Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Vapaa kuin tuuli
12
29%
Kaksin aina kaunihimpi
29
71%
 
Ääniä yhteensä: 41

Pyry-Matias

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Keikaus kirjoitti:Hehheh, PMS. Sua vaan ärsyttää BrianW:ssä ja Fägärissä se sama "itserakkaus", jota sinusta itsestä löytyy.
Pah. Fägäri on mun suosikkeja palstalla. Ei ollenkaan yksinkertainen ja itserakas kliseeautomaatti.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Savannah kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Eli syy on NAISTEN, ei minun! Haistakaa paska! Tapan!
Missä sinun tahdonlujuutesi on mies!? Itse en ainakaan suostu tunkemaan itseeni mitään sontaa vaikka vieressä oleva ihminen niin tekisikin. Syytä itseäsi siis vain ja huonoa naismakuasi. Hähä. Tosin sen verran olen oppinut, että en enää halua miestä jota ei kiinnosta harrastaa liikuntaa tai joka ei elä edes kohtuullisen terveellisesti. Parinvalintakysymys.
Hankkikaa huone ja syökää siellä yhdessä rahkaa!
NuoriDaavid

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Savannah kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Eräälle naiselle viimeinen tikki tuntui olevan se kun en suostunut enää syömään muuta leipää kuin hiivatonta 100% ruisleipää.
On muuten mielenkiintoista miten muista kanssaolijoista tuntuu kiusalliselta syödä epäterveellisesti jos toinen syö vieressä terveellisesti. Aivan kuin siitä tulisi huono omatunto. Vähän sama asia kuin absolutisteilla.
'

Jaa? Hommahan on sama kuin ryypätessä. Jos joku on porukassa vesilinjalla, niin se vähentää muiden ryyppäämisnautintoa. Niih.
Zeb

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:EDIT: Itsesensuuri iski, lohkaisuni kuulosti pahemmalta kuin tarkoitin.
Ei se minusta kyllä mitenkään pahalta kuulostanut, laita takaisin vain 8) Itsesensuuri on vaikea asia näköjään, joillakin sitä on liikaa ja joillakin ei ollenkaan.
Googlebot

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Suvinen kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Mulla on just toisinpäin. Varsinaisessa tiiviissä parisuhteessa laiskistun, en pidä enää itsestäni niin hyvää huolta, alan syödä kotipizzaa ja juoda kaljaa, lopetan kuntoilun ja yhtään edustuskelpoisten asioiden harrastamisen, hampaatkin pesen enintään aamuisin (jos jaksan) jne.
Tämä kuulostaa niin mun eksältäni, että oikein pelottaa.
Viimeksi eksää nähdessäni se oli laihtunut viisitoista kiloa, alkanut harrastamaan juoksua ja hankkinut vihdoinkin lääkityksen paniikkihäiriönsä oireisiin.
Niin ja sitten kuules sellainen juttu kuules kuules että etkös sinäkin aktivoitunut enemmälti reippailemaan sekä tarkastelemaan ruokavaliotasi lähinnä vasta sinkkuunnuttuasi? Tällainen hatara mielikuva minulle on muodostunut kirjoituksistasi.

Että kuule ihan samaan joukkoon tunnut kuuluvan itsekin kuin eksäsi (tai minä).
Googlebot

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Zeb kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Miksi ruokavaliolla olisi suuri painoarvo parisuhteessa?
Kaikenlainen kovin pakkomielteisen tai rajoittuneen oloinen puuha olisi varmaan ongelma.
Fanaattisuus on tarkastelijan silmässä:

- ketjupolttajan mielestä savuton ihminen on fanaattinen itsensäkieltäjä
- kovan bilettäjän mielestä absolutisti on fanaatikko
- sohvaperunan mielestä monta kertaa viikossa kuntosalilla tai lenkkeilemässä käyvä on fanaatikko
- joka toinen päivä sipsejä, suklaata ja pizzaa mässyttävän mielestä niitä välttelevä on fanaatikko
- terveellistä sekaruokaa syövän \O/ mielestä vegaani (varsinkin jos valinta johtuu ideologisista eikä terveydellisistä syistä) on fanaatikko
jne.

Inhimillisyyttäni lisännee se että viikonlopun aikana söin kaiken muun lisäksi pitkästä aikaa Fazerin Sinisen suklaalevyn sekä join pois kaksi tölkkiä Carlsbergiä ja kolme tölkkiä Karhua. Mutta tänään menen punttisalille.
Savannah

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Savannah »

NuoriDaavid kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Eräälle naiselle viimeinen tikki tuntui olevan se kun en suostunut enää syömään muuta leipää kuin hiivatonta 100% ruisleipää.
On muuten mielenkiintoista miten muista kanssaolijoista tuntuu kiusalliselta syödä epäterveellisesti jos toinen syö vieressä terveellisesti. Aivan kuin siitä tulisi huono omatunto. Vähän sama asia kuin absolutisteilla.
'

Jaa? Hommahan on sama kuin ryypätessä. Jos joku on porukassa vesilinjalla, niin se vähentää muiden ryyppäämisnautintoa. Niih.
No niih niih.

Jokainen äärimmäisyyksiin viety asia on kyseenalainen sen kannalta toimiiko se enää eduksi vai alkaako toimia vastaan. Terveellisellä syömisellä ei kuitenkaan ihan helposti pääse liian pitkälle ellei ole ortorektikko.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja ak »

NuoriDaavid kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että enköhän ole elänyt ainakin neljän tavallisen tallaajan elämän tähän mennessä ja lisää tulee.
... Vaikka olettekin ...
Kuka tämä toinen on?
Joku niistä kolmesta muusta joiden elämän Brian on jo elänyt tai kenties joku seuraavana listalla olevista?
Vastaa Viestiin