Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Vapaa kuin tuuli
12
29%
Kaksin aina kaunihimpi
29
71%
 
Ääniä yhteensä: 41

NuoriDaavid

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tyypillinen Marevanin päiväannos on esim. 5mg, eli rotanmyrkkyä pitäisi rouhia 100g. Mutta ehkä se maistuu hyvälle, ei kai ne rotat sitä muuten söisi? Sipsien tilalle rotanmyrkky?
Loistavaa! Kaikki ideat suomalaismiehen hoitokomplianssin kohentamiseksi on syytä kokeilla. (Kokemuksen syvä ja epätoivoinen rintaääni täällä.)

Ehdotan myös, että tehdään beetasalpaajista toffeenmakuisia ja sekoitetaan statiinit suklaaseen.
Kaikille ei makea maistu ja taitaa tuo makea syöminen enemmän naisten juttu.

Miten olisin tissin muotoinen lääkeannostelija tissimiehille?

Ja näen jo sieluni silmin minkälainen annostelija sopisi esim. lutkille!!11
Näissä ideoissa on yliannostuksen vaara ilmeinen. Tarvittaisiin lääke, jolla on laaja terapeuttinen leveys.
Googlebot

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Ei sais tuputtaa, mut esmes Edithille soisin kovin kernaasti hyvän ihmissuhteen ja sitä kautta hyvää seksiä. Usein jopa hieman herkistyen olen palstalla lueskellut parisuhteettomuusjuttujasi, olen varma ettet vaan ole kohdannut tarpeeksi sopivaa.
Ihmisten libido vaihtelee esim. hormonaalisista tai pään sisäisistä syistä, eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä "sen oikean" löytämisen kanssa.

Onko korkea seksidraivi hyvä vai huono juttu on sitten eri juttu. Toisaalta se lisää jännittävyyttä ja maustetta elämään ja onhan sentään luonnollista että tuntee seksuaalista himoa (emmehän me muuten lisääntyisikään), mutta toisaalta sen voi kokea tupakanhimoon verrattavissa olevana tunteena joka sitoo turhan paljon ihmisen voimavaroja vain yhteen turhamaiseen asiaan. Senkin ajan voisi käyttää vaikka kitinöintiin. Korkeamman seksidraivin omaavat ihmiset myös pettävät puolisoitaan muita useammin.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlebot kirjoitti: Ihmisten libido vaihtelee esim. hormonaalisista tai pään sisäisistä syistä, eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä "sen oikean" löytämisen kanssa.

Onko korkea seksidraivi hyvä vai huono juttu on sitten eri juttu. Toisaalta se lisää jännittävyyttä ja maustetta elämään ja onhan sentään luonnollista että tuntee seksuaalista himoa (emmehän me muuten lisääntyisikään), mutta toisaalta sen voi kokea tupakanhimoon verrattavissa olevana tunteena joka sitoo turhan paljon ihmisen voimavaroja vain yhteen turhamaiseen asiaan. Senkin ajan voisi käyttää vaikka kitinöintiin. Korkeamman seksidraivin omaavat ihmiset myös pettävät puolisoitaan muita useammin.
Kaikki, mikä vieroittaa kitinöinnistä, on lähtökohtaisesti paha asia.

Libidosta on pääasiassa harmia. Kuten totesit, se vie energiaa, eikä tuota mitään.
prosessi

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Libidosta on pääasiassa harmia. Kuten totesit, se vie energiaa, eikä tuota mitään.
Voi se joskus tuottaa mukeloita.
Geetzu

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Libidosta on pääasiassa harmia. Kuten totesit, se vie energiaa, eikä tuota mitään.
Voi se joskus tuottaa mukeloita.
Ja joskus siis todella joskus se tuottaa hyvää oloa hyvää mieltä ja hyvän tunteen. Jaksaa kitinöidäkin. Elämä menisi pilalle ilman sitä kaikkea.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Libidosta on pääasiassa harmia. Kuten totesit, se vie energiaa, eikä tuota mitään.
Voi se joskus tuottaa mukeloita.
Jos miettii kuinka suuri osa koetusta libidosta on hyödyllistä, niin panos-tuotos-suhde on perin heikko.
Elukka

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Geetzu kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Libidosta on pääasiassa harmia. Kuten totesit, se vie energiaa, eikä tuota mitään.
Voi se joskus tuottaa mukeloita.
Ja joskus siis todella joskus se tuottaa hyvää oloa hyvää mieltä ja hyvän tunteen. Jaksaa kitinöidäkin. Elämä menisi pilalle ilman sitä kaikkea.
Hyvä pointti. Yhdyn. :jouden:
Geetzu

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos miettii kuinka suuri osa koetusta libidosta on hyödyllistä, niin panos-tuotos-suhde on perin heikko.
Älä kerro kotona vaimolle miten hyödyttömiä hänen kanssaan koetut orgasmit ovat, älä...
didi

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja didi »

Parisuhteen kannalla. Uf, meinaa tulla turhia tunteenpurkauksia, kun aloin eritellä noita parisuhteen hyviä puolia.

Sinkkuilussa on se paha juttu, ettei töistä joutuu tulemaan iltaisin tyhjään pimeään kotiin, ei ole ketää kenenkä viereen mennä nukkumaan... ja ruoanlaitto isselleen on välillä tylsää. Yleensäkin minulla on hurja tarve höpötellä, ja yksin kotona oleminen tuntuu välillä enemmän kuin ahdistavalta. Silloin tulee todella onneton olo, kun on halin tarpeessa, eikä ole ketään halaamassa.

Tietty hyvänä puolena on se, että voi mennä ja viilettää ihan juuri oman tahdon mukaan, ei tarvitse huomioida toisen toiveita, saa kuunnella sellaista musiikkia kuin miltä tuntuu ja saa katselle dr.philiä jos haluaa :)

(Ihan mälsää, täytyy taas kohta totuttautua olemaan yksin.. *hmpf*)
Edith

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Googlebot kirjoitti: Onko korkea seksidraivi hyvä vai huono juttu on sitten eri juttu.
Musta vois kyllä olla kivaa olla normaali, semmonen joka haluis parisuhteen toisen normaalin kanssa ja sopis semmoseen malliin. Kun tää maailma on aika lailla parisuhteiden varaan rakentuva, ja sinkuista näkee ja kuulee kirjoittettavan ja puhuttavan pahaa, ja meitä sinkkuja joskus pidetään niin epäilyttävinä ja haukutaan milloin itsekkäiksi, ylikriittisiksi tai yhteiskunnan vapaamatkustajiksi tai ties miksi.
prosessi

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geetzu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos miettii kuinka suuri osa koetusta libidosta on hyödyllistä, niin panos-tuotos-suhde on perin heikko.
Älä kerro kotona vaimolle miten hyödyttömiä hänen kanssaan koetut orgasmit ovat, älä...
Ei se kerro. Luotan sen sijaan siihen, että se jossain vaiheessa kirjoittaa lomamatkaretosteluketjuun matkastaan frouvan kanssa Venetsiaan.
Edith

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Edith »

prosessi kirjoitti: frouvan kanssa Venetsiaan
Vaiko ehkä sittenkin röyvän kanssa? (Röyvä = edellä jonottava naishenkilö Stockmannin herkkusosastolla Elimäen tarkoitus -kirjan mukaan.)
Edith

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Plääh, ei toimi tämmönen http://www.asexualove.net/ , aseksuaalinen deittinetti.
Elukka

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:meitä sinkkuja joskus pidetään niin epäilyttävinä ja haukutaan milloin itsekkäiksi, ylikriittisiksi tai yhteiskunnan vapaamatkustajiksi tai ties miksi.
Yhteiskunnan painostus on huono syy pariutumiselle.
Edith

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elukka kirjoitti: Yhteiskunnan painostus on huono syy pariutumiselle.
Niin on, ja siks mä en nykyselläni varmaan koskaan pariudukaan. Jos taas olisin normaali, pariutuisin ihan normaalisti, luulisin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

didi kirjoitti:Sinkkuilussa on se paha juttu, että töistä joutuu tulemaan iltaisin tyhjään pimeään kotiin,
ei ole ketää kenenkä viereen mennä nukkumaan...
ja ruoanlaitto isselleen on välillä tylsää
Mulla noi menis (tai meni ainaki vielä vähän aika sitte..) melkein just päinvastoin :)

Töistä saa tulla iltaisin tyhjään pimeään kotiin!

-Olis aika järkkyä, jos kotona odottais joku hässäkkä ja ääniä ja puhetta ja kaikkee, kun tuun väsyneenä töistä kotiin. Hiljaisuutta ja omaa rauhaa töitten jälkeen ees hetki pliis. Saati ett joutuis vielä ruveta passaamaan ja kokkaileenkin jotain jollekin, ei helvetissä :shock:

Saa mennä yksin ja rauhassa nukkumaan!

-Tuskin pystyisin nukkumaan muutamaa minuuttia kauempaa, jos vieressä tai samassa huoneessa majailis ja pyöris ja hengittäis joku muukin, ja käpälöis. Tarvin yksin ollessanikin korvatulpat, niin johan siinä elämä menis hunningolle jos ei sais enää ikinä nukkua rauhassa.

Että vähän niinkö hirvittää toi tulevaisuus.. juunous. Muutto ja yhteistä himaa ja.. huhhu.
Mulli75

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:- Saa itse päättää mitä elokuvaa/tv-kanavaa/jne katsotaan
Ei kai pienen käytetyn tai uuden matkatv:n hankinta kaada taloutta.
Geetzu kirjoitti:Mulla tuli mieleen kakkiminen ovi auki. Mä teen sitä nykyään päivisin.
Sama täällä, enkä aina laita ovea lukkoon jos jonkun toisen asunnossa käyn vessassa vaikka siellä on muitakin, huomaa ne muut sen kuitenkin että joku meni vessaan. En vaan viitsi ovea jättää auki kun muita on.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bongasin muuten tänään töissä sen nimisen tyypin paperit ku Mervi Kakkinen. Kakkisen Mervi. Voi rukkaa.. :?
Googlebot

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Edith kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mutkun tää ongelma nyt on se, että mä en kykene tuntemaan mitään seksuaalista mielenkiintoa mistään himosta nyt puhumattakaan miesten vartaloihin.
I hear you. Bisse, maa frieend? Onko käyny mielessäkään?
On toki käynyt, mutta eikö mun siinä tapauksessa pitäis syttyä oikeanlaisista niin miehistä kuin naisistakin sellaisinaan eikä haahuilla jotain niiden välimuotoa? Vapait hermafroditteja missään??
Asian sivusta: minulle jäi oikeasti epäselväksi halusiko Suvinen pyytää sua kaljalle jutellakseen omista samansuuntaisista tuntemuksistaan, vai epäilikö hän sinua bi-henkiseksi ihmiseksi? Luulin ensimmäistä.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

En ole erityisemmin parisuhde- enkä sinkkuihminen. Molemmissa ne hyvät ja huonot puolet aika tasapuolisesti.
Tietty sitä parittelujutskaa saa suhteessa enempi, nyt joutuu vähän sompailemaan, että viikoittainen annos tulee saavutettua :lol:

Tyhjään kotiin saapuminen ei tuota tuskaa, pikemminkin helpotusta, kun ei tarvitse katsella kenenkään vinoa naamaa. Yksin kokkaaminenkin on mukavaa, jääpähän mulle sit enemmän...
Itselleni siis sopii paremmin tällä hetkellä se, että mies asuu omassa asunnossaan ja minä omassani ja kun tavataan, niin tällöin pidetään hyvä fiilis yllä ja pesköön sukkansa itse :wink:
Googlebot

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Nainen_x kirjoitti:Itselleni siis sopii paremmin tällä hetkellä se, että mies asuu omassa asunnossaan ja minä omassani ja kun tavataan, niin tällöin pidetään hyvä fiilis yllä ja pesköön sukkansa itse :wink:
Tuota on kompattava, vaikka se ei taloudellisinta olisikaan. Toisaalta minulle riittää yksin asuessani vaikka yksiö, kaksin asuessa ei riittäisi edes kaksio yhteiseksi asunnoksi.

Tosin, erillään asuminen alkaa puolestaan olla rasite siinä vaiheessa jos aletaan viettää öitä yhdessä muulloinkin kuin vain viikonloppuisin, joten viikonloppuseurustelu ja enintään satunnainen arkena tapailu taitaisi sopia minulle parhaiten, varsinkin koska jostain syystä minä olen taitanut aina olla se jonka on 99% ajasta oletettu suhahtelevan eri asuntojen välillä. Taidan olla liian hyväsydäminen tuossa suhteessa, tai sitten en vain jaksaisi siivota kotona kovin usein kutsuakseni sinne muita. TV-nurkkauksen sohvapöytäkin on nyt täynnä kaikenlaista romua jota en halua laittaa minnekään piiloon...
Rahkapussi

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Seksitön yksinelo on kaikkein parasta. Koen vastenmieliseksi sen, että toista ihmistä käytetään kaikenmaailman kuviteltujen tai olemassa olevien tarpeitten tyydyttämiseen.

Yleensähän tätä kutsutaan bilateraaliseksi kaupankäynniksi eli parisuhteeksi, jossa kaksi ihmistä saadakseen emotionaaliset sekä seksuaaliset tarpeensa tyydytetyksi toistensa kautta suostuvat noudattamaan sopimusta, jossa sitoudutaan uskollisuuteen tälle tietylle henkilölle ja sitä kautta kompromissiin, jossa siedetään "toisen erilaisuutta", joka itse asiassa vuosien kuluttua rupeaa ärsyttämään ja saa inhoamaan tätä ihmistä. Inhon seurauksena on sitten lukuisa määrä erilaisia keski-iän kriisejä, viidenkympin villityksiä, uusioperheitä ja muuta mukavaa.

Joskus tuntuu muiden juttuja lueskellessaan, että parisuhde on pelkkää työtä, uhrausta ja muuta yhtä ilotonta. Boring! Minä ainakin haluan hullaantumista, villiä seksiä ja hullua rakkautta. Ja kestäköön se niin kauan kuin kestää. Halleluja!
SikaMika

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rahkapussi kirjoitti:Seksitön yksinelo on kaikkein parasta...Minä ainakin haluan hullaantumista, villiä seksiä ja hullua rakkautta.
Kumman vastausvaihtoehdon sä oikein pallotit? Molemmat? Et kumpaakaan? Niba?
Rahkapussi

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

SikaMika kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:Seksitön yksinelo on kaikkein parasta...Minä ainakin haluan hullaantumista, villiä seksiä ja hullua rakkautta.
Kumman vastausvaihtoehdon sä oikein pallotit? Molemmat? Et kumpaakaan? Niba?
Sulla on liian vilkas mielikuvitus: jos on kaksi vaihtoehtoa, niin se toinen. *vetää esiin Esko Aho -kortin: "Sanon paljon, en tarkoita mitään."*
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Sinkkuilu vs. parisuhteilu

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olen taas vaihteeksi alkanut miettiä että olisin varmaan onnellisempi sinkkuna. Ehkä olen vaan huono seurustelemaan tai ylipäätään vakiintumaan. Maaginen raja on puol vuotta ja sen jälkeen alkaa päässä soimaan "Why don`t we break up, there`s nothing left to say.."

Yksinolossa parasta on vapaus ja se että voi mennä just niinkun huvittaa.
Vastaa Viestiin