e-flirtti

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Elukka

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Elukka »

prosessi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:*Pyytää anteeksi*
*antaa*
Voiko tuosta siis päätellä, että tehokkainta e-flirttiä on anteeksipyyntö?
Anteeksi. :jouden:
BettyB.

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:hedelmällisin maaperä on kaupan/kioskin kassa, etenkin silloin kun muita asiakkaita ei ole läsnä.
Itse useita vuosia asiakaspalvelussa kärsineenä joudun hymähtämään. Olishan se ihan kiva jos tota sattuis harvakseltaan. Mutta kun melkeen poikkeuksetta joka toinen kakslahkeinen kuvittelee olevansa taivaan lahja maailman naisille ja vähintäänkin universumin nokkelin ja hauskin sutkauttelija, niin hohhoijaa. Yleensä enimmäkseen vituttaa. Mutta kun asiakas on aina oikeassa niin ei auta kun hymyillä. Hampaita kiristellen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:hedelmällisin maaperä on kaupan/kioskin kassa, etenkin silloin kun muita asiakkaita ei ole läsnä.
Itse useita vuosia asiakaspalvelussa kärsineenä joudun hymähtämään. Olishan se ihan kiva jos tota sattuis harvakseltaan. Mutta kun melkeen poikkeuksetta joka toinen kakslahkeinen kuvittelee olevansa taivaan lahja maailman naisille ja vähintäänkin universumin nokkelin ja hauskin sutkauttelija, niin hohhoijaa. Yleensä enimmäkseen vituttaa. Mutta kun asiakas on aina oikeassa niin ei auta kun hymyillä. Hampaita kiristellen.
Mut katos kun PMs on sellainen ihmistuntija, ettei se enää niille paatuneille kioskinmyyjille mene mitään heittämään. Se valkkaa jonkun punastelevan nuoren tyttösen, joka menee vähän vaikeaksi.
Kikkelis kokkelis.
BettyB.

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Keikaus kirjoitti:PMs on sellainen ihmistuntija
*tyrsk*
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Keikaus kirjoitti:Nautit vallasta.
Huomio on parempi sana 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

BettyB. kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:PMs on sellainen ihmistuntija
*tyrsk*
No pakkohan sen on olla, kun se hengaa niiden rosmojen kanssa.
Kikkelis kokkelis.
masa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Itse useita vuosia asiakaspalvelussa kärsineenä joudun hymähtämään. Yleensä enimmäkseen vituttaa. .
Valehtelet! Kaupan kassalle flirttailu on taatusti yhtä harvinainen tapahtuma, kuin imarteleva kommentti cityn käyntikortin nakukuvassa!

"Kyttä on natsihomo" on taatusti keksinyt tuon jutun eka..!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pyry-Matias kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Nautit vallasta.
Huomio on parempi sana 8)
No, sitäkin tulee kaupan päälle. Sulla taitaa olla ongelma myöntää, että nautit vallasta. Myönnä nyt, myönnä vaan. Se on ihan inhimillistä. Mäkin tykkään miesten kiusoittelusta.
Kikkelis kokkelis.
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Keikaus kirjoitti:Mäkin tykkään miesten kiusoittelusta.
Olet muuten paljon flirtimpi kuin minä. Pidät siitä, että miehet hämmentyvät flirttaillessasi 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pyry-Matias kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mäkin tykkään miesten kiusoittelusta.
Olet muuten paljon flirtimpi kuin minä. Pidät siitä, että miehet hämmentyvät flirttaillessasi 8)
En tiedä, mistä puhut.
Kikkelis kokkelis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mä oon ilmeisesti ollu liian kauan samassa duunissa, asiakaspalvelemassa siis, ku en enää huomaa jos mulle flirttaillaan. Tai sit ollaan vaan duunikaverin mielestä eri mieltä siitä, mikä on flirttiä ja mikä ei.

Anyway, itse aiheesta olen sitä mieltä, että jos mulla vielä joskus tulee olemaan joku poikaystävämies, se saa e-flirtata niin paljon ku sielu sietää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Keikaus kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mäkin tykkään miesten kiusoittelusta.
Olet muuten paljon flirtimpi kuin minä. Pidät siitä, että miehet hämmentyvät flirttaillessasi 8)
En tiedä, mistä puhut.
Tuo oli jopa kökömpi laini suomeksi tähän paikkaan kuin sama lontooksi jossain dekkarissa, kun tekijä on kiipelissä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pyry-Matias kirjoitti: Tuo oli jopa kökömpi laini suomeksi tähän paikkaan kuin sama lontooksi jossain dekkarissa, kun tekijä on kiipelissä.
Pidätä mut sitten ja kuulustele. Äh, tunnustan.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Kannattaa laittaa jauhelihakeittoon vähän chiliä.
Mikäs hippi sielä huutelee? Kun pannaan chiliä, niin pannaan sitten kunnolla.
Oot nyt ymmärtänyt ihan väärin. Hipit oli niitä jotka katsoivat chilinsyöntikisaa vierestä. :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Manala kirjoitti:Oot nyt ymmärtänyt ihan väärin. Hipit oli niitä jotka katsoivat chilinsyöntikisaa vierestä. :wink:
No joo. Myönnetään, että mamoilin, mutta kun valittavina oli chili tai alkoholi niin voittajasta ei ole epäilystä. Vaikka lopulta voiton miehestä veikin meri (ei Meren tissit).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Googlebot

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Keikaus kirjoitti:No, sitäkin tulee kaupan päälle. Sulla taitaa olla ongelma myöntää, että nautit vallasta. Myönnä nyt, myönnä vaan. Se on ihan inhimillistä. Mäkin tykkään miesten kiusoittelusta.
No se on kyllä huomattu, sinä oma pikku albiinoamatsoonijättiläiseni! Sinulle kun laitetaan metsästyskeihäs käteen Eläintarhan kentällä niin Uuuuh sitä näkyä!

(harjoittelen tässä vaan vallankäyttöä)
Viimeksi muokannut Googlebot, 19.09.2007 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:Myönnetään, että mamoilin, mutta kun valittavina oli chili tai alkoholi niin voittajasta ei ole epäilystä.
Selityksen makua. Eihän niitä sääntöjä kukaan noudattanut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Herra Manala kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Myönnetään, että mamoilin, mutta kun valittavina oli chili tai alkoholi niin voittajasta ei ole epäilystä.
Selityksen makua. Eihän niitä sääntöjä kukaan noudattanut.
No ei tuota toista finalistia pahemmin kisan jälkeen nähty. Sama olisi ollut meikäläisellä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pyry-Matias

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti: No se on kyllä huomattu, sinä oma pikku albiinoamatsoonijättiläiseni! Sinulle kun laitetaan metsästyskeihäs käteen Eläintarhan kentällä niin Uuuuh sitä näkyä!

Tuli ihan semmonen bon voyage-fiiwis 8)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: No se on kyllä huomattu, sinä oma pikku albiinoamatsoonijättiläiseni! Sinulle kun laitetaan metsästyskeihäs käteen Eläintarhan kentällä niin Uuuuh sitä näkyä!

Tuli ihan semmonen bon voyage-fiiwis 8)
:oops: Olipa ihanaa, oon ihan vaikeena.

Tänä kesänä siellä kentällä oli ryhmä miehiä, jotka pitivät kesäolympialaisia. Kehuin yhtä kiekkoa paiskovaa urosta kreikkalaiseksi jumalaksi sen ystävien edessä. Kjeh, kjeh, oli kivaa vähän naurattaa miehiä.
Kikkelis kokkelis.
William Somerset

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Vielä tähän kohteliaisuus puoleen; eilisen perusteella aloin kiinnittämään vähän enemmän huomiota siihen miten herrasmiesmäisyys otetaan vastaan arjessa. Tältä aamulta on hyvä esimerkki takataskussa. Päiväkodilla olin jo toimittanut pikku-ukon puurolautasen ääreen ja pois tullessani avasin kohteliaasti portin eräälle rouvalle ja hänen pojalleen. Niin kuin aina teen ovien yms kanssa. Jouduin siinä vesisateessa odottelemaan ehkä kokonaista kaksi sekuntia että he suoriutuivat portista läpi, mutta jo siinä ajassa rouva ehti ilmoittaa, että hän voi kyllä sulkea portin itse. Pidin kynsin ja hampain herrasmiesoikeuksistani kiinni, enkä antanut rouvalle mitään mahdollisuutta koskeakaan porttiin.

Ja nyt kun tarkemmin ajattelee, niin näitä arjessa tapahtuvia pieniä herrasmieselkeitä kun jakelee, niin eivät ne aina suju niin kuin tanssi vain. Hyvät naiset, neuvon teitä (saanhan? edes tämän kerran?); jos kohtaatte arjessa herrasmiesmäisiä kohteliaisuuksia, niin ottakaa ne vastaan sellaisina, älkääkä itsepintaisesti pitäkö kiinni itsenäisemmästä statuksestanne. Jälkeenpäin on nimittäin turha tulla itkemään, että mihin ne kaikki herrasmiehet ovat kadonneet. Sinne ne ovat jääneet porttien kupeeseen ihmettelemään, että johan oli törkee bitch…
Geetzu

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Aivan! <3 Kaunis kiitos hymyillen kuulema lämmittää miehen sisuksia (omianikin).
NuoriDaavid

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

William Somerset kirjoitti:Vielä tähän kohteliaisuus puoleen; eilisen perusteella aloin kiinnittämään vähän enemmän huomiota siihen miten herrasmiesmäisyys otetaan vastaan arjessa. Tältä aamulta on hyvä esimerkki takataskussa. Päiväkodilla olin jo toimittanut pikku-ukon puurolautasen ääreen ja pois tullessani avasin kohteliaasti portin eräälle rouvalle ja hänen pojalleen. Niin kuin aina teen ovien yms kanssa. Jouduin siinä vesisateessa odottelemaan ehkä kokonaista kaksi sekuntia että he suoriutuivat portista läpi, mutta jo siinä ajassa rouva ehti ilmoittaa, että hän voi kyllä sulkea portin itse. Pidin kynsin ja hampain herrasmiesoikeuksistani kiinni, enkä antanut rouvalle mitään mahdollisuutta koskeakaan porttiin.

Ja nyt kun tarkemmin ajattelee, niin näitä arjessa tapahtuvia pieniä herrasmieselkeitä kun jakelee, niin eivät ne aina suju niin kuin tanssi vain. Hyvät naiset, neuvon teitä (saanhan? edes tämän kerran?); jos kohtaatte arjessa herrasmiesmäisiä kohteliaisuuksia, niin ottakaa ne vastaan sellaisina, älkääkä itsepintaisesti pitäkö kiinni itsenäisemmästä statuksestanne. Jälkeenpäin on nimittäin turha tulla itkemään, että mihin ne kaikki herrasmiehet ovat kadonneet. Sinne ne ovat jääneet porttien kupeeseen ihmettelemään, että johan oli törkee bitch…
Tähän kannattaa aina kertoa Suomen kuvalehden jyviä ja akanoita -palstalta bongaamani tapaus:

Pitkään Yhdysvalloissa asunut mies oli tullut takaisin Suomeen käymään ja erehtyi avaamaan kaupan oven tuntemattomalle naiselle. Nainen kommentoi "Ja mitäs sinä haluat?"
masa

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Pitkään Yhdysvalloissa asunut mies oli tullut takaisin Suomeen käymään ja erehtyi avaamaan kaupan oven tuntemattomalle naiselle. Nainen kommentoi "Ja mitäs sinä haluat?"


Mun kaveri avaa aina auton oven avokilleen.. Mimmi seisoo niin kauan auton oven edessä, että kaveri kiertää auton, avaa oven ja auttaa sisään. No kyseessä on onkin saksalainen eukko, joten moinen prinsessamaisuus lienee ymmärrettävää kaikessa koomisuudessaan. Kuva
Edith

Re: e-flirtti

Viesti Kirjoittaja Edith »

William Somerset kirjoitti:Hyvät naiset, neuvon teitä (saanhan? edes tämän kerran?); jos kohtaatte arjessa herrasmiesmäisiä kohteliaisuuksia, niin ottakaa ne vastaan sellaisina, älkääkä itsepintaisesti pitäkö kiinni itsenäisemmästä statuksestanne.
No todellakin ottaisin, jos annettaisiin! Kertokaa, miks mulle ei anneta eikä flirtata?!!!! :x Johtuuko se siitä että mä olen :muu: ?
Vastaa Viestiin