Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:C oli lesbo.
Ei ollut.
Pyry-Matias

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:C oli lesbo.
Ei ollut.
Ei ollut seksuaalisia kokemuksia miehistä. Tällä on vain väliä. Älä saivartele 8)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Edith kirjoitti:Olen yrittänyt haluta seksiä ja tuntea seksuaalisia tuntemuksia, koska niin ikään kuin kuuluu tehdä, mutta aina kun olen yrittänytkin, olen tuntenut itseni paljon tasapainottomammaksi ja onnettomammaksi. Kuten olen toisessakin keskustelussa sanonut, ihastun miehiin henkisellä tasolla, mutta en haaveile seksistä heidän kanssaan enkä tunne vetoa heidän vartaloihinsa.
Vaikka en ehdikään vielä noin pariin viikkoon juuri mitään kirjoitella, postaan pienen kysymyksen, koska se ei oikeastaan edes vaadi ihmeempää julkista vastausta/keskustelua.

Kysymys: mitä on seksi?

Ehkei se olekaan (kaikille) sitä, mitä näytetään leffoissa ja mistä vihjaillaan mainoksissa. Se, ettei joku halua sellaista, ei merkitse ettei hän voisi toteuttaa seksuaalisuuttaan oikean ihmisen kanssa, oikeassa tilanteessa, ja nauttia. IMHO medioiden välittämä kuva seksistä on ohut kuin paperi.

Silti voi olla järkevää muotoilla asia tuolla tavalla jyrkemmänpuoleisesti deitti-ilmossa. Toisen samoin ajattelevan kanssa se oikea tapa ja oikea tilanne tulevat varmasti eteen luontevammin. Ja jos eivät tulekaan, sekään ei ole ongelma.
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:C oli lesbo.
Ei ollut.
Ei ollut seksuaalisia kokemuksia miehistä. Tällä on vain väliä. Älä saivartele 8)
Saivartelenpas. Eikös saivartelu ole aggressiota seuraava askel?
Pyry-Matias

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:Eikös saivartelu ole aggressiota seuraava askel?
Kulta, nyt katson formuloita 8)
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikös saivartelu ole aggressiota seuraava askel?
Kulta, nyt katson formuloita 8)
Ei kandee. Joskus joku on kuulemma kuollutkin siellä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:C oli lesbo.
Ei ollut.
Aivan. Vähän sama kuin Pyris olisi tässä todennut, että C oli sairas mutta B paransi henkilön. Ultimatescheissea.
:komp:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti: olen lueskellut englannin- ja ruotsinkielisiä nettisivuja aseksuaalisuudesta ja minulle on ollut tärkeää huomata, että on muitakin ihmisiä, jotka eivät ole kuten sinä bedlam ja kaikki miljardit kaltaisesi.
Minkälainen sukupuolijakauma noissa piireissä on?
Googlebot

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:- Edellisten alalaji joille olisi erinomainen haaste ja sulka hattuun saada "aseksuaalinen nainen" haluamaan seksiä kanssaan. Eräänlainen Pyry-Matias ilmiö.
Alalaji sulla on housuissas. Mut ei tässä Pyristä tarvita, vaan totuutta. Kyllähän haaste kiehtoo hakukonettakin.
Kunhan kiusoittelen, mutta tuosta olen eri mieltä että minua kiehtoisi haaste parisuhteilussa tai iskemisessä. Melkeinpä päinvastoin, eli jos huomaan vastakappaleen kovinkin haasteelliseksi, luovutan jo ennenkuin mitään on ehtinyt tapahtua. Ei vaan jaksa, mulla on muutakin tekemistä ja mietittävää vaikka välillä voisi tänne kirjoitteluni perusteella muuta kuvitellakin. Minua ei saa, vaan menettää, leikkimällä vaikeaa.

Toisaalta en nauti myöskään liian pitkälle menevästä minuun kohdistuvasta ihailusta koska toinen ei osaa selvästikään ajatella silloin järkevästi ja johdonmukaisesti, ja asettaa minulle ihailullaan valtavat raamit jotka minun pitäisi muka yrittää täyttää jatkossakin. En ole siinä suhteessa aivan tavanomainen narsistileijona.
Mutta se opetus ja sit se lopetus. Kyllähän tuo b:n c:hen kohdistunut käännytys oli totaalinen ja siksi prenikka kaulaan. High risk, high reward. Ei niin, että tuolla prenikalla pitkälle pötkisi ja kandeis henksuleita paukutella, vaan ihan tässä sosiaaliszeksuaalisessa mielessä.
Mikä se reward eli palkinto tässä tapauksessa oli? Onko seksi ja seurustelu ex-lesbon kanssa jotenkin parempaa ja täyttävämpää, edes mielikuvatasolla?

Minulle tulisi pöljä olo jos väen väkisin yrittäisin saada toisen kiinnostumaan itsestäni, varsinkaan minkään haasteen takia. Rakastan helppoja naisia (mutta pidetääs se ylenpalttinen ihailu sitten aisoissa).
NuoriDaavid

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlebot kirjoitti:Rakastan helppoja naisia.
Olet tullut oikeaan paikkaan.
Googlebot

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Edith kirjoitti:...
Vielä semmoinen juttu että sinuna muuten harkitsisin Juhani35:sta. Jotenkin vain intohimo shakkiin seksin puolesta muistutti mieleen tämänkin vaihtoehdon. Muka-anteeksi jos ehdotukseni oli vulgääri.
Googlebot

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

NuoriDaavid kirjoitti:
Edith kirjoitti: olen lueskellut englannin- ja ruotsinkielisiä nettisivuja aseksuaalisuudesta ja minulle on ollut tärkeää huomata, että on muitakin ihmisiä, jotka eivät ole kuten sinä bedlam ja kaikki miljardit kaltaisesi.
Minkälainen sukupuolijakauma noissa piireissä on?
Entä raportoidaanko noissa piireissä feikeistä (miehistä) jotka vain tekeytyvät aseksuaaleiksi päästäkseen seksuaalisesti kokemattomien henkilöiden iholle, oli kyse sitten pelosta/inhosta kokeneita ja epäsiweitä ihmisiä kohtaan, tai haasteesta?
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Toisaalta en nauti myöskään liian pitkälle menevästä minuun kohdistuvasta ihailusta koska toinen ei osaa selvästikään ajatella silloin järkevästi ja johdonmukaisesti, ja asettaa minulle ihailullaan valtavat raamit jotka minun pitäisi muka yrittää täyttää jatkossakin. En ole siinä suhteessa aivan tavanomainen narsistileijona.
Sanoo Googlebot aka Jumalan Silmä.
Googlebot

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Jumalan Silmää ei ihailla, vaan se näkee kaiken (ja muistaa mitä kukin on kirjoittanut). Melkein yhtä tehokas tuossa suhteessa kuin NuoriDaavid.
NuoriDaavid

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Googlebot kirjoitti:Jumalan Silmää ei ihailla, vaan se näkee kaiken (ja muistaa mitä kukin on kirjoittanut). Melkein yhtä tehokas tuossa suhteessa kuin NuoriDaavid.
Sinulla on vain yksi Jumalan silmä ja istut sen päällä.
Rouva Pupu

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Jumalan Silmää ei ihailla, vaan se näkee kaiken (ja muistaa mitä kukin on kirjoittanut). Melkein yhtä tehokas tuossa suhteessa kuin NuoriDaavid.
Sinulla on vain yksi Jumalan silmä ja istut sen päällä.
Poikarakkaus, kaunista :h:
Pyry-Matias

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

kandy kirjoitti:En ole siinä suhteessa aivan tavanomainen narsistileijona.
Haasteella tarkoitin sellaista tavallaan välttämätöntä ponninta, jonka kiinnostus tavallaan edellyttää. Vastakohta olisi juuri lapsenomainen turha joojooihailu. Ja tässä haaste tarkoittaa myös pysyvää haastetta, jolla kyllästyminen yms. vältetään. En näkisi tässä juurikaan narsismia. Miksi näkisinkään, koska olen itse ah-niin-vaatimaton 8)
Zeb

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Googlebot kirjoitti:Rakastan helppoja naisia.
Minäkin rakastan helppoja miehiä. Sekä tyrkyt että haasteet saavat mun puolesta häipyä omalle hiekkalaatikolleen.
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Jumalan Silmää ei ihailla, vaan se näkee kaiken (ja muistaa mitä kukin on kirjoittanut). Melkein yhtä tehokas tuossa suhteessa kuin NuoriDaavid.
Huomattu on. Ehkä sekoitinkin toisiinsa ihailun ja pelonsekaisen kunnioituksen. Ei jaksa ajatella, että minkälainen Jumalan Silmä olisi, jos se ei olisi inhimillinen.
Geetzu

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en kyllä saa tolkkua teistä, että millainen on helppo ja millainen taas haasteellinen... Lisätkäähän esimerkkejä. Ja itse kyllä ymmärsin Pyriksen pointin varsin hyvin, siis tokihan nainen voi kuvitella olevansa lesbo siinä missä Edith voi kuvitella olevansa aseksuaali. Tai muuttaa käsitystä itsestään oikeassa seurassa, tai olla muuttamatta tai tai tai.

Rakastan helppoja miehiä. Helppo mies on sellainen, jonka seurassa on helppo olla. Helpossa miehessä on munaa pistää vastaan ja olla oma itsensä omine ajatuksineen myötäilemättä yhtään liikaa, joten minun on edelleen helppo olla. Helppokin mies joskus erehtyy olemaan jotain muuta antamalla väärissä tilanteissa periksi, suhde muuttuu haasteelliseksi silloin kovin helposti.

Selvä.
Googlebot

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

NuoriDaavid kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Jumalan Silmää ei ihailla, vaan se näkee kaiken (ja muistaa mitä kukin on kirjoittanut). Melkein yhtä tehokas tuossa suhteessa kuin NuoriDaavid.
Sinulla on vain yksi Jumalan silmä ja istut sen päällä.
Siksi et koskaan pystykään yllättämään minua takaapäin tutkaimellasi.
Googlebot

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:
kandy kirjoitti:En ole siinä suhteessa aivan tavanomainen narsistileijona.
Haasteella tarkoitin sellaista tavallaan välttämätöntä ponninta, jonka kiinnostus tavallaan edellyttää. Vastakohta olisi juuri lapsenomainen turha joojooihailu. Ja tässä haaste tarkoittaa myös pysyvää haastetta, jolla kyllästyminen yms. vältetään. En näkisi tässä juurikaan narsismia. Miksi näkisinkään, koska olen itse ah-niin-vaatimaton 8)
Eiku viittasin siihen että ehkä narsisti hakeutuisikin tilanteisiin joissa saa helpolla ja vaivatta ihailua osalleen, koska elää ihailusta. En tiedä onko parisuhteilussa haasteisiin vastaaminen narsismia paitsi jos sillä saa muilta rispektiä, esim. kaatamalla muka-lesbon.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ainut ihmisryhmä, mitä ilmeisesti vedän puoleeni, on Apu-lehden puhelinmyyjät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
prosessi

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elämä opettaa. Tänään tajusin, minkälaisia ihmisiä vedän puoleeni erityisen herkästi, nimittäin sellaisia, jotka ovat tavalla tai toisella tyytymättömiä omaan elämäänsä. Itse pidän elämästäni kokonaisuutena, eikä mikään pysty horjuttamaan sitä tunnetta kunnolla. Muut sitten helposti kuvittelevat, että elämäni oikeastikin on jotenkin mukavampaa ja haluaisivat päästä siitä osallisiksi. Eli varsinaisesti minä itse en vedä muita puoleeni, vaan se asenne, että ränsistyneessä omakotitalossa hevonkuusessa on kiva asua, pakoputkensa tiputtaneen auton alle on hauskaa ryömiä kiinnittämään se takaisin ja vaatteitten sotkeutuminen mukelon kuolaan on suorastaan tavoiteltavaa. Valitettavasti tuo vain ei tartu, ja ne samat asiat jotka minun mielestäni ovat mukavia saattavatkin jopa vituttaa muita, joten pettymyksiltä on mahdotonta välttyä jos kiinnostuu juuri tuosta syystä.

Tänään käyty keskustelu, jossa IRL-kissa nostettiin pöydälle ja todettiin, että hyvä etten kerennyt myymään sitä toista taloani, niin on paikka minne siirtää puolet perheestä ja eläimistä, oli todella silmät avaava. Elukka kysyi hieman kiihtyneenä, että mitä minä tulevaisuudeltani oikein odotan, ja pakko oli myöntää, etten juurikaan mitään. Katselen vain ja menen sinne tulevaisuuteen odottamatta sen kummempia, niin ei ikinä tarvitse pettyä.
Pyry-Matias

Re: Minkälaisia ihmisiä vedät puoleesi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Googlebot kirjoitti:En tiedä onko parisuhteilussa haasteisiin vastaaminen narsismia paitsi jos sillä saa muilta rispektiä, esim. kaatamalla muka-lesbon.
Ymmärrän yleisen närkästysasteelle edenneen vastalauseryöpyn. Tarinani imarteli äijäilyä, tihkui poikamaista testoa 8) En vaan voinut mieltäni malttaa. Mut rakkaushan on sokea, muttei kehari. Eli ei se kaveri b sitä lesboa nähnyt, vaan sen ihanan ihmisen, ja se lesbo (joojoo, ilmeisesti latentti bi jo silloin) ihanan vastamoduulin.

Mut oishan se kuitenkin ja kaikesta huolimatta aika äijjää käännyttää lesbo 8) *jupisee partaansa*
Vastaa Viestiin