitti:
Tix kirjoitti:On se intterweppi ihmeellinen paikka.
IRL ois 99% pitäny kuvaa (sanaa) epäsopivana, kumma intterweppi.
Näin mäkin luulisin. Taitaa äänestystulokseen sitäpaitsi vaikuttaa alkuperäistä kysymystä enemmän se, että sattuuko olemaan enemmän Tix-tykkääjä, Bliss-diggari, Manala-groupie tai Safi-fani.
Vastaa Viestiin