Huumoria vai vittuilua?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Reaktioni kuvaan

Nauratti, jäi hyvän maun rajoihin
14
23%
Nauratti, mutta pidän epäsopivana
6
10%
Ei naurattanut, epäsopivaa laittaa tuollaista
22
35%
Loukkaannuin osallisten puolesta
10
16%
Ei oikeen tuntunut missään suuntaan eikä toiseen
10
16%
 
Ääniä yhteensä: 62

luuseri

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja luuseri »

Niba kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
luuseri kirjoitti:*täysin ulkopuolelle jäännyt* onkos tämä kuva jossain vielä näkyvillä, mistä kohistaan?
Kyllä se jostain sieltä Finn-Monsta ja Raksu kihloissa päivämäärä -ketjusta löytyy. Jostain puolenvälin tienoilta ehkä.
Oisit ohjannu tietämättömän linkin avulla?

Minä kiitän :)
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja cardic »

haaa!
kunnon vaannot on taas saatu aikaseks. ei millaan jaksa kahlata koko paskaa lapi, joten kertokaas, kuka voitti?

ma en viljele koskaan huumoria, meite vaan vittuilee
(saateri ku on napit jaassa, tuuletus toimii)
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:haaa!
kunnon vaannot on taas saatu aikaseks. ei millaan jaksa kahlata koko paskaa lapi, joten kertokaas, kuka voitti?
Ei kukaan, mutta kaikki luulevat voittaneensa.
Elukka

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Äänestyksestä puuttuu taas kerran se oikea vastausvaihtoehto. Tällä kertaa se olisi "Mikä v*n kuva, en mä näe kuin hurrikaanin vesilasissa?"
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:
cardic kirjoitti:haaa!
kunnon vaannot on taas saatu aikaseks. ei millaan jaksa kahlata koko paskaa lapi, joten kertokaas, kuka voitti?
Ei kukaan, mutta kaikki luulevat voittaneensa.
Manala taputtelee vissiin vieläkin itseään selkään, en ole norelta seurannut.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Tixii ei kiinnosta.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Tix

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Crowbar kirjoitti:Tixii ei kiinnosta.
Ei niin ku sul ei oo tissejä.
Pyry-Matias

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tuleeko tänhetkinen tilanne tulkita niin, että Tixin humööri kuuluu ilkeimpään varttiin, vai siten, että Tix sokaistui Blissin hehkeydestä ja hukkasi mielistelyssään kiltteytensä? Johtoryhmän kokous alkaa juuri.
Aito_Johanna

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ann kirjoitti:Voisko joku sanoa Nomennesciolle(?) semmosia terveisiä, että mikäli kokee jatkossa pakottavaa tarvetta mun ojentamiseen yksityisviesteillä, niin pitää sitä norea sen verran pitempään pois päältä, että ehtii lukea mun vastineeni. Olisi käsittääkseni kohteliasta moinen. Tosin ne lukuisat työtunnit eläinten parissa ovat saattaneet vääristää ko. tyypin käsitystä siitä miten ihmiset kommunikoivat keskenään.

..tai sitten voi pitää mielipiteensä jatkossakin omana tietonaan. Ei jaksa edelleenkään kiinnostaa moinen selkärangaton vinkuminen infernaalisesta pahuudestani sieltä nore-nappulan ja pikku nimimerkkien suojista. Feck off.
Nomennescio! Tule heti kertomaan julkisesti, miksi Anna on infernaalisen paha! Ei ole reilua kätkeä noin mehukasta sossepokeainesta yv:n suojiin!
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Aito_Johanna kirjoitti: Nomennescio! Tule heti kertomaan julkisesti, miksi Anna on infernaalisen paha! Ei ole reilua kätkeä noin mehukasta sossepokeainesta yv:n suojiin!
A-J, ainoa asiallinen, eli kerran pyysit, vastaan.. =D

Ann

Mielipiteeni voimakkaasta reaktiostasi päätellen merkitsee - sanoistasi huolimatta.
Olet kitinän suosituimpia ihmisiä, ja olet one-liner hauska - mutta ilkeästi - turhan usein toisen kustannuksella, häpäisten heitä, etkä juuri koskaan naura itsellesi.
(Et ole ainoa joiden viestejä hyppään ohi, (nokkelakaan) ilkeys ei vain ole jotain mihin juuri kannattaisi haaskata aikaansa.)
Itse olen aivan yhtä hyvin eläinten kuin ihmistenkin humaanin kohtelun kannalla, ja reagoin tiettyihin asioihin juuri siltä pohjalta.

Kyllä sain yksityisviestisi, mutta en ole vaivautunut lukemaan sitä, koska olit jo heittänyt asian julkiseen. Kitinän sääntöjen pohjalta et saisi sitä tehdä.. (http://tinyurl.com/36kyjt) mutta sallittakoot se sinulle kun siihen alennuit. Vastaan tämän kerran tähän.

Omassa julkisessa Finnmonster-ketjussa olevassa viestissäsi sanoit että pidät suusi kiinni (http://tinyurl.com/28h8bw) - sääli että itsekritiikkisi ei aina tunnu toimivan. Jokainen osaa tuhota talon, mutta talonrakennuksen osaa hyvin harva - osaisit varmaan tuolla sanallisella lahjakkuudella ja älykkyydellä antaa rakentavaakin kritiikkiä, mutta eihän se olisi niin hauskaa kuin rikkominen on?

Ei kuulu tapoihini suoraan häpäistä ketään julkisesti (toisin kuin sinun tapasi on) vaan annan palautteen mieluiten yksityisesti suoraan kyseiselle.. IRL, töissä ja täälläkin - kuten nytkin aloitin. Julkinen meteli ei asioita paranna, turhaa mob-mentaliteettia täällä on jo ihan tarpeeksi. Koet suoran palautteen selkärangattomaksi - kun "muut" eivät voi sinua tukea?


Jos lähdet kahville, voit ilmaista mielipiteesi siten. Sinä taidat vain tarvita tukijoukkosi, rummutithan ne apuun. Muuten minulla tässä ole sen enempää sanottavaa, sanot omalta puoleltasi tähän vastaukseksi mitä tahansa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Clay »

NomenNescio kirjoitti:...
Tää ei liene kumpaakaan.
Nyt penikseni on fantastinen!
Aito_Johanna

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti:Missasin kuvan, kellä linkki tallessa?
Et näköjään lukenut ketjua tarkasti, tuollahan se on mainittu sivulla 3. :)
Mutta tässä uudestaan:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5819& ... &start=225
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edit: Myöhästyin, AJ ehti ensin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nämä kaikki keskusteluketjujen aloitus samasta aiheesta on aivan pelkkää vittuilua, ei mitään muuta. Ja mitään yksityisviestejä minulle on turha lähettää tästä asiasta, noreen menee.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Ann »

NomenNescio kirjoitti: Olet kitinän suosituimpia ihmisiä, ja olet one-liner hauska - mutta ilkeästi - turhan usein toisen kustannuksella, häpäisten heitä, etkä juuri koskaan naura itsellesi..
Mitä vitun suosiota minä olen saanut nauttia ja kenen taholta? Hassua. Ei ole välittynyt tänne. Mitään varauksetonta ihailua, lempeä tai hyväksyntää en ole kokenut täältä osakseni saaneeni, enkä sitä ole edes hakenut. Kieroahan se olisi..siis jos olisin sinun teoriasi mukaan ilkeä niille samaisille tyypeille-x, jotka nyt sitten onkin mun bestiksiä? Hei, missä te kaikki muuten nyt oikein olette? Ei näy, ei välity, josset sä soita..

Häpäisy on muuten aika vahva sana. Meneekö samaan sarjaan kunnianloukkauksen kanssa? Entäs tämä sinun kampanjasi..miksikäs tämä sitten luokitellaan? Yrität viedä multa mun ainoat ystävät. Julmaa!

