Mies ja nainen kämppiksinä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Savannah

Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Eräs miespuolinen ystäväni menettää asuntonsa tilanteen takia, joka olisi voinut tapahtua kenelle vain ja hän pyysi saada asua luonani seuraavat 6 kuukautta. Suostuin pyyntöön vaikka en olekaan siitä riemuissani. Asun yksiössä ja olen tottunut omaan yksityisyyteeni. Hiukan epäilyttää, että mitähän tästäkin tulee? Pahimmassa tapauksessa välimme menevät tämän jälkeen jos järjestely ei toimikaan. Itseni tuntien veikkaan, että hermoni menevät jossain vaiheessa. Molemmat käymme kyllä töissä, joten omaakin aikaa ainakin teoriassa pitäisi olla tulevaisuudessakin. En tiedä mitä hänen tapailemansa nainen sanoo tästä järjestelystä. Toisaalta kyseinen mies on kuin veljeni, joten en voi olla oikein auttamattakaan.

Onko muilla vastaavia kokemuksia tai ideoita tilanteesta?
Geetzu

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Järjetöntä, ihan liikaa epävarmuutta. Kyllä kämpän saa muutakin kautta, miksei vaikka tyttöystävän? En ostais!
NuoriDaavid

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

"En tiedä mitä hänen tapailemansa nainen sanoo tästä järjestelystä"

WTF?!?

Kuulostaa erittäin oudolta.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Geetzu kirjoitti:Järjetöntä, ihan liikaa epävarmuutta. Kyllä kämpän saa muutakin kautta, miksei vaikka tyttöystävän? En ostais!
Ongelma on se, että hänellä ei ole varaa asuntoon seuraavaan puoleen vuoteen. Kieltämättä ei mikään mieluinen tilanne.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

NuoriDaavid kirjoitti:"En tiedä mitä hänen tapailemansa nainen sanoo tästä järjestelystä"

WTF?!?

Kuulostaa erittäin oudolta.
Niin hän on tapaillut vasta vähän aikaa erästä naista ja hänen luokseen ystäväni ei voi muuttaa. En ole ehtinyt vielä tavata kyseistä naista, mutta vähän veikkaan että ongelmia on tiedossa, vaikka teoriassa sen ei pitäisi vaikuttaa millään tavalla minuun. Haistan tässä tilanteessa kyllä katastrofin ainekset :roll:

Kiva tapailla miehiä ja kertoa, että asuu yksiössä kämppiksinä miespuolisen kaverinsa kanssa. Hiukan epäilyttävän kuuloista :)
Viimeksi muokannut Savannah, 05.10.2007 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tuhoon tuomittu idea. Itse jaksaisin katsella yksiöni nurkissa "kuin veljeä" max. viikonlopun, sen jälkeen luvassa olisi sarja molemminpuolisia hermojenmenetyksiä. Puoli vuotta on aika vitun pitkä aika noin pienessä kämpässä, mietihän vielä mihin olet ryhtymässä. Miksei ystäväsi mene loisimaan muijalleen?
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti: Ongelma on se, että hänellä ei ole varaa asuntoon seuraavaan puoleen vuoteen. Kieltämättä ei mikään mieluinen tilanne.
Marssita sossun luukulle se.
Tapatte toisenne ennen pitkää muuten.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kämppis yksiössä tuntuu aika hurjalta, oli sitten mies tai nainen. Muuten voin kyllä suositella miespuolisia kämppiksiä. Itselläni oli opiskeluaikana kaksi sellaista, mutta kyseessä oli sentään soluasunto ja olin pojat itse valinnut.

Toivottavasti kaikki menee hyvin, ettekä ole kohta entisiä ystäviä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:Puoli vuotta on aika vitun pitkä aika noin pienessä kämpässä, mietihän vielä mihin olet ryhtymässä. Miksei ystäväsi mene loisimaan muijalleen?
Sanoin hänelle, että voi olla että joudun pistämään hänet pihalle aikaisemmin, mutta ainakin hätäratkaisuna suostuin. Hän ei voi mennä naiselleen, koska he ovat vasta tutustuneet ja kaverini ei millään haluaisi mennä sinne. Lupasi kyllä maksaa puolet vuokrasta ym. menoista.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Ongelma on se, että hänellä ei ole varaa asuntoon seuraavaan puoleen vuoteen. Kieltämättä ei mikään mieluinen tilanne.
Marssita sossun luukulle se.
Tapatte toisenne ennen pitkää muuten.
Veikkaan, että minä tapan hänet ennemmin tai myöhemmin. Sossu ei paljon auta työssä käyviä ihmisiä.
Lolita kirjoitti:Kämppis yksiössä tuntuu aika hurjalta, oli sitten mies tai nainen. Muuten voin kyllä suositella miespuolisia kämppiksiä. Itselläni oli opiskeluaikana kaksi sellaista, mutta kyseessä oli sentään soluasunto ja olin pojat itse valinnut.

Toivottavasti kaikki menee hyvin, ettekä ole kohta entisiä ystäviä.
Periaatteessa suurin huoleni onkin juuri se, että asuntoni on niin pieni. Passeli yhdelle, mutta liian pieni kahdelle. Toivon, että hän keksii jonkun toisen ratkaisun ongelmaansa ja minä pääsen pujahtamaan kuin koira veräjästä. Vähän veikkaan, että saattaa olla entinen kaveri tämän jälkeen.
Viimeksi muokannut Savannah, 05.10.2007 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sheetlord

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Savannah kirjoitti:Veikkaan, että minä tapan hänet ennemmin tai myöhemmin..
No sittenhän ongelma ratkeaa - ja kun lähdet linnaan, vapautuu yksi asunto lisää markkinoille :)
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:Sossu ei paljon auta työssä käyviä ihmisiä.
Eikö ne maksa sille palkkaa?
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:Sossu ei paljon auta työssä käyviä ihmisiä.
Jos käy työssä, on varaa asuntoon.
Ohjeita en voi antaa, koska en ole ikinä saanut penniäkään (senttiäkään) minkäänlaisia tukia. Mutta kivempaahan se on loisia toisten nurkissa, maksaa paljon vähemmän :roll:
Pyry-Matias

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

I can feel the heat.
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pyry-Matias kirjoitti:I can feel the heat.
Elämää vähän tännekin. :)
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Sheetlord kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Veikkaan, että minä tapan hänet ennemmin tai myöhemmin..
No sittenhän ongelma ratkeaa - ja kun lähdet linnaan, vapautuu yksi asunto lisää markkinoille :)
Itse asiassa teenkin siis palveluksen ihmisille ja autan pääkaupunkiseudun kireässä vuokra-asuntotilanteessa vapauttamalla omankin asuntoni :D
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Sossu ei paljon auta työssä käyviä ihmisiä.
Jos käy työssä, on varaa asuntoon.
Ohjeita en voi antaa, koska en ole ikinä saanut penniäkään (senttiäkään) minkäänlaisia tukia. Mutta kivempaahan se on loisia toisten nurkissa, maksaa paljon vähemmän :roll:
Kyseinen mies ajoi kolarin jonka kustannukset nousevat 20 000e ja sen takia hän on hiukan lirissä vaikka töissä käykin. Ihan periaatteesta en ketään ota loisimaan nurkkiini, mutta en kai oikein voi selkäänikään kääntää?
Viimeksi muokannut Savannah, 05.10.2007 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti: Kyseinen mies ajoi kolarin jonka kustannukset nousevat 20 000e ja sen takia hän on hiukan lirissä vaikka töissä käykin.
Kun ei ole varaa vakuutuksiin..... :roll:
Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
Kyseinen mies ajoi kolarin jonka kustannukset nousevat 20 000e ja sen takia hän on hiukan lirissä vaikka töissä käykin.
Ja puolessa vuodessa homma korjaantuu, ts. kaveri kykenee lyhentämään velkaansa muutaman tonnin kuussa + elämään normaalisti (sinun kämpässäsi)? Kaveri velkasaneeraukseen ja hakemaan asuntoa kaupungilta, sanon minä.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti: Kun ei ole varaa vakuutuksiin..... :roll:
Tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.
Sanoinkin sille, että tyhmästä päästä kärsii elintaso. Vakuutus ei kata koska hän aiheutti itse kolarin ja oli humalassa tapahtumahetkellä.
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:Vakuutus ei kata koska hän aiheutti itse kolarin ja oli humalassa tapahtumahetkellä.
Voi elämä. Annapas tän kaverin selviytyä ihan itse tyhmyyksistään. Koheltava rattijuoppo ei tarvitse minkäänlaista sympatiaa :evil:
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Kyseinen mies ajoi kolarin jonka kustannukset nousevat 20 000e ja sen takia hän on hiukan lirissä vaikka töissä käykin.
Ja puolessa vuodessa homma korjaantuu, ts. kaveri kykenee lyhentämään velkaansa muutaman tonnin kuussa + elämään normaalisti (sinun kämpässäsi)? Kaveri velkasaneeraukseen ja hakemaan asuntoa kaupungilta, sanon minä.
Hän laski, että pystyy vähentämään 2500e/kk jos luopuu asunnosta yms. Täytyy puhua sille muistakin vaihtoehdoista, en ole itse vain selvillä kaikista mahdollisuuksista, koska en ole ollut vastaavassa tilanteessa koskaan.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Vakuutus ei kata koska hän aiheutti itse kolarin ja oli humalassa tapahtumahetkellä.
Voi elämä. Annapas tän kaverin selviytyä ihan itse tyhmyyksistään. Koheltava rattijuoppo ei tarvitse minkäänlaista sympatiaa :evil:
Niin annoinkin ja tässä on lopputulos. Haukuin hänet aivan lyttyyn ja emme olleet puheväleissä kuukauteen. En ole mikään sosiaalitoimisto, mutta en voi myöskään kääntää selkääni vaikka idioottimaisen tempun tekikin.
Viimeksi muokannut Savannah, 05.10.2007 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:en voi myöskään kääntää selkääni vaikka idioottimaisen tempun tekikin.
Voitpas. Sano EI KÄY, LOISI MUUALLA.
(itse tökkäisin vielä tyyppiä melko huolella turpaan, mutta sun ei tarvitse tehdä samoin)


Lähetä se vaikka äidin helmoihin tjtn.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:en voi myöskään kääntää selkääni vaikka idioottimaisen tempun tekikin.
Voitpas. Sano EI KÄY, LOISI MUUALLA.
(itse tökkäisin vielä tyyppiä melko huolella turpaan, mutta sun ei tarvitse tehdä samoin)


Lähetä se vaikka äidin helmoihin tjtn.
Ei sillä ole perhettä. Eikä paikkaa minne mennä. Sovin tosin toisen kaverin kanssa alustavasti, että kyseinen mies loisii osan ajasta sen luona. Sitä paitsi en halua lyödä lyötyä. Kyseinen mies on jo ihan pohjalla.
Viimeksi muokannut Savannah, 05.10.2007 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin