Huumoria vai vittuilua?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Reaktioni kuvaan

Nauratti, jäi hyvän maun rajoihin
14
23%
Nauratti, mutta pidän epäsopivana
6
10%
Ei naurattanut, epäsopivaa laittaa tuollaista
22
35%
Loukkaannuin osallisten puolesta
10
16%
Ei oikeen tuntunut missään suuntaan eikä toiseen
10
16%
 
Ääniä yhteensä: 62

Geetzu

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Tix kirjoitti:On se intterweppi ihmeellinen paikka.
IRL ois 99% pitäny kuvaa (sanaa) epäsopivana, kumma intterweppi.
Näin mäkin luulisin. Taitaa äänestystulokseen sitäpaitsi vaikuttaa alkuperäistä kysymystä enemmän se, että sattuuko olemaan enemmän Tix-tykkääjä, Bliss-diggari, Manala-groupie tai Safi-fani.
Kyl kai. Väkisinkin. Ei mutta joo, minä vetelen korville ku saan vastaavan kuvan vaiks synnytyssaliin faxilla. :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tix kirjoitti:Arska, järkyttävä totuus: olet norattu.
Yhtä tehokkaasti ku Manala?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:Tulos on varsin erikoinen. Karkeasti kolmannes porukasta naureskeli kuvalle. N. 60% piti sitä (naureskelusta huolimatta) tavalla tai toisella epäsopivana. Kuulun siis ilmeisesti keskimääräistä epäsovinnaisemman huumorintajun neljännekseen ja/tai olen vähemmän takakireä kuin porukka keskimäärin. Kuvasta loukkaantui kuitenkin yllättävän moni. On se intterweppi ihmeellinen paikka.
Voi olla myös niin, että olet ilkeämpi ja vähemmän empaattinen kuin porukka keskimäärin.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Voi olla myös niin, että olet ilkeämpi ja vähemmän empaattinen kuin porukka keskimäärin.
Mahdollista empatian osalta. Suorataan todennäköistä, asia on tiedossani. Empaattisuuspisteeni olivat jossain BBC:n telkkuohjelmaan testissä hiukan alle miesten keskiarvon ja miehet olivat selvästi vähemmän empaattisia kuin naiset, joten perusmies on aina "keskimääräistä vähemmän empaattinen." Se ei kuitenkaan tee ketään ilkeäksi.

Empatiakyky on melko suoraan aivojen rakenteesta ja toiminnasta riippuva asia, ts. miten hahmottaa eri tapahtumat, ilkeys taas on luonteenpiirre. Matemaattisesti lahjakkaat ihmiset joiden havainnointi tapahtuu enimmäkseen vain toisella aivopuoliskolla (olikohan se oikea, en jaksa tarkistaa) ovat vähemmän empaattisia. Olen matemaattisesti hyvin lahjakas, joten on enemmän kuin todennäköistä että tuo empatiatestin tulos pitää paikkaansa.

Kysymys on kuitenkin vain havainnoinnista - kuinka helposti mieltää jonkin asian loukkaavaksi tai jonkun loukkaantuneeksi tms. Se, miten valitsee toimintatapansa havainnon tekemisen jälkeen on kohta jossa luonne tulee peliin mukaan. Ilkeä ihminen ei välitä siitä, että on loukannut jotakuta vaikka ymmärtää niin käyneen. Täysin empatiakyvytön ei vain ymmärrä niin tapahtuneen tai on ymmällään siitä miksi niin on tapahtunut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Clay kirjoitti:
Tix kirjoitti:Kuvasta loukkaantui kuitenkin yllättävän moni. On se intterweppi ihmeellinen paikka.
En anna sulle ehkä koskaan anteeks!! Tai Blissille! Tai kellekään..
Arvaa onks välii?
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Ilkeä ihminen ei välitä siitä, että on loukannut jotakuta vaikka ymmärtää niin käyneen. Täysin empatiakyvytön ei vain ymmärrä niin tapahtuneen tai on ymmällään siitä miksi niin on tapahtunut.
Tunnen aika paljon ilkeitä ja jonkun verran täysin empatiakyvyttömäks tekeytyviä tyyppejä.
Herra Manala

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tix kirjoitti:Ilkeä ihminen ei välitä siitä, että on loukannut jotakuta vaikka ymmärtää niin käyneen. Täysin empatiakyvytön ei vain ymmärrä niin tapahtuneen tai on ymmällään siitä miksi niin on tapahtunut.
Mulle jäi vähän auki että ymmärsitkö sä sitten loppupeleissä että se kuva saattaa olla hyvinkin todennäköisesti loukkaava tuossa asiayhteydessä vai et?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba kirjoitti:ENNAKKOTAPAUS!
Mä luulin, ettei ampuminen ois enää ees sallittua lopetuskeinona kun kyseessä siis vain ns. turha eläin, josta päästävä tilasyistä eroon...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Niba kirjoitti:ENNAKKOTAPAUS!
Mä luulin, ettei ampuminen ois enää ees sallittua lopetuskeinona kun kyseessä siis vain ns. turha eläin, josta päästävä tilasyistä eroon...
Elppa tietää?
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Niba kirjoitti:Elppa tietää?
Ehkä oikeuskin tiesi.
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Mä luulin, ettei ampuminen ois enää ees sallittua lopetuskeinona kun kyseessä siis vain ns. turha eläin, josta päästävä tilasyistä eroon...
Ymmärtääkseni eläimen lopettamiseksi on sallittu mikä tahansa keino, joka ei aiheuta eläimelle tuskaa. Luoti aivoihin kuullostaa aika lailla mukavammalta kuin esim. kissanpennut säkissä järveen -tyyliset julmuudet joita vieläkin kuulee. Sen sijaan eläinten raatojen hävittämisessä on tullut määräykset, takapihalle hautaaminen ei vissiin ole enää lainkaan sallittua.

Pikkuisen erikoinen tuomio kyllä. En ihmettele, ettei ollut yksimielinen. Luultavasti kritisoidun toiminnan luonne ja naisen motiivit vaikuttivat tuomioon.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mielestäni FM ei ole pahemmalti palstalle kirjoitellut viime vuosina, joten ensinnäkin ihmettelin hänen intoaan ilmoittaa kihlauksestaan. Muistaakseni hän viimeksi kirjoitti palstalle ilmoittaessaan seurustelustaan. Tapansa kullakin, muttta itselleni ainakin tuommoinen kirjoittelutiheys ei riitä herättämään tunteita puoleen tahi toiseen. Ihan kiva tietty heille, mutta ihmettelin myös sitä kuinka runsain mitoin lämpimiä onnitteluja viesti aiheutti. Olenko missannut jotain?

Tixulla on aika ilkeä huumorintaju, jonka toisaalta ymmärrän(se mustan osuuden), mutta itselleni toisen ihmisen kärsimyksestä tai nolaamisesta nauttiminen on kutakuinkin vieras tunne. Mutta minä olenkin kiltti. :twisted:

Suhtautumiseni kuvaan oli siis neutraali. Olen nainen.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Ihan kiva tietty heille, mutta ihmettelin myös sitä kuinka runsain mitoin lämpimiä onnitteluja viesti aiheutti. Olenko missannut jotain?
Kannattais ehkä lukea se ketju :roll:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

ääh, laita linkki johonkin olennaiseen vastaukseen, se ketju on liian pitkä ;)
Prepare for the worstest.
Aito_Johanna

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

nowaysis kirjoitti:Tapansa kullakin, muttta itselleni ainakin tuommoinen kirjoittelutiheys ei riitä herättämään tunteita puoleen tahi toiseen. Ihan kiva tietty heille, mutta ihmettelin myös sitä kuinka runsain mitoin lämpimiä onnitteluja viesti aiheutti. Olenko missannut jotain?
Minusta on ihqua, kun ihmiset ovat rakastuneita ja ovat juuri menneet kihloihin, vaikka sitten olisivat aivan vieraitakin ihmisiä. Kyllä sellainen tapahtuma aina onnittelut ansaitsee.
Mutta minä nyt kyynelehdin vieraiden ihmisten kuolinilmoituksillekin :roll: Oon vähän silleen herkkis, vaikkei toisaalta uskois!
luuseri

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja luuseri »

*täysin ulkopuolelle jäännyt* onkos tämä kuva jossain vielä näkyvillä, mistä kohistaan?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Googlebot kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Taman ketjun nahdessani en ihmettele sita kuinka paljon Tix
Tule sinäkin pikkukoira nyt siihen räksyttämään ihan omalla agendalla palstanemesistäsi vastaan. Joo joo, tix toivoi joskus aikoinaan leikisti kuolemaasi koska ei kestänyt viestejäsi, tiedetään.
Nyt en kylla oikeesti ymmarra mita herra Botti nyt tarkoittaa?

1. En ole koira.
2. Sina olet jotenkin siis katkera? Mista?
3. En ollenkaan haukkunut, (hehheh olipa hauskaa) Tixia vaan koetin lohduttaa hanta. Puhuin vain totuuksia. Hanhan on aivan tosi herkka kunniastaan.
4.Oletko sina kenties sama kuin Tix? Kuulostaa silta...voih
5. Milla omalla agendalla?
6. palstanemesistani? Siis mita?
7. Niin toivoi kuolemaani. Oli sikamaista. MUTTA OLEN jo antanut anteeksi enka puhuisi siita enaa, kiitos.
8. Olette liikuttavia kun koetatte vesittaa Stadinarskaa!
:D
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Mä näytin ton kuvan poikaystävälleni. Se nauroi, ja väitti että siinä ollaan me. Nauroin sille myös, vaikka sisintäni kalvoi epävarmuus siitä, näkikö BF minut hiirenä vai sammakkona. Tuntemattomille en tuollaista lähettäisi. Tosin mä näen ko kuvassa hirvittävän söpön pikkuisen hiiren, jota olisi kiva paijata, ja hassunkurisen samulin, enkä harmauden ja rumuuden symboleita.

-lisätään tähän vielä, etten kuulu kenenkään diggailijoihin/inhoajiin, mä olen liian uusi täällä tai sitten vaan antilokeroituja.
Kukkuluuruu!
Googlebot

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

nowaysis kirjoitti:Ihan kiva tietty heille, mutta ihmettelin myös sitä kuinka runsain mitoin lämpimiä onnitteluja viesti aiheutti. Olenko missannut jotain?
Minä olen sentään tavannut Monstan muutaman kerran IRL ja jopa jutellutkin hänen kanssaan, joten minun onnitteluni tulivat suoraan sydämeni vasemmasta kammiosta. Kaikki muut onnittelijat feikkasivat koska se on hyvien tapojen mukaista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetzu kirjoitti:
Niba kirjoitti:Elppa tietää?
Ehkä oikeuskin tiesi.
Ehkä tiesi ehkä ei..
Joutuivat kuitenkin lunttaamaan lakikirjasta..
Pyyhin Netikettiin..
Aito_Johanna

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

luuseri kirjoitti:*täysin ulkopuolelle jäännyt* onkos tämä kuva jossain vielä näkyvillä, mistä kohistaan?
Kyllä se jostain sieltä Finn-Monsta ja Raksu kihloissa päivämäärä -ketjusta löytyy. Jostain puolenvälin tienoilta ehkä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:
luuseri kirjoitti:*täysin ulkopuolelle jäännyt* onkos tämä kuva jossain vielä näkyvillä, mistä kohistaan?
Kyllä se jostain sieltä Finn-Monsta ja Raksu kihloissa päivämäärä -ketjusta löytyy. Jostain puolenvälin tienoilta ehkä.
Oisit ohjannu tietämättömän linkin avulla?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Voisko joku sanoa Nomennesciolle(?) semmosia terveisiä, että mikäli kokee jatkossa pakottavaa tarvetta mun ojentamiseen yksityisviesteillä, niin pitää sitä norea sen verran pitempään pois päältä, että ehtii lukea mun vastineeni. Olisi käsittääkseni kohteliasta moinen. Tosin ne lukuisat työtunnit ***** parissa ovat saattaneet vääristää ko. tyypin käsitystä siitä miten ihmiset kommunikoivat keskenään.

..tai sitten voi pitää mielipiteensä jatkossakin omana tietonaan. Ei jaksa edelleenkään kiinnostaa moinen selkärangaton vinkuminen infernaalisesta pahuudestani sieltä nore-nappulan ja pikku nimimerkkien suojista. Feck off.
Rotan aivot valtasivat pääni.
safi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja safi »

NomenNescio! Annalta terveiset:
Tosin tämänkään näkyminen sattuneesta syystä ei ole ihan satavarmaa : )
Voisko joku sanoa Nomennesciolle(?) semmosia terveisiä, että mikäli kokee jatkossa pakottavaa tarvetta mun ojentamiseen yksityisviesteillä, niin pitää sitä norea sen verran pitempään pois päältä, että ehtii lukea mun vastineeni. Olisi käsittääkseni kohteliasta moinen. Tosin ne lukuisat työtunnit ***** parissa ovat saattaneet vääristää ko. tyypin käsitystä siitä miten ihmiset kommunikoivat keskenään.

..tai sitten voi pitää mielipiteensä jatkossakin omana tietonaan. Ei jaksa edelleenkään kiinnostaa moinen selkärangaton vinkuminen infernaalisesta pahuudestani sieltä nore-nappulan ja pikku nimimerkkien suojista. Feck off.
Vastaa Viestiin