Enempi nuo paskamaisuudet täältä jää mieleen kuin joku :rofl: postaukseni perässä. Joskus on kokenut olevansa samalla aallonpituudella jonkun kanssa ja sitten on saanutkin myöhemmin kylmää kyytiä. Mut hei, sitä on intternetti.. Puolet asioista tapahtuu sun omassa päässä. Vink, vink.. Mä olen herkkänahkainen, joten annan asioiden mennä pienen purkauksen jälkeen ulos peräaukon kautta.

Mikä vitun kilpailu tämä sinulle muuten on? Jos jengi täällä kerran on niin saatanan julmaa ja kusipäistä, että fanittavat tällaista paskapäätä, niin miksi nähdä vaivaa? Haluaisitko kenties itsekin olla inha, mutta et vain osaa? Vai uskallustako puuttuu? Missä mun lukion psykankirja on..tahtoo dialyysia..

Onko se nyt vaan niin vaikea todeta, että minun huumorini ei ole sinun huumoriasi, eikä mun paska haise hyvältä sun nenääs. Uskomattomankäsittämättömänhysteerisen lapsellista tuollainen toisen tarkoitusperien ruotiminen ja negatiivisten oletusten nakkelu nimimerkin suojista samaan hengenvetoon kun ilmoitat järjestäen skippaavasi juttuni. Kuka, mitä, häh?

Joo, on tullut jo aika moneen kertaan selväksi, mikä kaikki minussa on sinun mielestäsi vikana.. ja silti haluat lähteä kanssani kahville? Öö..joo.. Kiva. Onko tässä takana jotain sadomasolesbo-virityksiä joita mä en tajua?

Niin, ja mikäli Kitinän sääntöjä rikkoo se, että julkaisen omia hengentuotteita palstalla, niin niillä säännöillä voi minun puolestani pyyhkiä persettä. Nimittäin siitä oli kyse: et lukenut vastinettani, joten järjestin sen luettavaksesi. Itse julkaisit oman viestisi, tyhmä lehmä. Jos et uskalla lähetellä minulle viestejä, niin ole lähettämättä. Mainitsinko jo sanan lapsellinen? Sitäpaitsi viestisihän koski palstakirjoitustani, ei eilistä lesbosessiotamme kera kermavaahdon. En ymmärtänyt nyt, enkä ymmärtänyt silloinkaan, miksi et voinut kirjoitustani ruotia palstalla.. Minun henkilöönihän siinä mentiin..ja mennään taas.

Kyllä, minua vitutti, ja vituttaa edelleen, että sinä analysoit ja syyttelet minua. Ja kehtaat vielä tunkea tuota paskaasi näkökenttääni samalla kun kiljut minun olevan ignoressa. Jos jotakuta on nyt loukattu, niin tervetuloa vaan keskustelemaan aiheesta.

Ei ole ollut, eikä tule olemaan, minkään valtakunnan ongelmia pyytää anteeksi ja myöntää virheensä. Yleensä kun näiden loukkaamisten takana on ylilyönti, ei niinkään sen toisen ihmisen halu satuttaa. Jos haluaa uskoa ihmisistä aina pahinta, niin tuota voi olla vaikea niellä.

Mutta kun tämä sinun ristiretkesi ei edelleenkään liity mihinkään muuhun kuin siihen yksinkertaiseen tosiasiaan, että minä ärsytän/vitutan/häiritsen/..whatever _insert madness here_ sinua. Ja se syy löytynee ihan sinusta itsestäsi, ei mistään mitä minä sanoin joskus jollekin vuonna kolme.., jota et itseasiassa edes lukenut, koska se oli paskaa anyway..ja olin ignoressa...yada-yada. Joko me mennään sinne kahville?

Ai niin, sähän et lukenut tätäkään.. Voi damn. No onneksi mun kaikki kaverit lukee..ja diggailee kybällä! Suosio on huipussaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NomenNescio kirjoitti:Jokainen osaa tuhota talon, mutta talonrakennuksen osaa hyvin harva - osaisit varmaan tuolla sanallisella lahjakkuudella ja älykkyydellä antaa rakentavaakin kritiikkiä, mutta eihän se olisi niin hauskaa kuin rikkominen on?
Jos sun särkyneiden laatikko on jo ääriään myöten täynnä niin mikset sä vain sano että missä vaiheessa sun lahkeillesi on kustu, niin pääsette tästäkin keskustelusta eteenpäin?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Ann kirjoitti:Mitä vitun suosiota minä olen saanut nauttia ja kenen taholta? Hassua. Ei ole välittynyt tänne.
Kyllä vain olet mielestäni kitinän suosituin sussu. Tosin mua ainakin sekottaa se että kirjottelette toisinaan mylwin kanssa ristiin toistenne nikeillä.

Kirjottelet tosiaan usein ilkeilevään sävyyn mutta et varmaan tosissasi ketään halua loukata. Sellainen tehoaa miehiin. Kielenkäyttösi on jokseenkin yhtä törkeää kuin numerosarjalla tai sikamikalla. Mieheltä se on kuvottavaa ja naiselta seksikästä.

En ole muistaakseni koskaan tavannut sua, enkä ole tätä palstaakaan viimeaikoina suuremmin lukenut enkä tiedä mistä Nomen on suuttunut, Silti jatka vain samaan malliin. :)

t. Ann-fani huutaa puskasta.
Quarter

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Quarter »

[quote="Ann"][/quote]
Ei helvetti nainen, sä oot mun henk.koht. sankari. :rofl: Asiakkaat kattoo oudosti ku mä käkätän täällä tiskin takana...
Aito_Johanna

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jyrki73 kirjoitti: Kyllä vain olet mielestäni kitinän suosituin sussu.
Kyllä kansa tietää!

http://kitina.net/viewtopic.php?t=5739& ... E4l%E4inen
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann on antoisa, herkullinen ja ensi tapaamisella yllättävä kitinöitsijä..
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Huumoria vai vittuilua?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Aivoni toimivat hyvin omalaatuisesti. Eilinen keskustelu ristiäispapin kanssa sai minut lopulta saamaan varmuuden siitä, missä kohden Bliss teki virheen kuvan postatessaan. Ja tuon avartavan keskustelun aiheena olivat eräät ristiäiset, joissa M.A.Numminen oli ollut vieraana...

Kuvassa ei itsessään ollut mitään pahaa, eikä siinä, että sillä tehtiin (hyväntahtoista) pilaa kihlajaisparista, mutta se varmuuden vuoksi tehty anteeksipyyntö oli iso virhe. Se käänsi huomion itse kuvasta Blissin motiiveihin, periaatteella "mitäköhän pahaa tuo mahtoi ajatella, kun ihan anteeksi täytyy pyytää?". Eikä Bliss varmasti todellisuudessa ajatellut mitään pahaa, vaan yksinkertaisesti halusi varmistaa kaikille, että kyse oli hyväntahtoisuudesta.

Jos taas ajatellaan, että pilanteko tuossa tilanteessa oli huono asia, olen minä syyllistynyt aikoinaan kaikkien aikojen suurimpaan ilkeyteen. Olen nimittäin pitänyt erään hautajaispuheen, jonka aikana tein niin värikästä pilaa vainajasta, että hautajaisvieraat nauroivat ääneen. Hautajaiset olivat isot, koko Kotkan kaupunki oli kutsuttu niihin, vainaja oli pappi, ja minä olin tavannut hänet IRL vain neljä kertaa, joten otin valtavan riskin päättäessäni pitää puheen, joka oli silkka päähänpisto, mutta en pyytänyt anteeksi edes varmuuden vuoksi. Lopputuloksena oli konfliktitilanteen sijaan se, että leski tuli erikseen kiittämään minua puheesta, ja yksi jos toinenkin hautajaisvieras halusi tietää miten kyseisen nettiyhteisön löytää, jossa minä olin vainajaan tutustunut.
Vastaa Viestiin