Mies ja nainen kämppiksinä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti:Vaikka ei kyseessä ole kuitenkaan mielestäni mikään ystävyydenkatkomistilanne, millaisen käsityksen sain Tixin tekstistä, tai sitten ystävyys on todella hataralla pohjalla. Omalla kohdallani tuomitsemisen sijaan kyse on vain ihan realiteeteistä: Ihan loppumattoman tyhmä ei saa eikä tarvitse olla panoksia asetellessa, jos pöydässä ei ole voittokertoimia. Jos otat, aja paremmin kännissä.
On se kaveri saanut kärsiäkin. Nyt siltä meni työkin alta ja sanoin sille, että pistän sen ulos täältä perjantaina kun alkaa oma hermo kiristyä. Noh onneksi sen verran hyvin tuntee, että tajuaa itse lähteä ettei tarvitse ystävyyden hinnalla asiasta ärähtää. Saman käsityksen sain Tixin kirjoituksista.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Savannah kirjoitti:On se kaveri saanut kärsiäkin. Nyt siltä meni työkin alta ja sanoin sille, että pistän sen ulos täältä perjantaina kun alkaa oma hermo kiristyä.
Sehän pistää kerralla elämän kuntoon, pakko vähän nauraa, ha ha. Vieläku rupee vetämään huumeita ja panee jonku paksuks.
Nyt penikseni on fantastinen!
Zeb

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Sehän pistää kerralla elämän kuntoon, pakko vähän nauraa, ha ha. Vieläku rupee vetämään huumeita ja panee jonku paksuks.
Niinhän se on, että aina välillä on hyvä miettiä elämänsä suunta uudelleen ihan avoimin mielin!
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Clay kirjoitti:
Sehän pistää kerralla elämän kuntoon, pakko vähän nauraa, ha ha. Vieläku rupee vetämään huumeita ja panee jonku paksuks.
Olen kyllä nauranut hänelle asian takia. Ei voi muuta sanoa kun että hyvin se vetää. Saisi laittaakin naisensa paksuksi niin lähtisi täältä roikkumasta. Lupasin katsoa sitä perjantaihin asti.
Bliss

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Clay kirjoitti:
Savannah kirjoitti:On se kaveri saanut kärsiäkin. Nyt siltä meni työkin alta ja sanoin sille, että pistän sen ulos täältä perjantaina kun alkaa oma hermo kiristyä.
Sehän pistää kerralla elämän kuntoon, pakko vähän nauraa, ha ha. Vieläku rupee vetämään huumeita ja panee jonku paksuks.
Pummiksihan se on jo alkanut, nuo tosiaan puuttuu :D
Vihtahousu

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Onpas luuseri mies että oikein naurattaa. Voisin nauraa vähän lisää samalla kun sitä potkis. Tollanen luuseri ole minkään ystävyydenarvoinen, nopeesti pihalle vaan, toivottavasti sen akka tajuis kans lempata sen.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Savannah kirjoitti:On se kaveri saanut kärsiäkin. Nyt siltä meni työkin alta ja sanoin sille, että pistän sen ulos täältä perjantaina kun alkaa oma hermo kiristyä.
Sehän pistää kerralla elämän kuntoon, pakko vähän nauraa, ha ha. Vieläku rupee vetämään huumeita ja panee jonku paksuks.
Pummiksihan se on jo alkanut, nuo tosiaan puuttuu :D
Sanoin sille tänään, että se on tyhmä loisija. Vähänkö olen reilu :D
SikaMika

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Täällähän on melkoinen inkvisitio käynnissä. Ok, mäkin tuomitsin jo ensimmäisessä tähän ketjuun tekemässäni postauksessa kysytyn majoitusratkaisun mielekkyyden, ja tuomitsen sen edelleen, mutta mistä kumpuaa tarjoukset suurinpiirtein kuohia kaveri? Hylkäisitkö sinä ystäväsi, jos tämä kärähtäisi ratista? Potkisitko tätä? Minä en, vaikka tuskin ottaisin luokseni asumaankaan.

