Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Savannah

Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Havaintojeni mukaan osa ihmistä vetää puoleensa aina tietyn tyyppisiä ihmisiä. Vedän puoleeni vanhempia, itsevarmoja ja usein myös verbaalisesti lahjakkaita ihmisiä. Yleensä miehet joihin tutustun edustavat kahta ammattikuntaa, joita en kuitenkaan tässä erittele. Naispuolisia sekä miespuolisia ystäviäni yhdistävät vahvat mielipiteet ja vahva oikeudenmukaisuus. Valitettavasti vedän puoleeni myös itseriittoisia ihmisiä, jotka eivät ole tottuneet siihen, että heille sanotaan ei. En koskaan tutustu erityisen mukautuviin tai ns. pehmeisiin ihmisiin.

Osaltaan olen tyytyväinen tilanteeseen koska historia osoittaa, että tulen heidän kanssaan hyvin toimeen. Toisaalta olisi mukava tavata erilaisiakin ihmisiä.

- Minkälaisia ihmisiä sinä vedät puoleesi? Samankaltaisia vai vastakohtia?
- Mikä mielestäsi on syynä tähän?
- Haluaisitko muuttaa tilannetta?
Herra Manala

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Savannah kirjoitti:- Minkälaisia ihmisiä sinä vedät puoleesi?
Sellaisia pinnallisia, jotka haluavat vain aisaa.
- Mikä mielestäsi on syynä tähän?
Laadukas aisa.
- Haluaisitko muuttaa tilannetta?
Ei, herran tähden! En missään nimessä!
Tix

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:- Minkälaisia ihmisiä sinä vedät puoleesi? Samankaltaisia vai vastakohtia?
Tunteellisia, puheliaita, sosiaalisia, empaattisia ja älykkäitä naisia. Jossain määrin vastakohtia, itse olen rauhallisempi, hiljaisempi ja tunneihmisn sijasta melko pitkälti järki-ihminen, joka valikoi tarkasti seuran jonka kanssa viihtyy.
Savannah kirjoitti:Mikä mielestäsi on syynä tähän?
Vastakohtien viehätyksen lisäksi varmaankin se, että herkät, ehkä jossain määrin siipeensäkin saaneet kokevat vakauden ja rauhallisuuden turvalliseksi. Muuta selitystä en osaa sanoa eikä kukaan ole osannut kertoa.
Savannah kirjoitti:Haluaisitko muuttaa tilannetta?
Kyllä ja en. Erilaisuus on rikkautta ja tarjoaa tilaisuuden oppia jotain ja saada erilaisia näkökulmia asioihin, mutta se tuo omia vaikeuksiaan ihmissuhteisiin, ja toistaiseksi sopivan tasapainon löytäminen erilaisuuden ja yhteisten asioiden välillä on ollut hankalaa ja toisaalta vahvana persoonana tarvitsen myös sitä, että kumppanissa on särmää pitämään puolensa. Oman ammattikuntani edustajaa en kyllä haluaisi. Yksi yhteen perheeseen on tarpeeksi ellei liikaa.

En valita kyllä osaani missään nimessä. Naiset ovat ihania.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti: Ei, herran tähden! En missään nimessä!
Haluaisit kuitenkin, et vain uskalla myöntää!1!
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: Kyllä ja en. Erilaisuus on rikkautta ja tarjoaa tilaisuuden oppia jotain ja saada erilaisia näkökulmia asioihin, mutta se tuo omia vaikeuksiaan ihmissuhteisiin, ja toistaiseksi sopivan tasapainon löytäminen erilaisuuden ja yhteisten asioiden välillä on ollut hankalaa ja toisaalta vahvana persoonana tarvitsen myös sitä, että kumppanissa on särmää pitämään puolensa.
Tästä tuli mieleen. Olen huomannut, että liian suuri samankaltaisuus luonteissa tuo paljon suurempia ongelmia kuin erilaisuus. Ideaali tilanne olisi erilaiset luonteet, mutta samankaltainen arvomaailma ja elämäntapa. Aikamoinen utopia siis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en vedä puoleeni minkäänlaisia ihmisiä. Tässä on nyt joku oletus puoleensa vetävyydestä taustalla, jotain magnetismia, mutta mä olen varaukseltani neutraali. Sattuma saattaa minut muiden vaikutuspiiriin tai päin vastoin. Mukaan luettuna humala, jossa ihmiset hakeutuvat toistensa seuraan, silloin jotkut hakeutuvat myös minun seuraani.

En tiedä mistä se johtuu. Luultavasti ulospäin tylyltä vaikuttavasta ujoudesta ja sosiaalisesta taidottomuudesta. Pidän kuitenkin lähes kaikista tapaamistani ihmisistä hyvin pienin poikkeuksin.

Haluaisinko muutosta? Voi olla, että vähän, muttei paljoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Savannah kirjoitti: - Minkälaisia ihmisiä sinä vedät puoleesi? Samankaltaisia vai vastakohtia?
- Mikä mielestäsi on syynä tähän?
- Haluaisitko muuttaa tilannetta?
Aika hyvä aihe. Mä mietin ensin että en kai mä vedä ketään puoleeni? Mutta olen mä varmaan joskus jotain viehättänyt. Sinkkuaikoina hirmu moni sellainen tasaisen harmaa, kunnollinen, siisti ja hillitty (=tylsä) mies diggas musta. Mutta mä en niistä! Miehessä pitää olla särmää. Mä en vaan yleensä miellyttänyt niitä joissa sitä särmää oli. (Nykyistä lukuunottamatta ;) )

Syy? Niistä oli jotenkin siistiä kun mä olin sellaisella turvallisella tavalla raju tai jotain....

Ystävystyn ihmisten kanssa joilla asiat tapahtuu. Kotona makaavat vauvojen ja häiden suunnittelijat saa pyöriä keskenään. Ihmisellä pitää olla harrastuksia ja kunnianhimoa, älli saa mielellään leikata nopeasti. Itsetunto ja huumorintaju kohdilleen, taas sellainen harmaus ja seiniin sulautuminen ärsyttää.

En halua muuttaa asiantilaa mutta haluaisin oppia hieman suvaitsevaisemmaksi ja kärsivällisemmäksi ihmiseksi, niissä pohdiskelijoissakin lienee hyviä tyyppejä :]
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Lolita kirjoitti: En tiedä mistä se johtuu. Luultavasti ulospäin tylyltä vaikuttavasta ujoudesta ja sosiaalisesta taidottomuudesta. Pidän kuitenkin lähes kaikista tapaamistani ihmisistä hyvin pienin poikkeuksin.

Haluaisinko muutosta? Voi olla, että vähän, muttei paljoa.
Haluaisitko muutosta omaan käyttäytymiseesi vai muiden käyttäytymiseen ja jos niin millaista?
NuoriDaavid

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

- Minkälaisia ihmisiä sinä vedät puoleesi? Samankaltaisia vai vastakohtia?
::Kauniita, älykkäitä, rohkeita, vaatimattomia, kohteliaita, oikeudenmukaisia,tasapainoisia, menestyviä, globaalista tasa-arvosta välittäviä, musikaalisia ja urheilullisia ihmisiä. Siis samanlaisia.

- Mikä mielestäsi on syynä tähän?
::Lika barn leka bäst.

- Haluaisitko muuttaa tilannetta?
::Joskus haluaisin tutustua ns. taviksiin
Tix

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Tästä tuli mieleen. Olen huomannut, että liian suuri samankaltaisuus luonteissa tuo paljon suurempia ongelmia kuin erilaisuus. Ideaali tilanne olisi erilaiset luonteet, mutta samankaltainen arvomaailma ja elämäntapa. Aikamoinen utopia siis.
Enpä sanoisi että utopia. Olen sellaisia ihmisiä kohdannutkin. Ja uskon että kohtaan vastakin.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

NuoriDaavid kirjoitti: ::Lika barn leka bäst.
Nyt aloin miettiä, että onkohan se sittenkin näin, vaikka olen ollut aikaisemmin eri mieltä. Toisaalta tiedän, että liian samankaltaiset ihmiset alkavat ottaa minua kohtuullisen nopeasti päähän, koska heillä on usein samoja negatiivisia ominaisuuksia jotka tunnistan itsessänikin.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Suvinen kirjoitti:Oman ikäiseni, uransa huipulle paahtavat tomerat ja tarmokkaat nuoret miehet ovat niin eri planeetalta, että jos joku sellainen tulisi joskus juttelemaan niin en varmaan edes tietäisi mitä sanoa. Onneksi moista vahinkoa ei ole päässyt tapahtumaan :P
Et ole menettänyt mitään :lol:
Tix kirjoitti: Enpä sanoisi että utopia. Olen sellaisia ihmisiä kohdannutkin. Ja uskon että kohtaan vastakin.
Hmm, minä en ole sellaisiin törmännyt.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Savannah kirjoitti:Haluaisitko muutosta omaan käyttäytymiseesi vai muiden käyttäytymiseen ja jos niin millaista?
Muiden tietysti :D
Useimmiten minusta tuntuu, että kukaan ei "pysähdy" tutustumaan, ota aikaa ja katso millainen olen. Sit mä jään vaan omituiseksi ja hiljaiseksi takarivin tuttavuudeksi. Ne muutamat ihmiset, joihin on ollut aikaa tutustua käsittääkseni jopa pitävät minusta. Mitä ilmeisemminin vedän siis puoleeni huomattavasti itseäni ekstrovertimpia ihmisiä, ja jään sitten kunnon introverttina jalkoihin.

Omaa käytöstähän pitää muuttaa, jos tämmösten asioiden antaa häiritä itseään. Silloin tällöin eteen tupsahtaa uusia ystävyyksiä, joista voisin pitää tiukemmin kiinni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Lolita kirjoitti: Muiden tietysti :D
Useimmiten minusta tuntuu, että kukaan ei "pysähdy" tutustumaan, ota aikaa ja katso millainen olen. Sit mä jään vaan omituiseksi ja hiljaiseksi takarivin tuttavuudeksi.
Niin siis tietenkin muiden käytöstä, jokainenhan on tietenkin omasta mielestään täydellinen, köh :D

Toisaalta onko siitä mitään vahinkoa jos et tutustu sellaisiin ihmisiin jotka viilettävät äänekkäästi vauhdilla ohi?

Tästä tuli mieleeni, että ensivaikutelma vaikuttaa omalla kohdallani aika oleellisesti siihen minkälaiset ihmiset hakeutuvat seuraani. Välillä olen rauhallinen ja seurailen vain tilannetta, jolloin minut usein tulkitaan koppavaksi ja itseäni täynnä olevaksi. Sinänsä huvittavaa, koska enhän edes tee mitään muuta kuin katselen. Silloin kun olen ulospäin suuntautuneempi niin harva ihminen tekee yhtä jyrkkiä johtopäätöksiä olemuksestani.
Viimeksi muokannut Savannah, 15.10.2007 22:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Hmm, minä en ole sellaisiin törmännyt.
Onko sinulla jotenkin poikkeuksellinen arvomaailma tai elämäntapa? Erilaisia luonteitahan löytyy vaikka kuinka ja miten, sen ei pitäisi olla ongelma. Arvomaailma on tietysti laaja määritelmä, jos tarvitsee olla esim. sama uskonto tai poliittinen maailmankatsomus niin sitten voi olla vaikeampaa, mutta ainakin samanlaiset perusarvot ja samanlaisia asioita elämältä haluavia neitokaisia on tullut vastaan. Ja jostain syystä aina luonteeltaan erilaisia.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja ak »

Meinasin kirjoittaa jotain ton tapasta mitä Lolita raapusteli, mutta:
Georgina kirjoitti:Ihmisellä pitää olla harrastuksia ja kunnianhimoa, älli saa mielellään leikata nopeasti. Itsetunto ja huumorintaju kohdilleen, taas sellainen harmaus ja seiniin sulautuminen ärsyttää.
Olen varmaan usein juuri se harmaa seinään sulautuja esim jossain baarissa. Harrastukset ja kunnianhimo yms ei varmasti tule siinä ympäristössä esiin sitten millään (omalta kohdalta). Jokseenkin eri tilanne on, kun on joku yhdistävä tekijä kuten harrastus tai vastaava jo lähtökohtaisesti. Silloin on ns. turvallisemmilla vesillä ja huomattavasti helpompi lähteä liikkeelle. Mutta siis hetkonen.. enhän silloinkaan ole se joka vetää puoleen vaan jota vedetään puoleen :? Jos kavereita miettii, niin aika saman tyyppisiä ihmisiä nuo taitaa olla.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: Onko sinulla jotenkin poikkeuksellinen arvomaailma tai elämäntapa? Erilaisia luonteitahan löytyy vaikka kuinka ja miten, sen ei pitäisi olla ongelma. Arvomaailma on tietysti laaja määritelmä, jos tarvitsee olla esim. sama uskonto tai poliittinen maailmankatsomus niin sitten voi olla vaikeampaa, mutta ainakin samanlaiset perusarvot ja samanlaisia asioita elämältä haluavia neitokaisia on tullut vastaan. Ja jostain syystä aina luonteeltaan erilaisia.
Ei omasta mielestäni, mutta on joitakin näkemyseroja joita en sulata kenenkään ihmisen kohdalla. Saatan olla ehkä joissakin asioissa jyrkkä. Onhan niitä erilaisia luonteita vaikka kuinka paljon, mutta he eivät yleensä vain kiinnostu minusta tai sitten en vain huomaa sitä. Ongelmani lienee se, että en oikeastaan koskaan ehdi miettiä minkälaisiin ihmisiin itse haluaisin tutustua. On niin paljon helpompi tutustua heihin jotka haluavat tutustua minuun.
Tix

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Ei omasta mielestäni, mutta on joitakin näkemyseroja joita en sulata kenenkään ihmisen kohdalla. Saatan olla ehkä joissakin asioissa jyrkkä. Onhan niitä erilaisia luonteita vaikka kuinka paljon, mutta he eivät yleensä vain kiinnostu minusta tai sitten en vain huomaa sitä. Ongelmani lienee se, että en oikeastaan koskaan ehdi miettiä minkälaisiin ihmisiin itse haluaisin tutustua. On niin paljon helpompi tutustua heihin jotka haluavat tutustua minuun.
On se varmasi kamalaa olla miesmagneetti, raasuparka. Pelimiesten uhri ja urakiiturien kohde. :jouden:
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti: On se varmasi kamalaa olla miesmagneetti, raasuparka. Pelimiesten uhri ja urakiiturien kohde. :jouden:
Et selviäisi päivääkään :lol:
Tix

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Et selviäisi päivääkään :lol:
Miesmagneettina olosta? En todellakaan. Olen kauhean homokammoinen.
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tix kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Et selviäisi päivääkään :lol:
Miesmagneettina olosta? En todellakaan. Olen kauhean homokammoinen.
Niinpä juuri :jouden:

Homokammoisuus saattaa olla viite epävarmuudesta omasta seksuaalisuudessa. En sano, että kyse on niin sinun kohdallasi, mutta tulipahan vain mieleen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Savannah kirjoitti: Homokammoisuus saattaa olla viite epävarmuudesta omasta seksuaalisuudessa. En sano, että kyse on niin sinun kohdallasi, mutta tulipahan vain mieleen.
*tyrsk*

Juuri näin, dildoa pyllyyn vaan rohkeasti!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tix

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:Niinpä juuri :jouden:
Onneksi ei tarvitsekaan, tyydyn osaani ja jätän miesmagneettiuden suosiolla niille jotka kestävät sen. 8)
Savannah

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Georgina kirjoitti:
*tyrsk*

Juuri näin, dildoa pyllyyn vaan rohkeasti!
*tipahtaa tuolilta* :lol:
Tix

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lainaus FAQ-osiosta:

11. Miksi niin moni Kityn keskustelu tuntuu sivuavan peppuseksiä? Mitä ihmettä tarkoittaa "dildopyllyhetero"

Peppuseksistä puhumisella on Kityn keskusteluille elintärkeää ns. provoarvoa. Useat kitynaaraat inhoavat tai ainakin luulevat inhoavansa peppuseksiä ja pitävät sitä naista alentavana, joten tämä on oiva täky aina yhtä yksinkertaisten kityurosten käytettäväksi. Vastaavasti monet kitynaaraat tietävät kokemuksesta monien kityurosten kierrosten nousevan sopivasti ehdottamalla heille dildoa rectumiin. Sama jekku tepsii joka kerta, ja kitykeskustelut säilyttävät elinvoimaisuutensa.

Kityn kekseliäs keskustelukerho on löytänyt useita muitakin merkittäviä kestoaiheita joilla pitää keskustelua käynnissä, kuten:

- karvaiset naiset
- genitaalialueiden ajelu (ns. "sheivaus")
- evoluutiopsykologia
- teinipystytisut
- miesten pituuden tai genitaalien koon merkitys heidän haluttavuudelleen naisten keskuudessa
- tummat kuusikymppiset pikkumiehet
- jne.

Kityn arkkienkeli gullible on lisäksi valottanut termin "dildopyllyhetero" syntyhistoriaa seuraavasti:

Lainaus:
TiinaKK (naisvakkarin nimimerkki muutettu syyllisten suojelemiseksi) esitti rajun Teoriansa miesten seksuaalisuudesta omaan järkähtämättömään tyyliinsä. Teorian mukaan kaikki nauttivat anaaliseksistä, myös miehet. Ja jolleivät nauti niin ovat ahdasmielisiä, estoisia, seksuaalisesti rajoittuneita ja homokammoisia. Teorian mykistävä huipennus oli, että homokammoisuus onkin latenttia homoseksuaalisuutta. Dildopyllyheterous on siis ainoa miespuolisen heteroseksuaalisuuden laji - muut ovat pahaisia miehimyksiä.

Tästä suivaantuneena Teorian kaappihomojengi, minä mukaanluettuna, lanseerasi dildopyllyhetero-termin, rectumin hoonauksen ja muita viehättäviä ilmauksia. Sanomattakin on selvää, että TKK otti itseensä, kun joku kehtasi kyseenalaistaa omaa kaappihomouttaan ja puhua itse omista zeksuaalisista mieltymyksistään vastoin TKK:n parempaa tietoa.
Vastaa Viestiin