Mies ja nainen kämppiksinä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Geetzu

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Savannah kirjoitti:En ole mikään sosiaalitoimisto, mutta en voi myöskään kääntää selkääni vaikka idioottimaisen tempun tekikin.
Saakos kysyä mitä ois puolikas vuokrastas eli mitä maksaisi kuussa asumisesta tolla tyylillä? Ei selkää voikaan kääntää hyvälle ystävälle, mutta vähän pitää voida itsensä takia ohjata uusille teille, pois nurkista...
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Geetzu kirjoitti:
Savannah kirjoitti:En ole mikään sosiaalitoimisto, mutta en voi myöskään kääntää selkääni vaikka idioottimaisen tempun tekikin.
Saakos kysyä mitä ois puolikas vuokrastas eli mitä maksaisi kuussa asumisesta tolla tyylillä? Ei selkää voikaan kääntää hyvälle ystävälle, mutta vähän pitää voida itsensä takia ohjata uusille teille, pois nurkista...
200e/kk maksaisi tällä järjestelyllä. Hänen nykyisen asuntonsa vuokra on 730e/kk. Otan kyllä ilolla vastaan rakentavia ideoita siihen mihin hänet kannattaisi ohjata.
Geetzu

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Savannah kirjoitti:200e/kk maksaisi tällä järjestelyllä. Hänen nykyisen asuntonsa vuokra on 730e/kk. Otan kyllä ilolla vastaan rakentavia ideoita siihen mihin hänet kannattaisi ohjata.
Blissin tavoin minäkään en ole tukia koskaan saanut mutta tunnen kyllä parikin ihmistä, jotka asumiseen saavat apua, vaikka onkin työpaikka (on myös velat). Kukahan näissä asioissa nyt yleensä neuvookaan? Kun velanmaksut ja muut paperilla niin käynti sossussa?
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:Kyseinen mies on jo ihan pohjalla.
Multa ei heru säälipisteitä känniajelijoille. Onhan kaupungissa noita asuntoloita, niissä majailee muitakin alkoholin kanssa vähän liikaa läträäviä.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Geetzu kirjoitti:
Blissin tavoin minäkään en ole tukia koskaan saanut mutta tunnen kyllä parikin ihmistä, jotka asumiseen saavat apua, vaikka onkin työpaikka (on myös velat). Kukahan näissä asioissa nyt yleensä neuvookaan? Kun velanmaksut ja muut paperilla niin käynti sossussa?
Käsittääkseni on olemassa myös joku velkaneuvonta tms. en tiedä, täytyy laittaa se selvittämään ennen kuin muuttaa.
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Kyseinen mies ajoi kolarin jonka kustannukset nousevat 20 000e ja sen takia hän on hiukan lirissä vaikka töissä käykin.
Ja puolessa vuodessa homma korjaantuu, ts. kaveri kykenee lyhentämään velkaansa muutaman tonnin kuussa + elämään normaalisti (sinun kämpässäsi)? Kaveri velkasaneeraukseen ja hakemaan asuntoa kaupungilta, sanon minä.
Hän laski, että pystyy vähentämään 2500e/kk jos luopuu asunnosta yms. Täytyy puhua sille muistakin vaihtoehdoista, en ole itse vain selvillä kaikista mahdollisuuksista, koska en ole ollut vastaavassa tilanteessa koskaan.
Miksei hän lyhennä velkaansa 2000€ kuussa ja laita oman yksiön vuokraan 500€?? Velan kuittaus pidentyy muutamalla kuukaudella, mutta tyypin ei tarvitsisi loisia toisten nurkissa eikä muiden menettää häneen enää enempää hermojaan. Kaiken kaikkiaan, kaverisi tapa hoitaa typeryyksissään aiheuttamiaan sotkuja vaikuttaa TODELLA itsekkäältä ja lyhytnäköiseltä, etten sanoisi lapselliselta.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Kyseinen mies on jo ihan pohjalla.
Multa ei heru säälipisteitä känniajelijoille. Onhan kaupungissa noita asuntoloita, niissä majailee muitakin alkoholin kanssa vähän liikaa läträäviä.
Ei se yleensä läträä alkoholin kanssa. Juo ehkä 2 krt. vuodessa. En halua lähettää häntä mihinkään alkoholistien majapaikkaan, koska ei hän voisi tehdä edes töitään sieltä käsin. Ymmärrän kyllä täysin, että vastuuttomuudesta ei tule sääliä, mutta hän on saanut jo rangaistuksensa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Savannah kirjoitti:Otan kyllä ilolla vastaan rakentavia ideoita siihen mihin hänet kannattaisi ohjata.
Muukalaislegioonaan. Saa uuden kansalaisuudenkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:Kaiken kaikkiaan, kaverisi tapa hoitaa typeryyksissään aiheuttamiaan sotkuja vaikuttaa TODELLA itsekkäältä ja lyhytnäköiseltä, etten sanoisi lapselliselta.
Niin no mitä voisikaan odottaa 30 vuotiaalta mieheltä? :D Kyllä hän saa luvan hankkia edullisemman asunnon itselleen, mutta sen aikaa saa asustella täällä.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Otan kyllä ilolla vastaan rakentavia ideoita siihen mihin hänet kannattaisi ohjata.
Muukalaislegioonaan. Saa uuden kansalaisuudenkin.
Loistava idea! :D
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Blissin tavoin minäkään en ole tukia koskaan saanut mutta tunnen kyllä parikin ihmistä, jotka asumiseen saavat apua, vaikka onkin työpaikka (on myös velat). Kukahan näissä asioissa nyt yleensä neuvookaan? Kun velanmaksut ja muut paperilla niin käynti sossussa?
Käsittääkseni on olemassa myös joku velkaneuvonta tms. en tiedä, täytyy laittaa se selvittämään ennen kuin muuttaa.
Mä jo mainitsin tuon velkasaneerauksen. Kaverisi pystynee hoitamaan sen suoraan vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa, eli sopivat kuukausittaisen lyhennyserän ja koron keskenään.
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Mä jo mainitsin tuon velkasaneerauksen. Kaverisi pystynee hoitamaan sen suoraan vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa, eli sopivat kuukausittaisen lyhennyserän ja koron keskenään.
Nonnih. Case closed. Jury on puhunut.
*kops*
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kaiken kaikkiaan, kaverisi tapa hoitaa typeryyksissään aiheuttamiaan sotkuja vaikuttaa TODELLA itsekkäältä ja lyhytnäköiseltä, etten sanoisi lapselliselta.
Niin no mitä voisikaan odottaa 30 vuotiaalta mieheltä? :D Kyllä hän saa luvan hankkia edullisemman asunnon itselleen, mutta sen aikaa saa asustella täällä.
Jos oikein tiukille menee, niin voit tulla evakkoon mun yksiööni - valokuvaa vastaan luonnollisesti! :wink: T. Ei kuin veli
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:
Mä jo mainitsin tuon velkasaneerauksen. Kaverisi pystynee hoitamaan sen suoraan vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa, eli sopivat kuukausittaisen lyhennyserän ja koron keskenään.
Joo saa luvan selvittää kaikki mahdollisuudet. Kunhan nyt pääsee pois shokistaan ja saa otteen elämästään. Nyt se vain tuijottelee kenkiään flegmaattisesti ja hokee, että kiitos kiitos kiitos. En ala paapoa ketään nurkissani tarpeettoman pitkään joten siitä ei ole huolta.
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mä jo mainitsin tuon velkasaneerauksen. Kaverisi pystynee hoitamaan sen suoraan vastapuolen vakuutusyhtiön kanssa, eli sopivat kuukausittaisen lyhennyserän ja koron keskenään.
Nonnih. Case closed. Jury on puhunut.
*kops*
Korjataan nyt vielä, että sopimus on tietenkin heebon ja oman vakuutusyhtiönsä välinen, nehän sen vastapuolen vahingot maksavat.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti: Jos oikein tiukille menee, niin voit tulla evakkoon mun yksiööni - valokuvaa vastaan luonnollisesti! :wink: T. Ei kuin veli
No en kyllä tasan lähde omasta asunnostani minnekään evakkoon, mutta kiitos tarjouksesta :lol:
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Jos oikein tiukille menee, niin voit tulla evakkoon mun yksiööni - valokuvaa vastaan luonnollisesti! :wink: T. Ei kuin veli
No en kyllä tasan lähde omasta asunnostani minnekään evakkoon, mutta kiitos tarjouksesta :lol:
Mä voin tulla sinnekin! Ihan vain tsekkaamaan, että kaikki on kunnossa... :jouden:
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Jos oikein tiukille menee, niin voit tulla evakkoon mun yksiööni - valokuvaa vastaan luonnollisesti! :wink: T. Ei kuin veli
No en kyllä tasan lähde omasta asunnostani minnekään evakkoon, mutta kiitos tarjouksesta :lol:
Mä voin tulla sinnekin! Ihan vain tsekkaamaan, että kaikki on kunnossa... :jouden:
*repskops* Voi miten jaloa, suorastaan harvinaisen pyyteetöntä toimintaa :wink:
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
No en kyllä tasan lähde omasta asunnostani minnekään evakkoon, mutta kiitos tarjouksesta :lol:
Mä voin tulla sinnekin! Ihan vain tsekkaamaan, että kaikki on kunnossa... :jouden:
*repskops* Voi miten jaloa, suorastaan harvinaisen pyyteetöntä toimintaa :wink:
Mutta älä unohda sitä valokuvaa... :wink:
Geetzu

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

LUTKA!11 (missä ois hyvä lutkahymiö?)
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti: Mutta älä unohda sitä valokuvaa... :wink:
Lähetän sinulle kuvan 200kg painavasta suohirviöstä ja sitten voin syyttää sinua pinnallisuudesta ja naisten esineellistämisestä :wink:
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Geetzu kirjoitti:LUTKA!11 (missä ois hyvä lutkahymiö?)
Ooh ihan oikea lutkako? Missämissämissä???
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mutta älä unohda sitä valokuvaa... :wink:
Lähetän sinulle kuvan 200kg painavasta suohirviöstä ja sitten voin syyttää sinua pinnallisuudesta ja naisten esineellistämisestä :wink:
Voit syyttää siitä ilman patomursufotoakin. Sitä paitsi, noin isot kuvat ei mahdu mun postilaatikkooni!

P.s. Luulen, että Geetsu lutkitteli mua.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mutta älä unohda sitä valokuvaa... :wink:
Lähetän sinulle kuvan 200kg painavasta suohirviöstä ja sitten voin syyttää sinua pinnallisuudesta ja naisten esineellistämisestä :wink:
Voit syyttää siitä ilman patomursufotoakin. Sitä paitsi, noin isot kuvat ei mahdu mun postilaatikkooni!

P.s. Luulen, että Geetsu lutkitteli mua.
Ahaa olet siis pinnallinen lutka, joka tarvitsee suuremman postilaatikon!!1! Ja minä kun melkein aloin jo sääliä itseäni.
Geetzu

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sori joo SikaMika on lutka :D
Vastaa Viestiin