Oma veljeni teki aikoinaan jokseenkin saman typeryyden kuin tarinamme sankari. Mun olisi ilmeisesti pitänyt hyljätä se samantien ja antaa sille vielä vähän monoa, muutenhan se ei olisi sairaalassa maatessaan ja lähes henkensä menettäneenä varmaan tajunnut mikä meni pieleen. Olisi varmasti toipunut nopeammin tapahtuneen aiheuttamasta masennuksestaankin, kun olisin tuupannut puukon syvälle selkään. Mutta joo, en mä sitä kämppääni silti olisi ottanut asumaan, voihan se asua omassaankin.
Zeb

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SikaMika kirjoitti:Hylkäisitkö sinä ystäväsi, jos tämä kärähtäisi ratista? Potkisitko tätä? Minä en, vaikka tuskin ottaisin luokseni asumaankaan.
En. Ja pakko tässä kohtaa enempiä erittelemättä myöntää, että olen itsekin yhtä rattipellenä toiminutta ystävää kerran auttanut. Kyllähän se vitutti ja suututti mutta en ystävää vaan voinut jättää kuseen.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Hylkäisitkö sinä ystäväsi, jos tämä kärähtäisi ratista? Potkisitko tätä? Minä en, vaikka tuskin ottaisin luokseni asumaankaan.
En. Ja pakko tässä kohtaa enempiä erittelemättä myöntää, että olen itsekin yhtä rattipellenä toiminutta ystävää kerran auttanut. Kyllähän se vitutti ja suututti mutta en ystävää vaan voinut jättää kuseen.
Nimenomaan tästä on kysymys. Lojaalisuudesta ystävää kohtaan.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Vihtahousu kirjoitti:Onpas luuseri mies että oikein naurattaa. Voisin nauraa vähän lisää samalla kun sitä potkis. Tollanen luuseri ole minkään ystävyydenarvoinen, nopeesti pihalle vaan, toivottavasti sen akka tajuis kans lempata sen.
Kuulostaa enemmänkin siltä, että sinä et ole minkään ystävyyden arvoinen.
Vihtahousu

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Savannah kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Onpas luuseri mies että oikein naurattaa. Voisin nauraa vähän lisää samalla kun sitä potkis. Tollanen luuseri ole minkään ystävyydenarvoinen, nopeesti pihalle vaan, toivottavasti sen akka tajuis kans lempata sen.
Kuulostaa enemmänkin siltä, että sinä et ole minkään ystävyyden arvoinen.
No joko nakkasit ystäväsi ulos?
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Vihtahousu kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Onpas luuseri mies että oikein naurattaa. Voisin nauraa vähän lisää samalla kun sitä potkis. Tollanen luuseri ole minkään ystävyydenarvoinen, nopeesti pihalle vaan, toivottavasti sen akka tajuis kans lempata sen.
Kuulostaa enemmänkin siltä, että sinä et ole minkään ystävyyden arvoinen.
No joko nakkasit ystäväsi ulos?
En. Täytyy ottaa yhteishuoltajuus toisen kaverin kanssa ettei mene hermot.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Savannah kirjoitti: Olen kyllä nauranut hänelle asian takia. Ei voi muuta sanoa kun että hyvin se vetää. Saisi laittaakin naisensa paksuksi niin lähtisi täältä roikkumasta. Lupasin katsoa sitä perjantaihin asti.
Savannah kirjoitti: Sanoin sille tänään, että se on tyhmä loisija. Vähänkö olen reilu :D
Joko mun on vaikea ymmärtää savannahin huumorintajua tai sitten hän ei itsekään tiedä kenen mielipidettä milloinkin peesaisi.
Savannah kirjoitti:
Nimenomaan tästä on kysymys. Lojaalisuudesta ystävää kohtaan.
Savannah kirjoitti:
En. Täytyy ottaa yhteishuoltajuus toisen kaverin kanssa ettei mene hermot.
Pistä se jätkä ihan ystävällisesti pihalle ja jatka ystävyyttä kuten ennenkin. Sun ei ole pakko majoittaa sitä luoksesi/haukkua sitä paskaksi.

Toim huom: Kyseiset mielipiteet löytyivät samalta sivulta, en selannut ketjua taaemmas, ehkä siellä olisi ollut kolmaskin näkökulma asiaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Georgina kirjoitti:
Joko mun on vaikea ymmärtää savannahin huumorintajua tai sitten hän ei itsekään tiedä kenen mielipidettä milloinkin peesaisi.
Jep, et ymmärrä huumorintajuani. Onneksi kaverini ei ole noin herkkänahkainen.
Viimeksi muokannut Savannah, 11.10.2007 10:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Savannah kirjoitti: Jep, et ymmärrä huumorintajuani. Onneksi kaverini ei ole noin herkkänahkainen.
AH, ok. Jos olisin itse niin herkässä ja masentuneessa tilassa kuin olet kaverin olotilaa kuvaillut kokisin vaikeaksi ymmärtää tällaisia vitsejä. Mutta jokainen tyylillään :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Georgina kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Jep, et ymmärrä huumorintajuani. Onneksi kaverini ei ole noin herkkänahkainen.
AH, ok. Jos olisin itse niin herkässä ja masentuneessa tilassa kuin olet kaverin olotilaa kuvaillut kokisin vaikeaksi ymmärtää tällaisia vitsejä. Mutta jokainen tyylillään :]
Niinhän se on, että ihmissuhteista on vaikea sanoa ellei ole itse niissä mukana :)
Herra Manala

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Georgina kirjoitti: Joko mun on vaikea ymmärtää savannahin huumorintajua tai sitten hän ei itsekään tiedä kenen mielipidettä milloinkin peesaisi.
No nyt mun on vähän pakko peesata sun mielipidettä.

Mä en oikein tajunnut miten tää ääni kellossa muuttui tosta "te tuomitsevat idiootit" -linjasta "hahhah, nyt se ääliö menetti jo duuninsakin" -linjaksi.

Ilmeisesti vahingonilo ja ilkkuminen hyvälle ystävälle sattuvasta vakavasta asiasta on sallitumpaa kuin siihen liittyvä realismiin perustuva negatiivinen palaute.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti: Mä en oikein tajunnut miten tää ääni kellossa muuttui tosta "te tuomitsevat idiootit" -linjasta "hahhah, nyt se ääliö menetti jo duuninsakin" -linjaksi.
Te mielikuvituksettomat. Keksin tähän kaksikin hyvää selitystä. Ensimmäinen on se, että minä saan mollata ystävääni, mutta muut eivät saa ja toinen on se, että en ollut tosissani. Ensimmäinenkin olisi mahdollinen, mutta tässä tapauksessa kyse on jälkimmäisestä kuten jo edellä kerroin.
masa

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja masa »

Savannah kirjoitti: Te mielikuvituksettomat. Keksin tähän kaksikin hyvää selitystä. Ensimmäinen on se, että minä saan mollata ystävääni, mutta muut eivät saa ja toinen on se, että en ollut tosissani. Ensimmäinenkin olisi mahdollinen, mutta tässä tapauksessa kyse on jälkimmäisestä kuten jo edellä kerroin.
Laita galleriaas joku hyvä nakukuva itsestäsi, niin kukaan ei enää välitä sanomasi sisällöstä.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

masa kirjoitti:
Laita galleriaas joku hyvä nakukuva itsestäsi, niin kukaan ei enää välitä sanomasi sisällöstä.
Sehän olisi ihan tylsää :)
Elukka

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

masa kirjoitti:Laita galleriaas joku hyvä nakukuva itsestäsi, niin kukaan ei enää välitä sanomasi sisällöstä.
http://au.geocities.com/shgames/fat-woman.jpg :?:
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Elukka kirjoitti:
masa kirjoitti:Laita galleriaas joku hyvä nakukuva itsestäsi, niin kukaan ei enää välitä sanomasi sisällöstä.
http://au.geocities.com/shgames/fat-woman.jpg :?:
Niin, jostakin kumman syystä edelleen ihmiset vastaavat kirjoituksieni perusteella vaikka olen kuvani jo ystävällisesti laittanut näytille.
Savannah

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Nyt se lähti. Toivottavasti se pärjää :?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mies ja nainen kämppiksinä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Savannah kirjoitti:Nyt se lähti. Toivottavasti se pärjää :?
Jos ei pärjää, niin voit lohduttautua sillä että luonnovalinta teki tehtävänsä. Heikot sortuu elon tiellä, jätkät senkuin porskuttaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin