Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: "Kulta, olen todella pahoillani - ostin hellyttelylahjaksi gossardin tissiliivit, ysl:n valokynän ja täydellisen joe blascon päivämeikkisarjan! Ei kelpaa, hä? Sika."
Tossahan oli hitsin hyvät kamat lueteltuna.. näin on tainnut tapahtua teitille? Ihannesuhde..! :wink:
Paitsi että mie olisin ottanut ne vastaan! Tisukkaliiveistä saa näppärästi oivan lingon ja meikit voi vaihtaa torilla kepsuun, moottoriöljyyn tai muuhun miehekkääseen tavaraan. (tai sitten vain silitellyt niitä yön synkeinä hetkinä itsekseni peiton alla .. who knows)
Toki tuohon edelliseen kuuluu vielä että "Kulta, ostin SIUN Diner'silla hellyttelylahjaksi .."
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti:hellyttelylahja
Nyt lipsahti freudilainen!
Rotan aivot valtasivat pääni.
HellBell

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Ihannesuhde..! :wink:
Paitsi että mie olisin ottanut ne vastaan! Tisukkaliiveistä saa näppärästi oivan lingon ja meikit voi vaihtaa torilla kepsuun, moottoriöljyyn tai muuhun miehekkääseen tavaraan..
Aina näitä MacGyvereita! Kätevät veikkoset pistävät naisten juonet menemään aivan pipareiksi. :evil:
HellBell

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:hellyttelylahja
Nyt lipsahti freudilainen!
Ilkka Lipsaselta lipsahtaa kohta nahkahousut yltä!
(veikkkaan!)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:hellyttelylahja
Nyt lipsahti freudilainen!
Helvetin ePaskalakki! Mene takaisin häkkiisi siitä, saat banaanin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HellBell kirjoitti:Kätevät veikkoset pistävät naisten juonteet menemään aivan pipareiksi.
Sitä varten on se meikkivoide! Tosin meikkaamisessa en kyllä ole erityisen lahjakas.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Ilkka Lipsaselta lipsahtaa kohta nahkahousut yltä!
(veikkkaan!)
Sivustolta danny.fi lainattuna, päivän d-sanonta:

"Elämän ongelmat ovat ajatusmaailmassa."
Rotan aivot valtasivat pääni.
Faghag

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

mölli kirjoitti:Pammauttaa turpaa niin pysyy kauvemmin kurissa ja on uus aihe seuraavaa riitaa varten.
Siis lyödä miestä sen jälkeen, kun olen häntä henkisesti kurittanut? Khuul, en tiennyt mölli, että S/m on sun juttusi *katsoo mölliä ihan uusin silmin* Kyllä me ollaan päätetty nussun kanssa, että meidän tiimissä minä olen se macho, joka nostaa räkä poskella rautaa pierun- ja hienhajuisella salilla.
Faghag

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ann kirjoitti:..tai sitten ostat sille jotain kivaa.
Hmmm... olen menossa kirjamessuille Turkuun ensi viikonloppuna ja mies kaipasi uutta harrastekirjaa syksyn pimeitten iltojen iloksi ja puhdetöiksi:
http://www.atenakustannus.fi/kirjat/tai ... -796-364-5
HellBell

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mylwin kirjoitti: ..Tosin meikkaamisessa en kyllä ole erityisen lahjakas.
Ei sen niin nuukaa - rapatessa roiskuu aina!
Ann kirjoitti: Sivustolta danny.fi lainattuna, päivän d-sanonta:

"Elämän ongelmat ovat ajatusmaailmassa."
Tämä on hyvä d-aforismi 8)

On topic: huumori saattaa myös (selvitysten ja/tai soriborien jälkeen) lepyttää ukkelia.. :wink:
Vanha kunnon "kukas nyt leikistä suuttuu, mustaksi muuttuu"-kortti ei siis päde silloin, kun toinen on yhä punaisenkirjavana!
Faghag

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

HellBell kirjoitti:On topic: huumori saattaa myös (selvitysten ja/tai soriborien jälkeen) lepyttää ukkelia.. :wink:
Vanha kunnon "kukas nyt leikistä suuttuu, mustaksi muuttuu"-kortti ei siis päde silloin, kun toinen on yhä punaisenkirjavana!
Heh, aina voin vedota siihen, että olen tyhmä, ylitunteellinen nainen (turvaudun tähän välillä). Se on miehistä söpöä, kun nainen on rehellisesti hölmö *vrn*

Off topic: Musta tuo Mylviksen & kumpp. meikki- rintaliivikeskustelu olivat virkistävä sivupolku aloittamassani viestiketjussa. Pitäisköhän sitä perustaa uusi keskustelu aiheesta: Naisten alusvaatteista/-ssa - Kun miestäkin tytöttää :lol:
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Paras keino on luvata, ettei riitely toistu. Sitten ei tarvitse enää lepyytelläkään.
ManZel

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Painaa villaisella.

Tiedä sitten miten tuo käytännössä tapahtuu, ovatko villatöppöset mahdollisesti osallisena toimenpiteeseen.. No, jotain perverssiä sen täytyy olla.
safi

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja safi »

Minkä ihmeen takia pitäisi hyvitellä ja pyydellä anteeksi riidan jälkeen?
Jos jokin asia vituttaa, niin hyvähän se on kakistaa ulos mieltä painamasta. Kunnon riitely parisuhteessa silloin tällöin puhdistaa kummasti ilmaa ja pitää mielen virkeänä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ehdotan eksoottista seksiä akrobaattisine asentoineen sekä joka reikään naimista ja laukeamista tai suuseksiä.

Toimii kuin junan vessa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
HellBell

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Faghag kirjoitti: Heh, aina voin vedota siihen, että olen tyhmä, ylitunteellinen nainen (turvaudun tähän välillä). Se on miehistä söpöä, kun nainen on rehellisesti hölmö *vrn*
:D Olen joskus kuullut tällaisen mietelauseen " Tie miehen sydämeen käy hänen egonsa kautta.."
safi kirjoitti:Minkä ihmeen takia pitäisi hyvitellä ja pyydellä anteeksi riidan jälkeen?
Jos jokin asia vituttaa, niin hyvähän se on kakistaa ulos mieltä painamasta. Kunnon riitely parisuhteessa silloin tällöin puhdistaa kummasti ilmaa ja pitää mielen virkeänä.
Jos ilma on molempien mielestä raikasta riidan jälkeen, ei anteeksipyynnöille ole tarvetta. Riitoja ja riitelytapoja on niin monenlaisia..
Jos suhteessa ei ole toisen kunnioitusta alkeellisemmassa määrin (esim. riita siitä saako toisen inhoama exä muuttaa kotiin) tai/ja rakkautta tarpeeksi eli suhdetta ei vain ole tarkoitettu tapahtuvaksi kahden riitelijän välillä, on välienselvittely yllättävänkin nopeaa.

Kuvitteellinen esimerkki :

Exän muutto

-- "Et sitten ollut maininnut pitäneesi yhteyttä siihen letukkaan?! Jos en olisi kuullut viestiä vastaajassa.. Pidätkö sinä pilkkanasi tätä suhdetta? Oletko niin idioootti että luulit ettei asia tule ilmi?"

-"Mitä se sinulle kuuluu? Jos hän haluaa pitää yhteyttä minuun, niin pitäköön. Sinä se tyhmä olet, jos et luota minuun. Olet naurettava."

-- "Miten voit olla noin silmään kusetettava?! Tiedän sen naisen varsin hyvin ja sen ettei ole päässyt sinusta irti - soittelee, pyytää palveluksia.. keneltä? Sinulta ja sinä et muka tajua mitään. Imarteleeko sinua se?"

- "Koska autan ystävää? Nyt hän on muuttamassa asuntoa ja itse asiassa pyysi meiltä yösijaa joksikin aikaa.. Tämän on käytävä sinulle, koska tässä ei ole mitään ongelmaa. Teistä voi tulla vielä vaikka parhaimmat ystävät.."

-- " Tiedät mitä mieltä olen, ollaan juteltu tästä monta kertaa aiemmin. Menet taas tekemään tällaisen päätöksen, kuin olisit tässä suhteessa yksin? Ei helvetti, nyt riittää. Sinähän olet hullu etkä ilmeisesti päässyt itsekään irti exästäsi. Mitä jos pyytäisin oman exäni tänne vaikka asumaan? Joku tolkku sentään. Exäsi voi mennä muiden hoteisiin, mutta tänne hänellä ei ole asiaa.
Ei odotas.. Jospa minä muutan."

Happy end.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vaikea kommentoida, kun ei tiedä riidan aihetta, riitelytapaa tai mitään muutakaan. On olemassa aiheita samoin kuin riitelytapoja, joita ei voi antaa anteeksi, eikä niihin lepyttelykään auta. Kyse on siis lopun alusta, joten jos tällaisesta jutusta on kyse, niin, kuten sanottua, loppu tulee.

Aiheita voi olla useita. Yksi saattaisi olla se, että toinen kertoo vihaavansa toisen sukua tai muuten vain tälle erittäin tärkeitä asioita. Vaikka riita sitten laantuisikin, tuhon siemenet on kylvetty ja suhde tuhoutuu ennen pitkää.

Huonosta tavasta riidellä olkoon esimerkkinä väkivallalla uhkailu tai suoranainen väkivalta. Ajatellaanpa vaikka kommenttia "Saat kohta turpaasi" naisen suusta. Tällaiseen tokaisuun ei ole oikeutta sen paremmin naisella kuin miehelläkään. Mitä itse ajattelisitte, jos mies sanoisi naiselle riidellessä, että "Nyt lätty lätisee." Ainakin tällä palstalla tuomion torvi alkaisi jo törisemään.

Väkivaltainen käytös on tietysti astetta pahempi virhe. Tavaroiden heittely, lyöminen yms. ovat asioita, joita ei voi eikä saa antaa anteeksi. Selittelyt eivät riitä, eikä sellaisia yleensä väkivaltaiselta hlöltä saa, korkeintaan todetaan, että toisinaan homma menee överiksi.

Summa summaru. Jos kyse ei ollut yllä mainituista aiheista/tavoista, ei hätää. Asiat korjaantuvat kyllä, eivät tosin jos samaa aihetta/tapaa käytetään myöhemmin tai on jo käytetty useita kertoja. Jatkuvasti samasta asiasta tappeleminen osoittaa perustavaa laatua olevaa yhteensopimattomuutta, johon ei auta kuin ero.
Paras päivä ikinä.
HellBell

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Riemumieli kirjoitti:....
Hyvin kiteytetty. Allekirjoitan kaiken muun paitsi tuon tavaroiden heittely-kommentin - jos nyt esimerkiksi joskus kahvikuppi on lennätetty keittiöstä olohuoneeseen, mutta molemmat seisoneet keittiössä tms, niin kyllä tällaisen voi vielä antaa anteeksi. Jos tavaroiden väkivaltainen heittely on yleisenä riitelytapana.. Pahempi juttu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

HellBell kirjoitti:Hyvin kiteytetty. Allekirjoitan kaiken muun paitsi tuon tavaroiden heittely-kommentin - jos nyt esimerkiksi joskus kahvikuppi on lennätetty keittiöstä olohuoneeseen, mutta molemmat seisoneet keittiössä tms, niin kyllä tällaisen voi vielä antaa anteeksi. Jos tavaroiden väkivaltainen heittely on yleisenä riitelytapana.. Pahempi juttu.
Korjattakoon vielä, että tuollaisessa tapauksessa kerta tai pari saattaisi vielä mennä läpi. Mutta kohti heitteleminen edes kerran ja varsinkin vahinkojen aiheutuminen aloittaa matkan kohti uutta elämänvaihetta. Toiset ovat fiksumpia ja jatkavat heti matkaa. Toiset taas sinnittelevät syystä tai toisesta.
Paras päivä ikinä.
Faghag

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Riemumieli kirjoitti:Vaikea kommentoida, kun ei tiedä riidan aihetta, riitelytapaa tai mitään muutakaan. On olemassa aiheita samoin kuin riitelytapoja, joita ei voi antaa anteeksi, eikä niihin lepyttelykään auta. Kyse on siis lopun alusta, joten jos tällaisesta jutusta on kyse, niin, kuten sanottua, loppu tulee.

Aiheita voi olla useita....

Huonosta tavasta riidellä olkoon esimerkkinä väkivallalla uhkailu tai Jos kyse ei ollut yllä mainituista aiheista/tavoista, ei hätää. Asiat korjaantuvat kyllä, eivät tosin jos samaa aihetta/tapaa käytetään myöhemmin tai on jo käytetty useita kertoja. Jatkuvasti samasta asiasta tappeleminen osoittaa perustavaa laatua olevaa yhteensopimattomuutta, johon ei auta kuin ero.
Suhteemme on ollut hyvin harmooninen, arvomme, arvostuksemme ja elämäntapamme ovat hyvin samanlaiset. Emme yleensä riitele, ksoka siihen ei ole juuri tarvetta. Nyt riitamme aiheuttajana oli oma sitoutumiskammoni sekä emotionaalisen riippuvaisuuden pelkoni suhteen syventyessä. Yleensä tietyssä vaiheessa annan henkisen potkun munille suhteen toiselle osapuolelle koetellakseni toisen kiintymystä.

Asiasta selvitiin pienellä mökötyksellä, joka päättyi kunnon keskusteluun ja nöyrään anteeksipyyntöön sekä -antoon. Emme ole kumpikaan kaunaa kantavia, räjähdämme, sovimme ja unohdamme. Itse asiassa tämä teki hyvää suhteellemme: ainakin minä olen nyt erittäin varma tunteistani miestä kohtaan. Ilma puhdistui ja kumpikin osoittautui kuolevaiseksi, jolla ei ole varaa niuhottaa toisen pienistä omituisuuksista ja tavoista, koska itse on kaikkea muuta kuin täydellinen.

Ja tuli selväksi myös se, että emme olisi niin helposti luopuneet toisistamme... jaa-a... tämä mies on minulle erittäin sopiva, ellei jopa se oikea. Se on lempeä se :h:
ninnithequeen

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sivustahuutaja kirjoitti:Paras keino on luvata, ettei riitely toistu. Sitten ei tarvitse enää lepyytelläkään.
Ei toimi.
Mä lupaan joka kerta ettei toistu. Silti se aloittaa sen aina uudelleen.
Miehet on kummallisia...
tonttu8

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Kysellään vaikka miten siilit nussii ja aletaan nauramaan.
Tai sit työnnetään varvas korvaan.
En tiedä toimiiko kumpikaan kun en ole koskaan kokeillut.
1108

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tehdä kuten Mervi, riitelyn jälkeen törmätä nyrkkiin.
Faghag

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

1108 kirjoitti:Tehdä kuten Mervi, riitelyn jälkeen törmätä nyrkkiin.
Tämä käsiteltiin jo viime viikolla möllin ehdotettua samaa:
Faghag kirjoitti:
mölli kirjoitti:Pammauttaa turpaa niin pysyy kauvemmin kurissa ja on uus aihe seuraavaa riitaa varten.
Siis lyödä miestä sen jälkeen, kun olen häntä henkisesti kurittanut? Khuul, en tiennyt mölli, että S/m on sun juttusi *katsoo mölliä ihan uusin silmin* Kyllä me ollaan päätetty nussun kanssa, että meidän tiimissä minä olen se macho, joka nostaa räkä poskella rautaa pierun- ja hienhajuisella salilla.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on paras tapa hyvitellä kultaa riidan jälkeen?

Viesti Kirjoittaja Hunis »

Ehdottomasti paras tapa jatkaa tappelua on antaa ukolleen hieno " hikipalli 33 " status... kulta... tästä keskustellaan kotona...
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Vastaa Viestiin