Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Geetzu

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en muista päivää kun en olis sanonu r-lausetta. Hmmh. Kullittelen kyllä todella harvoin, joten kai sä vähän kompensoi sitten Hellu? :prööt:

Muistan kyllä koska ensimmäistä kertaa sanottiin, kumpi eka jne jne. Sitä alusti kaikki tunnustelevat olen rakastumassa suhun / suhun on niin helppo rakastua tyyliset... Ja lopulta sanat tulikin lipsahtamalla, ei niitä voinutkaan pidätellä, kai se sitten tuntui siltä. Alottajalle ei mitään mitä muut eivät olisi jo sanoneet.
Googlebot

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:Mitä jos sitä käytetäänkin ihan siksi että tuntuu siltä ja tulee hyvä mieli siitä kun sanoo sen toiselle, jonka tietää ilahtuvan siitä, ja itse tuntevan samoin?
Ehkä juu. Taisin alitajuisesti keskittyä parin keskustelijan pohdintaan siitä että missä vaiheessa aikaisintaan "uskaltaa" sanoa rakastavansa toista suhteen alkutaipaleella. En ole sinällään sanan käyttämistä vastaan.
Pyry-Matias

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vaikka olenkin joissain tilanteissa spontaani ja tunneryöpyn vietävissä, liittyy rakkaudentunnustuksen ilmaisuun etenkin alkutaipaleella paljon pelkoa, velvoittavuutta, lopullisuutta ja ahdistusta. En oikein osaa ottaa mina rakastan sinua lausetta ollenkaan kevyesti.

Sitä paitsi ihmiset ja kumppanit ovat, kuten todettua, tempperamentiltaan ja taustoiltaan usein erilaisia, jolloin r-lauseen ilmaiseminen voi hitaammin lämpeävältä tuntua liian isolta asialta sulattaa. Se voi olla kuin raskaan kuntopallon heittäminen toiselle.

Lisäksi en ole kovin vakuuttunut r-lauseen ilmaisuvoimasta ja siitä, mitä kukin sillä oikeasti tarkoittaa. Mun mielestä rakastaa-sanan voi mielellään aukaista, kertoa mitä se pitää juuri hänelle sisällään, vaikka pohjustamalla ilmaisunsa.

Vakintuneessa rakkaussuhteessa r-lause voi muodostua rutiiniksi, varsinkin se vastauksen antaminen. Mutta siis alkutaipaleella asia VOI olla ongelmallinen.

En muuten muista koska olen viimeksi r-lauseen henkilökohtaisena kuullut. Ehkä viisi vuotta sitten.
Smailer

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 7:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Rakastaminen on mun mielestä hirveän iso sana. Ensimmäisen kerran kuulin sen joskus nuorena muutaman viikon seurustelun jälkeen. En ottanut sitä tosissani, erottiin melko pian sen jälkeen koska en ollut suhteessa todellakaan tosissani.

Toisen kerran kuulin sen ex miehekkeeltä noin kuukauden jälkeen. Alkoi ahdistaa ihan saatanasti, varsinkin kun vastasin niin minäkin sinua, huh. Oltiin kuitenkin yhdessä se 8 v, rakastan sinua oli jokapäiväinen lause ja lopussa lähes kirosana. "miksi et sitten lähde menee?" "koska saatana rakastan sinua, en voi!" Kyllä kai mä sitä tavallaan rakastin mutta se oli sellaista paskaa, ahdistavaa, sitovaa rakkautta.

Tämän nykyisen kanssa oltiin yhdessä yli vuosi ja rakennushankekin jo aluillaan kun mies sanoi pikku pienissään, ihan tippa linssissä että "minä sitä r-juttua sinua, tiiäkkö" :h: Oli aika mieletön tunnekuohu, hetken pieni paniikki, mutta muutoin upea fiilis, tais tosissaan sitä tarkoittaa. Oon itsekin uskaltanut alkukirjaimella joskus puhua, kerran vissiin koko sanankin sanonut. hui! Mutta en haluakkaan kuluttaa tai kuulla sitä sanaa, se menettää tehoaan. Kuulen ja sanon sen ihan silloin tällöin, kun oikein oikein kovaa tuntuu siltä että toinen on niin upee ja ihana ettei kestä! Tykkääminen riittää sanaksi arkipäiviin :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
urasiili
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 13.06.2007 23:41
Paikkakunta: Laalaalandia

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja urasiili »

Ihana miten tässä on käytetty "r-sanaa" ja "r-lausetta". Jälkimmäisestä tulee kyllä enemmän mieleen nämä "Räjähtää kuivana", "Terveydelle haitallista joutuessaan iholle ja nieltynä." sun muut vaaraa osoittavat standardilausekkeet. Ehkäpä "minä rakastan sinua" ansaitsisi olla yksi niistä.

Sikäli mikäli minun asiat ketään kiinnostavat, on tämäkin asia selvinnyt. Käyttäessään r-sanaa epäsuorasti BF oli tarkoituksella vain ärsyttänyt minua. Ihanan kusipäistä!
Kukkuluuruu!
Elukka

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

urasiili kirjoitti:"Terveydelle haitallista joutuessaan iholle ja nieltynä." sun muut vaaraa osoittavat standardilausekkeet. Ehkäpä "minä rakastan sinua" ansaitsisi olla yksi niistä.
Sehän on sitoutumiskammoiselle selvä merkki. "Ei, nyt se sanoi sen r-jutun! Juokse, mies (tai nainen), juokse kuin tuuli!"
Elukka

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vaola kirjoitti:Kannattaa sanoa se kännissä ekat kerran, niin aamulla voi vielä perua! Mikään ei ole ihQumpaa kuin kännissä sopellettu rakkauden tunnustus.
Ihanan romanttista! :h:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Georgina kirjoitti:Tämän nykyisen kanssa oltiin yhdessä yli vuosi ja rakennushankekin jo aluillaan kun mies sanoi pikku pienissään, ihan tippa linssissä että "minä sitä r-juttua sinua, tiiäkkö" :h:
Voi hyvä elämä miten söpöä! :h: *sulaa*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Niba »

EveryWoman kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Tämän nykyisen kanssa oltiin yhdessä yli vuosi ja rakennushankekin jo aluillaan kun mies sanoi pikku pienissään, ihan tippa linssissä että "minä sitä r-juttua sinua, tiiäkkö" :h:
Voi hyvä elämä miten söpöä! :h: *sulaa*
Miksi tehdä sellaista känässä, jos ei selvinpäinkään? :wink:
Viimeksi muokannut Niba, 31.08.2007 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niba kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Tämän nykyisen kanssa oltiin yhdessä yli vuosi ja rakennushankekin jo aluillaan kun mies sanoi pikku pienissään, ihan tippa linssissä että "minä sitä r-juttua sinua, tiiäkkö" :h:
Voi hyvä elämä miten söpöä! :h: *sulaa*
Miksi tehdä sellaista känässä, jos ei selvin päinkään? :wink:
Aamulla voi teeskennellä, ettei muista mitään?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Niba kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Voi hyvä elämä miten söpöä! :h: *sulaa*
Miksi tehdä sellaista känässä, jos ei selvin päinkään? :wink:
Aamulla voi teeskennellä, ettei muista mitään?
Pikku pienissään on ihan eri asia kuin kännissä. Älkää te dissatko mulle isoa juttua. :(
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä haluun kans söpöilyä :(

"Rakastatsä mua vieläkin?"

"Sul on isot tissit."


Vittu.
Geetzu

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Persepanot ja suikkarit käskystä kuuluvat rakkaudenosoituksiin siinä missä ruusut ja suklaalevytkin. Jos rakastat mua vielä heität nyt sen tiskiharjan kädestäs ja tuut imemään kiveksiä. Ainakin näin naimisissa, oli se kyllä avoliitossa hempeämpää.
Sheetlord

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Vaola kirjoitti:Mikään ei ole ihQumpaa kuin kännissä sopellettu rakkauden tunnustus.
Paitsi 2.6% kännissä su-aamuna klo 7 suoritettu kosinta :D
Geetzu kirjoitti:Jos rakastat mua vielä heität nyt sen tiskiharjan kädestäs ja tuut imemään kiveksiä.
Miksi siitä harjasta pitäis luopua? Eturauhaselle kyytiä, näet senkin kun miehes puhuu kielillä samalla kun ampuu viikon jormasatsit kattolamppuun :D
ninnithequeen

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sheetlord kirjoitti:Miksi siitä harjasta pitäis luopua? Eturauhaselle kyytiä, näet senkin kun miehes puhuu kielillä samalla kun ampuu viikon jormasatsit kattolamppuun :D
:shock: :shock: :shock:

Sedän on pakko olla kännissä ny.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja brona »

^Kiitti! Täti nauraa itsensä hengiltä :mrgreen:
...
Tix

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ei saatana että repeilin. G ja SL on ehkä parhautta koskaan,
Herra Manala

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Kannattaa sanoa se kännissä ekat kerran, niin aamulla voi vielä perua! Mikään ei ole ihQumpaa kuin kännissä sopellettu rakkauden tunnustus.
Onpas! Nimittäin kännissä sopellettu rakkaudentunnustus, johon liittyy yritys ohjata vettynyttä kastematoa kaksinkerroin rakkaudenhakukanavaan.
Bliss

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä en usko enää joutuvani sellaiseen tilanteeseen, jossa tuota R-sanaa pitää edes harkita sanovansa kenellekään. Tietysti olen mielelläni väärässä tässä asiassa.
Kuinkahan monta suhdetta on pilattu tuolla sanalla.

En näköjään pysty edes kirjoittamaan sitä :shock:
Sheetlord

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

ninnithequeen kirjoitti:Sedän on pakko olla kännissä ny.
Pari lonkeroo vaan olin ottanut ;)
Geetzu

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Bliss kirjoitti:Mä en usko enää joutuvani sellaiseen tilanteeseen, jossa tuota R-sanaa pitää edes harkita sanovansa kenellekään. Tietysti olen mielelläni väärässä tässä asiassa.
Kuinkahan monta suhdetta on pilattu tuolla sanalla.

En näköjään pysty edes kirjoittamaan sitä :shock:
Suhteista viis, äideillä on onneksi oikeus päästä kuiskaamaan joka ikinen päivä nuo sanat lapsensa korvaan. Harjoituksen vuoksi, siksihän sen itse aloitin 9.1.2005. Muistan paremmin ensihetken lapsen kuin mieheni kanssa.

MINÄ RAKASTAN SINUA. Kokeile, voi miten kaunis kirjoitettunakin!

Kenen mielestä on epänormaalia, että yhä melkeinpä aikuisena iloitsen siitä kun kerran viikossa isi laittaa tekstarilla muistutuksen: "Rakastan sua, oo kiltisti!" - siskoani kummastuttaa se. Käski isin lopettaa ja nyt eilen kysyi saanko yhä viikkoannokseni. Herranjumalatottakaisaan! Apua älkää nyt sitä viekö.
Geetzu

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sheetlord kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sedän on pakko olla kännissä ny.
Pari lonkeroo vaan olin ottanut ;)
Mä olin niin selvinpäin, etten kehdannu ruveta länkyttää ensimmäisenä mielleen nousseista hygieniajutuista. ;)
Bliss

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetzu kirjoitti: Suhteista viis, äideillä on onneksi oikeus päästä kuiskaamaan joka ikinen päivä nuo sanat lapsensa korvaan.
Se on ihan eri asia. :)
Tottakai lapselleni kerron tuon hyvin usein, vähintään kerran päivässä, mutta siinä on erilainen sisältö :h:
Geetzu

Re: Rakastamisen myöntäminen ja sen tuskallisuus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ No tiettyyyyy, emmä sillä!!!11 Mut pääsetpä sanomaan, kokemaan ja tuntemaan, ei kaikki. :]

edit: tuplakokemus muokattu tuntemiseksi...
Viimeksi muokannut Geetzu, 05.09.2007 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin