Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
SikaMika

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Oma maailmani menettäisi parhaan tyyppinsä! :h: :mrgreen:
Kovin yllättävää :D
Mutta sä olet hiuksenhienolla marginaalilla heti toiseksi paras! 8) :]
chevilyn

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti: Mutta sä olet hiuksenhienolla marginaalilla heti toiseksi paras! 8) :]
Jee, kirin kyllä ohi jossain vaiheessa, köh :)
SikaMika

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Mutta sä olet hiuksenhienolla marginaalilla heti toiseksi paras! 8) :]
Jee, kirin kyllä ohi jossain vaiheessa, köh :)
Köh vaan. You've got a job! :wink:
Che

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Che »

Vaalensin hiukseni ja sen seurauksena olen huomannut vetäväni puoleeni magneetin lailla tummaihoisia miehiä. Olen tottunut kyllä siihen, että miehet katsovat, mutta en siihen, että he yrittävät uida selvinpäin keskellä päivää liiveihin. Menee aika pahasti herne nenään. Täytyy ihan nostaa hattua jokaiselle vaaleaverikölle, koska ilmeisestikin he ovat pidempi pinnaisia kuin minä. Tiedustelin vaaleahiuksiselta kaverilta, että onko se ihan normaalia ja hän kertoi sen olevan. kehottipa siinä sivussa luikkimaan aina tiehensä kun joku tulee lääppimään. Harmi vain, että se ei ihan kuulu tyyliini. Olen ärähtänyt nyt samasta asiasta viikon sisälle viisi kertaa ja tulen ärähtämään jatkossakin. Kummasti alkaa taas ruskea hiusväri tuntua paremmalta ratkaisulta.
NegaDuck

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Ovat selvästi tiedostaneet että blåndit ovat katoava luonnonvara. Kyllä, blondien määrä hupenee, ja tulee hupenemaan jatkuvasti, sillä se on resessiivinen ominaisuus.
Che

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Che »

^ Toki, ehkäpä lähes musta juurikasvu tekee tehtävänsä. Sitä odotellessa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minua kumma kyllä blondit viehättävät vähemmän kuin brunetit. Ei niin että kumpiakaan saisin sukupuoliyhdyntään... Vaaleus sekä miehissä että naisissa on minusta jotenkin persoonatonta ja valjua. Noidillakin on perinteisesti musta tukka.

Edellä olevaan homokeskusteluun, että toki minusta olisi vallan imartelevaa, jos joku Homo haluaisi minua. Mutta en (tietenkään) antaisi ja tuskin nekään haluavat..

Itse vedän puoleeni tai siis en ehkä (vaikka toivoisin) seksuaalisesti vaan muuten vain jotenkin samanhenkisiä naisia.. jotka on liian harvinaisia. Kun parhaan (mainittakoon kuitenkin, että oli hoikka, pyöreäpikkupeppuinen ja pystytisuinen ja perseen ALLE ulottuvat pitkät tummat hiukset.. vaikka 32 vee vanha) menetin nullouttani jo 11 vuotta sitten, se oli kuin olisin nähnyt jumalan ja sitten se olisi hyljännyt. Mikkään ei ole mittään sen jälkeen.

Mainitusta Suvisesta sanoisin, että hän netissä vetää puoleensa säälittäviä friikkejä. Olisiko aika kohdentaa uudestaan omatkin prioriteettinsa (siis säälittäviin friikkeihin ja kaikkein säälittävimpään, siis.. öh.. ), jo tuossa korkeassa iässä?
Kreitsu kirjoitti:Ulkomaalaisia ja hulluja.
Juu! Minä näytän ulkomaalaiselta ja olen lisäksi Hullu.
Offtopiccina sanon, että voisitko mahdollisesti sanoa kaverillesi Hellbellille, että oliko sun ja mun jutullinen vaikka jututon ihan siis sillai juttu aikoja sitten vain mun "seksuaalista ahdistelua" vai "hieman" monipuolisempaa. Kaikkea Hyvää Helykälle, mutta tuo ehkä sinulta saatu käsitys jutuissaan eniten kyrppi..
Herra Manala

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Juu! Minä näytän ulkomaalaiselta ja olen lisäksi Hullu.
Jaa näytät vai? Savolaiselta vai hämäläiseltä?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti:
Gat kirjoitti:Juu! Minä näytän ulkomaalaiselta ja olen lisäksi Hullu.
Jaa näytät vai? Savolaiselta vai hämäläiseltä?
On epäilty enimmäkseen ryssäksi, sitten mustalaiseksi, sitten itämaiseksi, sitten juutalaiseksi, sitten Venäjän juutalaiseksi, kuolleeksi sellaiseksi. Niin ja savolaisuvuista en polveudu, pthyi.

Jaa unohtui "valkoinen neekeri", by SikaMika.
Vastaa Viestiin