kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Seuraavat henkilöt tulee bännätä 2 vuodeksi! Bliss, Mustanikkinä 27.08.2007 22:01 esiintynyt,

Äänestys päättyi 25.09.2007 5:12

Porttikielto kityyn 2v
12
52%
Säälistä saa jäädä kityyn mut ei oo mun kavereit
5
22%
Mä pidin tosta tosipaljon. RESPEKT... Kostoksi poistan itseni oma toimisesti!
6
26%
 
Ääniä yhteensä: 23

NuoriDaavid

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos ko. nainen on saanut paskaa päälleen vuosikaudet, niin muuttaako se sinusta asiaa?
Sitä sinun pitää kysyä oikeusoppineilta. Meikäläisen "maallikkotuomarointi" on vahvasti tunteeseen eikä järkeen / lakituntemukseen perustuvaa.
Väkivaltaisen aviomiehen vuosia piinaama nainen voi ukon tappamisesta saada "alennusta" tuomioonsa vedotessaan lieventävänä asianhaarana vuosikausia jatkuneeseen väkivaltaan. Kaipa "samaa syytä" voi käyttää myös raskauttavana asianhaarana. En tiedä.
En tarkoittanut asian juridista puolta. Tarkoitin, että jos olet esim 20 vuotta kuullut pikkukovisten vittuilua, niin ehkäpä jossain vaiheessa rikosilmoituksen tekeminen on ok. Koulun keinot puuttua kun tunnetusti ovat +-0.
chevilyn

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

En ymmärrä ihmisiä. On hienoa, että pitää omia puoliaan ja välittää valittunsa tunteista, mutta ajattelemattomia, kateellisia ja idiootteja ihmisiä tulee aina olemaan. Eikö olisi vain helpompi asettua hälinän yläpuolelle, eikä vastata lähtemällä leikkiin mukaan?
Chap

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Chap »

chevilyn kirjoitti:En ymmärrä ihmisiä. ... Eikö olisi vain helpompi asettua hälinän yläpuolelle, eikä vastata lähtemällä leikkiin mukaan?
Helpommin sanottu kuin tehty?
chevilyn

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Chap kirjoitti: Helpommin sanottu kuin tehty?
Ei välttämättä. Elämässä saa tikkuja sormiinsa aina välillä, mutta mielestäni onnellisuuteen ja elämässä eteenpäin menemiseen keskittyminen on mielekkäämpää ja kannattavampaa kuin se, että kuluttaa kallisarvoista aikaansa leikkimällä likaisella hiekkalaatikolla. Varsinkin jos oikeassa elämässä on monia asioita joista olla onnellinen. Bittitodellisuus on kuitenkin vain bittitodellisuus.
Chap

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Chap »

chevilyn kirjoitti:Elämässä saa tikkuja sormiinsa aina välillä, mutta mielestäni onnellisuuteen ja elämässä eteenpäin menemiseen keskittyminen on mielekkäämpää ja kannattavampaa kuin se, että kuluttaa kallisarvoista aikaansa leikkimällä likaisella hiekkalaatikolla. Varsinkin jos oikeassa elämässä on monia asioita joista olla onnellinen. Bittitodellisuus on kuitenkin vain bittitodellisuus.
Ymmärrän tämän, mutta voi olla, että siinä hiekkalaatikossa on myös hauska leikkiä ja se voi olla tärkeä paikka jollekulle, jos esim. ei muuten ole paljon sosiaalisia suhteita eikä oikein tunne itseään. Ei silloin välttämättä auta neuvoa, että "ei kannatta olla noin herkkä tällaisille jutuille".
chevilyn

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Chap kirjoitti: Ei silloin välttämättä auta neuvoa, että "ei kannatta olla noin herkkä tällaisille jutuille".
Ei ole minun asiani neuvoa muille ihmisille miten heidän tulisi suhtautua asioihin tai vähätellä heidän valintojaan, mutta oman mielipiteeni voin silti asiasta ilmaista.
Storia

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Storia »

Chap kirjoitti: eikä oikein tunne itseään
:D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Vadim »

chevilyn kirjoitti:
Chap kirjoitti:Ei silloin välttämättä auta neuvoa, että "ei kannatta olla noin herkkä tällaisille jutuille".
Ei ole minun asiani neuvoa muille ihmisille miten heidän tulisi suhtautua asioihin tai vähätellä heidän valintojaan, mutta oman mielipiteeni voin silti asiasta ilmaista.
Toisin sanoen, on sinun asiasi neuvoa muille ihmisille, miten heidän tulisi suhtautua asioihin?
chevilyn

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Vadim kirjoitti: Toisin sanoen, on sinun asiasi neuvoa muille ihmisille, miten heidän tulisi suhtautua asioihin?
Juuri niin :D No ei vaineskaan. Jokainen tehköön parhaaksi katsomallaan tavalla, mutta en silti välttämättä ymmärrä heidän toimintatapojaan tai ajatusmaailmaansa. Onneksi minun ei tarvitsekaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos koko ketju on todellista itse-ironiaa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulla ei nyt oikeastaan ole muuta sanottavaa kuin että jos Kitinän olemassaolo edellyttää tästä tarkempaa valvontaa, niin Kitinä lakkaa olemasta. En usko että vaivautuisin järjestämään.

Oikeuden määräys asiasta olisi kyllä aivan käsittämättömän hieno päätös tälle foorumille.
Crowbar kirjoitti: Eikös Aasi luvannut ikibannata jokaisen, joka tekee rikosilmoituksia tästä apinoinnista?
Olen selvästi ottanut vaikutteita Raamatusta. En usko että minulla olisi suurempia vaikeuksia pitää ko. lupausta.

ps.

Omien yhteystietojen julkaiseminen täällä ei minusta ole järin fiksua. Suosittelisin ne poistamaan ennenkuin löytyvät Googlesta asti.
Viimeksi muokannut aasi, 18.09.2007 14:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Herra Manala

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Finn_Monster kirjoitti: Kun sitten tajusin aamulla itse lukea viestin olin varsin sanaton.

Manala sinäkin!

Nyt sitten asian minua pitkään painaneena anna viimeisen kommenntini

se sammakko kuva oli ihana, mutta sen tekstin olisit voinut jättää kirjoittamatta.

Musta nikin alla kirjoitettu teksi oli silti se viimeinen pisara.
Siis anteeksi mitä? Ymmärsin nyt jotenkin että olen jossain negatiivisessa mielessä tässä "asianosaisena". Ja millähän vitun perusteella? Silläkö että olen kirjoittanut n+1 kertaa, että koko rupikonnapostailuvittuilunaureskelu oli mielestäni suhteellisen mautonta toisten kihlajaisketjussa? Tekstistäsi myös saa sellaisen käsityksen, että minä olisin voinut jättää jonkun tekstin kirjoittamatta. Niinkuin minkä?

Ala nyt mulle siinä vielä whineemään, ja heittämään lakimies- ja kitinänsulkemisukaaseja sitten. Vitun pelle.
Bliss

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Bliss »

McJanne kirjoitti: Eikö rakkaus kestä huumoria? Erikoista.
Huumori on saatanasta! Elämä on vakava asia :evil:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Clay »

NuoriDaavid kirjoitti: edit: Antti Piippo -keissi
Ei jumalauta, ei normaali kaduntallaaja tollasesta "loukkauksesta" mitään sais, on tää yks saatanan pikkuamerikka. Piipon kunnia.
Nyt penikseni on fantastinen!
Aito_Johanna

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Storia kirjoitti:Kröhkröhkröhkröh!

Olettaen, että se mitä Finnmonsta kirjoittaa on totta, niin ei varmaan paljon lämmitä, että sanotaan tapu tapu, nielepä intosi, moro moro...Ettei tämä ketju paisuisi samanlaiseksi kuin edellinen, niin asianomaiset voisivat nyt äkkiä nöyrtyä ja veivata ylläolevan puh.nron ja madella lankoja pitkin, jotta koko hommalle saadaan piste.
:komp:
Tuo mustanikillä kirjoitettu kommenttihan on julma, eipä se siitä millään jeesustelulla/vittuilulla/vähättelyllä muuksi muutu.
Googlebot

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Herra Manala kirjoitti:
Finn_Monster kirjoitti: Manala sinäkin!
Siis anteeksi mitä? Ymmärsin nyt jotenkin että olen jossain negatiivisessa mielessä tässä "asianosaisena".
Ehkä Monstaa ärsytti yleensäkin monisataasivuinen hänen habituksestaan sekä kuvitelluista mielenliikkeistään ja loukkaantumisistaan keskustelu, riippumatta siitä olivatko keskustelijat hänen "puolellaan" vai "vastaan".
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

ps. PUHELIMESSANI ON VIRTAA

Eli on kyllä niin että kuva ei minua loukkaa, päin vastoin ; )
mutta siitä lähtenyt aivopierumyrsky oli kyllä eilen yöllä melko sietämätöntä lukea. enkä vain kyennyt irrottautumaan aiheesta.

Se jos olen avoimuuden kannattaja. Ja voisin yhtä hyvin täällä esiintyä omalla nimelläni. Ei muuta sitä perus asiaa että toisen herjaaminen on suomen laissa ja enne kaikkea hyvän käytöksen vastaista.

Varsinkin kun toinen ei ole enää aktiivi joka vietää 24/h vrk Kitinässä

On tietenkin typerää kiristää lakimiehellä ja oikeus toimilla. sillä se olinna lähinnä toteamus.

Ja tietenkin toinen vaihtoehto on että nielen ylpeyteni.

Mutta kyseessä on rakkaani joka ei ole millään tavalla osallistunut keskusteluihin.

6 pv jäljellä
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Herra Manala

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Finn_Monster kirjoitti:6 pv jäljellä
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Finn_Monster"][/quote]

Siis kyllä musta on ihan kauheeta, että joku sanoo, että herra Hoikka on läskiplösö tms , ihan hirveetä, kun se ei varmaan pidä edes paikkaansa, en tiedä kun en ole tavannut.

Onneksi kaikki nyt korjaantuu kun on puhelimetkin ja lakimiehet ja muut jutut saatu peliin ja oikeus voittaa ja sit köyhät saa ruokaa ja sairaanhoitajat palkkaa, sota loppuu ja muutenkin maailmassa on kaikki hyvin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Herra Manala

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BrianW kirjoitti:Onneksi kaikki nyt korjaantuu kun on puhelimetkin ja lakimiehet ja muut jutut saatu peliin ja oikeus voittaa ja sit köyhät saa ruokaa
Miten mulla voikin olla taas nälkä. Vastahan mä paistoin wienerschnitzeliä pannulla.
Geetzu

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vittu te ootte kyllä säälittäviä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Vittu te ootte kyllä säälittäviä.
Peru sanas, pyydä anteeks, tai haastan sut oikeuteen. Voit odottaa soittoa lakimieheltäni ja Amerikan presideltiltä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Peru sanas, pyydä anteeks, tai haastan sut oikeuteen. Voit odottaa soittoa lakimieheltäni ja Amerikan presideltiltä.
Sit tuun astumaan sut kymppikorollani. Ilman lubreja. Maksan lekurin.
NuoriDaavid

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Clay kirjoitti:Peru sanas, pyydä anteeks, tai haastan sut oikeuteen. Voit odottaa soittoa lakimieheltäni ja Amerikan presideltiltä.
Sit tuun astumaan sut kymppikorollani. Ilman lubreja. Maksan lekurin.
:ohyeah:
Herra Manala

Re: kihloissa 24.7.2007 Finn-Monsta ja Raksu < tuota

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Vittu te ootte kyllä säälittäviä.
Perustele tai kuole.
Vastaa Viestiin